BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De werkinstelling bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Zie headline fr-fanatic.com

Maandag laatste training van het seizoen, aldus Feyenoord.nl zondag jongstleden. Laatste training onder leiding van Mario Been dit seizoen, had daar eigenlijk moeten staan. Immers: vandaag werd er gewoon getraind. Stiekem. In De Kuip. Stel je eens voor dat die vervelende supporters komen kijken

De training stond dus onder leiding van Vlemmings en Lodewijks. En Been dan? Nah, die is gisteren al op vakantie gegaan naar Spanje, zoals hij afgelopen zaterdag op Varkenoord al meedeelde aan iedereen die het horen wilde. Juist, nog vóór de wedstrijd waarin Feyenoord nog een theoretische kans had op plaatsing voor de play-offs.

Het topsportklimaat bij Feyenoord in een notendop. Alsof we geen tiende zijn geworden. Maar ja, als je over het hele seizoen gemiddeld maar 4,5 uur per week traint en een van je meest talentvolle spelers op eigen kosten een trainer inhuurt om extra te trainen

Een medewerker van Feyenoord tipte ons over de geheime training van vandaag en stuurde de volgende fotos toe:

Vraag me toch af wanneer Mario zijn vakantie geboekt heeft, was vast geen lastminute...........
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 18:23   quote  deeplink  
Zinloos moddergooien.
En maar roepen dat ze het beste met Feyenoord voor hebben.

Word er langzaam misselijk van.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 19 mei 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 18:23 schreef Stylzz het volgende:
Zinloos moddergooien.
En maar roepen dat ze het beste met Feyenoord voor hebben.

Word er langzaam misselijk van.
Eens! Ben blij dat LN bestaat hoor, maar wat is dit nou weer voor onzin, net of we nog kans hadden op de Play Offs !!
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Dat mag jij vinden. Ieder zijn mening, maar: dat wordt op dit forum niet altijd zo gezien, valt mij op.Ik heb tot nu toe 1x een reactie gegeven op een topic, en nu zelf een topic geplaatst. Ik heb zelf respect voor een ieders mening. Geldt dus niet voor jou: wat zegt het over jezelf feyenoorder noemen(heb ik bij mijn weten trouwens niet gedaan op dit forum, maar ben het wel)en je eigen mening hebben. Mag je geen kritiek hebben als `echte feyenoorder`op de trainer van feyenoord. Redelijk kortzichtig lijkt me. Verwachtte jou reactie al, en er zullen er nog meerdere van die strekking volgen waarschijnlijk. Ik heb deze topic in ieder geval geplaatst omdat de berichtgeving mij gewoon opviel en ik mij afvraag hoe dit op anderen overkomt.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 19 mei 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 18:23 schreef Stylzz het volgende:
Zinloos moddergooien.
En maar roepen dat ze het beste met Feyenoord voor hebben.

Word er langzaam misselijk van.
Zo dus jij bent van mening dat dit moddergooien is.
Niets meer dan een constatering van feiten, super Mario ff relaxen onder de Spaanse zon.
heeft ie wel verdient na afgelopen seizoen, toch?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:04 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo dus jij bent van mening dat dit moddergooien is.
Niets meer dan een constatering van feiten, super Mario ff relaxen onder de Spaanse zon.
heeft ie wel verdient na afgelopen seizoen, toch?
moddergooien zonder hoor en wederhoor.
Als Feyenoord de play-offs gehaald had, hadden waarschijnlijk vrouw en kinderen eerst gegaan en had Mario later gegaan. Je denkt toch niet dat ie dan gewoon lekker op vakantie gegaan was ja?
Misschien gaat Mario wel vroeg, zodat hij over 2 weken weer op de club is om de voorbereidingen voor 2011-2012 te doen?

