BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
semzoe
 semzoe - zondag 22 mei 2011 - 01:50   quote  deeplink  
eerste wedstrijd was tegen wageningen 1980.
mooi de oude kuip. ik was tien jaar en ging met mijn oom en tante ( werkte allebie bij eddy p.g in de sportzaak aan de kareldoormansstraat.
vond het prachtig.
ben ook getrouwd in het home of historie,gegeten in de brasserie, en het feest gegeven in de kuip, in 2 zalen. Was echt super(vonden ook de vrienden die voor ajakkes waren. met van den herik op de foto(jammer dat ie weg is), en fotos mken op het veld, in de kleedkamer, en home of historie.
een dag om nooooooit meer te vergeten.
hoe slecht het ook gaat, maar dan word je echt niet voor een andere club.
Dus blijf je cluppie trouw, het komt goed.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 22 mei 2011 - 02:10   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd, 5 jaar, met opa mee naar de finale KNVB beker 1980 tegen *j*x 3 - 1 overwinning. Sfeer was goed en werd erg verwend (ladingen snoep...dan hield ik mn mond tenminste) dus vanaf dat moment wilde ik ieder weekend wel naar de kuip.
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 mei 2011 - 08:19   quote  deeplink  
Mocht aan het handje met m'n pa mee (klinkt bekend!), maar ik moest dat teringend lopen vanaf de Moerkerkestraat naar de kuip!
Als jochie van zo'n jaar of 7 had ik geen keus, het was: Of niet naar de kuip, Of lopen!
Maar eenmaal daar aangekomen, was je de tippel weer snel vergeten.
Die sferen van "toen', maken we helaas niet meer mee...........snik........
Maar ik spreek uit de tijd vanaf 1958-1960!!!!!!!!
Ben nog steeds echte "die-hard", en weet je wat? Ben er nog beretrots op ook!
Dat weer wel natuurlijk........
kip
 kip - zondag 22 mei 2011 - 09:06   quote  deeplink  
ja tijdje geleden ik was 6 jaar 1974 mocht een keer met me broer mee vak s vanaf toen elke wedstrijd hoop meegemaakt bij de kuip toen waren de rellen ook veel zwaarder dan tegenwoordig was te gek nu tatoo alles erop en eraan en al een poos op vak w wordt ook een dagje ouder he intresante topic trouwens
Rovert
 Rovert - zondag 22 mei 2011 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 01:50 schreef semzoe het volgende:
eerste wedstrijd was tegen wageningen 1980.
mooi de oude kuip. ik was tien jaar en ging met mijn oom en tante ( werkte allebie bij eddy p.g in de sportzaak aan de kareldoormansstraat.
vond het prachtig.
ben ook getrouwd in het home of historie,gegeten in de brasserie, en het feest gegeven in de kuip, in 2 zalen. Was echt super(vonden ook de vrienden die voor ajakkes waren. met van den herik op de foto(jammer dat ie weg is), en fotos mken op het veld, in de kleedkamer, en home of historie.
een dag om nooooooit meer te vergeten.
hoe slecht het ook gaat, maar dan word je echt niet voor een andere club.
Dus blijf je cluppie trouw, het komt goed.
Ik zat te huilen van ontroering.... zo mooi vond ik je verhaal....... totdat je zei dat je het jammer vind dat jorien weg is..... toen moest ik even hard lachen om je grap
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
1982/83 6,7 jaar vroeg ik aan mijn pa, wie dat waren Feyenoord jongen, Feyenoord die mooie shirts, die neger wie is dat? gullit! ik hou van mijn club!
de.fan
 de.fan - zondag 22 mei 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Mijn eerste wedstrijd in de kuip was in seizoen 1972/1973 , 6 jaar oud en met mijn opa naar de kuip. Mijn opa die in Milaan was geweest en naar Argentinië ten tijde van Kindvall, Jansen, van hanegem en al die andere toppers. Dus met mijn opa naar elke thuis wedstrijd vanaf mijn 6de jaar. Ik weet echt niet meer welke de eerste wedstrijd was, maar het was genieten!!
Dit heb ik tot mijn 22ste gedaan en toen is mijn opa overleden. Maar ik ben toen trouw verder gegaan tot 3 seizoenen geleden. Toen heb ik een 'pauze' ingelast vanwege bepaalde spelers. Maar vanaf volgend seizoen er weer vol bij. Prive en met het bedrijf. Om Feyenoord weer de weg naar boven te laten bewandelen.
Alexi
 Alexi - zondag 22 mei 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Ik werd al met mijn opa "meegesleurd"naar de Kuip,
dat was in 1970!
Ik woonde op de Beijerlandselaan en heb dus alles van heel dichtbij meegekregen.
De spelers en staf van toen kwamen vaak in de straat om er naar de kapper (Han de Wijs) of de kroeg (Johans)te gaan,dat waren nog eens tijden....
Ik was dus al heel vroeg besmet door Feyenoord! Nu ken ik niet meer zonder! Hahaha!
supermario13
 supermario13 - zondag 22 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
leuk toppic mag ook wel eens gezegd worden....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Dubbele topic!!
Verder terug zoeken!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
idd
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 22 mei 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dubbele topic!!
Verder terug zoeken!
allejezus scherp zo op de vroege morgen, maar wel helemaal gelijk
Gyan010
 Gyan010 - zondag 22 mei 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 09:46 schreef de.fan het volgende:
Mijn eerste wedstrijd in de kuip was in seizoen 1972/1973 , 6 jaar oud en met mijn opa naar de kuip. Mijn opa die in Milaan was geweest en naar Argentinië ten tijde van Kindvall, Jansen, van hanegem en al die andere toppers. Dus met mijn opa naar elke thuis wedstrijd vanaf mijn 6de jaar. Ik weet echt niet meer welke de eerste wedstrijd was, maar het was genieten!!
Dit heb ik tot mijn 22ste gedaan en toen is mijn opa overleden. Maar ik ben toen trouw verder gegaan tot 3 seizoenen geleden. Toen heb ik een 'pauze' ingelast vanwege bepaalde spelers. Maar vanaf volgend seizoen er weer vol bij. Prive en met het bedrijf. Om Feyenoord weer de weg naar boven te laten bewandelen.
de fan =

