|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 - 13:14 schreef Spotgod het volgende:Kan iemand mij vertellen welke spitsen we nu hebben rondlopen en geschikt zijn om in Ajax 1 te spelen? Geen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, El Hamdaoui zit nog altijd gewoon bij Ajax, of die geschikt is, is dan weer punt twee. Maar kwalitatief zeker goed genoeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Siem de Jong, Geoffrey Castillion en Mounir El Hamdaoui, Serero is zoels spits als middenvelder. Het is geen publiek geheim dat Frank de Boer graag een type Kluivert in de spits wil hebben. Waarom Kluivert ? 1.Was moeilijk om hem te bestrijden,sterk aan de bal, als geen ander kon hij de bal goed vasthouden, zodat andere spelers in de kaats gevaarlijk werden. Als ik dan kijk naar Sigthorsson dan is Frank niet in hem geinteresseerd. Matavs kan maar is hij krachtig genoeg ? Als Frank een 2e Kluivert wil hebben dan zal hij gaan onderhandelen met Anderlecht, want ik zie in Lukaku een 2e Kluivert! |
|
|
|
|
3 sterren kampioen
|
|
|
Is jonathan reis iets voor ons aller ajax. Hij leeft met pisvee in onmin en is bovendien transfer vrij en een klasse spits, mits hij fit is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Na die marokkaan een cocainegebruiker, nee laat maar lekker gaan, in vroegere tijden ook al trammelant gehad met Huub Stevens. Reis zie ik overigens niet als een 2e kluivert, dus is Frank niet geinteresseerd. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
We kunnen wel beter krijgen dan probleemkindje Reis. Kadlec zou voor Ajax wel een goeie zijn en hij is voor Ajax nu zeker haalbaar. Zo'n jonge jongen wil ook graag op het hoogste niveau acteren en Ajax is dé ideale springplank voor naar de sub(top). |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Toen frank net het stokje van Jol overnam was hij hevig geinteresseerd in Vaclav Kadlec, weet niet of dat nog zo is ? Ook in Dost destijds! Ze hebben iemand op de korrel, achter de schermen speelt zich wat af. Alleen als Mounir verkocht wordt halen ze die persoon binnen. Of is Cruijff achter de schermen bezig ? Cruijff heeft in zijn column aan Barcelona aanbevolen om een aantal jeugdige voetballers te verkopen die het eerste niet gaan halen. Zit hier misschien de nieuwe spits van Ajax tussen ? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 00:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:Of is Cruijff achter de schermen bezig ? Cruijff heeft in zijn column aan Barcelona aanbevolen om een aantal jeugdige voetballers te verkopen die het eerste niet gaan halen. Zit hier misschien de nieuwe spits van Ajax tussen ? Denk niet dat Cruijff er zo kort op zit dat hij zich met de selectie bemoeit. Bovendien moest Barca volgens hem de jonge spelers die niet volledig doorbreken juist verkopen om wat geld in t laatje te brengen, zij zullen dus te duur zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jonathan Soriano van Barcelona B zou zo`n speler kunnen zijn waar Cruijff en de Boer een oogje op hebben, hij scoorde 32 goals in 37 wedstrijden. Zal wel te prijzig zijn..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 00:42 schreef Boilesen het volgende:[..] Denk niet dat Cruijff er zo kort op zit dat hij zich met de selectie bemoeit. Bovendien moest Barca volgens hem de jonge spelers die niet volledig doorbreken juist verkopen om wat geld in t laatje te brengen, zij zullen dus te duur zijn. Wat betreft de zin Bovendien..... Is volgens mij niet anders dan dat ik heb alten weten. Het zalaris van die gasten is niet skyhigh, ze hebben alleen teveel van dat soort jongens rond lopen en dan wordt het een aardig kostenpostje. Ajax heeft er ook een aantal rondlopen die geen kinderachtige salarissen hebben hoor! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 00:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat betreft de zin Bovendien..... Is volgens mij niet anders dan dat ik heb alten weten. Het zalaris van die gasten is niet skyhigh, ze hebben alleen teveel van dat soort jongens rond lopen en dan wordt het een aardig kostenpostje. Ajax heeft er ook een aantal rondlopen die geen kinderachtige salarissen hebben hoor! Dat kan zo zijn, ik bedoelde meer dat ze wat betreft transfergeld willen cashen. Spelers zoals Jeffren en Bojan gaan niet weg voor minder dan 15 miljoen denk ik. Andere Barca B spelers die echt als groot talent bestempelt worden zullen of blijven of ook veel kosten. Ondanks Cruyff zijn goede connecties denk ik niet dat Barca Ajax iets kado doet. De spelers waarvan Ajax wel de transferwaarde zou kunnen betalen zijn misschien ook niet beter dan een Matavz of een Dost. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Ik hoop toch echt dat ajax 2 spitsen gaat halen, waarom?