Ja tendentieus waardeloos stuk tekst ja.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 19 mei 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:04 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo dus jij bent van mening dat dit moddergooien is.
Niets meer dan een constatering van feiten, super Mario ff relaxen onder de Spaanse zon.
heeft ie wel verdient na afgelopen seizoen, toch?
Keur het niet per definitie goed, maar give the guy a break. Na dit seizoen, en alles wat hij aan z'n hoofd heeft gehad, zou ik ook wel op vakantie willen. Dit zal vast en zeker in samenspraak met de directie zijn geweest, dus met goedkeuring. En de spelers hebben Been bij een doodgewone training, zonder voorbereiding op een wedstrijd, toch niet gelijk nodig?

Dus idd, onnodig moddergooien en het zwartmaken van Been en Feyenoord. Mss heeft 'ie wel gewoon een last minuten gepakt nadat playoffs een theoretische kans zou zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:00 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Dat mag jij vinden. Ieder zijn mening, maar: dat wordt op dit forum niet altijd zo gezien, valt mij op.Ik heb tot nu toe 1x een reactie gegeven op een topic, en nu zelf een topic geplaatst. Ik heb zelf respect voor een ieders mening. Geldt dus niet voor jou: wat zegt het over jezelf feyenoorder noemen(heb ik bij mijn weten trouwens niet gedaan op dit forum, maar ben het wel)en je eigen mening hebben. Mag je geen kritiek hebben als `echte feyenoorder`op de trainer van feyenoord. Redelijk kortzichtig lijkt me. Verwachtte jou reactie al, en er zullen er nog meerdere van die strekking volgen waarschijnlijk. Ik heb deze topic in ieder geval geplaatst omdat de berichtgeving mij gewoon opviel en ik mij afvraag hoe dit op anderen overkomt.
?????
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Stylzz,is dat van geen stijl.nl?????????
Je bent kennelijk erg goed in vraagtekens intypen.
rudylinde
 rudylinde - donderdag 19 mei 2011 - 19:23   quote  deeplink  
wat maken jullie het toch altijd moeilijk om een mening te kunnen onderbouwen
er zit een hoop waarheid en gevoel van rotterdammetje ,maar als ik dan weer het commentaar van stylzz lees ,snap ik het ook gelijk ,maar dan schaam ik me omdat ik ook wel het gevoel van rotterdammetje snap en daar kan ik me ook helemaal in vinden
het is eigenlijk het gevoel van heel feyenoord

het zoeken naar de juiste weg en de juiste balans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door rudylinde --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:04 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo dus jij bent van mening dat dit moddergooien is.
Niets meer dan een constatering van feiten, super Mario ff relaxen onder de Spaanse zon.
heeft ie wel verdient na afgelopen seizoen, toch?
kom nou. Iedereen heeft recht op vakantie. Ook Mario. Juist Mario zou ik eigenlijk willen zeggen.

Liever nu dan straks, over een maand begint de voorbereiding al weer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Keur het niet per definitie goed, maar give the guy a break. Na dit seizoen, en alles wat hij aan z'n hoofd heeft gehad, zou ik ook wel op vakantie willen. Dit zal vast en zeker in samenspraak met de directie zijn geweest, dus met goedkeuring. En de spelers hebben Been bij een doodgewone training, zonder voorbereiding op een wedstrijd, toch niet gelijk nodig?

Dus idd, onnodig moddergooien en het zwartmaken van Been en Feyenoord. Mss heeft 'ie wel gewoon een last minuten gepakt nadat playoffs een theoretische kans zou zijn.
Ben het gedeeltelijk eens!
De andere kant vind ik dat hij zich wel eens anders kan opstellen als Feyenoord hem echt aan zijn hart gaat.
Ik geloof hem wel maar hij heeft een rare manier van het te laten blijken.
Als ik trainer was van Feyenoord na zo'n seizoen dan moest mijn gezin er ook maar een keer onder lijden!
En al zeker geen vakanties verkondigen terwijl we nog een theoretische kans op play-offs hebben!
Wat dat betreft is been en zijn vriend Beenhakker vaak veel te vroeg negatief over deze selectie in het nieuws getreden.
Uberhaupt zijn ze al snel zeker van hun zaak!
Eerst zien en dan geloven!
Beiden regelmatig negatief in het nieuws geweest over deze selectie en dat helpt zo'n jonge groep niet aan vertrouwen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Feyenoord till i die --
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 19 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
ondertussen staat excelsior met 1 - 0 achter bij FC Den Bosch
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:23 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Stylzz,is dat van geen stijl.nl?????????
Je bent kennelijk erg goed in vraagtekens intypen.
nee ik snap je selectieve verontwaardiging niet.
Ik reageer op de tekst van FF.nl en niet op jouw mening.

