BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland niet blij met feyenoord directie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - zaterdag 21 mei 2011 - 13:49   quote  deeplink  
Kevin Hofland is niet te spreken over de directie van Feyenoord. De verdediger doelt daarmee op de periode dat trainer Gertjan Verbeek werd ontslagen en Hofland door het Legioen als veroorzaker werd gezien van dat ontslag. De steun van de directie waar de Limburger toen op rekende, bleef uit. Dat laat Hofland weten tegenover de regionale zender RTV Rijnmond.

Hofland hield als lid van de spelersraad ten tijde van Verbeeks ontslag contact met de Raad van Commissarissen over de positie van de trainer. Dat viel verkeerd bij het Legioen en Hofland moest het zelfs met bedreigingen in privésfeer ontgelden. De directie van Feyenoord liet Hofland op dat moment echter in de kou staan.

De voormalig verdediger van onder meer PSV snapt dat het feit dat hij samen met enkele andere ervaren spelers grootverdiener was niet gewaardeerd werd door de supporters. "Maar ik heb nooit gevraagd om het hoge salaris. Dat is mij aangeboden," reageert Hofland.

In 2010, een jaar na alle gebeurtenissen rondom het ontslag van Verbeek, nam algemeen directeur Eric Gudde het alsnog op voor de groep ervaren grootverdieners. Gudde gaf aan dat hen niets te verwijten viel als het ging om het salaris dat zij verdienden en het contract dat zij getekend hadden.

Hofland werd afgelopen seizoen door Feyenoord aan het Griekse AEK Larnac verhuurd na een teleurstellend seizoen. De zevenvoudig Oranje-international kwam daarvoor drie seizoenen uit voor de Rotterdamse club. Daarvoor stond Hofland onder meer onder contract van Fortuna Sittard, PSV en het Duitse Vfl Wolfsburg.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 14:52   quote  deeplink  
WIE EIGENLIJK WEL??????
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Ik weet niet wat ik van Hofland moet denken.
Wat had er gebeurt als verbeek toen al de bijl in de selectie had gezet ??????
Ik heb het niet zo op mensen welke in achter kamertjes praten.
Ook het toch je gram willen halen,tja ik weet het niet
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:50 schreef piet de paler het volgende:
Ik weet niet wat ik van Hofland moet denken.
Wat had er gebeurt als verbeek toen al de bijl in de selectie had gezet ??????
Ik heb het niet zo op mensen welke in achter kamertjes praten.
Ook het toch je gram willen halen,tja ik weet het niet
ja hij zat ook niet lekker in z,n vel kind zwaar ziek . ik weet het niet
hij heeft het ook niet gemaakt wel belangrijk geweest in groep
Els
 Els - zaterdag 21 mei 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:50 schreef piet de paler het volgende:
Ik weet niet wat ik van Hofland moet denken.
Wat had er gebeurt als verbeek toen al de bijl in de selectie had gezet ??????
Ik heb het niet zo op mensen welke in achter kamertjes praten.
Ook het toch je gram willen halen,tja ik weet het niet
Achterkamertjespolitiek kan je hem niet van betichten. Hij heeft het redelijk open gespeeld, daarom kwam er ook zo'n gezeik van en werd hij bedreigd.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
moet eerlijk zijn heb toe tegen heb gezegd dat ie op moest kankeren ; toe hoorde ik dat zijn zoontje kanker had /en/of zwaar ziek was; ben teddybeer gaan halen en heb me excuus aangeboden denk als je kind ziek is dat niemand aan voetbal denkt
Els
 Els - zaterdag 21 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
goed van je
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 18:04 schreef Els het volgende:
goed van je
ach ja niet goed van mij kant!
Els
 Els - zaterdag 21 mei 2011 - 18:06   quote  deeplink  
Je bent blijkbaar grofgebekt maar hebt een klein hartje.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 21 mei 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Ik heb wel symphatie voor Hofland.
Die kerel nam wel het voortouw om te spreken via de COMPLETE groep.
Die gozer kan er ook niet veel aan doen dat die zoon salaris heeft gekregen want in Duitsland was het waarschijnlijk hoger en ik durf me hand in het vuur te steken dat iedereen hier een handtekening zet op een contract waarbij je 1.5 miljoen per jaar verdien.
Voetballend komt die misschien iets te kort en hij is jammer genoeg totaal niet snel maar aan werklust ontrak het niet vond ik.
Jammer genoeg veel pijntjes gehad en prive zeer slecht maar daar heeft hij ook niet om gevraagd.
Ik heb m paar x gesproken maar het is echt een toffe gast die ik liever zie dan Bahia.
sevillana
 sevillana - zaterdag 21 mei 2011 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 18:14 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik heb wel symphatie voor Hofland.
Die kerel nam wel het voortouw om te spreken via de COMPLETE groep.
Die gozer kan er ook niet veel aan doen dat die zoon salaris heeft gekregen want in Duitsland was het waarschijnlijk hoger en ik durf me hand in het vuur te steken dat iedereen hier een handtekening zet op een contract waarbij je 1.5 miljoen per jaar verdien.
Voetballend komt die misschien iets te kort en hij is jammer genoeg totaal niet snel maar aan werklust ontrak het niet vond ik.
Jammer genoeg veel pijntjes gehad en prive zeer slecht maar daar heeft hij ook niet om gevraagd.
Ik heb m paar x gesproken maar het is echt een toffe gast die ik liever zie dan Bahia.
je bedoelt de rots uit Rio?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 21 mei 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Haha ja die mag van mij weg.
Heb ik toch liever hofland als reserve achter de hand dan Bahia
sevillana
 sevillana - zaterdag 21 mei 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 18:28 schreef RedDevil1990 het volgende:
Haha ja die mag van mij weg.
Heb ik toch liever hofland als reserve achter de hand dan Bahia
ach, 't kan verkeren . . . . . . http://blog.spitsnet.nl/2010/01/27/andre-bahia-ik-moest-een-bal-van-20-kilo-koppen/
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 18:03 schreef kale co het volgende:
moet eerlijk zijn heb toe tegen heb gezegd dat ie op moest kankeren ; toe hoorde ik dat zijn zoontje kanker had /en/of zwaar ziek was; ben teddybeer gaan halen en heb me excuus aangeboden denk als je kind ziek is dat niemand aan voetbal denkt
weet je nog dat je voor de tv riep werken voor je kankergeld??? vergeet ik nooit meer co!
Eindelijk dacht ik iemand die de waarheid schreeuwt!
werd je afgemaakt door jan en alleman!
ik heb je altijd gesteunt, kwam er alleen een beetje verrot uit!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:24   quote  deeplink  
HOFLAND//HELD!!!

