BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dudek?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jooppie
 Jooppie - vrijdag 20 mei 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Dudek gaat weg bij Real, waar gaat die naar toe? hij is 38 jaar, zal toch nog wel niet stoppen??
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 20 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:44 schreef Jooppie het volgende:
Dudek gaat weg bij Real, waar gaat die naar toe? hij is 38 jaar, zal toch nog wel niet stoppen??
Terugkeren bij ons had ie eerder moeten doen. Laat hem nu maar terug keren naar Concordia Knurów
G-child
 G-child - vrijdag 20 mei 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:48 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Terugkeren bij ons had ie eerder moeten doen. Laat hem nu maar terug keren naar Concordia Knurów
Dudek // Held... niets meer en niets minder.
Van mij mag hij nog steeds terugkeren...

@ Gyan... vriend van MMM zeker of niet? Een ieder die niet een rood-witte tattoo op zijn eikel heeft staan wordt gehaat...
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 21 mei 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:54 schreef G-child het volgende:

[..]

Dudek // Held... niets meer en niets minder.
Van mij mag hij nog steeds terugkeren...

@ Gyan... vriend van MMM zeker of niet? Een ieder die niet een rood-witte tattoo op zijn eikel heeft staan wordt gehaat...
Ik geef gewoon mn mening. Hij is 38!! Kom op zeg. Het nivo moet omhoog! Laat hem terugkeren waar hij begonnen is... Concordia Knurów. Dat is mijn mening. Denk overigens niet dat mmm behoefte heeft om een vrien van mij te zijn.
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Het nivo moet inderdaad omhoog... thanx... zie mijn opmerking als niet geschreven!
Irriteer met een beetje aan de hatelijke insteek naar ex-feyenoorders of huidige Feyenoord spelers...
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 21 mei 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 00:04 schreef G-child het volgende:
Het nivo moet inderdaad omhoog... thanx... zie mijn opmerking als niet geschreven!
Irriteer met een beetje aan de hatelijke insteek naar ex-feyenoorders of huidige Feyenoord spelers...
Tot die groep behoor ik niet. Lees al mn post maar na. Ik zeik geen spelers of leden van de staf af.Of ex Feyenoorders.(Ik hou zelfs van Lucius en Angelos). Op van Noortwijk na dan. Die mot eruit
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Goede bezig dan, overigens de "echte Gyan" mag van mij nog steeds een standbeeld binnen de Kuip!!
Hopen dat onze club de weg naar boven weer kan gaan vinden, ben blij met V Geel tot nu toe, ben benieuwd naar de eerste aankopen (op excelsior spelers na ofcourse)
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 21 mei 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 00:11 schreef G-child het volgende:
Goede bezig dan, overigens de "echte Gyan" mag van mij nog steeds een standbeeld binnen de Kuip!!
Hopen dat onze club de weg naar boven weer kan gaan vinden, ben blij met V Geel tot nu toe, ben benieuwd naar de eerste aankopen (op excelsior spelers na ofcourse)
Ja idd! Hij is iig wel duidelijk. Ik heb er vol vertrouwen in komend jaar. Met Been!! En tomasson,Cisee,Fernades/z!! Myachi misschien... Fer weer fit! Mulder meer ervaring. Winaldum in topvorm op 10! Een goeie spits erbij. En evt een type aanvoerder... Dan kunnen we zo weer ineens mee doen!
G-child
 G-child - zaterdag 21 mei 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 00:15 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ja idd! Hij is iig wel duidelijk. Ik heb er vol vertrouwen in komend jaar. Met Been!! En tomasson,Cisee,Fernades/z!! Myachi misschien... Fer weer fit! Mulder meer ervaring. Winaldum in topvorm op 10! Een goeie spits erbij. En evt een type aanvoerder... Dan kunnen we zo weer ineens mee doen!
Eindelijk iemand gevonden met een zelfde zicht op de toekomst als ik heb... Gini zowiezo op 10 en laat Dost of een andere killer er maar voor staan..
MMM
 MMM - zaterdag 21 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:54 schreef G-child het volgende:

[..]

@ Gyan... vriend van MMM zeker of niet?
Wat is dit voor onzin?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 mei 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 00:15 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ja idd! Hij is iig wel duidelijk. Ik heb er vol vertrouwen in komend jaar. Met Been!! En tomasson,Cisee,Fernades/z!! Myachi misschien... Fer weer fit! Mulder meer ervaring. Winaldum in topvorm op 10! Een goeie spits erbij. En evt een type aanvoerder... Dan kunnen we zo weer ineens mee doen!
Eensch!
sevillana
 sevillana - zaterdag 21 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 00:07 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Tot die groep behoor ik niet. Lees al mn post maar na. Ik zeik geen spelers of leden van de staf af.Of ex Feyenoorders.(Ik hou zelfs van Lucius en Angelos). Op van Noortwijk na dan. Die mot eruit
maar die dikke BvN is ook geen echte Feyenoorder, helaas zelfs geen ex-, had wat mij betreft ook nooit naar de Kuip hoeven komen.
JanM
 JanM - zaterdag 28 mei 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 - 23:44 schreef Jooppie het volgende:
Dudek gaat weg bij Real, waar gaat die naar toe? hij is 38 jaar, zal toch nog wel niet stoppen??
Las ik het hier zo lees gaat hij WEL stoppen! http://www.fr4ever.nl/index.php?subaction=showfull&id=1306580133&archive=&start_from=&ucat=2
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 28 mei 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Dudek is een legende!!!
Legendes zijn altijd verleden tijd!!
de kromme 73
 de kromme 73 - zaterdag 28 mei 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Dudek mag van mij 2 jaar komen(gratis he),Mulder erachter,klaar stomen voor 10 jaar feyenoord,Lamprou verhuren,en die braziliaan verkopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dudek?









0.0048580