Hoevaak staat je nr 9 een heel seizoen vast in de basis? Ik denk 2/3 van alle wedstrijden ongeveer. Moet je dan die 33% van alle resterende wedstrijden een gelegenheidsspits opstellen? (waardoor siem's eigen groei stagneerd?) of moet je een andere sterke spits hebben die tegen de basis aan zit?
Plus daarbij kun je varieren.. Binnen buiten of buiten binnen. Zoals frank ook al een paar keer in een wedstrijd is geswitched.
Dan heb ik het nog niet over de druk gehad van onze mooie club. Koop er aub 2 en de druk is minder.
Kijk naar jol, die "kocht" doelpunten met el hamdaoui.. Ook al heeft hij maar een half seizoen meegevoetbald. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Wie zwijgt stemt toe.. :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 09:02 schreef JOOD het volgende:Ik hoop toch echt dat ajax 2 spitsen gaat halen, waarom? Hoevaak staat je nr 9 een heel seizoen vast in de basis? Ik denk 2/3 van alle wedstrijden ongeveer. Moet je dan die 33% van alle resterende wedstrijden een gelegenheidsspits opstellen? (waardoor siem's eigen groei stagneerd?) of moet je een andere sterke spits hebben die tegen de basis aan zit? Plus daarbij kun je varieren.. Binnen buiten of buiten binnen. Zoals frank ook al een paar keer in een wedstrijd is geswitched. Dan heb ik het nog niet over de druk gehad van onze mooie club. Koop er aub 2 en de druk is minder. Kijk naar jol, die "kocht" doelpunten met el hamdaoui.. Ook al heeft hij maar een half seizoen meegevoetbald. Ik snap je 2/3e redenatie niet helemaal, ik kan me namelijk niet voorstellen dat een spits van Ajax in de eredivisie normaal gesproken maar 22 wedstrijden speelt. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap je 2/3e redenatie niet helemaal, ik kan me namelijk niet voorstellen dat een spits van Ajax in de eredivisie normaal gesproken maar 22 wedstrijden speelt. Schorsing, blessure, vormcrisis of een concurent op je positie zodat je scherp blijft.. Ben je nog een goede spits als je 22 wedstrijden speelt hoor (in de competitie heb je het over dan he, niet over champions leauge, beker en andere wedstrijden) 50 wedstrijden zijn er te veel. 38 wedstrijden is zo verkeerd nog niet beredeneerd denk ik.
En stel hij breekt iets, dan terug naar onze gelegenheidsspits? Siem? Die op dat moment net zijn draai weer terugvind op het middenveld? Heel het systeem omgooien? Nee Frank de Boer is ook van de back-ups.. Hij wil een super 11 en een super 2e 11 hebben staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door JOOD -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jammer dat El Hamlap nog steeds niet verkocht is, daarom zien we nog niets op de transfermarkt,de volgende spitsen staan daarom nog steeds in de wachtkamer Sigthorsson,Matavs, Bojan, Santiago Garcia, Lukaku. Wie weet het, wie wordt de nieuwe spits als Hamlap is verkocht... |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
de nieuwe spits wordt john carew hoop ik, zal alleen n btje met zijn salaris eisen moeten zakken maar is transfervrij op te halen in engeland |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Volledige naam Goran Ljubojević Bijnaam Ljubo Geboortedatum 4 mei 1983 Geboorteplaats Osijek, Kroatië Lengte 190 cm
Danny blind is op dit moment in zweden om de wedstrijd tussen GAIK-AIK te bekijken laat daar nou net een redelijke spits rond lopen. wat zouden we er van vinden als danny voor hem op de tribune zit? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 22:13 schreef schapio het volgende:de nieuwe spits wordt john carew hoop ik, zal alleen n btje met zijn salaris eisen moeten zakken maar is transfervrij op te halen in engeland Hele diepe grotthyphusdiepeputzucht krijg het zelfs benauwd,wat een triest gelul dit en ik zweer je,ik ga nooit meer op dit soort topics reageren |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
is goed nenam, niet meer reageren dan |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 22:18 schreef afcadavid het volgende:Volledige naam Goran Ljubojević Bijnaam Ljubo Geboortedatum 4 mei 1983 Geboorteplaats Osijek, Kroatië Lengte 190 cm Danny blind is op dit moment in zweden om de wedstrijd tussen GAIK-AIK te bekijken laat daar nou net een redelijke spits rond lopen. wat zouden we er van vinden als danny voor hem op de tribune zit? Ik denk niet dat ajax een 28-jarige spits gaat kopen. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
waarom niet? als hij een bal er in kan schieten en hij brengt een hoop ervaring mee waarmee hij castillion kan helpen. je gaat niet mee doen met alleen jonkies in de verdediging ooijer(speelt bijna niet maar helpt wel de jongeren en staat er als hij moet staan, op het middenveld theo janssen met ervaring en misschien dus straks ljubojevic in de spit met ervaring en dan bouw je een team erom heen met jongeren die vrij uit kunnen spelen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Christus wat een gezwets... Misschien kunnen we Ruud Geels afstoffen? Brengt ook een hoop ervaring mee... |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
