BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie word de ajax spits van het seizoen 2011/2012................

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  2e spits naast Sigthorsson
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 20 mei 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat F. de Boer.
Toch weer voor Siem de Jong gaat!
Benno
 Benno - vrijdag 20 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Nee hoor sighortsson of hoe je het schrijft
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 20 mei 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:46 schreef Benno het volgende:
Nee hoor sighortsson of hoe je het schrijft
Ik las net dat Psv en Fc Twente ook belangstelling hebben.
Het zou geen probleem zijn, als hij zou komen.
Hij is natuurlijk nog niet van het niveau als Huntelaar!
Maar ik denk wel dat hij die potentie heeft.....
Maar wat als hij komt, dan gaat hij in de spits. En wat moet je dan met Siem de Jong?
Die laat frank de boer er echt niet uit hoor? Dus.....
JOOD
 JOOD - vrijdag 20 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Castillon + een aankoop
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 20 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 12:53 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik las net dat Psv en Fc Twente ook belangstelling hebben.
Het zou geen probleem zijn, als hij zou komen.
Hij is natuurlijk nog niet van het niveau als Huntelaar!
Maar ik denk wel dat hij die potentie heeft.....
Maar wat als hij komt, dan gaat hij in de spits. En wat moet je dan met Siem de Jong?
Die laat frank de boer er echt niet uit hoor? Dus.....
Hij heeft al "nee" tegen PSV en Twente gezegd. Hij wilt graag naar Ajax.

Waar Siem dan komt te spelen? Geen idee. Dat laat ik aan de Boer over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Booya4Afca --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Sightorson
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 20 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Van mij mag de jong wel voor een goed bedrag worden verkocht
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 20 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Sigthorsson in roulatie met de jong! F. De Boer heeft al aangegeven bijna elke week met andere namen te willen spelen om de vermoeidheid zo beperkt mogelijk te houden!

De Jong verkopen? ga heen! één van de grotere talenten de laatste paar jaar, die wil jij zo 1 2 3 even verkopen nu die nog niet eens op de helft van zijn potentie zit!
Bw afca
 Bw afca - vrijdag 20 mei 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Ik denk dat we die 21-jarige serrero de kans met de jong moeten gunnen.
En je kunt ook wachten met kopen tot de winterstop!
Meer
 Meer - vrijdag 20 mei 2011 - 13:48   quote  deeplink  
Waarom heeft Ajax Dost losgelaten. Ik vind Dost net een kloon van Huntelaar en dezelfde (matige) voetbalkwaliteiten. Maar in dit Ajax-systeem goud waard. Schopt er gewoon per jaar min. 25 goals in, door gewoon op de goede plek te staan. Niet mooi maar geweldig effectief.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Als het allemaal zo moeilijk is moeten we misschien toch kijken naar het buitenland
Hierbij een 4 superspitsen die echt betaalbaar zijn misschien iets voor Ajax?:

- Garra Dembélé 25jr ,levski Sofia, 33 wedstrijden 33 goals, 3 assists
- Dame N'Doye 26jr, Kopenhagen, 40 wedstrijden 25 goals, 11 assists
- José Salomón Rondón 21jr, Malaga, 32 wedstrijden, 16 goals, 3 assists
- Anthony Stokes 22jr, Celtic, 39 wedstrijden, 20 goals, 17 assists, kan eventueel ook als linksbuiten.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 20 mei 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:03 schreef Ajax we love you het volgende:
Als het allemaal zo moeilijk is moeten we misschien toch kijken naar het buitenland
Hierbij een 4 superspitsen die echt betaalbaar zijn misschien iets voor Ajax?:

- Garra Dembélé 25jr ,levski Sofia, 33 wedstrijden 33 goals, 3 assists
- Dame N'Doye 26jr, Kopenhagen, 40 wedstrijden 25 goals, 11 assists
- José Salomón Rondón 21jr, Malaga, 32 wedstrijden, 16 goals, 3 assists
- Anthony Stokes 22jr, Celtic, 39 wedstrijden, 20 goals, 17 assists, kan eventueel ook als linksbuiten.
Je hebt je best gedaan hoor!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
haha, ja ik had nog een spits op het oog, maar die is blijkbaar al door Bayern gekocht ofzo :(
Nils Petersen van Energie collbus. Hij is tweebenig, 22jr , 1.88m, 38 wedstrijden 28 goals in Bundesliga 2. Jammer dat we daar te laat voor zijn.
Nick@leiden
 Nick@leiden - vrijdag 20 mei 2011 - 14:17   quote  deeplink  
Waarom geen van Wolfswinkel? Hij heeft nog twee jaar contract bij FC Utrecht, dus zal toch niet te duur zijn. Het is natuurlijk wel een investring van 5-10 miljoen. Maar hij is nog jong en volgens mij speelde hij echt heel goed in de Europa League (5 doelpunten) voor de winterstop. Persoonlijk vind ik het ook een pre dat hij een nederlandse jongen is. Ik zie toch het liefst zo veel mogelijk nederlandse spelers bij Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 20 mei 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:17 schreef Nick@leiden het volgende:
Waarom geen van Wolfswinkel? Hij heeft nog twee jaar contract bij FC Utrecht, dus zal toch niet te duur zijn. Het is natuurlijk wel een investring van 5-10 miljoen. Maar hij is nog jong en volgens mij speelde hij echt heel goed in de Europa League (5 doelpunten) voor de winterstop. Persoonlijk vind ik het ook een pre dat hij een nederlandse jongen is. Ik zie toch het liefst zo veel mogelijk nederlandse spelers bij Ajax.
Leuk spits, dat geef ik toe, maar hij is niet iemand die de bal echt kan vasthouden. Het is wel een echte spits, maar ik weeet niet of dit een echte Ajax spits is.
Sailor
 Sailor - vrijdag 20 mei 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon Huntelaar terughalen.in combinatie met janssen en verthongen heb je dan de perfecte as.
Lijkt mij de oplossing.voor de rest gewoon doorgaan op deze voet
met jonge talenten.Als de middenas maar ervaren is,kunnen de supertalenten zich daar
aan optrekken.
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 mei 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:21 schreef Sailor het volgende:
Ajax moet gewoon Huntelaar terughalen.in combinatie met janssen en verthongen heb je dan de perfecte as.
Lijkt mij de oplossing.voor de rest gewoon doorgaan op deze voet
met jonge talenten.Als de middenas maar ervaren is,kunnen de supertalenten zich daar
aan optrekken.
ja is goed, betaal jij zn salaris voor 4 jaar?
ktotheb
 ktotheb - vrijdag 20 mei 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Persoonlijk mag Siem de Jong zich van mij volledig gaan richten op de spitspositie. Vind hem daar sterk spelen, vooral omdat hij de mensen om zich heen beter laat voetballen. Daarnaast scoort hij makkelijk en kan hij eventueel ook nog op andere posities uit de voeten. Ik hoef niet per se een echte nummer negen, als we een spits hebben die de middenvelders laat scoren.
dannymaster
 dannymaster - vrijdag 20 mei 2011 - 15:13   quote  deeplink  
sigthorsson, klaas jan huntelaar of eventueel mads junker
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 20 mei 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:38 schreef ktotheb het volgende:
Persoonlijk mag Siem de Jong zich van mij volledig gaan richten op de spitspositie. Vind hem daar sterk spelen, vooral omdat hij de mensen om zich heen beter laat voetballen. Daarnaast scoort hij makkelijk en kan hij eventueel ook nog op andere posities uit de voeten. Ik hoef niet per se een echte nummer negen, als we een spits hebben die de middenvelders laat scoren.
+1
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 20 mei 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:13 schreef dannymaster het volgende:
sigthorsson, klaas jan huntelaar of eventueel mads junker
1. Betaal jij het salaris van Klaas?
2. Mads Junker is nu aardig op dreef maar heeft ook een bar slecht seizoen bij Vitesse achter de rug. Dus als je hem haalt is het geen garantie dat hij dit weer eens presteert. Ik had trouwens ook geen 30-jarige aanvaller gehaald van een provincie-clubje.

