BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geschiedenis herhaalt zich?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - donderdag 19 mei 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Dat ze destijds drie jaar later kampioen werden kwam door Jorien en AZ had gewoon een compleet dramajaar, zoals bijvoorbeeld Heerenveen dit jaar had. Wij hebben het spelersmateriaal en de financiën er niet voor.
sevillana
 sevillana - donderdag 19 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
tsja . . .
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:14 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Laatste keren dat feyenoord zo laag eindigde als dit jaar, werden ze 3 jaar later kampioen. Dus waarom zou dat niet weer kunnen gebeuren? Bovendien het jaar voor az kampioen werd, Eindigde ze 11de!

Kwa spelers moet het lukken, Dus volgend jaar FEYENOORD KAMPIOEN?!!
Eindelijk een positief geluid.
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Bram heel goed een keer een positief geluid
Quiroz
 Quiroz - donderdag 19 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Ja, Bram bedankt !
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 mei 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:33 schreef Quiroz het volgende:
Ja, Bram bedankt !
he ik voel me gelijk weer opperbest effe weer een tientje overmaken aan vvf
Boy_Havelaar
 Boy_Havelaar - donderdag 19 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Volgend jaar precies 12 jaar geleden dat we kampioen werden...Ons getal nummer 12! Wie weet worden we kampioen... op de 10e maand verloren we ook met 10-0 en op 1-1-2011 overleed koentje met rug nummer 11.... Dus nu is nummer 12 aan de beurt?: Kampioenschap? :D
Royaal
 Royaal - donderdag 19 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:50 schreef Boy_Havelaar het volgende:
Volgend jaar precies 12 jaar geleden dat we kampioen werden...Ons getal nummer 12! Wie weet worden we kampioen... op de 10e maand verloren we ook met 10-0 en op 1-1-2011 overleed koentje met rug nummer 11.... Dus nu is nummer 12 aan de beurt?: Kampioenschap? :D
juist..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
ja hoor Boy ik maak weer een tientje over.Dit is bijna orgastisch het gevoel wat ik nu krijg weet je wat ik stort 11 eurie
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - donderdag 19 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
AZ had gewoon een compleet dramajaar (zoals feyenoord dit jaar?)
Wij hebben het spelersmateriaal en de financiën er niet voor? Daar ben ik het niet mee eens. Het is niet voor niets dat een groot gedeelte van de feyenoord selectie in de gaten wordt gehouden door(goede) buitenlandse clubs.
Er is gewoon geen teamspirit. Maak je van de huidige selectie een team ,heb je top spelers. Fernandz, wijnalbum, fer, de vrij, vlaar, cabral en ga zo maar verder. Allemaal spelers waarmee je op hun best mee kan doen voor het kampioen schap. Er moet gewoon iemand komen die er een TEAM van maakt met oneindig zelfvertrouwen(niet op een arrogante manier). Ik blijf er in geloven wat mensen ook zeggen dat in de eredivisie nu een snel kampioenschap voor feyenoord niet onhaalbaar is! En zelfs naa veel pech en ongeluk voor de club heel goed mogelijk zo zijn. Het moet een keer omslaan tog!:D
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Ja goed zo Bram
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 mei 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:53 schreef Bram Goudkamp het volgende:
AZ had gewoon een compleet dramajaar (zoals feyenoord dit jaar?)
Wij hebben het spelersmateriaal en de financiën er niet voor? Daar ben ik het niet mee eens. Het is niet voor niets dat een groot gedeelte van de feyenoord selectie in de gaten wordt gehouden door(goede) buitenlandse clubs.
Er is gewoon geen teamspirit. Maak je van de huidige selectie een team ,heb je top spelers. Fernandz, wijnalbum, fer, de vrij, vlaar, cabral en ga zo maar verder. Allemaal spelers waarmee je op hun best mee kan doen voor het kampioen schap. Er moet gewoon iemand komen die er een TEAM van maakt met oneindig zelfvertrouwen(niet op een arrogante manier). Ik blijf er in geloven wat mensen ook zeggen dat in de eredivisie nu een snel kampioenschap voor feyenoord niet onhaalbaar is! En zelfs naa veel pech en ongeluk voor de club heel goed mogelijk zo zijn. Het moet een keer omslaan tog!:D
Geen zorgen, Bram, na de vakantie komt Mario echt weer terug.
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - donderdag 19 mei 2011 - 21:31   quote  deeplink  
En hopelijk als herboren:')
sevillana
 sevillana - donderdag 19 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:52 schreef piet de paler het volgende:
ja hoor Boy ik maak weer een tientje over.Dit is bijna orgastisch het gevoel wat ik nu krijg weet je wat ik stort 11 eurie
nou, nou !!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:50 schreef Boy_Havelaar het volgende:
Volgend jaar precies 12 jaar geleden dat we kampioen werden...Ons getal nummer 12! Wie weet worden we kampioen... op de 10e maand verloren we ook met 10-0 en op 1-1-2011 overleed koentje met rug nummer 11.... Dus nu is nummer 12 aan de beurt?: Kampioenschap? :D
+1
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 20 mei 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:52 schreef piet de paler het volgende:
ja hoor Boy ik maak weer een tientje over.Dit is bijna orgastisch het gevoel wat ik nu krijg weet je wat ik stort 11 eurie
nee 12 natuurlijk anders gaat zijn stelling niet op.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Hehehehehehee!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 20 mei 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 20:50 schreef Boy_Havelaar het volgende:
Volgend jaar precies 12 jaar geleden dat we kampioen werden...Ons getal nummer 12! Wie weet worden we kampioen... op de 10e maand verloren we ook met 10-0 en op 1-1-2011 overleed koentje met rug nummer 11.... Dus nu is nummer 12 aan de beurt?: Kampioenschap? :D
En dan vergeet je nog dat het gaat over seizoen 2011-2012!! Haha, er is weer hoop. We worden kampioen!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 13:59   quote  deeplink  
We worden gewoon 8e ofzo hoor.
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Die naam bram! krijg toch in 1 keer een nare smaak in mijn mond!
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
We zullen zien hoeveelste we eindigen. Vind het een beetje a-feyenoord om te zeggen dat ze "8e" ofzo worden. Je moet van het hoogst haalbare uitgaan!

