BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 15:46   quote  deeplink  
ik was 5 jaar met opa en papa mee , toen ik 12 was spijbelen van school lekker in supp home met anja en meneer spruit. training kijken toen nog 2x per dag.zo kwam ik in aanraking met de echte harde kern en al snel mocht ik mee toen vak R

aantal jaren later ook de bekende tattoo gekregen en ongemerkt in een leuke groep gekomen tot nu ik ben 38 en gek van die club.nog steeds enorme afkeer van 020 en fanatisme gaat niet weg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
haha mooie tijden Co.

heb zelf niet een heel bijzonder verhaal. Vader is supportert en had een seizoenskaart. Maar ben heel vrij opgevoedt wat dat betreft. Feyenoord is mij zeker niet met de paplepel ingegoten. Maar nadat ik voor de eerste keer in De Kuip was, meteen verkocht. Een jaar of 12 was ik toen denk ik. Mijn eerste wedstrijd was Feyenoord - De Graafschap. 2-0 vrije trap Pi-air en goaltje Tomasson.

even opgezocht, dat was deze wedstrijd:

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000021130-999-10010000000003.aspx

Waar ik het meest van hou is die ongelofelijke betrokkenheid van iedere supportert bij de club. We lopen hier met zijn allen vaak te zeiken en te kankeren, maar dat heeft uiteindelijk maar 1 oorzaak en dat is omdat we zoveel van deze mooie club houden.

Het imago, van arbeidersclub (havenclub dan eigenlijk) spreekt me ook enorm aan. Heb altijd ontzettend veel respect voor eigenlijk gewone gasten die doordeweeks fulltime bikkelen voor wat soms in feite een paar rotcenten zijn en dat in het weekend naar De Kuip. mooi man.

nu geen vaste seizoenskaart, maar vaak gedeelde seizoenskaart (verschilt een beetje per seizoen), probeer zoveel mogelijk wedstrijden mee te pakken elk jaar.

Nu bijna 21 en Feyenoord zit in mijn hart en het gaat er niet meer uit. Heb trouwens totaal geen hekel aan de club Ajax. Sterker nog een van mijn beste vrienden is voor Ajax. Waar ik wel een bloedhekel aan hem is die arrogantie die een groot deel uitstraalt. Maar goed, ik weet dat er ook Ajacieden zijn die dat niet hebben.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
mooi verhaal ja we kankeren idd maar omdat we idd zoveel van die club houden een ieder op zijn manier! mijn maatje is ook voor ajax maar wij hebben het er nooit over... want ik kan me niet beheersen maar ja elk mens maakt fouten hahaha
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:26   quote  deeplink  
zo ook het verhaal over die asociale harde kern; Nou ik ken de echte kopstukken van die tijd voor mij echt gouden jongens ja ze vraten weleens wat uit! maar waren wel puur en echte vrienden ja ik heb mooie tijd gehad nooit willen missen
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 21 mei 2011 - 16:27   quote  deeplink  
Bij mij is het begonnen omdat iedereen met wie ik in aanraking voor Ajax was, en niemand weet het maar ik ook hahaha. Ik had twee Ajax pyama's en daar zijn foto's van:| Ik was wel 5 hé mensen !! Tot ik op een dag wedstrijden ging volgen en ik zag dat Feyenoord op plek 1 stond. Toen ben ik voor Feyenoord geworden... Ik weet alleen nog dat ik vanaf het begin van 04-05 enorm fanatiek voor Feyenoord was. Ik volgde de wedstrijden via het scorebord van www.feyenoord.netwerk.to en bedacht al de opstelling haha, ik was destrijds 6. Dat seizoen kreeg ik mijn eerste Feyenoord shirt van mijn eerste en enige held Dirkie Kuyt en sindsdien ben ik 110% volbloed Feyenoord supporter en het is dat ik in Gelderland woon en me ouders niks met Feyenoord hebben, anders had ik allang een seizoenkaart gehad! Maar die komt er sowieso nog wel! Nu 13 jaar en trots Feyenoordsupporter

