|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Idd Bendtner moet kunnen in mijn enthousiasme Lukaku niet denk ik, was een beetje te gortig vraagprijs ik dacht 20 miljoen. Huntelaar bijv. is makkelijk terug te halen maar hij wil zelf niet denk ik... Maar een behendige, ervaren spits is noodzakelijk, ze willen met Ajax toch terug naar de top in Europa!!!! Met een spits voor een appel en een ei blijf je achter de feiten aanlopen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja Huntelaar terug halen, would be fucking great. Een van de beste 16 meter spitsen. Dan kan je ver komen @ CL. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juli 2011 - 23:18 schreef thomASS het volgende:Ja Huntelaar terug halen, would be fucking great. Een van de beste 16 meter spitsen. Dan kan je ver komen @ CL. Moet kunnen, elke spits wilt in de C.L. voetballen zeker Huntelaar. Jammer nou toch dat Schalke 04 niet in de C.L. uitkomt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als het over een appel en een ei gaat kan ik met Matavs nog leven maar niet met die Ijslander, die kan vlgs mij nog geen mannetje passeren, in het achterhoofd dat nog niet zolang geleden hier een Suarez een defensie gek maakte. Suarez weg, doet echt nog steeds pijn, echt jammer! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Telegraaf,za 02 jul 2011, 05:00
Sigthorsson eindelijk Ajacied
AMSTERDAM - Frank de Boer heeft zijn droomspits binnen. Nadat Kolbeinn Sigthorsson (21) weken geleden al overeenstemming bereikte met de Amsterdammers over een contract voor vier jaar, naderden Ajax en AZ elkaar tot enkele tienduizenden euros over de transfersom van circa 4 miljoen euro. Danny Blind (Ajax) en de zaakwaarnemer Andri Sigthorsson kregen gisteren te horen dat AZ op het punt staat in te stemmen met de transfer.
Kolbeinn Sigthorsson verkast naar Ajax. Foto: PRO SHOTS Direct na het behalen van de landstitel plaatste De Boer de IJslandse jongeling boven aan zijn prioriteitenlijstje. Door het vertrek van Luis Suarez, het muiten van Mounir El Hamdaoui en de twijfels over Dario Cvitanich zaten de hoofdstedelingen te springen om een goede aanvalsleider.
Omdat Sigthorsson een transfer naar Ajax zag zitten, hij clubs als Manchester City, Borussia Dortmund en PSV afzegde en akkoord ging met een vierjarige aanbieding, leek de definitieve deal een kwestie van tijd.Maar AZ weigerde de spits, die afgelopen seizoen definitief naam maakte door tegen VVV Venlo vijf keer te scoren, zonder slag of stoot te laten vertrekken. In eerste instantie werd zelfs nog gepoogd Sigthorsson te verleiden tot het tekenen van een nieuw, langdurig contract. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
lekkuuuurrrr;p
Boerrighter--Sightorsson--Sulejmani Janssen----Eriksen----De Jong boilesen--Vertonghen-Alderweireld-Van Der Wiel ----------------Stekelenburg------------
kun je mee aankomen in de cl lijkt me toch:D |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 06:45 schreef baco74 het volgende:Telegraaf,za 02 jul 2011, 05:00 Sigthorsson eindelijk Ajacied AMSTERDAM - Frank de Boer heeft zijn droomspits binnen. Nadat Kolbeinn Sigthorsson (21) weken geleden al overeenstemming bereikte met de Amsterdammers over een contract voor vier jaar, naderden Ajax en AZ elkaar tot enkele tienduizenden euros over de transfersom van circa 4 miljoen euro. Danny Blind (Ajax) en de zaakwaarnemer Andri Sigthorsson kregen gisteren te horen dat AZ op het punt staat in te stemmen met de transfer. Kolbeinn Sigthorsson verkast naar Ajax. Foto: PRO SHOTS Direct na het behalen van de landstitel plaatste De Boer de IJslandse jongeling boven aan zijn prioriteitenlijstje. Door het vertrek van Luis Suarez, het muiten van Mounir El Hamdaoui en de twijfels over Dario Cvitanich zaten de hoofdstedelingen te springen om een goede aanvalsleider. Omdat Sigthorsson een transfer naar Ajax zag zitten, hij clubs als Manchester City, Borussia Dortmund en PSV afzegde en akkoord ging met een vierjarige aanbieding, leek de definitieve deal een kwestie van tijd.Maar AZ weigerde de spits, die afgelopen seizoen definitief naam maakte door tegen VVV Venlo vijf keer te scoren, zonder slag of stoot te laten vertrekken. In eerste instantie werd zelfs nog gepoogd Sigthorsson te verleiden tot het tekenen van een nieuw, langdurig contract. Toch maar een topic geopend, ik vond het nogal groot nieuws. