|
|
kale co
|
|
|
wat vinden jullie daarvan! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nou hij is net 20 kg afgevallen geloof ik |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dan is 'ie op de goede weg. Nu nog daadwerkelijk iets doen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
weg ermee,zonde van het salaris. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: of iemand als v Hooijdonk in die rol |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nou zijn we het toch nog eens |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja vindt ik ook paul bosvelt of zo pi-air heeft daar geen zin in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
N.V.T. muis was weer eens eigenwijs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: begeleider maar ja kost ook geld en er lopen er al zoveel! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond de opmerking van Boskamp wel mooi± Als de broodjes er maar staan na de wedstrijd dan is hij geslaagd bij Fyenoord. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij mag van mij nog steeds weg. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Van mij mag hij ook weg. Ik ben voor een Feyenoorder op die positie... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, Gyan bijvoorbeeld. Altijd een prima clubman geweest, hart op de goede plek en dan eten de spelers nog eens wat anders als een broodje kroket. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is 't iemand ook bekend wie hem die positie heeft aangeboden? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Heb in VI ooit weleens gehoord dat Bas van Noortwijk is aangenomen omdat zijn vrouw zo'n goede vriendin is van de vrouw van Chris Woerts... Achja, ik neem 't maar met een korreltje zout maar het is in iedergeval helder dat niemand weet wat deze oer-Spartaan nou aan Feyenoord toevoegt... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij is toch in de tijd van Makaay en Gio gekomen. Was het geen packagedeal met hun zaakwaarnemer? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zou beide kunnen, . . hoewel dat VI verhaal wel weer iets typerends is . . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Noortwijk is wel de vaagste figuur sinds tijden. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: haha,daar zijn we feyenoorders voor toch.... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote: eens haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Royaal -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zitten er nu een stel van in het maasgebouw!! (vage figuren bedoel ik!) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 13:53 schreef Els het volgende:Hij is toch in de tijd van Makaay en Gio gekomen. Was het geen packagedeal met hun zaakwaarnemer? Staat me ook iets van bij. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: vriendjes he al jaren en maar likken die tong kankert er bijna af hahahahaha en een kapsones joh nou rot naar sparta wat een gek die bassie |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
van Noortwijk was de grote stimulator agitator van de opstand van de veteranen tegen GJ Verbeek |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:28 schreef sportdwaas het volgende:van Noortwijk was de grote stimulator agitator van de opstand van de veteranen tegen GJ Verbeek ja had die dikke lekker gebleven bij sparta hij voert niks uit niks! |
|
|
|