|
|
Blokkie1974
|
|
|
Net gehoord bij de stinksnor op RTL7
Klinkt mij goed in de oren !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Blokkie1974 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NIet in de ledenraad maar in de RVC... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
KLein detail, maar Hiddink is wel een goede man, en een goede vriend van Cruijff.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Maar helaas het komt van snor |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: Ja klopt is idd RVC
wellicht kan een mod de titel ff aanpassen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kan je zelf doen vriend, gewoon je bericht editen, en dan de titel veranderen.. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
arm psv als dit waar is worden ze gek in eindhoven maar eerst zien dan geloven |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
mm jeetje:O das niet slecht:D |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: Is ook niet mijn favo type, maar hij heeft het wel eens bij het rechte eind. Zie hem graag plaatsnemen, die heeft een ongeevenaarde visie....net als Cruijff. Dat zullen leuke vergaderingen worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altijd maar negatief he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb het eerste bericht niet gehoord???? HOE ZEI DE SNOR HET DAN?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
OPROTTEN MET GUUS HIDDIBK...IS EEN TUKKER...GEEN AJACIED DUS!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahaha... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote: Nou ze mogen theo hebben als hiddink komt! Maar snor heeft het niet vaak meer juist. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 20:36 schreef biba1970 het volgende:arm psv als dit waar is worden ze gek in eindhoven maar eerst zien dan geloven Alleen dit zou al een goede reden zijn.
Hahahahahahaha |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
jammer dat ik een ban op het psv forum heb |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, ik alleen op het feyenoordforum gedeelte |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
zou dat wel goed gaan Hiddink met Cruijf? Ik dacht dat ze een beetje anders dachten, en ze zijn beide stront eigenwijs, niet dat ik dat een slechte eigenschap vind maar ik ben bang dat het op een keer problemen kan veroorzaken...
achja ik kan het ook wel fout hebben... xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 20:54 schreef Wopper het volgende:zou dat wel goed gaan Hiddink met Cruijf? Ik dacht dat ze een beetje anders dachten, en ze zijn beide stront eigenwijs, niet dat ik dat een slechte eigenschap vind maar ik ben bang dat het op een keer problemen kan veroorzaken... achja ik kan het ook wel fout hebben... xD Schijnen goede vrienden te zijn, en Cruijff heeft hem gevraagd.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
dit vind ik een enorm goed nieuws! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
guus hiddink is geen jood!!!!! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
jongens jongens 1 man met haren als een hond en een snor als weet ik veel maakt de wereld even wijs dat hiddink naar ajax gaat
schei uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het is vandaag toch geen 1 april ? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Behalve als we dankzij hem de CL winnen.
Dan is het een Superjood |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb juist vanavond begrepen dat Hiddink "iets" bij PSV gaat doen. Bovendien willen ze in Eindhoven die keeper Gomes terughalen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 21:41 schreef Pietje het volgende:Ik heb juist vanavond begrepen dat Hiddink "iets" bij PSV gaat doen. Bovendien willen ze in Eindhoven die keeper Gomes terughalen... Ik las het inderdaad ook..
Gomes is trouwens wel een echt goede keeper, die heeft PSV destijds aardig wat punten opgeleverd.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik las het inderdaad ook.. Gomes is trouwens wel een echt goede keeper, die heeft PSV destijds aardig wat punten opgeleverd.. Absoluut, maar bij Tottenham is het nu een ander verhaal voor hem... |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Gomes is geen goede keeper op dit moment |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik snap veel van de kritiek op hem niet, ik zie echt veel wedstrijden van Tottenham, en ik vind het hem niet slecht doen... Hij oogt wat onortodox, maar houd wel de ballen uit het netje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Keje Molenaar wel dan?
Hiddink is een Achterhoeker trouwens, maar dat terzijde. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
ff serieus....... dat zou GENIAAL zijn |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik las het inderdaad ook.. Gomes is trouwens wel een echt goede keeper, die heeft PSV destijds aardig wat punten opgeleverd.. Die heeft Psv inderdaad wat titels opgebracht destijds. Vond hem bij Psv een wereldkeeper..nu is het anders met 'm. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX moet Guus Hiddink in de armen sluiten!!! Uitermate geschikt!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 10:06 schreef alibabba het volgende:[..] Die heeft Psv inderdaad wat titels opgebracht destijds. Vond hem bij Psv een wereldkeeper..nu is het anders met 'm. Het is een onorthodoxe keeper, maar ik vind hem ook nu niet heel slecht.... Helaas heeft hij ook een paar foutjes gemaakt afgelopen seizoen..
Ik zou er flink van balen als ze hem zouden halen in ieder geval, die gaat psv namelijk weer heel wat puntjs opleveren.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 12:14 schreef remco k het volgende:[..] Het is een onorthodoxe keeper, maar ik vind hem ook nu niet heel slecht.... Helaas heeft hij ook een paar foutjes gemaakt afgelopen seizoen.. Ik zou er flink van balen als ze hem zouden halen in ieder geval, die gaat psv namelijk weer heel wat puntjs opleveren.. Ik zou er zeker ook van balen, maar de fouten die hij nu maakt, maakte hij bij Psv zelden tot nooit. Het zou zomaar kunnen dat hij zich in Eindhoven zo lekker voelt, dat ie beslissend kan zijn voor Philips.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik las het inderdaad ook.. Gomes is trouwens wel een echt goede keeper, die heeft PSV destijds aardig wat punten opgeleverd.. Als ik aan Gomez denk(zo weinig mogelijk), zie ik altijd dat schot van Davids voor me, die keihard via de lat op Gomez z'n harses kwam. Wat was ie croggy toen...echt lache actie. |
|
|
|