Verder vind ik Sigthorsson een prima aankoop en daarom hoop ik ook dat beide clubs eruit komen. Ik vind trouwens dat AZ wel een absurd hoog bedrag vraagt voor een jongen die nog een 1-jarig contract heeft. Als ze verstandig zijn zakken ze met de prijs want anders loopt hij volgend seizoen gratis de deur uit en heb je helemaal niets.
Afcarius
 Afcarius - vrijdag 20 mei 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:38 schreef ktotheb het volgende:
siem de jong komt tekort. Kijk maar hoeveel kansen de voorhoede van Ajax heeft gemist alle wedstrijden voor Ajax twente. Er moet versterking komen op de vleugel, en een spits die zowel een targetman als een goaltjesdief is. Siem de jong is leuk tegen fc pony, maar niet tegen serieuze europese elftallen. De titel is voor ons het beginpunt naar de championsleague, en voor twente de hoofdprijs. Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 20 mei 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:35 schreef Afcarius het volgende:

[..]

siem de jong komt tekort. Kijk maar hoeveel kansen de voorhoede van Ajax heeft gemist alle wedstrijden voor Ajax twente. Er moet versterking komen op de vleugel, en een spits die zowel een targetman als een goaltjesdief is. Siem de jong is leuk tegen fc pony, maar niet tegen serieuze europese elftallen. De titel is voor ons het beginpunt naar de championsleague, en voor twente de hoofdprijs. Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!
Zijn Boerrighter en Sigthorsson voor jou dan de geschikte buitenspeler en spits? Ik ben het overigens wel met je eens dat Siem te kort komt als spits tegen een degelijke tegenstander.
ktotheb
 ktotheb - vrijdag 20 mei 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:35 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar dit vind ik dus echt onzin. Siem de Jong is leuk tegen fc pony??? Hij is juist in de wedstrijden tegen de op papier sterkere tegenstanders heel goed. De wedstrijd van het jaar, waar de grootste druk op lag van alle wedstrijden die Ajax in de laatste 5 jaar heeft gespeeld, en hij scoort gewoon twee keer. Nee, je kan een hoop aanmerken op Siem, want hij is zeker niet perfect, maar dat hij alleen tegen de kleintjes scoort is gewoonweg niet waar, daar kan je de statistieken op nakijken.
ktotheb
 ktotheb - vrijdag 20 mei 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Ohw en nog even als aanvulling: kan je je de eerste wedstrijd van Siem in de spits nog herinneren? Toen speelden we toevallig in de CL AC Milan helemaal kapot...
Sailor
 Sailor - vrijdag 20 mei 2011 - 16:03   quote  deeplink  
Heyyyyy,jullie moeten eens stoppen met dat gezeik tegen elkaar!!!!
Wij moeten als 1 man achter Ajax blijven staan net als afgelopen zondag in de arena...
Dat was toch geweldig!!Dat wilde ik ff kwijt!!!
Over de spits:ik snap ook wel dat KJH een moeilijk verhaal is financieel maar dat zou toch de beste optie zijn??!!!
Dat is een speler die Ajax ECHT beter maakt,zo niet dan is sightorson een prima optie.
Gaat dat ook niet lukken dan moeten we het gewoon doen met de huidige spitsen.Niet meer van die achterlijke aankopen,daar hebben we er genoeg van gehad.loopt t niet dan rustig blijven en in de winterstop verder kijken...das mijn mening!!!wij zijn AJAX wij zijn de BESTE
JOOD
 JOOD - vrijdag 20 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Iedereen is altijd van de talentjes toch?

Geef castillon dan de kans!

Siem is een geweldige middenvelder, maar in mijn ogen geen spits..

Castillon alleen is te weinig. Dus ik zou graag een van de volgende spelers zien:
Huntelaar (salaris zou veel zijn, maar lijkt me geen probleem.)
Lukaku (jongens we gaan cl spelen dus moet er gewoon een spits met potentie staan, ook al kost deze miljoenen.)

Mocht dalijk stighorsson of dost aangekocht worden dan heb ik vertrouwen in de staf.
Het belangrijkste is dat hij de filosofie snapt en goals maakt, maar geen ego-voetballer is.