neus.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 10:55   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahaha AMEN
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 08:19 schreef Suijltje het volgende:
Mocht aan het handje met m'n pa mee (klinkt bekend!), maar ik moest dat teringend lopen vanaf de Moerkerkestraat naar de kuip!
Als jochie van zo'n jaar of 7 had ik geen keus, het was: Of niet naar de kuip, Of lopen!
Maar eenmaal daar aangekomen, was je de tippel weer snel vergeten.
Die sferen van "toen', maken we helaas niet meer mee...........snik........
Maar ik spreek uit de tijd vanaf 1958-1960!!!!!!!!
Ben nog steeds echte "die-hard", en weet je wat? Ben er nog beretrots op ook!
Dat weer wel natuurlijk........
hahaha zeik niet joh ik uit de polslandstraat hahahaha
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:23 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

allejezus scherp zo op de vroege morgen, maar wel helemaal gelijk
altijd zeiken blijft leuk hahahaha
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 08:19 schreef Suijltje het volgende:
Mocht aan het handje met m'n pa mee (klinkt bekend!), maar ik moest dat teringend lopen vanaf de Moerkerkestraat naar de kuip!
Als jochie van zo'n jaar of 7 had ik geen keus, het was: Of niet naar de kuip, Of lopen!
Maar eenmaal daar aangekomen, was je de tippel weer snel vergeten.
Die sferen van "toen', maken we helaas niet meer mee...........snik........
Maar ik spreek uit de tijd vanaf 1958-1960!!!!!!!!
Ben nog steeds echte "die-hard", en weet je wat? Ben er nog beretrots op ook!
Dat weer wel natuurlijk........
nee destijds was het ook echt rotterdamse wijk ik woonde polslandstraat vlakbij mario en henk duut (duut altijd werd hij gepest) hahaha mario was een ratje en zijn vader woont nog steeds in de bonavaturastraat wil niet weg volgens mario been , zij laats tegen hem je hebt zoveel poen haal je vader weg . maar hij wil niet! als daar nog een nederlander woont is het bijzonder zonde hoor
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:30 schreef Leon FR1908 het volgende:
KAAL&CO schilders?
uit delfshaven hahahaha nee joh ken geen penseel vasthouden ja die van mezelf maar dat wil je niet weten .nee gewoon taxichauffeur/marco dat kale co hebben ze daar verzonden!
En toen ik uit bij heerenveen die joden vlag weg trok zong het hele vak bolke bolke bolke de beer daar is ie weer lachen man zo,n 2 jaar geleden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:34 schreef kale co het volgende:

[..]

uit delfshaven hahahaha nee joh ken geen penseel vasthouden ja die van mezelf maar dat wil je niet weten .nee gewoon taxichauffeur/marco dat kale co hebben ze daar verzonden!
En toen ik uit bij heerenveen die joden vlag weg trok zong het hele vak bolke bolke bolke de beer daar is ie weer lachen man zo,n 2 jaar geleden
Oja nog een mooi verhaal Co,er reed vroeger alrtijd in Rotterdam een kale taxichauffeur
in Rotterdam.In een hele groote chevrolet ,Dan gingen we naar de Ramblas en precies hadden wij die grote kale motherfucker van 2 bij 2.Boxhandschoentjes aan z`n achteruitkijkspiegel en daar zat hij dan ook de hele weg naar Vlaardingen in te kijken..We durfde altijd niet te lachen bij die Psycho...Rond 1988 zoon beetje...Broer van je?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Leon FR1908 --
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oja nog een mooi verhaal Co,er reed vroeger alrtijd in Rotterdam een kale taxichauffeur
in Rotterdam.In een hele groote chevrolet ,Dan gingen we naar de Ramblas en precies hadden wij die grote kale motherfucker van 2 bij 2.Boxhandschoentjes aan z`n achteruitkijkspiegel en daar zat hij dan ook de hele weg naar Vlaardingen in te kijken..We durfde altijd niet te lachen bij die Psycho...Rond 1988 zoon beetje...Broer van je?
nee maar ken hem wel heel goed denk ik hij is idd gestopt geloof ik beer van een gozer en echt eng hahaahahahaaha maar klein hartje hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:47 schreef kale co het volgende:

[..]

nee maar ken hem wel heel goed denk ik hij is idd gestopt geloof ik beer van een gozer en echt eng hahaahahahaaha maar klein hartje hoor
Ja dat denk ik ook wel maar zijn uitstraling was altijd goed voor een dik fooitje hahahaha
Stel je voor dat die deuren opeens automatisch dicht gingen bij geen fooi,klik klik klik hahahaha Bolke de beer hahaha
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook wel maar zijn uitstraling was altijd goed voor een dik fooitje hahahaha
Stel je voor dat die deuren opeens automatisch dicht gingen bij geen fooi,klik klik klik hahahaha Bolke de beer hahaha
nou over fooi gesproken bij parkzicht stond altijd toon aan de deur hahahaha gouwe gozer echt feyenoorder maar gaf je geen fooi stak ie ze poot uit en ook kaal 2 meter lang wat een geluk dat ik ze vrouw toen kende hahahaha
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 mei 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:23 schreef kale co het volgende:

[..]

nee destijds was het ook echt rotterdamse wijk ik woonde polslandstraat vlakbij mario en henk duut (duut altijd werd hij gepest) hahaha mario was een ratje en zijn vader woont nog steeds in de bonavaturastraat wil niet weg volgens mario been , zij laats tegen hem je hebt zoveel poen haal je vader weg . maar hij wil niet! als daar nog een nederlander woont is het bijzonder zonde hoor
Lekker he Co, ff mijmeren toch?
Was wel een wereldse tijd..............
En idd, als je daar nog wil wonen, moeten WIJ een inburgeringscursus volgen hahahaha!
Heb nog kennissen wonen in de Bonaventurestraat, maar hebben alleen nog af en toe telf. contact, wel zonde eigenlijk.
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:57 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Lekker he Co, ff mijmeren toch?
Was wel een wereldse tijd..............
En idd, als je daar nog wil wonen, moeten WIJ een inburgeringscursus volgen hahahaha!
Heb nog kennissen wonen in de Bonaventurestraat, maar hebben alleen nog af en toe telf. contact, wel zonde eigenlijk.
ja mooi dit he heerlijk die tijd hadden wij ook de speeltuin in de polslandstraat voor 0,25 cent bij oude opa betalen . jezus ik wordt oud zeg!
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 mei 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:59 schreef kale co het volgende:

[..]

