|
|
rob010
|
|
|
zie hem graag komen, een typische feyenoord spits nog een contract van 1 jaar bij anderlecht,wat hem voor 1 miljoen heeft gekocht. mischien kunnen hem opvissen voor 1 1/2 a 2 miljoen. ik heb het natuurlijk over Dmitri Boelykin
gegarendeert goed voor 15 a 20 doelpunten. zie hem liever komen als bas dost. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Vind bas dost meer potentie hebben, maar hij is kNeusje die liever naa ajax wou. Weet niet of dmitri het heel goed gaat doen. En hij is te oud denk ik om hem nu voor feyenoord te halen. We hebben in zijn plaats volgend seizoen ook tomasson! En die zie ik het liefst! |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
gewoon Dost halen,die gaat er 20 inschieten,en zijn 020 pyama gooit ie wel weg. Verder Schone halen en een linksback en linksbuiten huren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 21:16 schreef rob010 het volgende:zie hem graag komen, een typische feyenoord spits nog een contract van 1 jaar bij anderlecht,wat hem voor 1 miljoen heeft gekocht. mischien kunnen hem opvissen voor 1 1/2 a 2 miljoen. ik heb het natuurlijk over Dmitri Boelykin gegarendeert goed voor 15 a 20 doelpunten. zie hem liever komen als bas dost. Goeie rooie kaart ook z0juist |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
alleen zo net domme rooie kaart,wellicht uitgevoetbald dit seizoen. kan die mooi lekker fris beginnen aan het nieuwe seizoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 21:35 schreef rob010 het volgende:alleen zo net domme rooie kaart,wellicht uitgevoetbald dit seizoen. kan die mooi lekker fris beginnen aan het nieuwe seizoen. ik vond het meer donker geel omdat het been van die andere gozer een halve meter van de vloer was.......doodziek van die nichten die fluiten in dit land... |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
ach doet me denken aan good old Nico jansen,zag ook weleens een beentje over het hoofd. vraag maar na aan de v.d kerkhofjes. HAHAHA |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Hoezo gegarandeert 20 goals voor Bulykin? De afgelopen jaren heeft hij er niks van gebakken.Alleen dit seizoen bij Ado.Is dus absoluut geen garantie voor goals. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 21:48 schreef gladdeharry het volgende:Hoezo gegarandeert 20 goals voor Bulykin? De afgelopen jaren heeft hij er niks van gebakken.Alleen dit seizoen bij Ado.Is dus absoluut geen garantie voor goals. heb jij een beter alternatief dan ?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 21:48 schreef gladdeharry het volgende:Hoezo gegarandeert 20 goals voor Bulykin? De afgelopen jaren heeft hij er niks van gebakken.Alleen dit seizoen bij Ado.Is dus absoluut geen garantie voor goals. eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Fernandez. Cissé. Eventueel Dost. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: vind zelf Dost een beter alternatief, mocht de prijs wat zakken, 4mil is teveel. Dost draait een kutseizoen, maar heeft er nog wel 13 inliggen en een zooitje assists. Van Wolfswinkel zou ook een prima spits zijn, maar is zeer waarschijnlijk ook te duur. |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
quote: Fernandez.prima Cissé als die ooit fit wordt. Dost kost minimaal 4 miljoen,en heb je weing zekerheid,is nou niet echt een winnaars type. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Ik zie Dost wel zitten maar heb ook zeker veel vertrouwen in Fernandez. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
booymans idd een kleine driftkikker met pit en een geweldige inzet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: booymans!!! 21 en kaal... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja als t een wijf was en dan van onder dan redde ik t er op!
Maar ik heb op Boymans niet zo gelet. Dus geen idee. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
rob010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Nou bij agovv had ie anders wel een redelijk gemiddelde |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Maar ontopic... Van mij hoeft die rus niet te komen. Lijkt mij niet het type wat we nodig hebben kwa salaris/leeftijd/speelstijl |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: hansie hansie die bulykin ken er toch helemaal niks van hij heb de draai van een goederentrein |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
laten we dost eens een kans geven!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Als Dost 4 miljoen kost dan heb ik toch liever Sigthorsson, kun je ook voor dat bedrag halen.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dost is de kans op doelpunten toch groter bij! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 21:16 schreef rob010 het volgende:zie hem graag komen, een typische feyenoord spits nog een contract van 1 jaar bij anderlecht,wat hem voor 1 miljoen heeft gekocht. mischien kunnen hem opvissen voor 1 1/2 a 2 miljoen. ik heb het natuurlijk over Dmitri Boelykin gegarendeert goed voor 15 a 20 doelpunten. zie hem liever komen als bas dost. EENS |
|
|
|