|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 13:44 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik denk dat Ajax pas begin Augustus hem overneemt. Het is een risico dat AZ neemt om zo lang te wachten, want als ze misgokken, dan is het over. Heerenveen en Bas Dost weten daar alles van.. hahahhaha hahahha ja idd! :D |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk idd dat Ajax afwacht ze hebben volgens mij de tijd tot september, denk zelf niet dat dit verstandig is. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar MATAVS, Huntelaar blijft namelijk bij Schalke 04. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk idd dat Ajax afwacht ze hebben volgens mij de tijd tot september, denk zelf niet dat dit verstandig is. Mijn voorkeur gaat overigens uit naar MATAVS, Huntelaar blijft namelijk bij Schalke 04. Ben bang dat Matavz niet meer haalbaar is.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 14:38 schreef ktotheb het volgende:Persoonlijk mag Siem de Jong zich van mij volledig gaan richten op de spitspositie. Vind hem daar sterk spelen, vooral omdat hij de mensen om zich heen beter laat voetballen. Daarnaast scoort hij makkelijk en kan hij eventueel ook nog op andere posities uit de voeten. Ik hoef niet per se een echte nummer negen, als we een spits hebben die de middenvelders laat scoren. ha ha Siem scoort makkelijk kijk even dit seizoen terug ze zoeken nog steeds al zijn ballen in de tweede ring alleen tegen twente was hij top maar 1 wedstrijd !!!dus stop met die onzin en koop een echte spits . |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:50 schreef ktotheb het volgende:Ohw en nog even als aanvulling: kan je je de eerste wedstrijd van Siem in de spits nog herinneren? Toen speelden we toevallig in de CL AC Milan helemaal kapot... mijn god stop met die onzin over Siem in de spits |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 22:20 schreef nora het volgende:[..] ha ha Siem scoort makkelijk kijk even dit seizoen terug ze zoeken nog steeds al zijn ballen in de tweede ring alleen tegen twente was hij top maar 1 wedstrijd !!!dus stop met die onzin en koop een echte spits . 1 wedstrijd??? je hebt maar weinig van Ajax gezien dan afgelopen half jaar?? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 22:20 schreef nora het volgende:[..] ha ha Siem scoort makkelijk kijk even dit seizoen terug ze zoeken nog steeds al zijn ballen in de tweede ring alleen tegen twente was hij top maar 1 wedstrijd !!!dus stop met die onzin en koop een echte spits . Praat niet zo dom joh! '' Dora!!! Hij is niet voor niets topscoorder van ajax. Met ballen in de tweede ring.... Hij laat tenminste middenvelders scoren. Nou, jij hebt idd niks van ajax gezien! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
de nicname is nora,lezen man |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 22:30 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Praat niet zo dom joh! '' Dora!!! Hij is niet voor niets topscoorder van ajax. Met ballen in de tweede ring.... Hij laat tenminste middenvelders scoren. Nou, jij hebt idd niks van ajax gezien! Mag iemand geen eigen mening hebben ofzo? Om haar gelijk een andere naam toe te dichten. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahaha dat las ik ook al ja. Zal zijn leeftijd wel zijn dat hij nog naar dat soort programma's kijkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 22:30 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Praat niet zo dom joh! '' Dora!!! Hij is niet voor niets topscoorder van ajax. Met ballen in de tweede ring.... Hij laat tenminste middenvelders scoren. Nou, jij hebt idd niks van ajax gezien! MOunir is topscorder van Ajax dit seizoen met 13 goals |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb er weinig moeite mee, hij heeft een aandeel in het kampioenschap, en dat kan niet iedere ajacied zeggen die de afgelopen jaren voor ons hebben gespeeld toch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vers van de pers!!!!!!
Ajax heeft Santiago Garcia op het oog.
