|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord misleidt fans, Been al op vakantie naar Spanje' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Emile
|
|
|
'De Feyenoord-selectie werkt maandag om 10.30 uur de laatste training van het seizoen af', zo meldde Feyenoord zondag na de laatste wedstrijd van het seizoen. Gisteren werd er echter gewoon getraind, zo ontdekte de fansite van de fanatieke Feyenoord-supporters. © anp 'Gisteren werd er gewoon getraind. Stiekem. In De Kuip', valt te lezen op Lunatic News. Op beelden, die een Feyenoord-medewerker doorgespeeld zou hebben, valt te zien hoe Leon Vlemmings en Patrick Lodewijks de leiding hebben over een training met enkele spelers.
Op de site van Feyenoord valt te lezen dat de bekerfinale van Jong Feyenoord/Excelsior afgelopen maandag de seizoensafsluiter is. 'Vanaf aanstaande dinsdag heeft de selectie vrij. De eerste training van het nieuwe seizoen is op zondag 26 juni om 10.30 uur.'
Volgens de aanhangers wil Feyenoord hen weren. 'Stel je eens voor dat die vervelende supporters komen kijken...'
Trainer Mario Been is, zo weten de supporters, al vertrokken op vakantie, wat verklaard waarom Vlemmings en Lodewijks de training van gisteren leidden. 'Been is gisteren al op vakantie gegaan naar Spanje, zoals hij afgelopen zaterdag op Varkenoord al meedeelde aan iedereen die het horen wilde. Juist, nog vóór NEC-thuis, waarin er nog een theoretische kans was op plaatsing voor de play-offs.'
De cynische fanatiekelingen noemen deze gebeurtenissen het 'topsportklimaat bij Feyenoord in een notendop'. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Been is gisteren al op vakantie gegaan naar Spanje, zoals hij afgelopen zaterdag op Varkenoord al meedeelde aan iedereen die het horen wilde. Juist, nog vóór NEC-thuis, waarin er nog een theoretische kans was op plaatsing voor de play-offs.' hooooooooooooooooooooooooooooooooooooo daar gaat iets fout
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Emile -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zat Been dan niet op de bank tijdens NEC? Wat een stemmingmakerij. Jemig, wat zijn er toch veel anti-Been-gasten. Ze grijpen alles aan om hem maar zwart te maken. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Wat een komkommer nieuws zeg. Hebben ze echt niks beters te doen.
Ze moeten wat te schrijven hebben hé over Feyenoord als het maar negatief klinkt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat dan? Hij heeft die vakantie geboekt vóór NEC thuis |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Misschien is hij wel stiekum op zoek naar een spits? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ja terwijl wij in principe als heracles en utrecht zouden verliezen nog kans hadden op die plek.
Tis niet netjes als je nog kans hebt wat niet volleeedig onmogelijk is (iets van 4-0 winnen) al te boeken, is ook niet netjes voor het team
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Emile -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:10 schreef Emile het volgende:[..] ja terwijl wij in principe als heracles en utrecht zouden verliezen nog kans hadden op die plek. Tis niet netjes als je nog kans hebt wat niet volleeedig onmogelijk is (iets van 4-0 winnen) al te boeken, is ook niet netjes voor het team Precies, een fout van Been dus. Ik vind het een schande |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: mee eens, dat de kans klein was oke maar hij had zowiezo om het principe gewoon NA NEC pas mogen boeken
misschien dat hij een reden heeft dat ie zo vroeg al gaat maar dit is erg slecht van em |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar hij is een straatjongen, een vechtertje, hij heeft deze vakantie nodig. Hij is een jongen van de club dus deze vakantie zal de club alleen maar beter maken. Heeft 'ie bij NEC namelijk ook gedaan.
Zoiets zal het wel weer worden. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
Idd hij zal er wel wat op verzinnen.
Nou hij moet wel een hele goeie kloppende reden hebben om dit goed te lullen. |
|
|
|
|
Eje
|
|
|
Dat zij zijn vakantie al vast had gepland is geen probleem. Mocht Feyenoord onverwcht toch de playoffs halen zou Been heus niet gezegd hebben sorry ik ben al op vakantie. Dan was hij gewoon een wekje later gegaan. Wat is hier zo'n groot probleem aan? Die training die Feyenoord stiekum heeftgehouden vind ik erger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huisje gehuurd Familie alvast heen, Been had later aan gesloten.
zoiets doen ze toch altijd.. onzin. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik word dood en doodmoe van die been, jezus!!!!!! ach 5 weken vrij lekker hoor! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee, die zit over 2 weken weer op de club hoor. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ik dacht het niet het is een luie donder! |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Gaan we t volgend seizoen beter doen DANKZIJ been? of hebben we een ander nodig? |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
wat een niveau zeg. dat er nog mensen zijn die dit serieus nemen. Er staat ook helemaal niet dat er al geboekt was. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Been gaat gewoon nu alvast op vakantie omdat hij dan als eerste zich weer kan gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen wat valt er nog te winnen als hij deze laatste trainingen had gedaan?? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Velen zoeken een zondebok en omdat ze niets kunnen vinden, lullen ze achter elkaar aan en is Been het bokje.... wat een gelul. Die man mag toch ook vakantie nemen. Iedereen regelt toch zijn vakantie voor hij gaat? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:59 schreef Arie.Klooster het volgende:Velen zoeken een zondebok en omdat ze niets kunnen vinden, lullen ze achter elkaar aan en is Been het bokje.... wat een gelul. Die man mag toch ook vakantie nemen. Iedereen regelt toch zijn vakantie voor hij gaat? Bij een "gewone" werkgever wel ja! Ze hadden deze en volgend week moeten evalueren, wat betreft dit seizoen, dan ligt het nog vers in het geheugen.