DIRECTIE//JODEN!!
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 mei 2011 - 15:04   quote  deeplink  
Kwetsen is niet goed ook mooi als je dat inziet.
Hulde
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 09:42 schreef Milo het volgende:

[..]

weet je nog dat je voor de tv riep werken voor je kankergeld??? vergeet ik nooit meer co!
Eindelijk dacht ik iemand die de waarheid schreeuwt!
werd je afgemaakt door jan en alleman!
ik heb je altijd gesteunt, kwam er alleen een beetje verrot uit!
ja ik weet het nog moest echt met me billen bloot geeft niet maar zo zag ik het ook en nog steeds alleen moest ik het ka wordt laten bijv; alfred schreuder is goede vriend van me ja hem had ik wat uit te leggen ook hofland en pi-air heb nog steeds contact met die gasten en ze begrijpen me ook ... maar was niet goede manier. ik vergeet niet kolka stond na nederlaag vrolijk te lachen terwijl wij veel pijn hadden ja dat is niet tof!
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 09:42 schreef Milo het volgende:

[..]

weet je nog dat je voor de tv riep werken voor je kankergeld??? vergeet ik nooit meer co!
Eindelijk dacht ik iemand die de waarheid schreeuwt!
werd je afgemaakt door jan en alleman!
ik heb je altijd gesteunt, kwam er alleen een beetje verrot uit!
ik had heel veel spijt tegenover alfred en theo maar heb het ze uitgelegt en gelukkig begrepen zij het wel!

als het goed gaat zie je mij niet zoveel als het slecht gaat wel ben geen gloryhunter
tegen dortmund heb ik genoten joh en dan sta ik lekker te janken! dus geeft niks.....
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:04 schreef piet de paler het volgende:
Kwetsen is niet goed ook mooi als je dat inziet.
Hulde
nee piet het is echt emotie!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 16:44 schreef kale co het volgende:

[..]

ik had heel veel spijt tegenover alfred en theo maar heb het ze uitgelegt en gelukkig begrepen zij het wel!

als het goed gaat zie je mij niet zoveel als het slecht gaat wel ben geen gloryhunter
tegen dortmund heb ik genoten joh en dan sta ik lekker te janken! dus geeft niks.....
Co, jij bent een echte hier, valt me steeds weer op. Diep respect.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 18:46   quote  deeplink  
+1
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 13:49 schreef craven het volgende:
Kevin Hofland is niet te spreken over de directie van Feyenoord. De verdediger doelt daarmee op de periode dat trainer Gertjan Verbeek werd ontslagen en Hofland door het Legioen als veroorzaker werd gezien van dat ontslag. De steun van de directie waar de Limburger toen op rekende, bleef uit. Dat laat Hofland weten tegenover de regionale zender RTV Rijnmond.

