|
|
JOOD
|
|
|
quote: Haha ja je kunt er niet genoeg van hebben toch? ;) Is op zich wel goed hoor voor zo'n jongen.. Als hij goed genoeg is dan speelt hij gewoon. Maar waar? Voordeeltje voor Frank de Boer denk ik zo. Met zijn mentaliteit zit het waarschijnlijk wel goed als je hem kunt vergelijken met Enoh. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Met talent alleen word je geen kampioen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: wel als je het talent hebt om kampioen te worden...:-) |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Plus een paar goede ervaren krachten, ook al spelen ze niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juni 2011 door JOOD -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik bedoelde mijn post ioets anders, maar dat geeft niet, je hebt wel gelijk.. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Subtopper AZ hengelt VVV-spits Boymans binnen 23/06/2011
maakt dit de weg vrij voor Sigthorsson naar Ajax? of wat danken jullie? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 21:08 schreef flithje het volgende:Subtopper AZ hengelt VVV-spits Boymans binnen 23/06/2011 maakt dit de weg vrij voor Sigthorsson naar Ajax? of wat danken jullie? Nee hoor, komt waarschijnlijk in plaats van Pelle. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Sightorsson komt volgend seizoen gewoon gratis naar Ajax. En anders niet...ons seizoen zal echt niet van hem afhangen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is gewoon een spel wie wacht het langst als Sigthorsson moeilijk gaat doen wordt er verder onderhandeld en zal hij voor 3,5 miljoen naar Ajax gaan met doorverkoop bonus. Dat is gewoon een zakelijke transaktie tussen Ajax en AZ. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 11:34 schreef nora het volgende:Het is gewoon een spel wie wacht het langst als Sigthorsson moeilijk gaat doen wordt er verder onderhandeld en zal hij voor 3,5 miljoen naar Ajax gaan met doorverkoop bonus. Dat is gewoon een zakelijke transaktie tussen Ajax en AZ. AZ wacht tot net voor de deadline en dan gaan ze pas akkoord met Ajax. Tenminste dat is mijn gevoel. Stelletje lullo's. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 12:04 schreef Ajax we love you het volgende:[..] AZ wacht tot net voor de deadline en dan gaan ze pas akkoord met Ajax. Tenminste dat is mijn gevoel. Stelletje lullo's. Hoe zo stelletje lullo's? Het is AZ toch hun goed recht om het hoogst haalbare uit een spelersonderhandeling te halen. Uiteindelijk is AJAX degene die deze speler wil hebben. Dan moet AJAX maar meteen betalen wat AZ vraagt. Het is ook AJAX's goed recht om niet te betalen wat AZ vraagt, maar dat houdt dan wel in dat het een tijdje kan duren eer deze speler van AJAX is. Wat ook nog als risico met zich meebrengt dat iemand anders de speler voor AJAX's neus wegkaapd. (zie Schaars en Psv) Ik denk dat AJAX pas echt concreet voor een spits gaat, wanneer El-Hammie is verkocht. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 - 13:47 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Hoe zo stelletje lullo's? Het is AZ toch hun goed recht om het hoogst haalbare uit een spelersonderhandeling te halen. Uiteindelijk is AJAX degene die deze speler wil hebben. Dan moet AJAX maar meteen betalen wat AZ vraagt. Het is ook AJAX's goed recht om niet te betalen wat AZ vraagt, maar dat houdt dan wel in dat het een tijdje kan duren eer deze speler van AJAX is. Wat ook nog als risico met zich meebrengt dat iemand anders de speler voor AJAX's neus wegkaapd. (zie Schaars en Psv) Ik denk dat AJAX pas echt concreet voor een spits gaat, wanneer El-Hammie is verkocht. Wat ik bedoel met lullo's is dat Ajax net zo goed ineens een andere spits kan kopen, waardoor AZ helemaal niemand meer heeft die op hem wil bieden. Het is duidelijk dat niemand die 5m wil betalen. AZ blijft in het ergste geval met een speler over die niet happy is, daarbij loopt hij volgend jaar gratis de deur uit, mocht Ajax nu een andere spits kopen. AZ heeft geld nodig, dat weet iedereen, dan kunnen ze zoiets toch niet permiteren. Je hebt in dat