En die nare smaak dat is overbodige info, hoef niks van je priveleven en evt bijbaantje in de thuiszorg te weten;) Bedoel 50 euro per uur is veel, ik ben blij voor je. maar neeeuj!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
WE WORDEN KAMPIOEN!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:41 schreef Milo het volgende:
Die naam bram! krijg toch in 1 keer een nare smaak in mijn mond!
Ik wilde net een inzamelingsactie beginnen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
hhehehehehehee!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:58 schreef Bram Goudkamp het volgende:
We zullen zien hoeveelste we eindigen. Vind het een beetje a-feyenoord om te zeggen dat ze "8e" ofzo worden. Je moet van het hoogst haalbare uitgaan!

En die nare smaak dat is overbodige info, hoef niks van je priveleven en evt bijbaantje in de thuiszorg te weten;) Bedoel 50 euro per uur is veel, ik ben blij voor je. maar neeeuj!
Dat zeg ik, 8e. Met deze selectie max.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Gelul!!!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Nee hoor. Te veel onzekerheden.
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Had verwacht dat mensen met verstand (vanvoetbal) dat anders zouden inschatten. We hebben nu met een halve selectie(in de tweede seizoens helft) een 5de/ 4de plek behaald. En ook toen speelde de selectie onder niveau! Als ze hun eigen niveau kunnen halen is een top 5 zeker haalbaar.

Mulder
Fernandez---devrij----vlaar-----Martins indi/Schenkeveld
Fer------van haaren/mokotjo
----------Wijalbum-----------
Biseswar/ fernandez--------Bas dost?/Tomasson/fernadez----------- Cabral/miyachi/Cisse

Als al deze spelers fit zijn en goed in vorm. Doe je mee om het kampioenschap. Ben ik van overtuigd. Helaas is dit niet het geval. Maar dat zegt niks over volgend seizoen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 20 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
KAMPIOENEN!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 20:44 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Had verwacht dat mensen met verstand (vanvoetbal) dat anders zouden inschatten. We hebben nu met een halve selectie(in de tweede seizoens helft) een 5de/ 4de plek behaald. En ook toen speelde de selectie onder niveau! Als ze hun eigen niveau kunnen halen is een top 5 zeker haalbaar.