Hofland hield als lid van de spelersraad ten tijde van Verbeeks ontslag contact met de Raad van Commissarissen over de positie van de trainer. Dat viel verkeerd bij het Legioen en Hofland moest het zelfs met bedreigingen in privésfeer ontgelden. De directie van Feyenoord liet Hofland op dat moment echter in de kou staan.

De voormalig verdediger van onder meer PSV snapt dat het feit dat hij samen met enkele andere ervaren spelers grootverdiener was niet gewaardeerd werd door de supporters. "Maar ik heb nooit gevraagd om het hoge salaris. Dat is mij aangeboden," reageert Hofland.

In 2010, een jaar na alle gebeurtenissen rondom het ontslag van Verbeek, nam algemeen directeur Eric Gudde het alsnog op voor de groep ervaren grootverdieners. Gudde gaf aan dat hen niets te verwijten viel als het ging om het salaris dat zij verdienden en het contract dat zij getekend hadden.

Hofland werd afgelopen seizoen door Feyenoord aan het Griekse AEK Larnac verhuurd na een teleurstellend seizoen. De zevenvoudig Oranje-international kwam daarvoor drie seizoenen uit voor de Rotterdamse club. Daarvoor stond Hofland onder meer onder contract van Fortuna Sittard, PSV en het Duitse Vfl Wolfsburg.
Achter af .. Koe --> kont
plas, glas, was.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Hofland; "...ik heb nooit gevraagd om het hoge salaris. Dat is mij aangeboden."

Compleet scheve uitspraak.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:45 schreef FR-Henk het volgende:
Hofland; "...ik heb nooit gevraagd om het hoge salaris. Dat is mij aangeboden."

Compleet scheve uitspraak.
Want jij was bij die contractonderhandelingen?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:49 schreef Els het volgende:

[..]

Want jij was bij die contractonderhandelingen?
Kan jij me dan de relevantie van Hofland's opmerking 'niet om gevraagd, maar aangeboden' uitleggen.
Hoe dan ook; hij heeft het aangenomen en niet geweigerd...
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kan jij me dan de relevantie van Hofland's opmerking 'niet om gevraagd, maar aangeboden' uitleggen.
Hoe dan ook; hij heeft het aangenomen en niet geweigerd...
Ja, ik kan me de relevantie heel goed indenken. De boodschap lijkt me, het bestuur heeft de beslissing genomen om duur betaalde werknemers aan te nemen. De verantwoordelijkheid voor de salarissen en de contracten, het hele salarishuis, ligt bij de directie, niet bij het personeel. Is in elk bedrijf zo, maar alleen bij Feyenoord proberen ze die verantwoordelijkheid naar het personeel te schuiven. Er zijn heel weinig mensen die in zo'n uitleg trappen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:00 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, ik kan me de relevantie heel goed indenken. De boodschap lijkt me, het bestuur heeft de beslissing genomen om duur betaalde werknemers aan te nemen. De verantwoordelijkheid voor de salarissen en de contracten, het hele salarishuis, ligt bij de directie, niet bij het personeel. Is in elk bedrijf zo, maar alleen bij Feyenoord proberen ze die verantwoordelijkheid naar het personeel te schuiven. Er zijn heel weinig mensen die in zo'n uitleg trappen.
Was me duidelijk, is bekende strategie, maar in de context van het stuk lees ik meer dat Hofland vindt dat ie er ook niks aan kan doen dat ie grootverdiener was.
Die verantwoordelijkheid draagt hij net zo goed.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Was me duidelijk, is bekende strategie, maar in de context van het stuk lees ik meer dat Hofland vindt dat ie er ook niks aan kan doen dat ie grootverdiener was.
Die verantwoordelijkheid draagt hij net zo goed.
Nee, dat zie ik echt heel anders. Als een bedrijf jou een salaris aanbiedt, dan ga je er vanuit dat ze dat kunnen betalen. Je probeert gewoon je verbazing en opwinding te verbergen, zet je handtekening onder het contract en wacht op je eerste bankafschrift.
vries60
 vries60 - zondag 22 mei 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Klopt helemaal wat Els zegt. Het was de verantwoordelijkheid van de opsteller(s)van het contract. Hofland valt niets te verwijten in deze.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:09 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik echt heel anders. Als een bedrijf jou een salaris aanbiedt, dan ga je er vanuit dat ze dat kunnen betalen. Je probeert gewoon je verbazing en opwinding te verbergen, zet je handtekening onder het contract en wacht op je eerste bankafschrift.
Zou kunnen, dat wel.
Ik haal er vanuit Hofland's perspectief (uitspraak in interview) niet uit dat hij dát bedoelt.
Directie heeft idd toen te hoog spel gespeeld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 12:21   quote  deeplink  
HOFLAND//HELD!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland niet blij met feyenoord directie









0.0060830