FEYENOORD TILL I DIE
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:27 schreef Quiroz het volgende:
Bij mij is het begonnen omdat iedereen met wie ik in aanraking voor Ajax was, en niemand weet het maar ik ook hahaha. Ik had twee Ajax pyama's en daar zijn foto's van:| Ik was wel 5 hé mensen !! Tot ik op een dag wedstrijden ging volgen en ik zag dat Feyenoord op plek 1 stond. Toen ben ik voor Feyenoord geworden... Ik weet alleen nog dat ik vanaf het begin van 04-05 enorm fanatiek voor Feyenoord was. Ik volgde de wedstrijden via het scorebord van www.feyenoord.netwerk.to en bedacht al de opstelling haha, ik was destrijds 6. Dat seizoen kreeg ik mijn eerste Feyenoord shirt van mijn eerste en enige held Dirkie Kuyt en sindsdien ben ik 110% volbloed Feyenoord supporter en het is dat ik in Gelderland woon en me ouders niks met Feyenoord hebben, anders had ik allang een seizoenkaart gehad! Maar die komt er sowieso nog wel! Nu 13 jaar en trots Feyenoordsupporter

FEYENOORD TILL I DIE
mooi he tegen iedereen gaaf
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 21 mei 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:28 schreef kale co het volgende:

[..]

mooi he tegen iedereen gaaf
Ja, zit nou op de middelbare school, maar op de basisschool was het erg man, weet nog dat we in 08 met 2-0 verloren, stond iedereen daar met een jodenshirt aan bij het hek haha

Daar komt de haat tegen joden eigenlijk vandaan... De onmacht
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 21 mei 2011 - 16:30   quote  deeplink  
en de arrogantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:30 schreef Quiroz het volgende:
en de arrogantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja in jaren met van gaal is het bij mij zo erg geworden
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 21 mei 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:31 schreef kale co het volgende:

[..]

ja in jaren met van gaal is het bij mij zo erg geworden
Jij heb natuurlijk veel ergere dingen meegemaakt, maar bij mij was het ook de 2-3 in 05 dat we 2-1 voorstonden ik juichen, tien min voor tijd... Eindstand 2-3 in de laatste minuten, toen maar ff boven lopen janken hahaha, en de plee off wedstrijden in 06 dat we 2x van ze gewonnen hadden in 1 seizoen en daarna 2 wedstrijden verloren... In 07 thuis: 0-4 en uit 4-1 en die missers van Slory in 07-08........

wat een ellende!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:22 schreef kale co het volgende:
mooi verhaal ja we kankeren idd maar omdat we idd zoveel van die club houden een ieder op zijn manier! mijn maatje is ook voor ajax maar wij hebben het er nooit over... want ik kan me niet beheersen maar ja elk mens maakt fouten hahaha
hahaha. dat vind ik zo mooi. we staan hier soms recht tegenover elkaar, maar aan het einde van de dag telt nog steeds maar 1 ding en dat is Feyenoord.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:34 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Jij heb natuurlijk veel ergere dingen meegemaakt, maar bij mij was het ook de 2-3 in 05 dat we 2-1 voorstonden ik juichen, tien min voor tijd... Eindstand 2-3 in de laatste minuten, toen maar ff boven lopen janken hahaha, en de plee off wedstrijden in 06 dat we 2x van ze gewonnen hadden in 1 seizoen en daarna 2 wedstrijden verloren... In 07 thuis: 0-4 en uit 4-1 en die missers van Slory in 07-08........