geval alleen maar verliezers, tenzij de spits die Ajax aan zou kopen veel beter is als Sigthorsson, dan heeft Ajax in iedergeval het goed gedaan. Het is een riskant spelletje denk ik dat AZ speelt en ik kan me voorstellen dat het ook vervelend is voor zo'n jongen. Ik denk dat je gelijk zou kunnen hebben met Hamlap, dat is ook de reden waarom Ajax in mijn ogen geen haast heeft, maar dan nog hoop ik niet dat ze 5m gaan neerleggen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Sigthorsson kopen is niet afhankelijk van de verkoop van El Hammie. In de winterstop hadden ze bijna Dost gekocht El Hammie liep toen ook vrolijk rond. Denk dat Ajax de tijd neemt voor een spits te kopen, ze kijken nu op hun gemak rond. Ajax is niet afhankelijk van AZ met zijn Sigthorsson. Als El Hammie en/ of Cvitanich binnenkort worden verkocht hebben ze meer uit te geven, denk niet dat dan Sigthorsson nog in beeld is, ze richten zich dan misschien op een Matavs of iemand over de grens. Ze hebben allang iemand in beeld mocht het zover komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zat ik er vrijdag toch niet ver naast, verrassend is het wel dat De Boer vandaag bekend maakt dat hij graag nog twee spitsen ziet komen. Kolbeinn zeer waarschijnlijk de eerste die aangetrokken wordt maar wie wordt dan nummer 2 ? Denk dat nummer 2 een meer ervaren spits wordt, misschien wel een pinchhitter. Zijn Kolbeinn Sigthorsson (21 jaar) en Geoffrey Castillion (20 jaar)misschien nog iets te licht voor de Champions League? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Zat ik er vrijdag toch niet ver naast, verrassend is het wel dat De Boer vandaag bekend maakt dat hij graag nog twee spitsen ziet komen. Kolbeinn zeer waarschijnlijk de eerste die aangetrokken wordt maar wie wordt dan nummer 2 ? Denk dat nummer 2 een meer ervaren spits wordt, misschien wel een pinchhitter. Zijn Kolbeinn Sigthorsson (21 jaar) en Geoffrey Castillion (20 jaar)misschien nog iets te licht voor de Champions League? ik weet niet hoe zwaar ze zijn man...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk wel dat ze van de grond komen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 21:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Zat ik er vrijdag toch niet ver naast, verrassend is het wel dat De Boer vandaag bekend maakt dat hij graag nog twee spitsen ziet komen. Kolbeinn zeer waarschijnlijk de eerste die aangetrokken wordt maar wie wordt dan nummer 2 ? Denk dat nummer 2 een meer ervaren spits wordt, misschien wel een pinchhitter. Zijn Kolbeinn Sigthorsson (21 jaar) en Geoffrey Castillion (20 jaar)misschien nog iets te licht voor de Champions League? Jammer dat Heerenveen Sibon al heeft vastgelegd. Was misschien iets geweest (haha) Ik ben met je eens dat, dit zomaar tot de mogelijkheden behoort. Een ervaren spits als pinchhitter, iemand die het spel open kan breken. Jan Vennegoor? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
ik las ergens dat Jozy Altidore heeft aangegeven dat hij naar een nederlandse club gaat... Misschien naar Ajax? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:09 schreef Blaatkoe het volgende:ik las ergens dat Jozy Altidore heeft aangegeven dat hij naar een nederlandse club gaat... Misschien naar Ajax? Wordt waarschijnlijk AZ en hopelijk niet naar Ajax.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 - 22:09 schreef Blaatkoe het volgende:ik las ergens dat Jozy Altidore heeft aangegeven dat hij naar een nederlandse club gaat... Misschien naar Ajax? goeimorguh |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote: tja als je 11 uur per dag werkt dan krijg je niet alles meer mee ;-) |
|
|
|
|
PROJOJOS
|
|
|