Toch?
GlennNN
 GlennNN - dinsdag 24 mei 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Ik vind dat ze KJH moeten halen. Ze verkopen el Hamdaoui voor 5 mjn, je houdt die 5 miljoen van sigthórssen en koopt huntelaar voor 10 miljoen. Dan heb je een spits 3 jaar eerder voor 27 miljoen verkocht en je haalt hem weer binnen met 17 miljoen winst. En je koopt gelijk 25-30 goals want Huntelaar is in de 16 meter een van de beste spitsen ter wereld ;)
kaashaas
 kaashaas - dinsdag 24 mei 2011 - 23:20   quote  deeplink  
huntelaar en velen anderen willen echt nog niet terug komen.
Cock Roomberg
 Cock Roomberg - dinsdag 24 mei 2011 - 23:22   quote  deeplink  
helemaal mee eens kaas!
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 23:03 schreef GlennNN het volgende:
Ik vind dat ze KJH moeten halen. Ze verkopen el Hamdaoui voor 5 mjn, je houdt die 5 miljoen van sigthórssen en koopt huntelaar voor 10 miljoen. Dan heb je een spits 3 jaar eerder voor 27 miljoen verkocht en je haalt hem weer binnen met 17 miljoen winst. En je koopt gelijk 25-30 goals want Huntelaar is in de 16 meter een van de beste spitsen ter wereld ;)
Ja, en dat jij zijn salaris gaat betalen......
martymcfly
 martymcfly - woensdag 25 mei 2011 - 07:19   quote  deeplink  
wat dachten jullie van matavz lijkt me een erg goede spits en heeft nog steeds geen overeenkomst met napoli
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 07:19 schreef martymcfly het volgende:
wat dachten jullie van matavz lijkt me een erg goede spits en heeft nog steeds geen overeenkomst met napoli
Moet minimaal 8 miljoen kosten....dus gaat hem niet worden.
Hoezo eigenlijk een spits erbij? Geef siem de jong een kans, en wacht af tot aan de winterstop!
Dan kan je altijd nog verder kijken. Hij past wel on het ajaxplaatje, dat dan weer wel.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 07:28   quote  deeplink  
Matavz is maar 3 cm groter dan siem de jong he?
Dus over lengte hoeven we niet te discusseren
JOOD
 JOOD - woensdag 25 mei 2011 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 07:27 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Moet minimaal 8 miljoen kosten....dus gaat hem niet worden.
Hoezo eigenlijk een spits erbij? Geef siem de jong een kans, en wacht af tot aan de winterstop!
Dan kan je altijd nog verder kijken. Hij past wel on het ajaxplaatje, dat dan weer wel.
Nee, de boer wil zijn selectie compleet hebben vanaf de eerste wedstrijd. In de winter kunnen we transfers doen om spelers op te vullen die weggaan.
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 25 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
de jong doet het zeker niet slecht maar ik zeg haal toch een echte spits,een echte spits is toch scherper voor de goal dan de jong.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 mei 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 11:48 schreef verbrande harry het volgende:
de jong doet het zeker niet slecht maar ik zeg haal toch een echte spits,een echte spits is toch scherper voor de goal dan de jong.
Idd doet de Jong het niet slecht, maar een echte spits is hij natuurlijk niet. Ik vrees dat Sightorson toch niet gaat komen deze zomer. AZ wil hem niet kwijt en vraagt nog steeds de hoofdprijs voor die gozer. Alles best, als het Dost maar niet gaat worden. Lekker laten zitten en als we overwinteren in Europa, dan in de winterstop Sightorson overnemen voor 1 miljoen, omdat hij nog maar een contract heeft van een half jaar.
AFCA!
 AFCA! - woensdag 25 mei 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 13:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd doet de Jong het niet slecht, maar een echte spits is hij natuurlijk niet. Ik vrees dat Sightorson toch niet gaat komen deze zomer. AZ wil hem niet kwijt en vraagt nog steeds de hoofdprijs voor die gozer. Alles best, als het Dost maar niet gaat worden. Lekker laten zitten en als we overwinteren in Europa, dan in de winterstop Sightorson overnemen voor 1 miljoen, omdat hij nog maar een contract heeft van een half jaar.
Sigthorsson ging zelf toch naar de leiding van AZ om te zorgen dat hij toch weg kon? Ik wil niet dat het tot arbitragezaken komt ofzo maar 5 miljoen voor een speler met zo'n kort contract nog is wel een beetje hooghartig van AZ