wat een ellende!
ja maar dat is ook de charme van onze club bij verlies laten we ze niet zakken en bij winst is er euforie dat is juist zo mooi...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:26 schreef kale co het volgende:
zo ook het verhaal over die asociale harde kern; Nou ik ken de echte kopstukken van die tijd voor mij echt gouden jongens ja ze vraten weleens wat uit! maar waren wel puur en echte vrienden ja ik heb mooie tijd gehad nooit willen missen
mooi man. daarom vind ik het ook te gemakkelijk wat sommigen roepen over die 'asociale harde kern'. al hebben ook die mensen zeker niet helemaal ongelijk. Maar eigenlijk kan je er pas echt over oordelen wanneer je er zelf midden tussenin hebt gezeten.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha. dat vind ik zo mooi. we staan hier soms recht tegenover elkaar, maar aan het einde van de dag telt nog steeds maar 1 ding en dat is Feyenoord.
daarom een keer deze topic uiteindelijk hebben we een grote liefde en hoe we het doen doen we het het is en blijft het beste legioen van nederland. vroeger had niet iedereen genoeg geld maar uiteindelijk ging iedereen mee naar de uitwedstrijd geld of geen geld eenheid
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mooi man. daarom vind ik het ook te gemakkelijk wat sommigen roepen over die 'asociale harde kern'. al hebben ook die mensen zeker niet helemaal ongelijk. Maar eigenlijk kan je er pas echt over oordelen wanneer je er zelf midden tussenin hebt gezeten.
nee joh maar deze jongens sloegen echt geen oudjes me vader was toen 67 en nu 83 ze vragen nog steeds naar hem en natuurlijk zijn het geen lieverdjes maar ook geen beesten hoor
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 21 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Mijn eerste wedstrijd was met opa en met pa , gelijk een europa cup.
1974 thuis tegen Tottenham , gelijk de eerste rellen meegemaakt.
Met het fietsie naar de Kuip.
Kan me er niet echt veel meer van herinneren.
Later ging ik met een paar maatjes op S staan.
qwerto
 qwerto - zaterdag 21 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
openingswedstrijd seizoen 2006/2007 Feyenoord-Heracles 0-0

voor het eerst Feyenoord, met mijn tante en neef mee naar het stadion saaie wedstrijd maar gelijk verliefd dat siezoen nog een paar wedstrijden bezocht (toen nog voor 16 euro op vak Z4) wedstrijden zoals Feyenoord-Utrecht en Feyenoord- Heerenveen

het seizoen daarop toch maar een sk en sinds 2 seizoenen elke bekerwedstrijd van Feyenoord en sparta bezocht als ze thuis speelden met een vriend die voor sparta en 020 is :p gekker kan je het niet krijgen!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 mei 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:37 schreef kale co het volgende:

[..]

ja maar dat is ook de charme van onze club bij verlies laten we ze niet zakken en bij winst is er euforie dat is juist zo mooi...
prachtig ja. paar jaar terug bijvoorbeeld nog. Toen Vlemmings het overnam. Feyenoord - PSV. heerlijke sfeer in het stadion, ondanks alles. 75ste minuut, corner. Hele stadion zingen, nog een keer supporteren. en dan Fer die met een machtige kopbal de 1-0 en het winnende doelpunt maakte. prachtig moment. In dezelfde wedstrijd had de inmens populaire Lazovic nog 2 opgelegde kansen gemist. haha, wat een gejuich na die gemiste kansen. Alsof we het kampioenschap hadden binnengehaald. Hij was irritant aan het doen en toen kwam Gio hem halverwege de eerste helft door midden zagen. Iedereen met een grote glimlach op het gezicht. was een prachtige wedstrijd, ondanks alle tegenslagen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 mei 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:39 schreef kale co het volgende:

[..]

daarom een keer deze topic uiteindelijk hebben we een grote liefde en hoe we het doen doen we het het is en blijft het beste legioen van nederland. vroeger had niet iedereen genoeg geld maar uiteindelijk ging iedereen mee naar de uitwedstrijd geld of geen geld eenheid
klopt.

