BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
martje
 martje - donderdag 19 mei 2011 - 19:03   quote  deeplink  
HEt zal toch niet zo zijn dat ajax El Hamdaoui naar psv laat verkasssen??? toch niet naar een concurrent,wat is jullie mening.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Maakt me geen kut uit waar hij heen gaat, als hij maar weg is..
joduh
 joduh - donderdag 19 mei 2011 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:03 schreef martje het volgende:
HEt zal toch niet zo zijn dat ajax El Hamdaoui naar psv laat verkasssen??? toch niet naar een concurrent,wat is jullie mening.
dan zouden wij janssen ook niet mogen kopen van jou dus....................
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2011 - 19:14   quote  deeplink  
van mij mag die weg, van mij mag psv nog 5 procent korting ook:P
als we die 5 spelers hebben die bijna rond zijn, is er voor ons niks aan de hand!
en helaas speelt psv met tiovonen op de 10 dus gaat tie gegarandeerd weer niet slagen!
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2011 - 19:15   quote  deeplink  
daarmee bedoel ik dat dszudszak weg wil! tiovonen duikt zelf alleen maar de spits in, er is weer geen speler die hem de kans gaat geven om te scoren
martje
 martje - donderdag 19 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
twente laat janssen naar ajax gaan want hij heeft een aflopend contract en hij wil zelf graag,maar El Hamdaoui heeft een contract tot 2014 dus beter naar het buitenland sturen als naar dat lampengat hier heeft ajax toch zelf inbreng in ???
Robinho
 Robinho - donderdag 19 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
als ze maar betalen. 5 miljoen moet ie toch echt kosten en dat hebben ze nog niet
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 19 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Misschien El Hamdaoui voor Dszudszak ruilen? Zal de Hongaar zelf wel niet zien zitten maar toch..
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
HET ZOVEELSTE "IEDEREEN VIND DAT MOUNIR MOET OPROTTEN TOPIC"
Ride
 Ride - donderdag 19 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Yep
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 19 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Mee eens! Zal wel door de moderators worden geclosed.
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - donderdag 19 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Ik vind Mounir een hele goede speler, hij moet echter een team om zich heen hebben dat zich alleen op hem richt. PSV heeft dit in het verleden al vele malen bewezen met oa Kezman, Romario, Ronaldo dan ze da kunnen. Ik roep hier in Eindhoven al maanden dat Mounir de ideale spits is voor PSV. Dus nooit aan PSV verkopen, want daar schopt ie er wel minstens 25 in, en dan spelen wij komend jaar weer Europa League.
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 22:59 schreef Ajax mijn club het volgende:
Ik vind Mounir een hele goede speler, hij moet echter een team om zich heen hebben dat zich alleen op hem richt. PSV heeft dit in het verleden al vele malen bewezen met oa Kezman, Romario, Ronaldo dan ze da kunnen. Ik roep hier in Eindhoven al maanden dat Mounir de ideale spits is voor PSV. Dus nooit aan PSV verkopen, want daar schopt ie er wel minstens 25 in, en dan spelen wij komend jaar weer Europa League.
Nee hoor, want onze topschutter schiet er 32 in komend seizoen...
Pema
 Pema - donderdag 19 mei 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Remko, stop er even mee, ga slapen
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 23:30 schreef Pema het volgende:
Remko, stop er even mee, ga slapen
vind je het goed dat ik dat zelf bepaal??
Pema
 Pema - donderdag 19 mei 2011 - 23:39   quote  deeplink  
natuurlijk, ik wil je alleen een beetje helpen
Pema
 Pema - donderdag 19 mei 2011 - 23:39   quote  deeplink  
held
Pema
 Pema - donderdag 19 mei 2011 - 23:41   quote  deeplink  
jij ben mijn referentie op dit forum
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 19 mei 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 23:41 schreef Pema het volgende:
jij ben mijn referentie op dit forum
Hoezo, heb je ergens een sollicitatie lopen dan?
Pema
 Pema - donderdag 19 mei 2011 - 23:45   quote  deeplink  
heb je vergeten alle pillen te slikken
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 23:39 schreef Pema het volgende:
natuurlijk, ik wil je alleen een beetje helpen
Ik waardeer het kerel, maar ik ben hier echt niet om aardig gevonden te worden, enkel om een dicussie te voeren over ons clubbie..
remco k
 remco k - donderdag 19 mei 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 23:42 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hoezo, heb je ergens een sollicitatie lopen dan?
Toevallig heb ik morgen 2 sollicitanten, het zou toch niet zo zijn he...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 19 mei 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik waardeer het kerel, maar ik ben hier echt niet om aardig gevonden te worden, enkel om een dicussie te voeren over ons clubbie..
Daar heb jij weer gelijk in want je bent en blijft een lul
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 19 mei 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Maar wel ONZE lul dikke kus en slaap lekker Remco
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 20 mei 2011 - 09:31   quote  deeplink  
mijn mening is dat je de tegenstander niet sterker moet maken dan je zelf,ik zou hem dumpen in het buitenland.