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 07:29 schreef AFCAMylife het volgende:lekkuuuurrrr;p Boerrighter--Sightorsson--Sulejmani Janssen----Eriksen----De Jong boilesen--Vertonghen-Alderweireld-Van Der Wiel ----------------Stekelenburg------------ kun je mee aankomen in de cl lijkt me toch:D Nee met deze jonge voorhoede komen we nogal wat ervaring te kort in de C.L. Leuke voorhoede voor de eredivisie, alhoewel Adriaanse aanvallend ook het een en ander zal laten zien. Maar goed ze willen een spits voor een appel en ei! Afwachten dus! |
|
|
|
|
knowhow
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 14:53 schreef ooi het volgende:huntelaar of dost. de ajax-spits moet niet kunnen voetballen, dat doen mannen als eriksen wel. Je moet het ook niet overdrijven hoor, kan een doelpunt van Huntelaar in de finale van het EK onder 21 herinneren. Het gaat erom moet hij aanspeelbaar zijn of niet en kaatst.
Dit artikel ziet Matavz dat niet doen,
http://voetbalanalyses.nl/?p=2802
denk dat ze dan toch voor De Jong gaan |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 16:55 schreef knowhow het volgende:[..] Je moet het ook niet overdrijven hoor, kan een doelpunt van Huntelaar in de finale van het EK onder 21 herinneren. Het gaat erom moet hij aanspeelbaar zijn of niet en kaatst. Dit artikel ziet Matavz dat niet doen, http://voetbalanalyses.nl/?p=2802denk dat ze dan toch voor De Jong gaan 1x dat artikel geven is wel genoeg hoor.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Laat m lekker;) hij maakt er geen topic van en dat is al heel positief;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 12:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nee met deze jonge voorhoede komen we nogal wat ervaring te kort in de C.L. Leuke voorhoede voor de eredivisie, alhoewel Adriaanse aanvallend ook het een en ander zal laten zien. Maar goed ze willen een spits voor een appel en ei! Afwachten dus! Overmars, Kanu/Kluivert, Finidi was ook niet heel ervaren.. Ik zeg niet dat we een CL waardig elftal hebben om in de finale ta komen, maar ik denk serieus dat we wel kunnen overwinteren in de CL, veel zal ook afhangen van de loting.. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Het vertrouwen van Schalke 04 in Klaas-Jan Huntelaar is blijkbaar niet erg groot, want de club is in onderhandeling met een andere spits. Het gaat om Nolan Roux van Stade Brest, die acht miljoen euro moet kosten. Het eerste bod van de Duitsers, vier miljoen euro, werd afgewezen, en de tweede toenadering van zes miljoen ging eveneens in de prullenbak. Het is wachten op een nieuw bod van die Knappen. (LEquipe)
Een poging doen om the Hunter terug te halen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2011 - 17:59 schreef remco k het volgende:[..] Overmars, Kanu/Kluivert, Finidi was ook niet heel ervaren.. Ik zeg niet dat we een CL waardig elftal hebben om in de finale ta komen, maar ik denk serieus dat we wel kunnen overwinteren in de CL, veel zal ook afhangen van de loting.. Eens maar het blijft een vraagteken, Cruijff en De Boer willen het spel van Barcelona nastreven en meedingen in de top van Europa denk dat we dan wel ervaring in de voorhoede missen. Jammer dat we geen type Suarez meer hebben. Maar goed we wachten het af. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zijn we allemaal pik,vooral die trol |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Die Joduh ja..wat een blaffer is het... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vind het meer een spuit elf |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Die gast spoort gewoon niet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook niet,daarom mogen wij elkaar wel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: En jij ook niet,daarom mag ik je wel erg graag pik |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Wij sporen allemaal niet Nenam.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij mij is in iig de hoop opgegeven |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