+1 voor het openen van dit topic co!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Met mijn pa in 1965 mee .Blikkentoeter (waar ik geen geluid mee mocht maken) een broodje worst en een koetjes reep (illegaal verkocht door een oude man)
na die tijd fan.Alle successen meegemaakt en ook dieptepunten (HCS) maar dit seizoen was ook heel zwaar als fan.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:
Met mijn pa in 1965 mee .Blikkentoeter (waar ik geen geluid mee mocht maken) een broodje worst en een koetjes reep (illegaal verkocht door een oude man)
na die tijd fan.Alle successen meegemaakt en ook dieptepunten (HCS) maar dit seizoen was ook heel zwaar als fan.
ja die oude man met groene tas verkocht die repen hahah mooi he
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:
Met mijn pa in 1965 mee .Blikkentoeter (waar ik geen geluid mee mocht maken) een broodje worst en een koetjes reep (illegaal verkocht door een oude man)
na die tijd fan.Alle successen meegemaakt en ook dieptepunten (HCS) maar dit seizoen was ook heel zwaar als fan.
ja toen nog suppoosten met rode petten met stadion erop
rob010
 rob010 - zaterdag 21 mei 2011 - 16:49   quote  deeplink  
1974-1975 Eredivisie Feyenoord-Ajax 2-1 winnende goal van ressel
dat was mijn eerste wedstrijd,uit wonnen we ook,gebeurt helaas niet meer elk jaar.

wat gaat de tijd toch hard.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:47 schreef piet de paler het volgende:
Met mijn pa in 1965 mee .Blikkentoeter (waar ik geen geluid mee mocht maken) een broodje worst en een koetjes reep (illegaal verkocht door een oude man)
na die tijd fan.Alle successen meegemaakt en ook dieptepunten (HCS) maar dit seizoen was ook heel zwaar als fan.
hee piet en die kussentjes van plastic geloof 50 cent
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 mei 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:49 schreef kale co het volgende:

[..]

ja toen nog suppoosten met rode petten met stadion erop
Mijn vader kon heel erg lachen om Ton v Duijnhoven als de suppoost.
ook op verjaardags visite altijd leuk Excelsior fans en Sparta fans en dan Pa en ik er tegenin.Tja
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
ja ik heb hier nog de elpee liggen hahahaha
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 21 mei 2011 - 16:56   quote  deeplink  
En als klein ventje kon je in de rust voor een gulden naar binnen bij sommige suppoosten.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 16:56 schreef Tjabba het volgende:
En als klein ventje kon je in de rust voor een gulden naar binnen bij sommige suppoosten.
ja ook wel eens gedaan
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 21 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Vroeger was echt alles beter.
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 17:01   quote  deeplink  
nee hoor maar wel mooie tijd ueafa cup was toch ook prachtig of gladbach uit
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 21 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Bremen uit met een geweldige Henke
rv1992
 rv1992 - zaterdag 21 mei 2011 - 17:04   quote  deeplink  
Nja voor mij is het heel simpel... Ben een geboren Rotterdammer, en dan is er maar 1 club waar je voor kan zijn! En dat is natuurlijk Feyenoord! Ook al is mijn hele familie voor ajax.. Alleen ze hebben geen verstand van clubliefde, wat ze nog toegeven ook haha!
mn neven zijn zelfs vaker in de Kuip geweest dan dat betonblok.. dat wil wel wat zeggen!
Ben al heel mn leven verliefd op die prachtige club, met het mooiste stadion en natuurlijk het beste legioen!
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 17:10   quote  deeplink  
heb zelf nu twee kids en ja ook besmet natuurlijk!
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Tja, ik kwam vroeger vaak in het café 'de Vereeniging' van de eigenaar Keizer (wie kent hem niet?). Toen een aantal jongens daar 'Wilhelmina' oprichtten vroegen ze of ik niet eens wilde komen kijken.