hoezo is dit nou weer gezwets? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 22:18 schreef afcadavid het volgende:Volledige naam Goran Ljubojeviæ Bijnaam Ljubo Geboortedatum 4 mei 1983 Geboorteplaats Osijek, Kroatië Lengte 190 cm Danny blind is op dit moment in zweden om de wedstrijd tussen GAIK-AIK te bekijken laat daar nou net een redelijke spits rond lopen. wat zouden we er van vinden als danny voor hem op de tribune zit? Mooi dom van Danny, ik zou lekker vakantie gaan vieren en mensen laten kijken die daarvoor zijn aangenomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 22:31 schreef Ikke_tikkie het volgende:Christus wat een gezwets... Misschien kunnen we Ruud Geels afstoffen? Brengt ook een hoop ervaring mee... Zit ie onder het stof dan?? Zonde man, goede voetballer. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nah, stof... groeit wat wolligs op z'n hoofd tegenwoordig. :-)
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Brown Ideye ,zag net wat beelden wel een type kluivert |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
volgende keer link er even bij zetten;) hij is wel klein met 1.80 we hebben meer wat lengte nodig denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2011 door afcadavid -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
heb je ooit wel eens iets positiefs? Alle spitsen zijn tot nu toe geruchten net ook al klagen en nu weer. hoe het een beetje gezellig ik zeg ook niet dat het waar is maar dit topic gaat over de mogelijke nieuwe spits van komend seizoen dus dan kun je verwachten dat er geruchten komen oftewel zinloze reactie van jou Ikke_tikkie |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Sigthorsson is geen gerucht, want mag zich daadwerkelijk in de belangstelling van Ajax rekenen. Maar om nu hier de namen van vage Nigerianen en Kroaten te gaan droppen, vind ik wat overdreven. Zeker wanneer er niets concreets aan hangt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 22:45 schreef Ikke_tikkie het volgende:Nah, stof... groeit wat wolligs op z'n hoofd tegenwoordig. :-) [ filmpje ] Wist helemaal niet hoe die erg tegenwoordig uitzag, enig idee wat hij tegenwoordig doet?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind het helemaal geen bijzondere voetballer, scoort enkel en alleen door de ruimte die er blijkbaar in die competitie is. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Geels? Die heeft een schildersbedrijfje. Ik dacht in Velserbroek. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heb jij trouwens wel eens iemand een bal zo hard in zien koppen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad een hele goede kopper, en inderdaad heeft hij een schildersbedrijfje in Velserbroek, niet erg groot en geen website. Erg normaal gebleven dus.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Net zoals z'n eeuwige Quick schoenen. Ruudje bleef erop scoren, zelfs toen geen hond die schoenen nog wilde. :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 23:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:Net zoals z'n eeuwige Quick schoenen. Ruudje bleef erop scoren, zelfs toen geen hond die schoenen nog wilde. :-) Dat hoorde jevroeger wel bij meer spelers, zo zijn er ook beelden van Cruijff met ducktape om zijn schoenen heen omdat ze zo lekker zaten.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Cruijff had ook maar twee strepen op z'n Oranje shirts. Dit vanwege Puma, z'n sponsor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juni 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rare vogel die JC, zeker vroeger. Het verhaal met dat wel/geenbondscoach worden had destijds toch ook wat met zijn merk voetbalschoenen te maken?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dat verhaal ken ik niet. Maar dat zou dan met Cruyff Sports van doen moeten hebben? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 20:44 schreef Ikke_tikkie het volgende:Dat verhaal ken ik niet. Maar dat zou dan met Cruyff Sports van doen moeten hebben? Volgens mij wel ja.. Het blijft een rare snuiter... |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Staat die niet in die kebabwinkel in betondorp? |
|
|
|
|
Sir_KGH_Prins
|
|
|
Serero kan ook in de spits! Stond hij bij Ajax capel town ook wel eens beetje type Kanu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 22:20 schreef Sir_KGH_Prins het volgende:Serero kan ook in de spits! Stond hij bij Ajax capel town ook wel eens beetje type Kanu Serrero is bijna 4 meter kleiner dan Kanu, ik snap de vergelijking helemaal niet, Serrero doet veel op techniek, Kanu op kracht.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 22:20 schreef Sir_KGH_Prins het volgende:Serero kan ook in de spits! Stond hij bij Ajax capel town ook wel eens beetje type Kanu Inderdaad een vergelijking van niks. Ben wel heel benieuwd naar Serero.. Misschien is hij toch de beweeglijke spits die we zoeken? Al is hij daar niet voor gehaald geloof ik. Volgens mij is hij gehaald omdat hij superveel talent heeft, niet speciaal om een bepaalde positie te versterken. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Leuk, die hadden we nog niet... talenten. :-S |
|
|
|