Ajax schijnt geïnteresseerd te zijn in een spits van Nacional Montevideo, namelijk Santiago Garcia. Eerder meldde de media in Uruguay dat Ajax in gesprek was met Nacional over een mogelijk samenwerkingsverband. Dit op het gebied van scouting en jeugdopleiding, op de manier die Ajax het graag ziet. Nu lijken de puzzelstukjes in elkaar te vallen voor een nieuwe spits waar Ajax natuurlijk naar op zoek is.
Garcia begon zijn carrière bij Libertad Washington's, en in 2005 verhuisde hij om te spelen voor één van de grootste Uruguayaanse clubs Nacional Montevideo. Hij begon in de jeugdopleiding van Nacional en in 2008, slechts 17 jaar oud, maakte hij zijn debuut voor het eerste elftal. Vanwege zijn lichaamsbouw en techniek wist Garcia al snel de aandacht van de lokale media en een aantal andere Zuid-Amerikaanse clubs te vangen.
De 20-jarige spits uit Uruguay voldoet aan een aantal zaken die Ajax graag ziet in een speler voor zijn positie. De jonge stier, zoals zijn bijnaam luid, domineert de Uruguayaanse competitie met een zeer indrukwekkende statistieken. In 69 wedstrijden die hij voor zijn huidige club speelde wist hij 39 keer het net te vinden. De vraagprijs voor de spits is niet bekend. Informatie: Garcia begon zijn carrière bij Libertad Washington's, en in 2005 verhuisde hij om te spelen voor één van de grootste Uruguayaanse clubs Nacional Montevideo. Hij begon in de jeugdopleiding van Nacional en in 2008, slechts 17 jaar oud, maakte hij zijn debuut voor het eerste elftal. Vanwege zijn lichaamsbouw en techniek wist Garcia al snel de aandacht van de lokale media en een aantal andere Zuid-Amerikaanse clubs te vangen.
De 20-jarige spits uit Uruguay voldoet aan een aantal zaken die Ajax graag ziet in een speler voor zijn positie. De jonge stier, zoals zijn bijnaam luid, domineert de Uruguayaanse competitie met een zeer indrukwekkende statistieken. In 69 wedstrijden die hij voor zijn huidige club speelde wist hij 39 keer het net te vinden. De vraagprijs voor de spits is niet bekend. Garcia begon zijn carrière bij Libertad Washington's, en in 2005 verhuisde hij om te spelen voor één van de grootste Uruguayaanse clubs Nacional Montevideo. Hij begon in de jeugdopleiding van Nacional en in 2008, slechts 17 jaar oud, maakte hij zijn debuut voor het eerste elftal. Vanwege zijn lichaamsbouw en techniek wist Garcia al snel de aandacht van de lokale media en een aantal andere Zuid-Amerikaanse clubs te vangen.
De 20-jarige spits uit Uruguay voldoet aan een aantal zaken die Ajax graag ziet in een speler voor zijn positie. De jonge stier, zoals zijn bijnaam luid, domineert de Uruguayaanse competitie met een zeer indrukwekkende statistieken. In 69 wedstrijden die hij voor zijn huidige club speelde wist hij 39 keer het net te vinden. De vraagprijs voor de spits is niet bekend. Info: http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/13065/ajax-heeft-spits-uit-uruguay-op-het-oog/ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb er weinig moeite mee, hij heeft een aandeel in het kampioenschap, en dat kan niet iedere ajacied zeggen die de afgelopen jaren voor ons hebben gespeeld toch.. Dat dan weer wel. Trouwens ook Suarez heeft een aandeel gehad in dit kampioenschap. Dus vind ik ook dat hem eer toekomt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 23:25 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat dan weer wel. Trouwens ook Suarez heeft een aandeel gehad in dit kampioenschap. Dus vind ik ook dat hem eer toekomt. Inderdaad... Hem komt zoiezo heel veel eer toe, ik heb de laatste jaren geen enkele speler bij ons gezien die zo hard voor de club heeft geknokt... Ergens denk ik zelfs wel dat ie spijt heeft dat ie is weggegaan voordat hij kampioen is geworden.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 23:27 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad... Hem komt zoiezo heel veel eer toe, ik heb de laatste jaren geen enkele speler bij ons gezien die zo hard voor de club heeft geknokt... Ergens denk ik zelfs wel dat ie spijt heeft dat ie is weggegaan voordat hij kampioen is geworden.. Idd en ik denk met weemoed terug aan deze speler. Ik sprak laatst een supporter van een bepaalde club die altijd een hekel aan hem had. Daarnaast is diegene ook voor Liverpool. Ze gaf nu eerlijk toe dat ze toch wel houdt van deze speler en dat ze blij is dat hij daar speelt. Zo zie je maar hoe een reactie van iemand kan veranderen gaandeweg de tijd ;-)
