BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie word de ajax spits van het seizoen 2011/2012................

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Reis is voetballend(technisch) gezien de beste optie, als hij nog zou groeien qua levensopvatting zou hij weleens in de voetsporen van Suarez kunnen treden.
Met een juiste begeleiding kan hij een hele grote worden maar denk niet dat De Boer de uitdaging Reis aangaat.
Een ding is zeker ik ga wel op reis!
Ztjes
 Ztjes - maandag 18 juli 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Waarom niet gewoon Jonathan Soriano proberen? Hij is 25 jaar, vorig seizoen een super seizon gehad bij Barca b, 37 wedstrijden 32 doelpunten in de Segunda Division is ook niet min. Ook enige ervaring in het eerste van Barca alleen komt hij daarvoor te kort.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 juli 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeefuik heeft net bijgetekend, en Boelikyn heeft nog een jaar contract in Belgie en stond volgens mij op het punt te tekenen in Moskou, Carew Owen en Gudjonson moet je niet willen naar mijn mening. Reis roep ik hier al maanden dat het de perfecte spits zou zijn voor Ajax, als hij over zijn blessure heen kan komen en zijn oude niveau kan oppakken, is dat 200% zeker de nieuwe sensatie in Europa de komende jaren
.
De vraag is alleen, moet je die risico nemen door Reis te contracteren in de hoop dat hij volledig geneest van zijn blessure, en zijn oude niveau weer haalt? Want ook Reis is onervaren en zal ons in de CL zeker niet helpen.

Ik ben zowiezo van mening dat wij als Ajax zijnde enkel met geluk de groepsfase van de CL kunnen overleven. We moeten eerst eens zorgen dat we in Nederland weer structureel kampioen worden, en dus jaarlijks CL spelen. Alleen dan worden onze talenten beter, en krijgen ze de ervaring die ze nodig hebben om de groepsfase wel te overleven.

In het verleden hebben we vaak zat geld gestoken in ervaring voor de CL, wat uiteindelijk geresulteerd heeft in verliezen van hier tot Tokio.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door Booya4Afca --
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Remco, niet om te slijmen maar denk dat jij je beroep gemist heeft.
Met jouw analyses ben ik het meestal eens, hoop alleen dat je Janssen gaat accepteren.
Probeer vanaf dinsdag via mijn vakantieadres aan de Middellandse zee alles te volgen.
Je hebt de opwinding laatst blijkbaar niet meegemaakt, maar het hele topic dat ik destijds heb gestart tegen Janssen, was van te voren zo opgezet met een aantal mensen, en was enkel om hier wat reacties uit te lokken en de boel eens flink op scherp te zetten.

Ik heb geen enkele moeite met Janssen, al twijfel ik wel serieus of hij de juiste man voor Ajax is, maar dat zal de tijd leren, over de voetbalkwaliteiten van Janssen niks dan lof.
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 09:53 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

De vraag is alleen, moet je die risico nemen door Reis te contracteren in de hoop dat hij volledig geneest van zijn blessure, en zijn oude niveau weer haalt? Want ook Reis is onervaren en zal ons in de CL zeker niet helpen.

Ik ben zowiezo van mening dat wij als Ajax zijnde enkel met geluk de groepsfase van de CL kunnen overleven. We moeten eerst eens zorgen dat we in Nederland weer structureel kampioen worden, en dus jaarlijks CL spelen. Alleen dan worden onze talenten beter, en krijgen ze de ervaring die ze nodig hebben om de groepsfase wel te overleven.

In het verleden hebben we vaak zat geld gestoken in ervaring voor de CL, wat uiteindelijk geresulteerd heeft in verliezen van hier tot Tokio.
Bij sommige voetballers weet ik het gewoon, dat zijn in potentie wereldtoppers, Reis is zo'n speler, em ik weet 200% zeker dat als hij terugkomt van zijn blessure en bij een fatsoelijke club serieus aan de gang gaat, dat hij dat niveau aankan. Sterker nog, ik denk dat als hij naar Ajax komt, dat Sigthorson heel snel de tweede spits gaat worden, reis is in potentie veeeeel beter.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 18 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 11:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij sommige voetballers weet ik het gewoon, dat zijn in potentie wereldtoppers, Reis is zo'n speler, em ik weet 200% zeker dat als hij terugkomt van zijn blessure en bij een fatsoelijke club serieus aan de gang gaat, dat hij dat niveau aankan. Sterker nog, ik denk dat als hij naar Ajax komt, dat Sigthorson heel snel de tweede spits gaat worden, reis is in potentie veeeeel beter.
Reis heeft inderdaad veel potentie. Het is dan aan F de Boer om te bepalen hoeveel je als Ajax zijnde wilt investeren, in de hoop dat hij weer terug op niveau komt. Daar is wat tijd en inzet mee gemoeid, dus zal Reis een "project" voor de toekomst kunnen zijn.

