|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wordt al besproken in verzameltopic... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Is dat familie van Ridge Forrester? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die grap wou ik niet eens maken man, echt veels te lauw man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ???? wie is dat dan |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Doe eens ff lekker googlen, Nenam. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: HAhahah waar ben jij geweest dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zegt me geen ene reet,de brutale en de mooie?? Zal wel man,ken het niet en wil het ook niet kennen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heb een tering bloedhekel aan soaps man |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Of bedoel je dit niet?? ik weet het niet man,snap de link ook niet omdat ik dat soort rotzooi nooit kijk Kan toch een andere voetballer zijn die ridge forrester heet? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:Of bedoel je dit niet?? ik weet het niet man,snap de link ook niet omdat ik dat soort rotzooi nooit kijk Kan toch een andere voetballer zijn die ridge forrester heet? Ik ben nu ook de weg kwijt.. Ik weet het niet meer hahahhaa |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:Of bedoel je dit niet?? ik weet het niet man,snap de link ook niet omdat ik dat soort rotzooi nooit kijk Kan toch een andere voetballer zijn die ridge forrester heet? Het hele seizoen van Ajax was toch ook een soap haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door sebas79 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NOoit lachen om je eigen grappen man, zonde van de grap.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Harry Forrester... Geloof er helemaal niets van, we hebben meer dan genoeg middenvelders. Ga maar achter een spits als Matavs aan aub! |
|
|
|