hoe zit het met de zeeuw?Is ie al gekeurd? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Castillion wordt zeer waarschijnlijk verhuurd aan RKC, Cvitanich is al verhuurd. Hamlap zien we niet meer terug bij de selectie. Dus hebben we om dit moment als enige spits Sigthorsson. Ben benieuwd wie ze binnen halen als tweede spits.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zeer waarschijnlijk? Er is een gerucht dat rkc gezegd zou hebben dat ze castillion willen huren.. Maar waarom zou ajax dit doen? Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ajax messi wil huren.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T word castillion, heel misschien een jonge speler, en daarna de jong als nood.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 - 22:35 schreef freakie het volgende:Zeer waarschijnlijk? Er is een gerucht dat rkc gezegd zou hebben dat ze castillion willen huren.. Maar waarom zou ajax dit doen? Ik heb ook in de wandelgangen gehoord dat ajax messi wil huren.. Ik lul niet uit mijn nek Freaky, Ajax gaat wel degelijk een tweede spits binnen halen. http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17897 Lijkt me logisch, we hebben in principe nu 2 jeugdspelers als spits. Castillion 20 jaar(jong Ajax) en Kolbeinn 21 jaar(jong Ijsland), hiermee moeten we de C.L. mee in, dat is geen vetpot. Suk weg, Cvitanich verhuurd, Hamlap die niet meer terug keert. Overigens is De Boer niet van plan om De Jong daar weg te zetten, in principe staat de Jong op 10 geposteerd bij de Boer. Castillion is voorlopig nog niet klaar voor het grote werk. Spelen wij C.L.? Ja toch ? Overigens kunnen ze beter Messi kopen dan huren want dan levert hij nog wat op als ze hem een jaartje later weer verkopen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 00:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik lul niet uit mijn nek Freaky, Ajax gaat wel degelijk een tweede spits binnen halen. http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=17897Lijkt me logisch, we hebben in principe nu 2 jeugdspelers als spits. Castillion 20 jaar(jong Ajax) en Kolbeinn 21 jaar(jong Ijsland), hiermee moeten we de C.L. mee in, dat is geen vetpot. Suk weg, Cvitanich verhuurd, Hamlap die niet meer terug keert. Overigens is De Boer niet van plan om De Jong daar weg te zetten, in principe staat de Jong op 10 geposteerd bij de Boer. Castillion is voorlopig nog niet klaar voor het grote werk. Spelen wij C.L.? Ja toch ? Overigens kunnen ze beter Messi kopen dan huren want dan levert hij nog wat op als ze hem een jaartje later weer verkopen. Dus een jeugdspeler die nog moet groeien.. Dat castillion niet klaar is voor het grote werk vind ik belachelijk.. Man ooit was suarez ook niet klaar voor het grote werk.. Je moet het leren en vroeger was het ajax die, die spelers gewoon in het diepe gooide.. Castillion is een prima spits achter Sigthorsson.. En als je terug leest wat de Boer heeft gezegd zegt hij De Jong niet weer zo vaak wil inzetten in de spits, dat betekent als het niet anders kan dan zet je daar gewoon lekker de Jong neer;)