Ik vroeg me toch af of er geen 1 mogelijkheid bestaat om een speler zoals Lukaku naar Ajax te halen. Ik denk zelf dat het voor die speler goed is, wel weet ik dat Chelsea enzo de prijs goed omhoog heeft gejagen en dat het misschien onmogelijk is. Maar wel denk ik dat het voor die jongen ook beter is om rustig aan een stapje omhoog te groeien in plaats van meteen het diepe in te gooien. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee Projojos, Lukaku is eenvoudig te duur. Hij is 18 jaar en ze vragen minimaal 20 miljoen euro. Denk wel dat hij de ideale spits is waar Bergkamp en de Boer naar op zoek zijn. Hij is een type Kluivert, laten ze daar nu net naar op zoek zijn. Maar nogmaals te duur ondanks dat er nog genoeg aan transfersommen binnen komen want er gaat nog genoeg verkocht worden de komende weken. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 23:06 schreef PROJOJOS het volgende:Ik vroeg me toch af of er geen 1 mogelijkheid bestaat om een speler zoals Lukaku naar Ajax te halen. Ik denk zelf dat het voor die speler goed is, wel weet ik dat Chelsea enzo de prijs goed omhoog heeft gejagen en dat het misschien onmogelijk is. Maar wel denk ik dat het voor die jongen ook beter is om rustig aan een stapje omhoog te groeien in plaats van meteen het diepe in te gooien. Omdat je nu op 2 topics(?) post, zet ik mijn quote ook maar hier: Welkom op het forum en sorry voor mijn comentaar op jouw topic,maar dat vind ik nu eenmaal. Karakter en tof dat je het hier onderbrengt.
Wat betreft Lukaku: als Ajax die kan strikken hebben ze een toppertje. Hij is nog vrij jong en zal nog beter worden dan ie al is.Is tevens international. Ben bang dat Ajax hem alleen kan halen als ze flink over de brug komen, want er is veel interesse voor deze jongen. Veel geld uitgeven zou zonde zijn omdat er bij Ajax veel jonge spelers aankomen. die belemmerd worden in hun doorstroming als een Lukaku zou komen. Dan heb je veel geld uitgegeven en weet je niet wat je mist
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 juni 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Passs
|
|
|
Las ergens dat ajax naast siggie ook kijkt naar wellington ( Spartak Moskou ) en ene Cavenghi ofzow...
Wat daar waar van is weet ik niet, maar maybe zijn ze toch serieus verder aan het kijken aangezien Az niet gaat meewerken. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ik vroeg me eens af
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 01:58 schreef Boilesen het volgende:zo dat is voor het eerst sinds tijden dat een vermeend conflictje netjes wordt opgelost, chapeau! Iedereen wordt een dagie ouder he ;) |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juni 2011 - 23:59 schreef Passs het volgende:Las ergens dat ajax naast siggie ook kijkt naar wellington ( Spartak Moskou ) en ene Cavenghi ofzow... Wat daar waar van is weet ik niet, maar maybe zijn ze toch serieus verder aan het kijken aangezien Az niet gaat meewerken. Welliton zou zeker een versterking zijn, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Die krijgt bij Spartak behoorlijk wat pegels en dat is ook de reden waarom we Demy de Zeeuw zien vertrekken. Maar ik hoop dat ik ongelijk heb ;-) |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
Volgens mij wordt sigthorsson niet de nieuwe spits van ajax. Het duurt Frank de Boer te lang. Hij heeft aangegeven dat hij de spits op korte termijn wil hebben. Aangezien de competitie 5 augustus al begint en hij 2 a 3 weken vantevoren de selectie compleet wil hebben. Met sigthorsson duurt te lang. Ik dnek dat ze binnen een week met een andere spits aankomen. we zullen zien |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 10:41 schreef martymcfly het volgende:Volgens mij wordt sigthorsson niet de nieuwe spits van ajax. Het duurt Frank de Boer te lang. Hij heeft aangegeven dat hij de spits op korte termijn wil hebben. Aangezien de competitie 5 augustus al begint en hij 2 a 3 weken vantevoren de selectie compleet wil hebben. Met sigthorsson duurt te lang. Ik dnek dat ze binnen een week met een andere spits aankomen. we zullen zien Ik denk het ook, maar ik denk dat ze daarna Sigthorsson alsnog binnenhalen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
De vraag is wat wil Ajax! Wil men direct resultaat in de vorm van een volgend kampioenschap en mogelijk kwartfinale CL... Dan mag men al die centjes die inmiddels op de bankrekening zijn bijgeschreven weleens gaan uitgeven aan een goede spits die ongetwijfeld ergens op een scoutingsrapport bekend moet zijn!
