|
|
el-loco
|
|
|
Ik zeg dat dit een goede spits wordt voor Feyenoord. Hij heeft inzet is atletisch,technisch. Ik heb hem net aan het werk gezien tegen Den Bosch en ik zeg dat het een goede aankoop is, wat denken jullie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T beviel mij inderdaad ook ja, maar tis wel DBO he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het ligt eraan hoe we gaan spelen ,op de counter erg goed . Echter gaan we breien tot aan het vijandelijke strafschopgebied minder |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 20:32 schreef piet de paler het volgende:Het ligt eraan hoe we gaan spelen ,op de counter erg goed . Echter gaan we breien tot aan het vijandelijke strafschopgebied minder ik heb m dr net 2x langs zien gaan en de bal panklaar terug zien leggen?
mwahhh.. is technischer dan ik dacht! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:[..] ik heb m dr net 2x langs zien gaan en de bal panklaar terug zien leggen? mwahhh.. is technischer dan ik dacht! Bruins was in dat shirt ook de held. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: resultaten uit t verleden .... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
En Schaken leek ook technisch heel begaafd bij vvv.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:[..] ik heb m dr net 2x langs zien gaan en de bal panklaar terug zien leggen? mwahhh.. is technischer dan ik dacht! En tegen een ongekend goede wereld verdediger THEO///LUCIUS///HELD. :) |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
k vond hem idd ook nie goed |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Is die Vincken niets voor feyenoord? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Vincken was van glas toen hij bij Feyenoord speelde. Heeft in het verleden tegen 020 de verdediger van 020 alleen zijn hielen laten zien! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: ik schat fernandez veel hoger in dan schaken. |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Van Geel had fernandez niet gehaald als die er geen meerwaarde inzag. Hij wil niet nu al zijn eerste miskoop:') Daarnaast laat fernandez bij excelsior tog egt wel heel wat meer zien van zijn kunnen dan schaken deed bij vvv. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
scoort er wel 2 minnen een minuut haha maar das dan tegen den bosch :P, vinken dan ..
na 2 assist van gyon kanon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door D-010 -- |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
kan goed vanaf links uit de voeten,zonet gezien tijdens den bosch - excelsior voor als Rio niet meer terug komt. bevalt me wel. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kom op, den bosch, waar hebben we het over? |
|
|
|