|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax heeft oogje op Villa-talent Forrester' (Goal.com)
|
|
|
Benno
|
|
|
Zegt dit iemand iets? Mij niet nl. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
We hebben toch gewoon een geruchten+transfer topic |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Heb gelezen dat hij ook in de belangstelling staat van Barnsley. Geen idee waar deze jongen voor kiest maar hij is i.i.g. goedkoop! Verder geen idee wie het is:P |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Pfff ik word moe van dat gezeik over er is al een topic. Ik start deze omdat ik benieuwd ben wie dat is. Gaat mij niet om het gerucht of transfer. KIJK DAN GEWOON NIET! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Hij is afgelopen jaar uitgeleend aan Killmarnock in Schotland maar heeft maar 7x gespeeld. Dus ook daar haalde hij het niet echt. Maargoed...wel een jonge speler en aantal jaar geleden begeert door de topclubs in England.
Mijn maten uit Schotland (Celtic en Rangers fans) kennen hem niet dus indruk heeft hij daar niet gemaakt. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik snap wel det je hiervoor een apart topic start, want het is ook een wat apart verhaal haha. Deze jongen is 20 en moet 1 van de grootste talenten van England zijn. Toch kent niemand hem hier, dus dan ga ik toch denken, wat is het addertje onder het gras? Een 18 jarige kan je nooit van gehoord hebben, maar een 20 jarige moeten we toch ergens van kennen... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Waarom heb ik een topicstart verbod? Peter111? Dat je zeikt als er twee topics over hetzelfde onderwerp zijn ala! Heb ff naar de regels gekeken maar er staat nergens dat ik hier geen topic over mag starten, dus ga ff met jezelf spelen ofzo. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:59 schreef Benno het volgende:Waarom heb ik een topicstart verbod? Peter111? Dat je zeikt als er twee topics over hetzelfde onderwerp zijn ala! Heb ff naar de regels gekeken maar er staat nergens dat ik hier geen topic over mag starten, dus ga ff met jezelf spelen ofzo. Haha, beetje gefrustreerd Benno? Waarom zou je een topic hierover starten als er al een is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Sodemieter op met je benno l. Vind ik niet iets om grappen over te maken. Hij zal je kind maar hebben gehad. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 16:03 schreef Benno het volgende:Sodemieter op met je benno l. Vind ik niet iets om grappen over te maken. Hij zal je kind maar hebben gehad. srry, you're right. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Nou vooruit het is je vergeven, omdat ik het erg waardeer als mensen sorry kunnen zeggen!;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Kan je heel weinig informatie geven over deze jongen. Hij is vrij onbekend bij mij. Denk dat Ajax met deze jongen geen groot gevaar loopt. Een contract aanbieden kan altijd. Denk eerder dat dit een gerucht is om deze jongen aan een goede club te helpen, want zeggen dat Ajax interesse in je heeft geeft veel meer mogelijkheden dan zeggen dat bv RBC interesse in je heeft. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Toch vreemd dat een van de grootste talenten van Engeland maar zo weinig tijdens zijn verhuur heeft gespeelt, nu transfervrij is en alleen een club uit Nederland en Barnsley (volgens media) interesse hebben. Gaat het Engelse voetbal het Schotse achterna? :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door dutchajaxmen -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 - 21:35 schreef dutchajaxmen het volgende:Toch vreemd dat een van de grootste talenten van Engeland maar zo weinig tijdens zijn verhuur heeft gespeelt, nu transfervrij is en alleen een club uit Nederland en Barnsley (volgens media) interesse hebben. Gaat het Engelse voetbal het Schotse achterna? :P Samen met Duitsland en Spanje een van de beste competities ter wereld. Er zal heel wat moeten gebeuren wil dat afzakken tot het niveau van de Schotse. Als Ajax interesse heeft in die gozer, geeft dat aan dat ie niet goed genoeg is voor de Engelse competitie, dat jij dan de conclusie