Overigens hoop ik van harte dat we Amoah NIET halen. Over overbodig gesproken.. We hebben Castillion en de Jong nog.. En ook niet al te onbelangrijk, hij past totaal niet bij het spelletje wat de Boer graag speelt.
remco k
 remco k - maandag 18 juli 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 12:24 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Reis heeft inderdaad veel potentie. Het is dan aan F de Boer om te bepalen hoeveel je als Ajax zijnde wilt investeren, in de hoop dat hij weer terug op niveau komt. Daar is wat tijd en inzet mee gemoeid, dus zal Reis een "project" voor de toekomst kunnen zijn.

Overigens hoop ik van harte dat we Amoah NIET halen. Over overbodig gesproken.. We hebben Castillion en de Jong nog.. En ook niet al te onbelangrijk, hij past totaal niet bij het spelletje wat de Boer graag speelt.
Ik ben van mening dat de Jong een prima standinn zal zijn voor Sightorson.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 18 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
eens remco, de jong heeft het prima gedaan, waarom wil de boer dan toch iemand halen? ik zeg haal een jonge speler met veel potentie erbij en laat die gaan concureren met siem, kolblein en castilion als deze niet verhuurt word.
Versace1
 Versace1 - maandag 18 juli 2011 - 18:14   quote  deeplink  
ik denk dat de boer een wat oudere spits wil de jong,sigthorson en castilion zijn alle 3 nog heel jong
freakie
 freakie - maandag 18 juli 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als het geen geld mag kosten Freaky zijn deze spelers welke in Nederland en Engeland voetballen transfervrij.

Dmitri Boelykin
GĂ©nero Zeefuik
Jonathan Reis
Danny Koevermans
John Carew
Michael Owen
Eidur Gudjohnsen

Deze heren zijn allen transfervrij dus kies er maar een uit zou ik zeggen want ik sta klaar om naar Schiphol af te reizen, ga namelijk met vakantie.

Eidur Gudjohnsen heeft mijn voorkeur zou goed bij Ajax en zijn jonge spitsen passen maar is zeer waarschijnlijk net weggekaapt door AEK Athene daarna is John Carew een mooie optie.
Boelykin zou je als een stormram kunnen zien mocht Kolbeinn een offday hebben.
john carew of micheal owen zijn ongelofelijk duur.. je kan natuurlijk altijd 1 jaar proberen.. Maar deze spelers kosten al 2 mil in een jaar.. Dat was ook het probleem met oleguer en lugue..

Een danny koevermans is natuurlijk geweldig.. Ik weet dat hij al jaren op de bank zit.. En als hij invalt hij altijd van belangrijke waarden was..

EDIT: Misschien bergkamp als wissel gebruiken haha:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2011 door freakie --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 juli 2011 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 14:46 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
eens remco, de jong heeft het prima gedaan, waarom wil de boer dan toch iemand halen? ik zeg haal een jonge speler met veel potentie erbij en laat die gaan concureren met siem, kolblein en castilion als deze niet verhuurt word.
kan niet ontkennen dat de jong het goed gedaan maar het is gewoon geen "echte spits". Gewoon een ervaren spits aantrekken die in het laatste kwartier als stormram gebruikt kan worden. Stel sig zit er doorheen 0-0 stand wie breng je in? Siem? Neuh voelt niet goed!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 juli 2011 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2011 - 18:26 schreef freakie het volgende:

[..]

john carew of micheal owen zijn ongelofelijk duur.. je kan natuurlijk altijd 1 jaar proberen.. Maar deze spelers kosten al 2 mil in een jaar.. Dat was ook het probleem met oleguer en lugue..

Een danny koevermans is natuurlijk geweldig.. Ik weet dat hij al jaren op de bank zit.. En als hij invalt hij altijd van belangrijke waarden was..

EDIT: Misschien bergkamp als wissel gebruiken haha:P
inderdaad type koevermans bulykin zoiets om de wedstrijd als nog naar je toe te trekken. Koevermans gaat volgens mij naar amerika las ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie word de ajax spits van het seizoen 2011/2012................

0.0122969