Ik mis Suarez. Kom terug man. Jij ben onze dapperste strijder in het veld, samen met Vertonghen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 23:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Idd en ik denk met weemoed terug aan deze speler. Ik sprak laatst een supporter van een bepaalde club die altijd een hekel aan hem had. Daarnaast is diegene ook voor Liverpool. Ze gaf nu eerlijk toe dat ze toch wel houdt van deze speler en dat ze blij is dat hij daar speelt. Zo zie je maar hoe een reactie van iemand kan veranderen gaandeweg de tijd ;-) Ik mis Suarez. Kom terug man. Jij ben onze dapperste strijder in het veld, samen met Vertonghen. Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooie beelden van Santiago Garcia,http://youtu.be/8z9TF9iHNzk |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hij is 1,82 meter, denk niet de ajaxspits die wij zoeken! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Weet je ook hoe hoog hij kan springen? Je bent nogal van de statistieken christian! Maakt niet uit maar ik denk dat je te weinig rekening houdt met de praktische kant en de randzaken zoals cultuur, mentaliteit, tactisch inzicht en taal. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 08:38 schreef JOOD het volgende:[..] Weet je ook hoe hoog hij kan springen? Je bent nogal van de statistieken christian! Maakt niet uit maar ik denk dat je te weinig rekening houdt met de praktische kant en de randzaken zoals cultuur, mentaliteit, tactisch inzicht en taal. het heeft te maken met, of hij goed met een tegenstander in zijn rug een bal kan terugleggen. En als je filmpjes van hem bekijk, dan zie je dat hij alles over de grond doet. En weinig kopt, en als hij kopt is het zonder te springen. Hij is zo freaking klein, dan kan je net zo goed Cvitanich gewoon in de spits zetten sorry....Is mijn mening. Laat ajax nou maar opzoek gaan naar een spits die body heeft, snel is en lang. Een type Matavz, Janko, Huntelaar, Carew, Zigic ( hahaha 209 cm !!!)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1.82 klein?? Sinds wanneer is dat klein?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van BAsten was maar 6 cm groter.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Jij weet ook dat ajax een sterke grote spits nodig, heeft met als doel om de ballen terug te leggen met een man in zijn rug. Als de lengte geen probleem zou zijn, dan kan je net zo goed Cvitanich in de basis zetten. En die santiago garcia, is nog maar 17....Dus misschien voor de jeugd wel wat, of voor de toekomst. Maar voor ajax 1 komt hij nog ceker wel wat te kort! |
|
|
|
|
JeRooney
|
|
|
Volgens geruchten hebben Ajax en Werder ook een informeel gesprek gevoerd over Arnaurovic. Hij wordt daar gezien als probleemkind en zal niet gemist worden. Als voetballer staat hij natuurlijk buiten kijf en is het een geweldenaar.
Nu is de vraag of de Boer en zijn staf deze jongen weer op het juiste spoor krijgen. Hij is natuurlijk een supergroot talent. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:28 schreef JeRooney het volgende:Volgens geruchten hebben Ajax en Werder ook een informeel gesprek gevoerd over Arnaurovic. Hij wordt daar gezien als probleemkind en zal niet gemist worden. Als voetballer staat hij natuurlijk buiten kijf en is het een geweldenaar. Nu is de vraag of de Boer en zijn staf deze jongen weer op het juiste spoor krijgen. Hij is natuurlijk een supergroot talent. Dat lijkt mij een sterk verhaal.... Ajax heeft genoeg buitenspelers denk aan:
- Boerrigter - Ebecilio - Sulejmani - Ozbiliz - Lukoki
Dus ik zie ajax niet genoodzaakt om Arnautovic te gaan halen!!! Ik geloof het eerlijk gezegd dan ook niet..