Voorlopig worden alleen maar oudspelers binnen gehaald en dat is natuurlijk ook goed, maar ik voel zo'n Bas Dost gevalletje aankomen en ook alsnog een vertrek van Stekelenburg en Vertonghen...
Wat dat betreft is de slagkracht van de huidge Ajax staf niet beter geworden ten opzichte van alle jaren hiervoor.
Iedereen wil Ajax het vel over de neus halen. Maar dat weten we dus wil je een speler heel graag hebben en je kan het betalen... Go for it.
Maar iedereen is nu helemaal gefocussed op Sigthorsson... En het is geen verkeerde speler, maar ik heb nog geen van Basten of Kluivert potentie gezien.
Dus Ajax zoek een speler uit doe onze kansen in de CL en competitie enorm laat groeien en neertellen die Eurotjes. En anders zou ik zeggen kies voor de geleidelijke weg en geef Castellion en Siem de kans en tijd.... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 11:08 schreef Stanley het volgende:De vraag is wat wil Ajax! Wil men direct resultaat in de vorm van een volgend kampioenschap en mogelijk kwartfinale CL... Dan mag men al die centjes die inmiddels op de bankrekening zijn bijgeschreven weleens gaan uitgeven aan een goede spits die ongetwijfeld ergens op een scoutingsrapport bekend moet zijn! Voorlopig worden alleen maar oudspelers binnen gehaald en dat is natuurlijk ook goed, maar ik voel zo'n Bas Dost gevalletje aankomen en ook alsnog een vertrek van Stekelenburg en Vertonghen... Wat dat betreft is de slagkracht van de huidge Ajax staf niet beter geworden ten opzichte van alle jaren hiervoor. Iedereen wil Ajax het vel over de neus halen. Maar dat weten we dus wil je een speler heel graag hebben en je kan het betalen... Go for it. Maar iedereen is nu helemaal gefocussed op Sigthorsson... En het is geen verkeerde speler, maar ik heb nog geen van Basten of Kluivert potentie gezien. Dus Ajax zoek een speler uit doe onze kansen in de CL en competitie enorm laat groeien en neertellen die Eurotjes. En anders zou ik zeggen kies voor de geleidelijke weg en geef Castellion en Siem de kans en tijd.... Eens, je moet echter niet onderschatten wat er nu bij Ajax (intern) gebeurd of op het punt staan te gebeuren.
De nieuwe beleidsbepalers mogen nog niets beslissen (eind juli pas). Dus dat er weinig veranderd is wat betreft beleid en dergelijke is niet zo gek.
Neem maar van mij aan dat er wel degelijk gekeken wordt naar eventuele versterkingen, en dan vooral voor de spits positie.
Daarnaast hebben wij echt niet zoveel eurotjes te besteden als men denkt. Nu de Zeeuw is vertrokken zal er iets zijn bijgekomen, maar groter dan een potje van 10 miljoen, hebben we niet. |
|
|
|
|
ajaxmark
|
|
|
Toch maar Ryan Babel terug halen,
Jammer dat het in januari niet zo ver gekomen is maar denk dat dit de ideale speler is voor ajax nu. Kan op links goed uit de voet, waar Ebecilio nog net te kort komt. En kan in de spits ook goed uit de voeten. Voor als Siem het niet trekt. Daarnaast brengt hij ook zijn ervaring mee. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Booy daar heb je ook een punt. Wel begrijp ik dat transfers gewoon gedaan en gemaakt kunnen worden. Dus wat dat betreft hoeft er geen belemmering te zijn.
Wat betreft het potje van 10mln... Dat potje is wel wat groter gezien de inkomsten van afgelopen seizoen.