Mulder
Fernandez---devrij----vlaar-----Martins indi/Schenkeveld
Fer------van haaren/mokotjo
----------Wijalbum-----------
Biseswar/ fernandez--------Bas dost?/Tomasson/fernadez----------- Cabral/miyachi/Cisse

Als al deze spelers fit zijn en goed in vorm. Doe je mee om het kampioenschap. Ben ik van overtuigd. Helaas is dit niet het geval. Maar dat zegt niks over volgend seizoen!
Welnee, dat is veel te optimistisch.
Er zitten veel te veel onzekerheden.
Haalt Fernandez zijn vorm als rechtsback.
Blijft Vlaar.
Martins Indi is zeker nog geen basisspeler en een risico.
Blijft Fer? Zo ja speelt hij constant?
Van haaren heeft niet t niveau (nog)
Mokotjo moet zich nog bewijzen.
Wijalbum (ik noem m meestal Wijnaldum) gaat ws weg en zo nee, veel te wisselvallig.
Biseswar/Fernandez. ok.
Bas dost?/Tomasson/fernadez te veel onzekerheden, alleen Fernandez weet je van dat ie gaat/kan spelen. Maar niet wat zijn niveau gaat zijn.
Cabral/miyachi/Cisse , Cabral is er nog niet, Ryo geen idee of die blijft, Cisse hoop ik dat ie t gaat maken...
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Nee je hebt volledig gelijk. Daarom zeg ik ook mits ze goed in vorm zijn! Maar als ze dit jaar verneukt spelen zegt niks over volgend jaar! En als iedereen zijn eigen niveau haalt zouden ze in de top mee kunnen spelen. Helaas heeft feyenoord altijd de pech dat de helft van de spelers geblesseerd is of niet in vorm. Maar stel dat ze wel in vorm zijn. hebben ze dan geen kans op de titel? En optimisme heb je in het leven ,en als Feyenoorder:), ook nodig!.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Bram Goudkamp --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Met een paar gerichte versterkingen, ben ik t met je eens.
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
@B.G.: je bedoelt Feyenoorder, neem ik aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door sevillana --
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Uiteraard! En laten we hopen dat mijn veel te blije optimische voorspelling uitgaat komen! Want voor iedereen zou dit een droom zijn hier neem ik aan!

FEYENOORD!
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Staat het er nu goed ghehe
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 mei 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Welnee, dat is veel te optimistisch.
Er zitten veel te veel onzekerheden.
Haalt Fernandez zijn vorm als rechtsback.
Blijft Vlaar.
Martins Indi is zeker nog geen basisspeler en een risico.
Blijft Fer? Zo ja speelt hij constant?
Van haaren heeft niet t niveau (nog)
Mokotjo moet zich nog bewijzen.
Wijalbum (ik noem m meestal Wijnaldum) gaat ws weg en zo nee, veel te wisselvallig.
Biseswar/Fernandez. ok.
Bas dost?/Tomasson/fernadez te veel onzekerheden, alleen Fernandez weet je van dat ie gaat/kan spelen. Maar niet wat zijn niveau gaat zijn.
Cabral/miyachi/Cisse , Cabral is er nog niet, Ryo geen idee of die blijft, Cisse hoop ik dat ie t gaat maken...
Klopt deels, al zijn een aantal spelers al weer verder in hun ontwikkeling.
Vind dat Vlaar, Wijnaldum en Fer niet meer meetellen: hun getalm veroorzaakt mede dat van Geel niet slagvaardig kan zijn op de transfermarkt.

Redelijke zekerheden: Mulder - Dani Fernandez - de Vrij - Nelom - Martins indi - Leerdam -Mokotjo - Clasie - Cissé - Biseswar - Fernandez.
...Je wint er geen oorlog mee, maar kunt idd. het linkerrijtje halen. Elke ECHTE versterking (Ryo blijft, een spits, linksback en stevige middenvelder) kan leiden tot de maximumvoorspelling: 6e!
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
ik denk dat als diezelfde spelers van feyenoord in de situatie van bv. twente( financieel goed, steun, zelfvertrouwen) Landskampioen kan worden. Dus ik hou die hoop van een onverwacht goed seizoen erin. Ik vrees inderdaad dat volgend jaar de situatie van feyenoord weer zal leiden tot een lagere plek maar ik denk dat europees voetbal minimaal haalbaar is! zeker met versterkingen. En ik denk dat die nog wel komen!
Milo
 Milo - vrijdag 20 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:58 schreef Bram Goudkamp het volgende:
We zullen zien hoeveelste we eindigen. Vind het een beetje a-feyenoord om te zeggen dat ze "8e" ofzo worden. Je moet van het hoogst haalbare uitgaan!