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 13:24 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Sigthorsson ging zelf toch naar de leiding van AZ om te zorgen dat hij toch weg kon? Ik wil niet dat het tot arbitragezaken komt ofzo maar 5 miljoen voor een speler met zo'n kort contract nog is wel een beetje hooghartig van AZ
Ja dat zou hij gaan doen, maar het is ineens wel heel erg stil allemaal. Het voordeel is wel dat hij nu zeker niet gaat bijtekenen bij AZ, dus AZ zal uiteindelijk wel toehappen. 3,5m nu of eind van het seizoen gratis..
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja dat zou hij gaan doen, maar het is ineens wel heel erg stil allemaal. Het voordeel is wel dat hij nu zeker niet gaat bijtekenen bij AZ, dus AZ zal uiteindelijk wel toehappen. 3,5m nu of eind van het seizoen gratis..
Loopt zijn contract af dan aan het einde van het seizoen?
ooi
 ooi - woensdag 25 mei 2011 - 14:53   quote  deeplink  
huntelaar of dost. de ajax-spits moet niet kunnen voetballen, dat doen mannen als eriksen wel.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:53 schreef ooi het volgende:
huntelaar of dost. de ajax-spits moet niet kunnen voetballen, dat doen mannen als eriksen wel.
Hahaha, betaal jij hun salaris?
En eriksen is geen spits.........
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:53 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Loopt zijn contract af dan aan het einde van het seizoen?
Ja eind van het nieuwe seizoen, daarom wil Ajax ook niet zoveel betalen.
Ruud
 Ruud - woensdag 25 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Zeker Nando Rafael halen die kan volgens hem het niveau aan, oh neeeeeeeeeeee
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja eind van het nieuwe seizoen, daarom wil Ajax ook niet zoveel betalen.
Ja, okey ik snap het :p
Maar sigthorsson is ook niet echt het type spits dat ajax zoekt he?
Dat zal een Type Janko moeten zijn
ooi
 ooi - woensdag 25 mei 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:54 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha, betaal jij hun salaris?
En eriksen is geen spits.........
De spits van ajax is het laatste station, die moet alleen schieten en koppen in de zestien. Mannen als Eriksen zetten de spits in kansrijke positie. Er is niemand zo gevaarlijk in de zestien als Huntelaar en Dost is daar een copie van.
Uiteindelijk is Huntelaar een beperkte voetballer maar wel een superspits.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:55 schreef Ruud het volgende:
Zeker Nando Rafael halen die kan volgens hem het niveau aan, oh neeeeeeeeeeee
Pffff.....
Hij heeft wel in de jeugd met sneijder, en van der vaart en heitinga gespeeld he?
En heeft 13 interlands van Duitsland op zijn naam
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 mei 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:56 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ja, okey ik snap het :p
Maar sigthorsson is ook niet echt het type spits dat ajax zoekt he?
Dat zal een Type Janko moeten zijn
Volgens mij juist wel. Hij is groot 1,90 hij kan koppen, hij is snel, technisch zeer begaafd, hij is sterk en kan een bal vasthouden. Ik denk dat hij een ideale Ajax spits is. Tja Janko is ook wel fijn om die in je team te hebben, maar dat laten die tukkers nooit toe. Zou ook veel te veel kosten.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:58 schreef ooi het volgende:

[..]

De spits van ajax is het laatste station, die moet alleen schieten en koppen in de zestien. Mannen als Eriksen zetten de spits in kansrijke positie. Er is niemand zo gevaarlijk in de zestien als Huntelaar en Dost is daar een copie van.
Uiteindelijk is Huntelaar een beperkte voetballer maar wel een superspits.
Huntelaar krijg je never......hahah, best wel jammer.
Misschien jan vennegoor????
Die is voetballend niet super, maar scoren kan hij als de beste! en is niet duur!
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 14:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Volgens mij juist wel. Hij is groot 1,90 hij kan koppen, hij is snel, technisch zeer begaafd, hij is sterk en kan een bal vasthouden. Ik denk dat hij een ideale Ajax spits is. Tja Janko is ook wel fijn om die in je team te hebben, maar dat laten die tukkers nooit toe. Zou ook veel te veel kosten.
Jan vennegoor of hesselink :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie word de ajax spits van het seizoen 2011/2012................

0.0057880