|
|
Wopper
|
|
|
In gesprek met Algemeen Dagblad laat Maduro weten dat hij net als oud-ploeggenoten Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart best zou willen terugkeren naar Amsterdam. "Ik sta daar ook wel voor open. Maar Ajax moet ook de club blijven die jonge spelers een kans geeft. Het is dus een illusie om met zeven jongens terug te keren en zo de doorstroming van de talenten een halt toe te roepen", aldus Maduro.
Over zijn toekomst kon Maduro het volgende kwijt: "Mijn contract loopt medio 2012 af en de club kampt nog altijd met een enorme schuldenlast. De clubleiding wil voorkomen dat ik gratis vertrek. Het is geen geheim dat ik bij een mooi bod mag vertrekken", aldus Maduro, die sinds 2008 bij de Spanjaarden onder contract staat.
Ook zei de international dat hij Ajax nog altijd volgt: "Ik heb met bijna de volledige selectie van Valencia de kampioenswedstrijd van Ajax gekeken en iedereen kwam mij na afloop feliciteren. Ik vond het geweldig". Maduro speelde zelf tussen 2004 en 2008 in de hoofdmacht van Ajax.
http://www.goal.com/nl/news/545/primera-division/2011/05/20/2495776/maduro-sta-open-voor-terugkeer-ajax
Duss... moet Ajax hem terug halen of word hij dan een beetje overbodig ivm teveel 'goede' middenvelders |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Liever Maduro dan Janssen. Speelt al een aatal jaar op het allerhoogste competitie niveau van de wereld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maduro is tenminste een Ajacied.. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
Vraag me af of hij dit ook geroepen had als we troosteloos 3e hadden geworden. Maduro is een aardige speler, maar op dit moment hoef ik hem niet terug. Over een paar seizoenen ..... dat is nu toch nog niet te overzien.
Geen versterking op dit moment. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Remco je hebt gelijk!! Haha is janssen toch ergens goed voor!;) |
|
|
|
|
AJACIED uit enschede
|
|
|
maduro wel beter als anita, maar toch doet anita het ook wel goed, dus niet echt nodig |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Maduro is Ajacied dus altijd welkom. Wel ben ik het met hem eens dat je niet met 7 jongens tegelijk terug moet komen maar spelers zoals v.d. Vaart en Sneijder zijn altijd welkom! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
oppleuren met maduro man.... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
lijkt me perfecte verdedigende middenvelder. Iets wat we wel missen, want ik vind Anita en Enoh niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ok joduh jij hebt ook gelijk!;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Je begint een beetje triest te worden met je hetze tegen Janssen. Als hij zo'n Ajacied is waarom ging hij dan destijds weg en moest Ajax hem wel wel verkopen om nog geld te krijgen omdat hij anders gratis de deur uit zou lopen want meneertje wilde niet verlengen!!! Hij dacht dat hij geweldig was maar gewoon een rampseizoen speelde daarom wachtte Ajax destijds met verlengen dus bespaar mij je onzin dat het een Ajacied is. Er zijn maar weinig echte Ajacieden en Maduro hoort daar zeker niet bij.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/60700/Maduro_wil_wachten_met_verlengen_contract.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
astra
|
|
|
hier geen stem voor maduro op zouten niet nodig |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 18:56 schreef PETER111 het volgende:lijkt me perfecte verdedigende middenvelder. Iets wat we wel missen, want ik vind Anita en Enoh niet goed genoeg. Wat Enoh betreft geef ik je gelijk. Die heeft zijn niveau van vorig seizoen amper gehaald. Anita daarentegen heeft een heel goed seizoen gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom maak je het nu weer persoonlijk man, is helemaal niet nodig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je noemt Maduro "meneertje" en vind Theo hier welkom.... En jij noemt jezelf Aajcied?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik maak het persoonlijk omdat het mijn mening is tov jou over Janssen. Als Ajacied wil je dat de beste spelers bij je club spelen en Janssen was vorig seizoen met afstand de beste speler van de eredivisie dus is gewoon een fantastische aankoop! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:04 schreef remco k het volgende:[..] Je noemt Maduro "meneertje" en vind Theo hier welkom.... En jij noemt jezelf Aajcied?? Ja ik ben Ajacied want ik wil dat de beste spelers voor mijn club spelen. JIJ niet. Jij wil Janssen niet omdat hij rookt en een paar uitspraken heeft gedaan. Vroeger rookte zo'n beetje de halve selectie en al paft hij drie pakjes per dag weg als hij er op het veld maar staat. |
|
|
|
|
zico14
|
|
|
Maduro zou een geweldige vervanger zijn van een eventueel vertrekkende Jan Verthongen. Hij kan ook centraal achterin heel goed uit de voeten. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik ruik poep! Ouwe poep weliswaar, maar toch poep!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:08 schreef Brandje het volgende:[..] Ja ik ben Ajacied want ik wil dat de beste spelers voor mijn club spelen. JIJ niet. Jij wil Janssen niet omdat hij rookt en een paar uitspraken heeft gedaan. Vroeger rookte zo'n beetje de halve selectie en al paft hij drie pakjes per dag weg als hij er op het veld maar staat. Janssen is niet de beste speler... Messi is echt veel beter... |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: hahaha.
