|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
m
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door Bram Goudkamp -- |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
haha oke vergeven en vergeten :'). Bedoelde het inderdaad als grapje, en wou niet de "grote jongen" uithangen. Maar als je je afvraagt of ik die bram ben nee hehe. Lees al wel lang het forum maar reageer over het algemeen nooit.
Maar je hebt gelijk. En danku voor het vergeven mijne heer:') |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 - 13:05 schreef Bram Goudkamp het volgende:haha oke vergeven en vergeten :'). Bedoelde het inderdaad als grapje, en wou niet de "grote jongen" uithangen. Maar als je je afvraagt of ik die bram ben nee hehe. Lees al wel lang het forum maar reageer over het algemeen nooit. Maar je hebt gelijk. En danku voor het vergeven mijne heer:') nogal erg nederig hè? :) |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Tsjaaa....
je hebt gelijkt, ach wat heb ik te verliezen.:')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door Bram Goudkamp -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Correctie: Mijn waardigheid op dit forum...
Maar het was met een knipoog bedoeld.
Waarom neemt men dingen altijd zo serieus:') |
|
|
|
|
craven
|
|
|
omdat dit een bloedserieus forum is.... |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Dont be hatin`
Das nie zo. Dit is een FEYENOORD FORUM:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Is het nog steeds een raar idee? Binnen nu en 2/3 jaar kampioen:D |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:26 schreef Bram Goudkamp het volgende:Is het nog steeds een raar idee? Binnen nu en 2/3 jaar kampioen:D quote: hehehe ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 06 mei 2012 - 23:26 schreef Bram Goudkamp het volgende:Is het nog steeds een raar idee? Binnen nu en 2/3 jaar kampioen:D Volgend jaar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bram Goudkamp