Maar als jouw mening hetzelfde is dan vind ik dat inderdaad ook tendentieus en weinig doordacht.
Maar ik zeg nergens dat je je mening niet mag verkondigen, ik vind alleen deze tekst en meerdere teksten die FF.nl de laatste tijd post niet in het belang van Feyenoord.

Voor de rest mag je van mij elke onzin die je wilt op internet plempen, ik heb daar geen enkele moeite mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Stylzz --
wim Brauns
 wim Brauns - donderdag 19 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Is het niet zo dat Mario weer vroeger terug moet zijn voor de voorbereiding van het nieuwe seizoen.
Blijf opbouwende kritiek leveren als FEYENOORDER.
En kijk positief naar het nieuwe seizoen.Er is genoeg afgebroken. Laten we gaan bouwen! En er in geloven!

Coach Lithuania cycling team.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:25 schreef fr 4-ever het volgende:
ondertussen staat excelsior met 1 - 0 achter bij FC Den Bosch
1-1!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 mei 2011 - 19:27   quote  deeplink  
Als ik zie waar jij je eigen aan refereer vind ik je niet geloofwaardig Wim Brauns!!
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Okay Stylzz,

Sorry, jouw reactie stond bij mij onder mijn laatst verzonden bericht, dus vandaar.
Ik spiegel mij sowieso niet aan de meningen van anderen.
Maar: als jij het dan over onzin plaatsen hebt vind ik dat weer een beetje jammer.
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 19 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

1-1!
inderdaad ja, bergkamp;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:32 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Okay Stylzz,

Sorry, jouw reactie stond bij mij onder mijn laatst verzonden bericht, dus vandaar.
Ik spiegel mij sowieso niet aan de meningen van anderen.
Maar: als jij het dan over onzin plaatsen hebt vind ik dat weer een beetje jammer.
nee zinloos, onzin is het niet, want er staan wel feiten in.
Maar de conclusie die getrokken wordt, die vind ik wel zinloos.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 19 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

kom nou. Iedereen heeft recht op vakantie. Ook Mario. Juist Mario zou ik eigenlijk willen zeggen.

Liever nu dan straks, over een maand begint de voorbereiding al weer.
Hij had nu die 10-0 in eindhoven al op vakantie moeten gaan.
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Okay Stylzz, daar kan ik me dus wel in vinden: conclusie was vanuit het gevoel en frustratie, dus dat klopt en daar kan wellicht wat nuance in. Maar, je had het over onzin, dus vandaar mijn irritatie.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:41 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Okay Stylzz, daar kan ik me dus wel in vinden: conclusie was vanuit het gevoel en frustratie, dus dat klopt en daar kan wellicht wat nuance in. Maar, je had het over onzin, dus vandaar mijn irritatie.
nee Quiroz had t over onzin :-)
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:25 quote deeplink

quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:23 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Stylzz,is dat van geen stijl.nl?????????
Je bent kennelijk erg goed in vraagtekens intypen.

nee ik snap je selectieve verontwaardiging niet.
Ik reageer op de tekst van FF.nl en niet op jouw mening.

Maar als jouw mening hetzelfde is dan vind ik dat inderdaad ook tendentieus en weinig doordacht.
Maar ik zeg nergens dat je je mening niet mag verkondigen, ik vind alleen deze tekst en meerdere teksten die FF.nl de laatste tijd post niet in het belang van Feyenoord.

Voor de rest mag je van mij elke onzin die je wilt op internet plempen, ik heb daar geen enkele moeite mee.

