|
|
Larsson140
|
|
|
Ik lees net de lovende woorden van Peter Bosz over Willie Overtoom.. Is dit geen mooie optie voor ons, ik vind hem al een hele tijd erg sterk spelen.. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
goede speler idd. Ik wist alleen helemaal nog niet dat we een middevelder zoeken joh |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ja, als er eerst een buslading middenvelders vertrekt mag overtoom komen. (tuut, tuut) |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
maak van dat vraagteken maar een uitroepteken. Leuke voetballer voor heracles, niet voor Feyenoord. Middenvelders uit eigen jeugd genoeg |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mokotjo en Fer op het middenveld en Hadouir ervoor. Overtoom is niet nodig! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Overtoom valt nog te verkopen Hadouir niet Maar ik heb liever Roorda en zijn manier van spelen vanaf januari |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind het te lang stil blijven. Dat gaat weer 3e garnituur buitenlandse spelers worden als het te lang duurt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:51 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Overtoom valt nog te verkopen Hadouir niet Maar ik heb liever Roorda en zijn manier van spelen vanaf januari Het gaat ook om kwaliteit. Hadouir is een klasse speler |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: 103 wedstrijden 14 doelpunten. idd een klasse speler |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:54 schreef FR-Henk het volgende:Ik vind het te lang stil blijven. Dat gaat weer 3e garnituur buitenlandse spelers worden als het te lang duurt. Ja waar blijft dost? heeft die een lekke band ofzo |
|
|
|
|
arnie308
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Verkeerde taal voor op dit forum Bedoel je hij gaat naar ajax? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zoek al zijn assists even op. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Misschien bedoeld ie : Overtoom komt van |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Hoeveel zijn dat er dan? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op 1 of andere manier denk ik altijd dat dit een ex-neus is. Blijkt een ex-kaasjood te zijn. |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
|
|
|
Els