Sindsdien ga ik
FR-girl
 FR-girl - zaterdag 21 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
Het is mij echt letterlijk met de paplepel ingegoten! mijn vader was voor feyenoord en nam me van kleins af aan mee naar de trainingen. daar stond ik helemaal trots op de foto met larson en andere spelers vond het altijd geweldig!!!! Ik ben sinds me 14e het echt zelf serieus gaan volgen. Mensen die mij niet echt kennen verwachten nood dat ik zo fanatiek zou zijn voor feyenoord! Tegenwoordig neem ik mijn neefje mee naar feyenoord en bij hem is het virus ook toegeslagen! Ik hou van de club omdat het naar mijn mening de enigste club is die zo geweldige supporters hebben! Ookal gaat het slecht met de club we lopen te schreeuwen en te mopperen maar toch blijven we onvoorwaardelijk achter onze club staan! En is het stadion goed gevuld! Ik ben nu 20 dus heb nog een heel feyenoord leven voor me! En ik zeg altijd tegen iedereen dat mijn liefde voor feyenoord zo groot is, dat als ik ooit een kind krijg deze als eerst een feyenoord rompertje aan krijgt:D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door FR-girl --
El Jardinero
 El Jardinero - zaterdag 21 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Voor mij de eerste echte aanraking seizoen 1986-1987, daarvoor al bewondering voor het elftal met Ruud Gullit, Johan Cruijff enz. maar nooit echt gezien alleen in de Vliert waar ik destijds nog ging kijken( dicht bij huis en nog jong). Daarna de rampjaren meegemaakt en mooie uitwedstrijden gezien en meegemaakt!! Spurs uit allermooiste en gezelligste, Werder uit legendarisch , Milaan uit onoverwinnelijk. maar ook zware en zwarte tijden mee gemaakt. Nu probeer ik nog een wedstrijd of 5 tot 8 thuis te gaan kijken maar niet meer zo fanatiek als voorheen! Maar als je eenmaal in de kuip bent gekomen als jonge jongen ben je verkocht.. adrenaline stroomt dan direct naar je hersenpan!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 mei 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 17:28 schreef Rovert het volgende:
Tja, ik kwam vroeger vaak in het café 'de Vereeniging' van de eigenaar Keizer (wie kent hem niet?). Toen een aantal jongens daar 'Wilhelmina' oprichtten vroegen ze of ik niet eens wilde komen kijken.

Sindsdien ga ik
Joh, was jij dat? Ik had je na al die jaren niet meer herkend.
Marco12345
 Marco12345 - zaterdag 21 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Mijn vader nam me mee, het zal eind jaren '70 geweest zijn. Ik vond er geen reet aan en wilde naar huis, mijn vader zei toen: we gaan zo, ga eerst iedereen maar een handje geven...

Begin jaren 80 ging ik met vriendjes op vak G staan, voor 6 gulden tussen de supporters van de tegenstander hahahaha. Toen ik eenmaal Vak S aandurfde was ik er niet meer weg te slaan!

* Die kussentjes: ik gooide er ooit 1 naar beneden op iemand zijn hoofd, kreeg ik een pets van pa!
* 1 Gulden in de rust?? Dan ben je genaaid, je mocht altijd gratis naar binnen als de vlaggen naar beneden waren (ongeveer 5 minuten na de rust).
* Achter het stadion stond een oudere mevrouw met feyenoord-spullen, die liet je voor de wedstrijd door het hek glippen voor 2,50
* Bekerfinale Feyenoord - Den Bosch (1-0 Witschge) geen kaartje en toen over het hek geklommen, gebeten door een hond en een week met mijn poot omhoog omdat een speerpunt van het hek dwars door mijn CIAKS in mijn voet geboord was.