Voor de rest.. Kappen met die aankopen van je.. We kunnen wel blijven kopen.. Ajax moet scouten en lekker een speler halen die heus een keer zou kunnen invallen en die 17 is.... Het is totale onzin om nu een dure speler te halen die waarschijnlijk WEER niks gaat brengen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 00:18 schreef freakie het volgende:[..] Dus een jeugdspeler die nog moet groeien.. Dat castillion niet klaar is voor het grote werk vind ik belachelijk.. Man ooit was suarez ook niet klaar voor het grote werk.. Je moet het leren en vroeger was het ajax die, die spelers gewoon in het diepe gooide.. Castillion is een prima spits achter Sigthorsson.. En als je terug leest wat de Boer heeft gezegd zegt hij De Jong niet weer zo vaak wil inzetten in de spits, dat betekent als het niet anders kan dan zet je daar gewoon lekker de Jong neer;) Voor de rest.. Kappen met die aankopen van je.. We kunnen wel blijven kopen.. Ajax moet scouten en lekker een speler halen die heus een keer zou kunnen invallen en die 17 is.... Het is totale onzin om nu een dure speler te halen die waarschijnlijk WEER niks gaat brengen.. Met enkel jonge gasten gaan we de oorlog niet winnen, dat is ook nooit zo geweest. En is ook helemaal niet nodig ajax moet gericht aankopen doen als het iets koopt, maar zonder aankopen gaat het normaal gesproken ook niks worden. 1 aanvaller erbij lijkt mij ookniet verkeerd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 00:18 schreef freakie het volgende:[..] Dus een jeugdspeler die nog moet groeien.. Dat castillion niet klaar is voor het grote werk vind ik belachelijk.. Man ooit was suarez ook niet klaar voor het grote werk.. Je moet het leren en vroeger was het ajax die, die spelers gewoon in het diepe gooide.. Castillion is een prima spits achter Sigthorsson.. En als je terug leest wat de Boer heeft gezegd zegt hij De Jong niet weer zo vaak wil inzetten in de spits, dat betekent als het niet anders kan dan zet je daar gewoon lekker de Jong neer;) Voor de rest.. Kappen met die aankopen van je.. We kunnen wel blijven kopen.. Ajax moet scouten en lekker een speler halen die heus een keer zou kunnen invallen en die 17 is.... Het is totale onzin om nu een dure speler te halen die waarschijnlijk WEER niks gaat brengen.. Heeft Castillion al iets laten zien dan ? Suarez was al een grote jongen bij Groningen.Heel eenvoudig 2 spitsen zijn vertrokken en 1 is buiten het elftal gehouden.(2+1= 3) 1 voor terug gekocht, dan missen we eigelijk nog twee spitsen. Dus wordt er nog 1 aangekocht. Misschien Dost als nog! De Boer kiest voor het zekere, let maar op wordt vervolgd.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 00:35 schreef remco k het volgende:[..] Met enkel jonge gasten gaan we de oorlog niet winnen, dat is ook nooit zo geweest. En is ook helemaal niet nodig ajax moet gericht aankopen doen als het iets koopt, maar zonder aankopen gaat het normaal gesproken ook niks worden. 1 aanvaller erbij lijkt mij ookniet verkeerd Eens Remco, dit is ook de gedachte van De Boer! Denk dat hij zorgvuldig een iets meer ervaren spits gaat kiezen, eentje die misschien transfervrij is en waar Castillion en Kolbeinn nog van kunnen leren. Hoeft in principe geen miljoenen te kosten. Had Dost aangegeven maar daar zet ik nu al weer mijn vraagtekens bij omdat hij van dezelfde leeftijd is. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 00:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens Remco, dit is ook de gedachte van De Boer! Denk dat hij zorgvuldig een iets meer ervaren spits gaat kiezen, eentje die misschien transfervrij is en waar Castillion en Kolbeinn nog van kunnen leren. Hoeft in principe geen miljoenen te kosten. Had Dost aangegeven maar daar zet ik nu al weer mijn vraagtekens bij omdat hij van dezelfde leeftijd is. Nee een oude speler die nog iets moeten brengen in de champions league.. Mwa 1.5 miljoen salaris.. ooo fack we waren net wieleart, lugue en oleguer kwijt.. Wat een drama.. Wat heb je daar nou aan man.. Kunnen jullie mij vertellen hoe wij vorig jaar gespeeld hebben.. Sigthorsson is een speler die bijna net zo oud is als siem.. Daarnaast hebben we theo erbij en dat is ook weer extra leeftijd.. Nee ik zie niet in waarom er een oude spits bij ajax op de bank neergezet moet worden.. Je hoeft er geen oorlog mee te winnen.. De jeugd kan je laten invallen op wedstrijden die gespeeld zijn.. Ik zag trouwens op een andere site staan dat het om een speler gaat dan die achter castillion en sigthorsson(andersom dan)...