dat vind ik dan wel weer een mooie uitspraak ;-) |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Kom op jongens, geen ruzie gaan maken over een mening. Ieder heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Lezen beste jongen. Er staat beste speler van de eredivisie |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:29 schreef dutchajaxmen het volgende:Kom op jongens, geen ruzie gaan maken over een mening. Ieder heeft zijn eigen mening en dat is maar goed ook.. Dit is geen ruzie hoor. Gewoon een verschil van mening. Remco en ik kunnen dat beide prima handelen. Voetbaltechnisch zijn we vaak eens maar ook regelmatig niet over andere dingen. Niet te zwaar aan tillen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:10 schreef zico14 het volgende:Maduro zou een geweldige vervanger zijn van een eventueel vertrekkende Jan Verthongen. Hij kan ook centraal achterin heel goed uit de voeten. Daar ben ik het mee eens, Maduro niet op het middenveld hoor, gewoon achterin |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Zou niet weten wat we met Maduro zouden moeten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is ie te groot voor, maar we laten hem gewoon in die waan.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Lijkt me lachen... z'n knieëen boven dat stuur uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zoiezo een keertje karten met wat gasten is wel lachen.... denk niet dat Ride er veel van bakt... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ride is 2,43m lang, en weegt 163 kilogram, hij heeft een keer eerder gekart, maar moest door de brandweer uit zijn kart worden gehaald, en niet omdat hij een ongeluk heeft gehad, toch bleef hij in de tijd voor Alibbabba, die was namelijk op zoek naar de teugels van het apparaat.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Én z'n veertig rovers waarschijnlijk? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mag Ride dan wel karten met een Hummer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kwamen niet binnen, die hadden sportschoenen aan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, daarom zal hij nu ook niet meegaan, de baanbaas was er al niet blij mee.. |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
offtopic? hoe kom je daarbij? Maar okee xD |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zowel Janssen als ook Maduro binnen halen als dit mogelijk is. Zie de wedstrijd Oekraine - Nederland, Maduro en Janssen spelen beiden zeer verdienstelijk. kort te zien op http://youtu.be/wD-g-VS0kSE |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Toch ook een aardig middenveld dan met maduro/janssen/erikssen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan ga je diepgang van de zeeuw missen denk ik. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik vind maduro een goede speler, die het al heeft bewezen bij Ajax en Valencia, op de 2 hoogste nivo's ter wereld! dan moetje toch wel iets kunnen denk ik! en wat ik hier mis, is dat Maduro ook een hele lange tijd centraal in de bverdediging heeft gespeeld(hij heeft daar zelfs zijn plaats in het Nederlands Elftal mee terug gehaald) maar een middenveld met en Maduro en Janssen zie ik ook niet zitten, wat ik wel zie zitten is dat v/d wiel weg mag als Janssen of Maduro komt, want dan kan Anita daarnaartoe(ik vind hem oop dit moment misschien wel beter dan v/d wiel) en we mogen ook niet vergeten, dat als vertonghen of alderweireld weggaat, v/d wiel er ook nog kan gaan spelen en dan Anita rechtsback! want per slot van rekening is v/d wiel nog atijd een centrumverdediger en heeft daar ook nog zijn debuut gemaakt en er toen ook nog een tijdje gespeeld en heeft zich pas later op de backplaats gericht(zijn debuut was tegen twente, 2006-2007 als ik het goed heb, tegen N'Kufowaarin ajax met 1-0 achter kwam en toch met 1-4 won, het eerste jaar onder ten Cate(dus inderdaad 2006-2007)!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor je zegt dat je wil dat de beste spelers voor Ajax spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 19:41 schreef Brandje het volgende:[..] Dit is geen ruzie hoor. Gewoon een verschil van mening. Remco en ik kunnen dat beide prima handelen. Voetbaltechnisch zijn we vaak eens maar ook regelmatig niet over andere dingen. Niet te zwaar aan tillen. Hie ben ik het dan weer helemaal mee eens...Whahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook hier weer eens.. |
|
|
|