Bron???? Link????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hallo beste Ajax vrienden laat ik even voorop stellen dat ik geen hekel aan Siem heb ik heb bewondering voor zijn inzet maar het is niet de bedoeling dat je alleen de goed momenten van Siem onthoud die zijn er gelukkig ook maar helaas is 75 procent van zijn optreden onder Ajax niveau,hij was wel in de spits positie de beste optie omdat wij geen goede spits hadden na louis dus dat heeft hij goed gedaan als middenvelder MAAR voor het nw seizoen moet er gewoon een goede echte spits komen en het is klinklare onzin om gewoon weer met een middenvelder als spit het nw seizoen in te gaan en beste Eriksen kijk even indien mogelijk wat wedstrijden terug dat Siem in de spits stond en kijk en tel ze is hoeveel ballen er van hem hoog over het doel gaan hij was gewoon een goed alternatief meer ook niet. Vandaar ook mijn reactie als je de top wil zijn moet je een echte spits kopen. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:37 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Dat lijkt mij een sterk verhaal.... Ajax heeft genoeg buitenspelers denk aan: - Boerrigter - Ebecilio - Sulejmani - Ozbiliz - Lukoki Dus ik zie ajax niet genoodzaakt om Arnautovic te gaan halen!!! Ik geloof het eerlijk gezegd dan ook niet.. Bron???? Link???? Arnautovic is toch ook geen buitenspeler? Of zie ik dat verkeerd. Maar goed, ik heb alle vertrouwen in F. de Boer en zijn staf. Dus met wie ze ook op de proppen komen, mijn zegen heeft ie. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:43 schreef nora het volgende:Hallo beste Ajax vrienden laat ik even voorop stellen dat ik geen hekel aan Siem heb ik heb bewondering voor zijn inzet maar het is niet de bedoeling dat je alleen de goed momenten van Siem onthoud die zijn er gelukkig ook maar helaas is 75 procent van zijn optreden onder Ajax niveau,hij was wel in de spits positie de beste optie omdat wij geen goede spits hadden na louis dus dat heeft hij goed gedaan als middenvelder MAAR voor het nw seizoen moet er gewoon een goede echte spits komen en het is klinklare onzin om gewoon weer met een middenvelder als spit het nw seizoen in te gaan en beste Eriksen kijk even indien mogelijk wat wedstrijden terug dat Siem in de spits stond en kijk en tel ze is hoeveel ballen er van hem hoog over het doel gaan hij was gewoon een goed alternatief meer ook niet. Vandaar ook mijn reactie als je de top wil zijn moet je een echte spits kopen. Hoewel ik het deels met je eens ben over het feit dat er een spits bij moet komen, doe je Siem toch echt te kort. Ja hij is geen spits van nature, maar hij heeft het "verlies" van Suarez en niet te vergeten El Hamdaoei meer dan voldoende opgevangen.
Sterker nog, met Siem in de spits ging het elftal beter voetballen. Eriksen heeft overigens ook zijn beste wedstrijden met Siem in de spits gespeeld.