Edit: dost.............. HET HOEFT GEEN MILJOENEN TE KOSTEN?? 6 a 8 MIL WIL JE ZEGGEN???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 00:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heeft Castillion al iets laten zien dan ? Suarez was al een grote jongen bij Groningen.Heel eenvoudig 2 spitsen zijn vertrokken en 1 is buiten het elftal gehouden.(2+1= 3) 1 voor terug gekocht, dan missen we eigelijk nog twee spitsen. Dus wordt er nog 1 aangekocht. Misschien Dost als nog! De Boer kiest voor het zekere, let maar op wordt vervolgd.... Ik let zeker op.. Er komt een jonge spits die lekker achter sigthorsson en castillion komt te staan.. Ff vraagje.. Wanneer denk jij ooit spelers in te brengen? Alle jeugd spelers hebben nog NIKS laten zien.. Dus kunnen we dan beter maar de jeugd opleiding weggooien.. Castillion is 20/21 jaar.. Deze jongen is een geweldige spits,,Ik Geloof eerder dat het zijn kans moet worden dit jaar.. Suarez is ook ooit ergens begonnen.. Messi is ook ooit ergens begonnen.. Kerel.. Spelers moeten ook ooit spelen.. Er moet dus een speler achter sigthorsson en castillion komen.. En anders moet je castillion gauw uit zijn lijden verlossen en heb lekker laten gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 01:03 schreef freakie het volgende:[..] Ik let zeker op.. Er komt een jonge spits die lekker achter sigthorsson en castillion komt te staan.. Ff vraagje.. Wanneer denk jij ooit spelers in te brengen? Alle jeugd spelers hebben nog NIKS laten zien.. Dus kunnen we dan beter maar de jeugd opleiding weggooien.. Castillion is 20/21 jaar.. Deze jongen is een geweldige spits,,Ik Geloof eerder dat het zijn kans moet worden dit jaar.. Suarez is ook ooit ergens begonnen.. Messi is ook ooit ergens begonnen.. Kerel.. Spelers moeten ook ooit spelen.. Er moet dus een speler achter sigthorsson en castillion komen.. En anders moet je castillion gauw uit zijn lijden verlossen en heb lekker laten gaan.. De boer gaf gister aan opzoek te zijn naar een spits achter de nr 9 dus voor castilion, die jongen gaat het gewoon niet redden blijkbaar. Jij zegt janssen is er al bij voor de ervaring maar je vergeet even dat de zeeuw weg is en die had stukken meer ervaring dan janssen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 10:50 schreef remco k het volgende:[..] De boer gaf gister aan opzoek te zijn naar een spits achter de nr 9 dus voor castilion, die jongen gaat het gewoon niet redden blijkbaar. Jij zegt janssen is er al bij voor de ervaring maar je vergeet even dat de zeeuw weg is en die had stukken meer ervaring dan janssen Als castillion het niet gaat redden dan kan je inderdaad nog wel een speler gebruiken.. Maar als je weet dat castliion gewoon kan spelen en het misschien gaat redden is het grote onzin om dan castillion af wijzen.. En dan heeft jack huntelaar de reden.. Hij heeft niets laten zien.. Nee gek he? Hij heeft de hele tijd in jong ajax gevoetbald.. Of helemaal niet.. Ik geloof erin dat ajax geen ervaring in de spits nodig heeft.. Eigenlijk kan je zeggen dat we al allemaal heel volwassen spelers hebben.. Plus dat je met theo, en de hele verdediging(behalve boilssen of blind) je gewoon heel veel ervaring heb.. Kijk als je een soort ooijer kan vinden, kan ik er goed mee leven.. Maar oude spitsen kosten kwa salaris miljoenen.. en van