En die nare smaak dat is overbodige info, hoef niks van je priveleven en evt bijbaantje in de thuiszorg te weten;) Bedoel 50 euro per uur is veel, ik ben blij voor je. maar neeeuj!
ff dimmen, met je grote bek! want anders neuk ik je vriendinnetje waar je mee op de foto staat ff voor 50 euries!
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - vrijdag 20 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
Jezus christus, wees eens niet zo aangebrand. Ziek om iemand meteen op internet op te zoeken. Ik zou ook op jou naam willen zoeken maar ben bang dat ik dingen ga zien waar ik niet zo van hou. En doe voortaan eens egt goed speurwerk voor je iemand belachelijk begint te maken.

Mede feyenoorders?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 mei 2011 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:30 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Jezus christus, wees eens niet zo aangebrand. Ziek om iemand meteen op internet op te zoeken. Ik zou ook op jou naam willen zoeken maar ben bang dat ik dingen ga zien waar ik niet zo van hou. En doe voortaan eens egt goed speurwerk voor je iemand belachelijk begint te maken.

Mede feyenoorders?
tsja wie de bal kaatst, moet op de blaren zitten en vindt de hond in de pot, terwijl de muizen op tafel dansen..
Milo
 Milo - zaterdag 21 mei 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:30 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Jezus christus, wees eens niet zo aangebrand. Ziek om iemand meteen op internet op te zoeken. Ik zou ook op jou naam willen zoeken maar ben bang dat ik dingen ga zien waar ik niet zo van hou. En doe voortaan eens egt goed speurwerk voor je iemand belachelijk begint te maken.

Mede feyenoorders?
luister amigo, zo werd ik genoemd door mijn "gtote" Feyenoordvriend BRAM, die mij en andere forumleden volkomen in de zeik heeft genomen, en heeft belazerd!
Dus ga ik ff checken als ik de naam bram lees, of hij het is of niet!

Dus chef als je voor het eerst hier op het forum komt en je gaat meteen de grote jongen uithangen met je grappen, ben je hier aan het verkeerde adres!

Dus geen woorden maar daden, amigo!

Ik vergeef je bijdeze, hahahahahahaha.........
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:23 schreef Milo het volgende:

[..]

jezus wat ben jij ziek rovert! hahahahahaha doe normaal! hahahahahaha......
Welja, maak van mij maar weer de dader
Milo
 Milo - zaterdag 21 mei 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

Welja, maak van mij maar weer de dader
dat weet je toch jij bent altijd de schuldige!
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Jij bent dus niet die tekenaar?
Milo
 Milo - zaterdag 21 mei 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:26 schreef Rovert het volgende:
Jij bent dus niet die tekenaar?
nope! hahahaha maar je kan me heel makkelijk vinden hoor!
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
gevonden

http://www.youtube.com/watch?v=pV11oDLtlmc
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:14 schreef Milo het volgende:

[..]

luister amigo, zo werd ik genoemd door mijn "gtote" Feyenoordvriend BRAM, die mij en andere forumleden volkomen in de zeik heeft genomen, en heeft belazerd!
Dus ga ik ff checken als ik de naam bram lees, of hij het is of niet!

Dus chef als je voor het eerst hier op het forum komt en je gaat meteen de grote jongen uithangen met je grappen, ben je hier aan het verkeerde adres!

Dus geen woorden maar daden, amigo!

Ik vergeef je bijdeze, hahahahahahaha.........
MILO HELD!!!!

komt er van als mensen in de maling neemt bram
Milo
 Milo - zaterdag 21 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
helaas!
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 09:52   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Venus_van_Milo ?????????????? deze dan?
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 09:53   quote  deeplink  
goed gedaan milo
Milo
 Milo - zaterdag 21 mei 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 09:52 schreef Rovert het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Venus_van_Milo ?????????????? deze dan?
hahahaha ook niet probeer het eens op het zoek woord midget en mijn "grote" vriend leon

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geschiedenis herhaalt zich?









0.0094041