Hierbij optellende dat Ajax vorig seizoen ondanks een tekort aan inkomsten nog altijd een eigen vermogen had van ruim 50 mln...
Ik hoor steeds dat we aan iets moois bezig zijn maar er dreigt wel een situatie dat de spitspositie niet de invulling krijgt die men zelf wenselijk acht en ook achterin liggen er nog gevaren zat op de loer. In het slechtste geval zijn Stekelenburg, Vertonghen en van der Wiel straks nog weg...
In dat geval moet er weer van onderaf worden opgebouwd... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 11:56 schreef ajaxmark het volgende:Toch maar Ryan Babel terug halen, Jammer dat het in januari niet zo ver gekomen is maar denk dat dit de ideale speler is voor ajax nu. Kan op links goed uit de voet, waar Ebecilio nog net te kort komt. En kan in de spits ook goed uit de voeten. Voor als Siem het niet trekt. Daarnaast brengt hij ook zijn ervaring mee. Babel... tja heb weleens een training gezien waarin hij continue van voorzetten werd voorzien vanaf de zijkant die hij dan moest controleren en afmaken...
Ik stond vol ongeloof te kijken en de tranen schoten echt in mijn ogen bij de gedachte dat dit het Ajax niveau blijkbaar moest zijn.
Dus wat mij betreft zeker geen Babel... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 12:02 schreef Stanley het volgende:Booy daar heb je ook een punt. Wel begrijp ik dat transfers gewoon gedaan en gemaakt kunnen worden. Dus wat dat betreft hoeft er geen belemmering te zijn. Wat betreft het potje van 10mln... Dat potje is wel wat groter gezien de inkomsten van afgelopen seizoen. Hierbij optellende dat Ajax vorig seizoen ondanks een tekort aan inkomsten nog altijd een eigen vermogen had van ruim 50 mln... Ik hoor steeds dat we aan iets moois bezig zijn maar er dreigt wel een situatie dat de spitspositie niet de invulling krijgt die men zelf wenselijk acht en ook achterin liggen er nog gevaren zat op de loer. In het slechtste geval zijn Stekelenburg, Vertonghen en van der Wiel straks nog weg... In dat geval moet er weer van onderaf worden opgebouwd... Eens, al is het vertrek van Stekelenburg intern op te vangen door Vermeer. Ook het vertrek van vd Wiel is intern op te vangen door of Ligeon, of Toivomaki.
Vooral Ligeon schijnt het goed te doen, ikzelf heb hem weinig zien spelen.
Natuurlijk kan je niet alleen maar jeugdspelers inpassen, maar het lijkt erop dat een deel van de opbrengsten (transfer Suarez en Emmanuelson) zal worden gebruikt om de eigen vermogen weet iets bij te spijkeren.
Hoewel we sinds kort weer winst maken, moeten goed blijven kijken naar de mogelijkheden en de risico's die daar mee gemoeid zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 12:04 schreef Stanley het volgende:[..] Babel... tja heb weleens een training gezien waarin hij continue van voorzetten werd voorzien vanaf de zijkant die hij dan moest controleren en afmaken... Ik stond vol ongeloof te kijken en de tranen schoten echt in mijn ogen bij de gedachte dat dit het Ajax niveau blijkbaar moest zijn. Dus wat mij betreft zeker geen Babel... Volledig mee eens. Babel is alles behalve de ideale spits. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Moet overigens wel heel eerlijk zijn dat ik zelf ook geen idee heb wie Ajax zou moeten aantrekken als spits.
Moet het een koele afmaker zijn, kans = goal.
Of moet het een kapstok zijn voor de derde man..?
Overigens las ik een tijd geleden dat bijvoorbeeld Castellion ondanks zijn lengte helemaal niet kopsterk zou zijn... maar goed dat is weer een ander verhaal.
