|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voor al zijn bijdragen ga ik voor Alli. Voor al zijn onderbouwingen ga ik voor Remco Voor mijn lachspieren ga ik voor Joduh Voor zijn filmpje ga ik voor APIK Voor zijn volwassenheid ga ik voor Hashkop Voor zijn wijsheid ga ik voor Pietje Voor zijn mededogen ga ik voor Amsterdammer 113 Voor zijn eigenwijsheid ga ik voor Ride Voor zijn tegengas kies ik voor ikke tikkie Voor ons mooie cafe kies ik voor F Side voor zijn gedrevenheid Humanskillz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is dit een mooi elftal of niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voo de grootste lul kies ik voor Nenam....:-) |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: zit ik op de bank?:$ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Of hij die grote lul heeft of is, laat ik aan iedereen persoonlijk over.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joduh is speler van het jaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hasjkoph is talent van het jaar.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:29 schreef Nenam_tiL het volgende:Voor al zijn bijdragen ga ik voor Alli. Voor al zijn onderbouwingen ga ik voor Remco Voor mijn lachspieren ga ik voor Joduh Voor zijn filmpje ga ik voor APIK Voor zijn volwassenheid ga ik voor Hashkop Voor zijn wijsheid ga ik voor Pietje Voor zijn mededogen ga ik voor Amsterdammer 113 Voor zijn eigenwijsheid ga ik voor Ride Voor zijn tegengas kies ik voor ikke tikkie Voor ons mooie cafe kies ik voor F Side Een prachtig café-elftal. Maar welke rol heb je voor jezelf in petto?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: hij is toch trainer? hij heeft ze zelf samengesteld:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kom op, nenam! Geen rol accepteren we niet! Dan zeg ik het: Voor nenam_til om zijn vriendschap |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, maar toch... Nenam_tiL verdient ook een rol hierin |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:41 schreef Pietje het volgende:[..] Kom op, nenam! Geen rol accepteren we niet! Dan zeg ik het: Voor nenam_til om zijn vriendschap dank je vriend,maar uit dit elftal moet je wel de topPIK van het jaar zoeken |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: NENAM IN DE SPITS OLE OLE |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: jij bent vers en komt volgend seizoen aan de beurt |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: oke dan, meneer nenam:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] dank je vriend,maar uit dit elftal moet je wel de topPIK van het jaar zoeken Ik had de nuance direct al gezien, hoor. Vandaar dat ik vind dat jij daarin ook een rol behoort te hebben! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote: oei gedrevenheid, je moet maar een eigenschap hebben haha:P danke schon:P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:49 schreef Pietje het volgende:[..] Ik had de nuance direct al gezien, hoor. Vandaar dat ik vind dat jij daarin ook een rol behoort te hebben! kan en wil het niet jullie zijn me allemaal veelste lief |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik... Eigenwijs?
Hoe kom je daarbij :+ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dank je ,jij kent mij ook inmiddels |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: heb je moeder gesproken lammetje |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Niets te doen? We krijgen het er maar razenddruk mee... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En bedankt he :(
Ps bedankt boudewijn voor de avatar en remco en co voor het advies
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah van waar die er man????ik probeer gewoon af en toe hier een beetje vuurtje te stoken en ben dan...floep weer weg man....whahhahahahahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mijn topPIK ben jij nenam........ik wordt schijtziek van al die gassies die weer een toppic openen met is die wat voor ajax...die is tranfervrij...gaat die weg...bla bla bla....jouw topics zijn gewoon leuk man!!!!gewoon niet voor het voetballen....geen persoontje die het allemaal beter probeert te weten...gewoon een echte jood die voor ajax is zonder poespas eromheen......NENAM IS MIJN TOPPIK!!!!!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hoort bij joden toch???;-) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Zekerz gast!!! En jij bent de beste;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
daarbij nenam...jij bent de enige hiero die zijn ware ik laat zien man......jodenpetje af voor je.......... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
He joh klefbek! Gaan jullie het doen ofzo?;-p |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sterker nog man...we hebben het allang gedaan..... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Lekker hoor!! Er gaat niks boven een stevig potje ouwejongen kontneuken!!;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
i want a ride on ride!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
En ik dan??
Leuk topic, zullen we sportdwaas als loser van het jaar kiezen??
Respect voor NENAM!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha jijbent de belofte man!!;) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Trouwens jij staat er gewoon tussen. Voor de filmpjes |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: weet ik, ik vroeg het ook eigenlijk aan joduh.....die was altijd bereid mij te neuken enzo, maar nu heeft ie opeens andere maatjes!
Hufter is het! |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ohw whahaha sorry man, wil je er over praten?;) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: ALLEEN MET DIE JODUH! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Krijgt sportdwaas geen baantje in je team als waterdrager ofzo? :P |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Wil je nou met hem neuken of met hem praten? Vind je het gek dat ie in de war is nu?;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 - 10:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:En ik dan?? Leuk topic, zullen we sportdwaas als loser van het jaar kiezen?? Respect voor NENAM!!!!!!!!!!! jij bent mijn favoriet man.....alleen nenam heeft wel een heeeeeeel mooi topik gemaakt man!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 - 11:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] weet ik, ik vroeg het ook eigenlijk aan joduh.....die was altijd bereid mij te neuken enzo, maar nu heeft ie opeens andere maatjes! Hufter is het! eerst neuken en dan praten ok????????????hahahahah |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik voel me vereerd Nenam...maar je staat zelf niet in het beftal???? |
|
|
|