de zelfde leeftijd die kosten je miljoenen aan de club waarvan je de speler koopt.. En dan is er altijd 1 speler die nooit meer verkocht gaat worden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik gellof ook niet in het feit dat een speler nog niks heeft laten zien, dat is voor mij ook geen reden, ik denk echter wel dat wanneer we willen overwinteren in de CL we iets moeten doen om onze aanval sterker te maken, want eerlijk gezegd vind ik die nog heel erg onvolwassen, er lopen eigenlijk alleen maar jongens waarbij het koppie gaat hanegn als het even wat minder gaat, in iedere linie heb je een man nodig die de "baas" is. In de goal hebben we steek of vermeer, in de verdediging is Vertonghen hiervoor de man, op het middenveld is hiervoor Janssen de man, maar we hebben zo'n type ook nodig in onze aanval, ik denk dat dit namelijk nog wel eens het mankement kan gaan worden van deze jonge selectie. Onze aanval is simpelweg erg onervaren, en dat is niet erg, maarwe hebben ook niks achter de hand, en dat kan nog wel eens wel erg zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 12:08 schreef remco k het volgende:Ik gellof ook niet in het feit dat een speler nog niks heeft laten zien, dat is voor mij ook geen reden, ik denk echter wel dat wanneer we willen overwinteren in de CL we iets moeten doen om onze aanval sterker te maken, want eerlijk gezegd vind ik die nog heel erg onvolwassen, er lopen eigenlijk alleen maar jongens waarbij het koppie gaat hanegn als het even wat minder gaat, in iedere linie heb je een man nodig die de "baas" is. In de goal hebben we steek of vermeer, in de verdediging is Vertonghen hiervoor de man, op het middenveld is hiervoor Janssen de man, maar we hebben zo'n type ook nodig in onze aanval, ik denk dat dit namelijk nog wel eens het mankement kan gaan worden van deze jonge selectie. Onze aanval is simpelweg erg onervaren, en dat is niet erg, maarwe hebben ook niks achter de hand, en dat kan nog wel eens wel erg zijn. Ja en waar denk je dan aan? Een ervaren spits die achter sightorsson op de bank wil zitten.. En dan ook champions league niveau heeft?? |
|
|
|
|
kaatoedebee
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 12:08 schreef remco k het volgende:Ik gellof ook niet in het feit dat een speler nog niks heeft laten zien, dat is voor mij ook geen reden, ik denk echter wel dat wanneer we willen overwinteren in de CL we iets moeten doen om onze aanval sterker te maken, want eerlijk gezegd vind ik die nog heel erg onvolwassen, er lopen eigenlijk alleen maar jongens waarbij het koppie gaat hanegn als het even wat minder gaat, in iedere linie heb je een man nodig die de "baas" is. In de goal hebben we steek of vermeer, in de verdediging is Vertonghen hiervoor de man, op het middenveld is hiervoor Janssen de man, maar we hebben zo'n type ook nodig in onze aanval, ik denk dat dit namelijk nog wel eens het mankement kan gaan worden van deze jonge selectie. Onze aanval is simpelweg erg onervaren, en dat is niet erg, maarwe hebben ook niks achter de hand, en dat kan nog wel eens wel erg zijn. 100% mee eens. Ik ben bang dat we een dergelijke aanvaller niet meer zullen halen, maar dit is wel wat we nodig hebben. Een echte vent in de aanval. Zit het alleen helaas niet gebeuren, zou ik niet weten wie je dan zou moeten halen.