Oh ja?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 mei 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk eens!
De andere kant vind ik dat hij zich wel eens anders kan opstellen als Feyenoord hem echt aan zijn hart gaat.
Ik geloof hem wel maar hij heeft een rare manier van het te laten blijken.
Als ik trainer was van Feyenoord na zo'n seizoen dan moest mijn gezin er ook maar een keer onder lijden!
En al zeker geen vakanties verkondigen terwijl we nog een theoretische kans op play-offs hebben!
Wat dat betreft is been en zijn vriend Beenhakker vaak veel te vroeg negatief over deze selectie in het nieuws getreden.
Uberhaupt zijn ze al snel zeker van hun zaak!
Eerst zien en dan geloven!
Beiden regelmatig negatief in het nieuws geweest over deze selectie en dat helpt zo'n jonge groep niet aan vertrouwen!!
Soms denk ik weleens dat je hier beter een cijfer of een letter kan intikken!!!!
Hoe duidelijker je reactie is hoe minder reacties je krijgt!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:46   quote  deeplink  
ja ik zeg dat je t mag, niet dat je t doet. In reactie op het feit dat je mij beticht van het niet respecteren van andermans mening en het willen beteugelen daarvan?
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 19 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
onzin
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Heb je het tegen mij??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Heb je het tegen mij??
nee tegen die andere.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Oh, ik dacht al!!
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:41 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Okay Stylzz, daar kan ik me dus wel in vinden: conclusie was vanuit het gevoel en frustratie, dus dat klopt en daar kan wellicht wat nuance in. Maar, je had het over onzin, dus vandaar mijn irritatie.

nee Quiroz had t over onzin :-)

meld dit bericht

rotterdammertje1
stuur prive bericht
rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 19:45 edit quote deeplink

Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:25 quote deeplink

quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:23 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Stylzz,is dat van geen stijl.nl?????????
Je bent kennelijk erg goed in vraagtekens intypen.

nee ik snap je selectieve verontwaardiging niet.
Ik reageer op de tekst van FF.nl en niet op jouw mening.

Maar als jouw mening hetzelfde is dan vind ik dat inderdaad ook tendentieus en weinig doordacht.
Maar ik zeg nergens dat je je mening niet mag verkondigen, ik vind alleen deze tekst en meerdere teksten die FF.nl de laatste tijd post niet in het belang van Feyenoord.

Voor de rest mag je van mij elke onzin die je wilt op internet plempen, ik heb daar geen enkele moeite mee.

Oh ja?

Beetje kinderachtig om niet toe te geven welk verwijt je gemaakt hebt en dit vervolgens op een ander af te schuiven, lekker niveau........
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Nogmaals:

ja ik zeg dat je t mag, niet dat je t doet. In reactie op het feit dat je mij beticht van het niet respecteren van andermans mening en het willen beteugelen daarvan?

Nu ben ik er wel klaar mee. Lees maar wat je wilt en begrijp er uit wat je denkt dat goed voor je is.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
over instelling gesproken. Den Bosch klopt Excelsior op werklust op dit moment.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 19 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee Quiroz had t over onzin :-)
Wah?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:58 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Wah?
En de groeten thuis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:57 schreef Stylzz het volgende:
over instelling gesproken. Den Bosch klopt Excelsior op werklust op dit moment.
inderdaad. 3-1 achter. moet wat gebeuren, anders gaat Excelsior een hele moeilijke return tegemoet. 3-2 verliezen zou nog acceptabel zijn. kan je het thuis met een overwinning afmaken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Clasie wordt gewisseld.
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Ach ben je er klaar mee, makkelijk he!
Ik begrijp er in ieder geval uit dat je een schijterd bent zodra je met je neus op de feiten wordt gedrukt.......
Meneer kan dus niet tegen zowel kritiek op hemzelf als op Mario Been, tweelingbroer misschien.
Ik ben ook klaar met jou en je onzinnige foruminbreng.
Ik heb het nog geprobeerd om op een normale manier met je te communiceren, maar als je op geen enkele manier met kritiek of feedback kunt omgaan houd het gauw op.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:00 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Ach ben je er klaar mee, makkelijk he!
Ik begrijp er in ieder geval uit dat je een schijterd bent zodra je met je neus op de feiten wordt gedrukt.......
Meneer kan dus niet tegen zowel kritiek op hemzelf als op Mario Been, tweelingbroer misschien.
Ik ben ook klaar met jou en je onzinnige foruminbreng.
Ik heb het nog geprobeerd om op een normale manier met je te communiceren, maar als je op geen enkele manier met kritiek of feedback kunt omgaan houd het gauw op.
Goed, bedankt voor je bijdrage!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
is het trouwens een Europees systeem of 'best of three' bij deze wedstrijden? weet iemand dat?