Feyenoord = Liefde
Feyenoord Forever!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door Marco12345 --
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 17:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Joh, was jij dat? Ik had je na al die jaren niet meer herkend.
Ach ja, ik drink veel fanta, houdt me jong. Jij was er toch ook al omstreeks die tijd bij?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 21 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Ja daarom, ik zou nog helpen met oprichten maar ik stond net op winst met 10 over rood, dat laat je niet lopen natuurlijk...
kale co
 kale co - zaterdag 21 mei 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 17:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ach ja, ik drink veel fanta, houdt me jong. Jij was er toch ook al omstreeks die tijd bij?
hebbie wel motten zeker in je jas!
Rotterdam-Zuid
 Rotterdam-Zuid - zaterdag 21 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Toen ik klein was ging ik naar de Kuip. Ik vond het een fantastisch stadion en een mooie club en toen ben ik een eigen richting qua clubkeuze ingeslagen want mijn hele familie zijn voor de neuzen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 21 mei 2011 - 18:23   quote  deeplink  
Opgegroeid in ajax t-shirtjes vanwege mijn vader
Toen ik nog echt klein was en voetbal alleen leuk vond om te spelen en niet om te kijken was ik alleen voor het Nederlands elftal.
Op een gegeven moment toch ajax wedstrijdjes mee kijken met mn vader en daar zag ik opeens het complete nederlands elftal spelen (1995) dus vond ajax toen ook leuk (vanwege kluivert, Bergkamp, Davids, De Boertjes, Overmars, Seedorf etc)
Maar toen gingen die spelers allemaal weg en toen kwam machlas en nog veel meer die ik niet kon dus ik keek het niet meer.
Na 1 jaar wou ik weer voetbal gaan kijken maar ik wou toen ook persee voor 1 club zijn.
Mn vader was voor ajax en mn broer was inmiddels voor Feyenoord geworden
Dus ik zat nog steeds met een dillema dus vroeg ik maar welke club er dichter in de buurt van onze woonplaats lag en dat was Feyenoord.

Dus vanwege dat kinderlijke besluit heb ik een complete Feyenoord kamer gekregen.
Mn vader heeft me toen meegenomen naar de Kuip en in de loop der jaren is het van een kinderlijk besluit naar pure liefde gegaan!

Ps: Me vader heeft 20 jaar seizoenskaart ajax gehad dus ik heb diep respect voor die man dat die mij toch mee heb genomen naar de Kuip 'Feyenoord-Sc Heerenveen'
En ik heb door verre Spaanse achtergronde ook mn intresse in Barca en Spaans elftal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2011 door RedDevil1990 --
sevillana
 sevillana - zaterdag 21 mei 2011 - 18:45   quote  deeplink  
eigenlijk zo'n beetje rond de tijd dat ik hier over hoorde vertellen door m'n vader, vervolgens tegen die ouweheer van me blijven zeiken totdat hij me uiteindelijk toch vrij snel meenam naar de Kuip. Liefde op 't eerste gezicht en nooit meer verdwenen!

http://www.fortunecity.com/wembley/goodison/185/EC1963ben.htm
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 21 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
hoe in aanraking gekomen met feyenoord?

Meegesleept door me pa en opa toen ik pakweg 5 a 6 jaar was naar de kuip. Wilde meteen niet meer naar huis!!
Collin
 Collin - zaterdag 21 mei 2011 - 19:02   quote  deeplink  
om te beginnen at ik elke zondag bij me opa en oma en kreeg altijd soep uit een feyenoord beker. en dan in de avond studio sport kijken. liep die altijd te schelden als er te veel aandacht uit ging naar 020. En toen ik een jaar of 8 was ging ik met opa en pa naar het ad toernooi. Was echt geweldig.
Rovert
 Rovert - zaterdag 21 mei 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 17:46 schreef hotjumper het volgende:
Ja daarom, ik zou nog helpen met oprichten maar ik stond net op winst met 10 over rood, dat laat je niet lopen natuurlijk...
10 over rood .... teringggg Hoe is dat afgelopen?
aad 64
 aad 64 - zaterdag 21 mei 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Als kind met pa en ma mee naar de kuip.
Later zag de dokter op een foto dat ik gezegend met een rood wit hart ben.
scf010fr
 scf010fr - zaterdag 21 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Ik was 10 toen ik met mn ouders verhuisde van Aruba (waarom in godsnaam ??) naar NL. Op mn eerste schooldag was ik iets te vroeg waardoor ik buiten moest wachten en zag op een muurtje een graffiti van Feyenoord. Sindsdien ben ik een hardcore Feyenoorder. Inmiddels zijn we 28 jaar verder.
Jooppie
 Jooppie - zaterdag 21 mei 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd was tegen Willem 2, 2-0 verloren, met mijn vader, oom broers en nichtjes, geweldig maar we zaten wel te janken om dat we verloren. Daarna lekker thuis pannekoeken eten!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!









0.0056960