Ik vind trouwens dat Ozbiliz het in de spits ook best wel aardig doen. Eigenlijk is hij meer een aanvaller die je een vrije rol moet geven, want hij staat niet echt in de spits. Maar bij vlagen zie je wel dat deze jongen echt fantastisch kan voetballen. Zie hem liever in een wat vrijere rol met een echte spits erbij, dan Ebicilio op rechts. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 12:08 schreef remco k het volgende:Ik gellof ook niet in het feit dat een speler nog niks heeft laten zien, dat is voor mij ook geen reden, ik denk echter wel dat wanneer we willen overwinteren in de CL we iets moeten doen om onze aanval sterker te maken, want eerlijk gezegd vind ik die nog heel erg onvolwassen, er lopen eigenlijk alleen maar jongens waarbij het koppie gaat hanegn als het even wat minder gaat, in iedere linie heb je een man nodig die de "baas" is. In de goal hebben we steek of vermeer, in de verdediging is Vertonghen hiervoor de man, op het middenveld is hiervoor Janssen de man, maar we hebben zo'n type ook nodig in onze aanval, ik denk dat dit namelijk nog wel eens het mankement kan gaan worden van deze jonge selectie. Onze aanval is simpelweg erg onervaren, en dat is niet erg, maarwe hebben ook niks achter de hand, en dat kan nog wel eens wel erg zijn. + 1000, onze jeugd moet ondersteund worden met ervaring in alle linies want dan sluit je excuses uit na een eventueel vroege uitschakeling in de C.L. Dan hoeven we naderhand niet te zeuren dat de jeugd te kort kwam. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] + 1000, onze jeugd moet ondersteund worden met ervaring in alle linies want dan sluit je excuses uit na een eventueel vroege uitschakeling in de C.L. Dan hoeven we naderhand niet te zeuren dat de jeugd te kort kwam. Haha kerel.. Maar je lees erover dat als castillion goed was er niet persee iemand bij hoeft.. Alleen wat remco zegt dat zegt dat castillion dus niet goed genoeg is.. En dan komt er iemand voor hem.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 14:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] + 1000, onze jeugd moet ondersteund worden met ervaring in alle linies want dan sluit je excuses uit na een eventueel vroege uitschakeling in de C.L. Dan hoeven we naderhand niet te zeuren dat de jeugd te kort kwam. Maar dan aan jou.. Zeg jij eens een betaalbare ervaren.. Niet dure speler.. Die gewoon op de bank wil zitten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 13:23 schreef freakie het volgende:[..] Ja en waar denk je dan aan? Een ervaren spits die achter sightorsson op de bank wil zitten.. En dan ook champions league niveau heeft?? Freaky, ik zou niet weten wie dat zou moeten doen, ik geef enkel aan wat ik vind dat Ajax mist, de voorste linie is in mijn ogen simpelweg te jong, zeker gezien het feit dat de aanvoer moet komen van de Jong en Erikssen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd vaan onze 5 aanvallers zo'n 20 jaar is, en dat is echt piepjong.
Die spits hoeft trouwens geen CL niveau te hebben, maar hij moet rust kunnen brengen in het alftal als het niet loopt, een spits moet een rustpunt zijn bij balbezit, men moet erop kunnen vertrouwen dat hij 3/4 seconden een bal vast kan houden als wij onder druk staan, en ik twijfel erg of Sigthorson dat een heel seizoen in zijn eentje vol gaat houden. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Freaky, ik zou niet weten wie dat zou moeten doen, ik geef enkel aan wat ik vind dat Ajax mist, de voorste linie is in mijn ogen simpelweg te jong, zeker gezien het feit dat de aanvoer moet komen van de Jong en Erikssen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd vaan onze 5 aanvallers zo'n 20 jaar is, en dat is echt piepjong. Die spits hoeft trouwens geen CL niveau te hebben, maar hij moet rust kunnen brengen in het alftal als het niet loopt, een spits moet een rustpunt zijn bij balbezit, men moet erop kunnen vertrouwen dat hij 3/4 seconden een bal vast kan houden als wij onder druk staan, en ik twijfel erg of Sigthorson dat een heel seizoen in zijn eentje vol gaat houden. Sterk betoog. Ben ik het wel mee eens. We zullen zien of deze jonge aanval dit kan bolwerken met een even zo jonge Sigthorson in de spits. Ik vind dit net zo een moeilijke situatie als het al dan niet aanblijven van Steek tov Vermeer. Bijtekenen,transfervrijweg of nu weg wat doen we met Vermeer:verhuern,reserve etc. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 22:43 schreef baco74 het volgende:[..] Sterk betoog. Ben ik het wel mee eens. We zullen zien of deze jonge aanval dit kan bolwerken met een even zo jonge Sigthorson in de spits. Ik vind dit net zo een moeilijke situatie als het al dan niet aanblijven van Steek tov Vermeer. Bijtekenen,transfervrijweg of nu weg wat doen we met Vermeer:verhuern,reserve etc. Over de keepers maak ik mij niet zo'n zorgen, het is daar vrij simpel, of Stekelenburg is eerste keeper, of Vermeer, en eerlijk gezegd denk ik dat beide keepers CL niveau waardig zijn. Ajax zal moeten zorgen voor een degelijke tweede keeper, maar de afgelopen jaren hebben wij een luxepositie gehad wat keepers betreft, en dat zou helemaal niet nodig hoeven zijn. Een redelijk goede tweede keeper is wel te vinden verwacht ik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als het geen geld mag kosten Freaky zijn deze spelers welke in Nederland en Engeland voetballen transfervrij.