Bij dat laatste is er dan helemaal geen man overboord, dan hoeft Excelsior alleen thuis te winnen, onafhankelijk van het doelsaldo om in de race te blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:00 schreef rotterdammertje1 het volgende:
Ach ben je er klaar mee, makkelijk he!
Ik begrijp er in ieder geval uit dat je een schijterd bent zodra je met je neus op de feiten wordt gedrukt.......
Meneer kan dus niet tegen zowel kritiek op hemzelf als op Mario Been, tweelingbroer misschien.
Ik ben ook klaar met jou en je onzinnige foruminbreng.
Ik heb het nog geprobeerd om op een normale manier met je te communiceren, maar als je op geen enkele manier met kritiek of feedback kunt omgaan houd het gauw op.
doe effe normaal. Stylzz zit hier al jaren en onlangs is de optie in zijn contract nog gelicht, dus hij ligt nog jaren vast voor dit forum. jij komt net kijken. hij onderbouwd altijd zijn mening met steekhoudende argumenten.

Stylzz zegt helemaal geen vreemde dingen, maar ergens is er miscommunicatie geweest. Lees het nog effe allemaal na zou ik zeggen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
is het trouwens een Europees systeem of 'best of three' bij deze wedstrijden? weet iemand dat?

Bij dat laatste is er dan helemaal geen man overboord, dan hoeft Excelsior alleen thuis te winnen, onafhankelijk van het doelsaldo om in de race te blijven.
Europees .
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - donderdag 19 mei 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Jij ook Stylzz, for what it`s worth
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

doe effe normaal. Stylzz zit hier al jaren en onlangs is de optie in zijn contract nog gelicht, dus hij ligt nog jaren vast voor dit forum. jij komt net kijken. hij onderbouwd altijd zijn mening met steekhoudende argumenten.

Stylzz zegt helemaal geen vreemde dingen, maar ergens is er miscommunicatie geweest. Lees het nog effe allemaal na zou ik zeggen.
haha doe geen moeite hoor, ik ken mezelf volledig niet terug in hetgene waar hij me van beticht. Als ik nog toleranter was, was ik fokking Zwitserland!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Europees .
ok bedankt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

haha doe geen moeite hoor, ik ken mezelf volledig niet terug in hetgene waar hij me van beticht. Als ik nog toleranter was, was ik fokking Zwitserland!
haha, Zwitserland:)

nee maar het gaat me hier gewoon op het principe. vind het altijd een beetje jammer dat sommigen mensen, een andere mening verwarren met een 'slechte mening' (een niet onderbouwde mening).

Maar goed:

633550282111890027-shithappens.jpg

,zullen we maar zeggen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
tijd voor vakantie!!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:16 schreef Jappie_FEY het volgende:
tijd voor vakantie!!!!!!!!!!!!!!!
Biertje?!?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
lekker
Els
 Els - donderdag 19 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Als het waar is dat Mario al een vakantie geboekt had, en dat heeft gezegd, dan is dat niet handig. Wat de intentie of de praktische oplossing ook was geweest, dit kan, zoals nu maar weer blijkt, een eigen leven gaan leiden. En zowel de trainer als de club weer beschadigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De werkinstelling bij Feyenoord









0.0067420