Dat hij wel eens een bal overschiet... big deal. Dat deed Suarez ook...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 23:27 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad... Hem komt zoiezo heel veel eer toe, ik heb de laatste jaren geen enkele speler bij ons gezien die zo hard voor de club heeft geknokt... Ergens denk ik zelfs wel dat ie spijt heeft dat ie is weggegaan voordat hij kampioen is geworden.. Ja dat weet ik wel zeker.. Hij wilde weg omdat Ajax toen zoveel punten alweer achterstond. Als Ajax aan kop stond had hij wel gewacht denk ik. Hij heeft ook aangegeven dat hij baalde, maar zijn huidige salaris maakt een hoop goed, alleen is hij een echte winnaar. Ik vind het de mooiste voetballer die Ajax ooit heeft gehad in de afgelopen 25 jaar. Voor hem kwam je naar het stadion toe om te genieten van wat hij liet zien. Zijn passie sloeg over op spelers en het publiek. SUAREZ/////HELD!!!! Heb hem trouwens bedankt via zijn website |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:53 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja dat weet ik wel zeker.. Hij wilde weg omdat Ajax toen zoveel punten alweer achterstond. Als Ajax aan kop stond had hij wel gewacht denk ik. Hij heeft ook aangegeven dat hij baalde, maar zijn huidige salaris maakt een hoop goed, alleen is hij een echte winnaar. Ik vind het de mooiste voetballer die Ajax ooit heeft gehad in de afgelopen 25 jaar. Voor hem kwam je naar het stadion toe om te genieten van wat hij liet zien. Zijn passie sloeg over op spelers en het publiek. SUAREZ/////HELD!!!! Heb hem trouwens bedankt via zijn website Mooi initiatief. Het is jammer dat hij ons verlaten heeft. Had hem graag met de schaal in zn handen zien springen. Durf te wedden dat hij helemaal uit zijn dak zou zijn gegaan, zowel in de kleedkamer als op Museumplein.
There's Only One Luis Suarez!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
De waarde van Santiago Garcia is op dit moment 1m, dus wil je hem kopen moet je rekenen tussen de 2 en 2,5 miljoen denk ik. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:57 schreef Ajax we love you het volgende:De waarde van Santiago Garcia is op dit moment 1m, dus wil je hem kopen moet je rekenen tussen de 2 en 2,5 miljoen denk ik. Doe mij Sigthorsson dan maar! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 10:50 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Arnautovic is toch ook geen buitenspeler? Of zie ik dat verkeerd. Maar goed, ik heb alle vertrouwen in F. de Boer en zijn staf. Dus met wie ze ook op de proppen komen, mijn zegen heeft ie. Sowiezo is het wel een buitenspeler, hij linksbuiten zowel rechtsbuiten spelen. Welke positie zou hij volgens jou moeten hebben dan? :D Ja, f. de boer heeft ook mijn zegen!! :P |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Sigthorsson is volgens mij de meest geschikte kandidaat jong techn.en scoort makkelijk als hij mislukt kan je daar bijna niks op verliezen maar ik heb vertrouwen in deze jongen qua mentaliteit en taal denk ik dat dit de juiste buitenlanders zijn voor Ajax alhoewel Louis natuurlijk een kanjer was maar maar die zuidamrikanen blijven toch onberekenbaar. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:05 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Sowiezo is het wel een buitenspeler, hij linksbuiten zowel rechtsbuiten spelen. Welke positie zou hij volgens jou moeten hebben dan? :D Ja, f. de boer heeft ook mijn zegen!! :P Idd, voor de zijkanten hebben wij genoeg opties,en arnautovich in de spits lijkt mij geen goede keus,zal de bal niet vasthouden maar puur op eigen succes uit zijn. Vind het wel een goede voetballer,maar niet voor ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:05 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Sowiezo is het wel een buitenspeler, hij linksbuiten zowel rechtsbuiten spelen. Welke positie zou hij volgens jou moeten hebben dan? :D Ja, f. de boer heeft ook mijn zegen!! :P Het is een allround aanvaller, maar absoluut geen echte buitenspeler. hij speelt namelijk vanaf de zijkant zoals een Suarez dat ook deed bij ons. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Zal ik het zo zeggen, mocht Ajax niemand halen, omdat ze te duur zijn of om wat voor andere reden, dan denk ik dat Siem niet verkeerd is. Ik vind hem daar steeds beter spelen |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 13:02 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Zal ik het zo zeggen, mocht Ajax niemand halen, omdat ze te duur zijn of om wat voor andere reden, dan denk ik dat Siem niet verkeerd is. Ik vind hem daar steeds beter spelen Yup, en zeker de combinatie Eriksen / de Jong wordt met de week beter. Wat dat betreft is het jammer dat het seizoen al ten einde is. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 13:39 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Yup, en zeker de combinatie Eriksen / de Jong wordt met de week beter. Wat dat betreft is het jammer dat het seizoen al ten einde is. Ja dat is idd echt jammer. Voordeel is dat Ajax hierdoor voorlopig geen haast heeft met het halen van een spits, dus ook niet meteen de hoofdprijs zal gaan betalen |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:05 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Sowiezo is het wel een buitenspeler, hij linksbuiten zowel rechtsbuiten spelen. Welke positie zou hij volgens jou moeten hebben dan? :D Ja, f. de boer heeft ook mijn zegen!! :P Moet eerlijk toegeven dat ik totaal geen idee heb op welke positie Arnautovic het beste rendeert. Maar wat ik me wel kan herrineren dat het nu niet bepaald een speler is, met krijt op zijn schoenen en een goede voorzet.