Ik vind been vanaf het begin niet de juiste persoon voor dit feyenoord! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Deze keer vind ik het ook overdreven.. was een kleine groep met achterblijvers.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja precies, zijn spelers die revalideren en spelers die nog moeten spelen later... tsja. Meerendeel van de spelersgroep zelf is ook met vakantie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:41 schreef Milo het volgende:Ik word dood en doodmoe van die been, jezus!!!!!! ach 5 weken vrij lekker hoor! Heeft het hele jaar al vrij.. Zo hard werkt ie niet |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Wat een geneuzel allemaal. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 16:19 schreef Stylzz het volgende:ja precies, zijn spelers die revalideren en spelers die nog moeten spelen later... tsja. Meerendeel van de spelersgroep zelf is ook met vakantie! Klopt, helemaal waar. Ik wil ook nog benadrukken dat ik 100% tegen die gasten ben die alles aangrijpen om Been de deur uit te praten. Maar zolang er nog getraind word en spelers dus nog niet officieel vakantie hebben, moet de trainer al helemaal niet gaan. Deze week vinden er bijvoorbeeld gesprekken plaats tussen Feyenoord (van Geel) en Wijnaldum. Beetje krom dat je dan al naar Spanje gaat... wacht dan 2 weken! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
De azijnpissers zijn weer in bloedvorm vandaag!
Neem nog een slokje of een hele fles!
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Het is nog net geen hoogseizoen dus wat goedkoper ,maar nu wat serieuzer tegenwoordig met alle communicatie-middelen is het toch niet z,on probleem dat tie in spanje zit .Er zal heus wel een goede reden voor zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: mee eens dadelik gaan ze nog vertellen dat de spelers te veel wc papier gebruiken. Geef iedereen effe rust iplv onzin |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:06 schreef Arie.Klooster het volgende:Zat Been dan niet op de bank tijdens NEC? Wat een stemmingmakerij. Jemig, wat zijn er toch veel anti-Been-gasten. Ze grijpen alles aan om hem maar zwart te maken. Hij heeft zaterdag gezegd dat die donderdag op vakantie zal gaan. Dus tuurlijk zat die nog bij Nec op de bank Maar al hadden we gewonnen en heracles en utrecht niet dan had Meneer Been tijdens de return van de play-offs al in Spanje gezeten en niet in de kuip |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't is maar weer wat het anti-Beenkamp wil geloven. Zo'n artikel dus. Staan enige verdachtmakingen in, hadden ook Dhr. Been of een functionaris bij Feyenoord om opheldering kunnen vragen.
Maar ja, dat vreet een anti-Been artikelschrijver niet... |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Als ik op vakantie ga/ben werken mijn werknemers ook gewoon door, wat is dit voor onzin bericht zeg! Volgend jaar wordt Mario gewoon kampioen, stelletje nepfans! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 16:09 schreef Milo het volgende:[..] Ze hadden deze en volgend week moeten evalueren, wat betreft dit seizoen, dan ligt het nog vers in het geheugen. denk je niet dat ze dat al lang gedaan hebben Milo? |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
er zijn toch wel veel geluiden over been , dat hij de kantjes eraf loopt , en waar rook is is vuur |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:10 schreef freduc het volgende:er zijn toch wel veel geluiden over been , dat hij de kantjes eraf loopt , en waar rook is is vuur en waar vuur is is, dan moet mclaren trainer van feyenoord worden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:59 schreef Arie.Klooster het volgende:Velen zoeken een zondebok en omdat ze niets kunnen vinden, lullen ze achter elkaar aan en is Been het bokje.... wat een gelul. Die man mag toch ook vakantie nemen. Iedereen regelt toch zijn vakantie voor hij gaat? misschien had ie ook wel een annuleringsverzekering? voor het geval dat . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:10 schreef freduc het volgende:er zijn toch wel veel geluiden over been , dat hij de kantjes eraf loopt , en waar rook is is vuur Dat zeggen roddelbladen ook, ja. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Niet alleen de roddelbladen!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
snap t zowiezo niet echt ik bedoel als je een geheime training houd kunnen ze dat toch gewoon zeggen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Oordelen zonder de feiten te kennen leidt meestal tot domme reacties. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die feiten hadden ze bij Feyenoord kunnen checken... |
|
|
|
|
cato
|
|
|
eens, dit seizoen is klaar, accu opladen en volgend seizoen geen gelul meer maar presteren!!! onder mario |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|