janssen is gewoon klaar met fc twente en vrij snel vond ik zelf, meteen na de wedstrijd eigenlijk.

el hammie had graag nog willen spelen voor ajax maar kan het niet waar maken dus op ze kameel heen sturen...aub
Cyprioot
 Cyprioot - vrijdag 20 mei 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Ik hoop oprecht dat er snel een buitenlandse club komt die 5 mio wil neerleggen voor El H en waar El H ook graag speelt. Ik ben er absoluut tegen om de concurrentie te versterken en zeker die lampen gun ik dit buitenkansje niet. El H blijft namelijk een goede speler. Maar als het echt moet dan moet het maar. PSV verkocht Aisssati ook aan ons, AZ verkocht Perez aan ons en Twente verkoopt Theo Janssen nu aan ons. Dus op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:10 schreef joduh het volgende:

[..]

dan zouden wij janssen ook niet mogen kopen van jou dus....................
Janssen heeft een clausule dus als een club dat bedrag wil betalen dan heeft Twente zich daarbij neer te leggen. Ajax hoeft Hamdaoui niet aan psv te verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Brandje --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 20 mei 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Lekker laten gaan. Het liefst ergens in het buitenland natuurlijk. En anders zorgen dat PSV wat "extra" op tafel legt.
Brandje
 Brandje - vrijdag 20 mei 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 11:14 schreef Cyprioot het volgende:
Ik hoop oprecht dat er snel een buitenlandse club komt die 5 mio wil neerleggen voor El H en waar El H ook graag speelt. Ik ben er absoluut tegen om de concurrentie te versterken en zeker die lampen gun ik dit buitenkansje niet. El H blijft namelijk een goede speler. Maar als het echt moet dan moet het maar. PSV verkocht Aisssati ook aan ons, AZ verkocht Perez aan ons en Twente verkoopt Theo Janssen nu aan ons. Dus op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit.
Dat Janssen naar Ajax gaat heeft er niks mee te maken of Twente dat nu wel of niet wil. Hij heeft een clausule in zijn contract staan dus betaald een club dan heeft twente zich daarbij neer te leggen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 19:03 schreef martje het volgende:
Nee, ik zou dat een heel slecht idee vinden, alles best, maar niet naar PSV, want hij kan wel erg goed voetballen en ik ben bang dat hij perfect in hun spelletje past. Moet er niet aan denken. Ik zeg NEE tegen PSV!!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 20 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
In deze topic wordt vaak het verband gelegd met Theo Janssen naar Ajax. Toch is dit iets anders omdat Janssen een clausule in zijn contract heeft en nog maar een 1-jarig contract. Ik had als Ajax Mounir sowieso verkocht, het liefst in Rusland of de zandbak.
dannymaster
 dannymaster - vrijdag 20 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
el hamdaoui moet gewoon in marokko of turkije gaan spelen, daar zijn ook clubs die op hem hebben geboden, kijk naar besiktas, prima club, spelen europees voetbal, ja dan ga je niet zoveel meer kunnen doen aan je rotterdamse kledingwinkel, nou dan neem je die toch mee, besiktas geeft hem het geld wel hoor. laat ff weten of je hier mee eens bent

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui

0.0163538