Wat ik me kan herrineren is het meer een type Suarez en in mindere mate El Hamdaoei is.
Dus in dat opzicht heb je wel degelijk gelijk. Arnautovic zal overbodig zijn.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 09:59 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Jij weet ook dat ajax een sterke grote spits nodig, heeft met als doel om de ballen terug te leggen met een man in zijn rug. Als de lengte geen probleem zou zijn, dan kan je net zo goed Cvitanich in de basis zetten. En die santiago garcia, is nog maar 17....Dus misschien voor de jeugd wel wat, of voor de toekomst. Maar voor ajax 1 komt hij nog ceker wel wat te kort! Santiago Garcia is 20. Cvitanich is voetballend gewoon niet goed genoeg, Suarez kon ook iedere bal vasthouden en uit de lucht plukken, het is maar net hoe je daarmee omgaat.. Ooit gehoord van Ivan Zamorano??? 1.78 maar 1 van de beste koppers die ik ooit op een veld heb zien staan..
Lengte zegt helemaal niks.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Na de wervelende show van Barcelona vanavond met Messie in de spits terwijl hij over heel het veld te zien is twijfel ik of we nu een echte kopsterke spits nodig hebben. Ook Suarez was zo'n zwervende speler die regelmatig in de spits op dook.Als de Boer het systeem van Barcelona wilt na volgen denk ik toch meer aan een niet zo lange kopsterke spits maar meer aan een Messie cq Suarez type. Misschien is Serero wel de spits waar De Boer mee op de proppen komt. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote: Overal lees ik dat Serero een spits is. Wanneer ik op de website van Ajax CT kijk en wat wedstrijdverslagen lees dan is hij toch echt aanvallende middenvelder. (Die hadden we nog niet...)
http://ajaxct.wwc.co.za/players.htm http://www.youtube.com/watch?v=xXyzDUfJW_c (0:43) mooie actie serero
Nu mijn mening: De jong heeft het wegvallen van Suarez en El H. voldoende op kunnen vangen. Wanneer je aan Siem zou vragen waar hij zelf het liefste zou spelen, is dat op het middenveld. Daarom denk ik niet dat onze trainer volgend seizoen De Jong in de spits zal zetten, alleen wanneer de eerste spits niet beschikbaar is.
Cvitanisch zal waarschijnlijk vertrekken, want hij komt denk ik niet in de plannen van Frank voor.
Castillion is ongetwijfeld een groot talent, maar hij moet rustig worden gebracht.
Daarom hebben we zeker nog een spits nodig, maar ik heb het idee dat ajax geen grote bedragen uit zal geven. Hierdoor zijn Matavz, L de Jong en Huntelaar zeker niet haalbaar.
Laat sigtorson maar komen, maar niet voor veel meer dan 3 miljoen. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2011 door RJ -- |
|