Dmitri Boelykin Género Zeefuik Jonathan Reis Danny Koevermans John Carew Michael Owen Eidur Gudjohnsen
Deze heren zijn allen transfervrij dus kies er maar een uit zou ik zeggen want ik sta klaar om naar Schiphol af te reizen, ga namelijk met vakantie.
Eidur Gudjohnsen heeft mijn voorkeur zou goed bij Ajax en zijn jonge spitsen passen maar is zeer waarschijnlijk net weggekaapt door AEK Athene daarna is John Carew een mooie optie. Boelykin zou je als een stormram kunnen zien mocht Kolbeinn een offday hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:Als het geen geld mag kosten Freaky zijn deze spelers welke in Nederland en Engeland voetballen transfervrij. Dmitri Boelykin Género Zeefuik Jonathan Reis Danny Koevermans John Carew Michael Owen Eidur Gudjohnsen Deze heren zijn allen transfervrij dus kies er maar een uit zou ik zeggen want ik sta klaar om naar Schiphol af te reizen, ga namelijk met vakantie. Eidur Gudjohnsen heeft mijn voorkeur zou goed bij Ajax en zijn jonge spitsen passen maar is zeer waarschijnlijk net weggekaapt door AEK Athene daarna is John Carew een mooie optie. Boelykin zou je als een stormram kunnen zien mocht Kolbeinn een offday hebben. Zeefuik heeft net bijgetekend, en Boelikyn heeft nog een jaar contract in Belgie en stond volgens mij op het punt te tekenen in Moskou, Carew Owen en Gudjonson moet je niet willen naar mijn mening. Reis roep ik hier al maanden dat het de perfecte spits zou zijn voor Ajax, als hij over zijn blessure heen kan komen en zijn oude niveau kan oppakken, is dat 200% zeker de nieuwe sensatie in Europa de komende jaren . |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 17 juli 2011 - 22:39 schreef remco k het volgende:[..] Freaky, ik zou niet weten wie dat zou moeten doen, ik geef enkel aan wat ik vind dat Ajax mist, de voorste linie is in mijn ogen simpelweg te jong, zeker gezien het feit dat de aanvoer moet komen van de Jong en Erikssen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd vaan onze 5 aanvallers zo'n 20 jaar is, en dat is echt piepjong. Die spits hoeft trouwens geen CL niveau te hebben, maar hij moet rust kunnen brengen in het alftal als het niet loopt, een spits moet een rustpunt zijn bij balbezit, men moet erop kunnen vertrouwen dat hij 3/4 seconden een bal vast kan houden als wij onder druk staan, en ik twijfel erg of Sigthorson dat een heel seizoen in zijn eentje vol gaat houden. Remco, niet om te slijmen maar denk dat jij je beroep gemist heeft. Met jouw analyses ben ik het meestal eens, hoop alleen dat je Janssen gaat accepteren. Probeer vanaf dinsdag via mijn vakantieadres aan de Middellandse zee alles te volgen. |
|
|
|