Booy heb jij nog verrassingen kwa namen? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 13:01 schreef Stanley het volgende:Moet overigens wel heel eerlijk zijn dat ik zelf ook geen idee heb wie Ajax zou moeten aantrekken als spits. Moet het een koele afmaker zijn, kans = goal. Of moet het een kapstok zijn voor de derde man..? Overigens las ik een tijd geleden dat bijvoorbeeld Castellion ondanks zijn lengte helemaal niet kopsterk zou zijn... maar goed dat is weer een ander verhaal. Booy heb jij nog verrassingen kwa namen? Oefff daar vraag je me wat. Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben om de Jong in de spits te laten staan. Scoort regelmatig, en misschien nog wel belangrijker, met de Jong in de spits speelt Eriksen velen maten beter.
Alleen is de Jong natuurlijk geen echte spits. En een spits bij Ajax moet net iets meer kunnen dan enkel een bal in het net schieten. Hij moet met de rug naar het doel weten te voetballen, kaatsen, sterk aan de bal, en een redelijk snelle balbehandelingsnelheid hebben.
Enige minpunt van de Jong als spits is het feit dat hij niet echt een killer is. De vraag is echter, wat zoekt F de Boer in de spits. Een killer (type van Nistelrooy, of Huntelaar) of een meevoetballende spits met een neusje voor de goal (type kluivert)
Of Sightorson daar de juiste persoon voor is, valt te betwijfelen natuurlijk. Ik denk dat een Matavz net weer een stukje verder is wat ontwikkeling betreft. Hij zal echter ook wat duurder zijn.
Maar om even op jouw vraag terug te komen, ik zou zo geen naam kunnen noemen waarvan ik denk "die gaat het 100% redden". Bij ons wordt er namelijk heel wat meer gevraagd van een spits dan bij AZ of Groningen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Als ik het voor het zeggen had bij Ajax zou ik denk ik zwaar inzetten op Luke de Jong! Hij mag dan wel wat kosten..Sigthorsson en Matavz samen....Maar je kan het ook anders bekijken
PSV betaalt 14 (of 13) mln voor Mertens en Strootman
En voor een totaal van 15 mln hebben wij Janssen en de Jong...
Ik zeg doen! ;-)
de Jong heeft ook nog CL ervaring en daarin meerdere keren gescoord!
€ 12 mln en hij is zeker van Ajax!!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Zodat Twente (lees; Co) voor 12 miljoen nieuwe spelers kan gaan halen ? Liever niet ! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Liever niet nee, maarja dan had Ajax hem twee jaar geleden voor een appel en een ei moeten halen....
En mijn inziens is hij toch wel de spits met de meeste potentie op dit moment. Nog meer dan Sigthorsson of Matavz. En hij is NL...
Dus ja dan maar een beetje in de buidel tasten maar dan heb je wel een jonge talentvolle CL ervaren en socorende spits voor nu en de toekomst!!!!!!!!!!
En die 12 mln in de pocket van Co doet me niks |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Luuk is goed, maar om te zeggen dat hij meer potentie dan sigth en matavz heeft.. Denk dat deze spelers toch wel beter zijn. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Op basis waarvan denk je dit dan thomASS? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Op basis van wat ik gezien heb. Luuk is atm wel beter dan sighthorsson maar ik denk dat sight meer potentie heeft. Enja matavz is de beste spits die in nederland rond loopt. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Heeft Ajax eigenlijk nog echt concrete interesse voor Matavz of niet? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
sorry thomASS op basis van wat we hebben gezien is nog niet zo heel veel van Sigthorsson. Wat dat beteft heeft de Jong veel meer laten zien en ook nog eens op CL niveau en Sigthorsson is zeker niet jonger dan de Jong, althans volgens mij dezelfde leeftijd of de Jong nog iets jonger al weet ik dit niet zeker.
Maar iedereen ziet de interesse van Sigthorsson als een gegeven en zijn kwaliteiten als een feit en is eigenlijk een eigen leven gaan leiden omdat Frand de Boer hem graag erbij wilt hebben.
Dat kan een geld kwestie zijn dat hij op basis van leeftijd en kosten de meest aantrekkelijke aankoop lijkt te zijn.
Maar ik wil nog weleens zien we er beter gaat worden. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ze zijn idd even oud. Ja luuk heeft idd meer ervaring dan sightorsson. |
|
|