trekt dat die competitie in verval raakt slaat m.i. nergens op. Het is voor een Nederlandse club nagenoeg niet mogelijk een speler te kopen die rendeert in de Premier League. Hij is misschien ooit bestempeld als een groot talent maar dat blijkt dus achteraf niet zo te zijn, anders zou die nu echt niet transfervrij zijn. Dat is naar mijn inziens de conclusie die men hier uit kan trekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 - 22:04 schreef baco74 het volgende:[..] Samen met Duitsland en Spanje een van de beste competities ter wereld. Er zal heel wat moeten gebeuren wil dat afzakken tot het niveau van de Schotse. Als Ajax interesse heeft in die gozer, geeft dat aan dat ie niet goed genoeg is voor de Engelse competitie, dat jij dan de conclusie trekt dat die competitie in verval raakt slaat m.i. nergens op. Het is voor een Nederlandse club nagenoeg niet mogelijk een speler te kopen die rendeert in de Premier League. Hij is misschien ooit bestempeld als een groot talent maar dat blijkt dus achteraf niet zo te zijn, anders zou die nu echt niet transfervrij zijn. Dat is naar mijn inziens de conclusie die men hier uit kan trekken. Ben het volledig met je eens, ben alleen bang dat je mij iets te serieus neemt in bovenstaande stukje. In mijn ogen is heeft Engeland de beste competitie ter wereld en zal er inderdaad heel veel moeten gebeuren, wil het zo worden als het Schotse. Dit gaat ook nooit gebeuren, gezien het geld dat in Engeland aanwezig is. De Engelse competite is, wat jij uit mijn tekst begrijpt, niet in verval, in tegendeel zelfs. Ik vind het alleen bijzonder, maar natuurlijk niet onmogelijk, dat een speler, waar 3 jaar geleden de topclubs ruzie voor maakten, nu afgeserveerd is. Dat zien we in Nederland natuurlijk ook, met als voorbeeld Jeroen Drost. Talent van Heerenveen en gespeeld in Jong Oranje. Op dit moment is hij de zwakke schakel van FC Zwolle. Verder fijn dat je de moeite nam om mijn stukje te bekritiseren:P. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Beetje raar dat jullie niet weten wie is.. Dat hij maar 7 keer scoort is omdat hij een aanvallende middenvelder is.. Met robert pires, stephen ireland, makoun, asley young hebben ze een prima middenveld en forrester komt daar niet in beeld denk ik.. Deze speler heeft gespeeld tegen ajax en hong kong ze hadden toen een jeugdtournooi dacht ik.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 - 22:24 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Ben het volledig met je eens, ben alleen bang dat je mij iets te serieus neemt in bovenstaande stukje. In mijn ogen is heeft Engeland de beste competitie ter wereld en zal er inderdaad heel veel moeten gebeuren, wil het zo worden als het Schotse. Dit gaat ook nooit gebeuren, gezien het geld dat in Engeland aanwezig is. De Engelse competite is, wat jij uit mijn tekst begrijpt, niet in verval, in tegendeel zelfs. Ik vind het alleen bijzonder, maar natuurlijk niet onmogelijk, dat een speler, waar 3 jaar geleden de topclubs ruzie voor maakten, nu afgeserveerd is. Dat zien we in Nederland natuurlijk ook, met als voorbeeld Jeroen Drost. Talent van Heerenveen en gespeeld in Jong Oranje. Op dit moment is hij de zwakke schakel van FC Zwolle. Verder fijn dat je de moeite nam om mijn stukje te bekritiseren:P. Jou stukje was vrij kort en ik reageer voornamelijk op jou laatste zin. Stond volgens mij een vraagteken achter. Celtic en de Ranger vallen nog mee maar voor de rest vind ik het Schotse voetbal een aanfluiting. Ik weet wel dat het geen conclussie is die jij stelt, maar je relateerd het toekomstige Engelse voetbal met de Schotse (weliswaar in een vraag). Sorry dat mijn reactie als kritiek over kwam. Was gewoon mijn mening. Maar wat jij zegt...het is idd raar dat deze speler die zo hoog was aangeschreven nu transfervrij is, dat kan aan zijn mentaliteit liggen, maar het kan ook zo zijn dat clubs het niet goed gezien hebben of dat ze hem om bep.redenen beter in de media hebben geplaatst dan ie daadwerelijk is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Misschien ligt het kick en rush em niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door nummer10 -- |
|
|
|