ja mooi dit he heerlijk die tijd hadden wij ook de speeltuin in de polslandstraat voor 0,25 cent bij oude opa betalen . jezus ik wordt oud zeg!
Hahaha, je bent zo oud als je...............
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 12:06   quote  deeplink  
ja das waar maar die mooie verhalen over de club doet goed , zo lach ooit luuk balkenstein (ja wie kent hem niet) in het ziekenhuis vanwege ze knie naast hem lag een kennis van ons .ik ook op bezoek natuurlijk want feyenoord speler dus ...... ik was een jochie en kreeg een foto met hantekening... diezelfde avond met zware hoofdpijn naar me bed ,zo nerveus had ik me gemaakt luuk balkestein hahahahahaha
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - zondag 22 mei 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Feyenoord- Go Ahead Eagles 4-2 (1976)
Op me oom ze nek op vakS zodat ik wat kon zien en die wedstrijd en sfeer maakt heel wat indruk dat ik voortaan elke week mee wilde. Dat seizoen ben ik nog enkele keren mee geweest en het seizoen erop kreeg ik me eerste seizoen kaart op Vak E of D dat weet ik niet meer. De eerste jaren mocht ik mee rijden met de bloemenboer vanuit Alphen a/d Rijn tot ik een jaar of 12/13 was en alleen met de trein mocht. Toen ik alleen naar De Kuip mocht gelijk terug verhuisd naar VakS en later VakR en toen ik eenmaal zelf kinderen had naar VakZ gegaan want die apen wilde natuurlijk mee en lekker onder de vakken struinen tijdens de wedstrijd. De kids gaan nog steeds elke wedstrijd en over een paar maanden komt me eerste kleinzoon die dan heel snel zijn eerste bezoek aan De Kuip zal krijgen en zal opgroeien met het virus Feyenoord. :)
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:17 schreef FR Chicharrero het volgende:
Feyenoord- Go Ahead Eagles 4-2 (1976)
Op me oom ze nek op vakS zodat ik wat kon zien en die wedstrijd en sfeer maakt heel wat indruk dat ik voortaan elke week mee wilde. Dat seizoen ben ik nog enkele keren mee geweest en het seizoen erop kreeg ik me eerste seizoen kaart op Vak E of D dat weet ik niet meer. De eerste jaren mocht ik mee rijden met de bloemenboer vanuit Alphen a/d Rijn tot ik een jaar of 12/13 was en alleen met de trein mocht. Toen ik alleen naar De Kuip mocht gelijk terug verhuisd naar VakS en later VakR en toen ik eenmaal zelf kinderen had naar VakZ gegaan want die apen wilde natuurlijk mee en lekker onder de vakken struinen tijdens de wedstrijd. De kids gaan nog steeds elke wedstrijd en over een paar maanden komt me eerste kleinzoon die dan heel snel zijn eerste bezoek aan De Kuip zal krijgen en zal opgroeien met het virus Feyenoord. :)
geweldig
sevillana
 sevillana - zondag 22 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 09:46 schreef de.fan het volgende:
Mijn eerste wedstrijd in de kuip was in seizoen 1972/1973 , 6 jaar oud en met mijn opa naar de kuip. Mijn opa die in Milaan was geweest en naar Argentinië ten tijde van Kindvall, Jansen, van hanegem en al die andere toppers. Dus met mijn opa naar elke thuis wedstrijd vanaf mijn 6de jaar. Ik weet echt niet meer welke de eerste wedstrijd was, maar het was genieten!!
Dit heb ik tot mijn 22ste gedaan en toen is mijn opa overleden. Maar ik ben toen trouw verder gegaan tot 3 seizoenen geleden. Toen heb ik een 'pauze' ingelast vanwege bepaalde spelers. Maar vanaf volgend seizoen er weer vol bij. Prive en met het bedrijf. Om Feyenoord weer de weg naar boven te laten bewandelen.
dus ook als Mario gewoon aanblijft?
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:55 schreef kale co het volgende:

[..]

nou over fooi gesproken bij parkzicht stond altijd toon aan de deur hahahaha gouwe gozer echt feyenoorder maar gaf je geen fooi stak ie ze poot uit en ook kaal 2 meter lang wat een geluk dat ik ze vrouw toen kende hahahaha
ha, dan heb ik m wel eens aan de deur gehad bij Park idd.
Al weet ik er niet zo veel meer van....
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 12:57   quote  deeplink  
GVD heet ook alweer die grote blanke kale kerel wel dik 2 meter 130-140 kg zwaar tyfus stond ik daarnaast in 99 groningen uit.(kampioenswedstrijd) sloeg hij mij op mijn schouder met tranen in zijn ogen, mooi he jongen! Was dat nou gekke bert??
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:55 schreef kale co het volgende:

[..]

nou over fooi gesproken bij parkzicht stond altijd toon aan de deur hahahaha gouwe gozer echt feyenoorder maar gaf je geen fooi stak ie ze poot uit en ook kaal 2 meter lang wat een geluk dat ik ze vrouw toen kende hahahaha
Was hij dan die '2 meter en kaal' van die Houseboot?
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:32 schreef sevillana het volgende:

[..]

dus ook als Mario gewoon aanblijft?
Nee toch, dan had hij beloofd weg te blijven. Misschien voor de zekerheid vragen of Bahia nog een paar weekjes wil meetrainen, tot alle seizoenkaarten zijn verkocht?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
hahahahahah
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:00 schreef Els het volgende:

[..]

Was hij dan die '2 meter en kaal' van die Houseboot?
ja volgens mij was toon toen ook van de partij maar ik was heel verr weggggggggggggggg geloof ik
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 mei 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:57 schreef Milo het volgende:
GVD heet ook alweer die grote blanke kale kerel wel dik 2 meter 130-140 kg zwaar tyfus stond ik daarnaast in 99 groningen uit.(kampioenswedstrijd) sloeg hij mij op mijn schouder met tranen in zijn ogen, mooi he jongen! Was dat nou gekke bert??
Groningen uit kampioenswedstrijd??? ik heb in mijn hoofd zitten Nac-thuis. 2-2.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Groningen uit kampioenswedstrijd??? ik heb in mijn hoofd zitten Nac-thuis. 2-2.
Nee Groningen, 'en we zwaaien met z'n allen naar de Kuip'. Mooie tijd, alle snelwegen vol, Coolsingel vol, Hofpleinvijver vol. Maar 't was geen '99, wel '93. Memorabele wedstrijden: Groningen uit, MVV uit....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:26 schreef Els het volgende:

[..]

Nee Groningen, 'en we zwaaien met z'n allen naar de Kuip'. Mooie tijd, alle snelwegen vol, Coolsingel vol, Hofpleinvijver vol. Maar 't was geen '99, wel '93. Memorabele wedstrijden: Groningen uit, MVV uit....
ah, ok vandaar. '93 was nog te vroeg. '99 wel zeer bewust meegemaakt.
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 13:28   quote  deeplink  
zo ja mvv uit s,nachts voetballen onze lieve vrouwe plein hahaha gilze rijen leegeroofd vd valk en dan die wedstrijd was uli toch die scoorde meen 1-2 uit me hoofd
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:28 schreef kale co het volgende:
zo ja mvv uit s,nachts voetballen onze lieve vrouwe plein hahaha gilze rijen leegeroofd vd valk en dan die wedstrijd was uli toch die scoorde meen 1-2 uit me hoofd
Ja Uli, had eigenlijk al met een rode kaart moeten staan douchen, maar coulante scheids. PSV had onverwacht punten laten liggen, dus daar gingen we.... Mooie tijd.
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:26 schreef Els het volgende:

[..]

Nee Groningen, 'en we zwaaien met z'n allen naar de Kuip'. Mooie tijd, alle snelwegen vol, Coolsingel vol, Hofpleinvijver vol. Maar 't was geen '99, wel '93. Memorabele wedstrijden: Groningen uit, MVV uit....
Gvd tuurlijk, 93 0-5 prachtige wedstrijd!!!!!!
ray1979
 ray1979 - zondag 22 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
ben in opgevoed met feyenoord,ben nu 33 en nog steeds feyenoord voor en tegen,weet nog goed dat me vader niet at als ze veloren haden,en in die afgelopen 33jaren.is dat helaas vaak voorgekomen.er werd me altijd vertelt je mag voor iedereen zijn maar niet voor 020.nu 33j verder en 2kids en de oudste ook opgevoed met het feyenoord virus..hopelijk mag ie ook de goede tijden mee maken,,waar in prijzen worden gewonnen,alleen op dit moment zit dat er niet in dan zal er heel veel moeten veranderen.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Is je vader erg afgevallen dit jaar?
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:37 schreef Els het volgende:
Is je vader erg afgevallen dit jaar?
nou snap ik hen bas van noordtwijk hahahahahhaha GRAPJE
Quiroz
 Quiroz - zondag 22 mei 2011 - 13:56   quote  deeplink  
wahahhaaha
sevillana
 sevillana - zondag 22 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:01 schreef Els het volgende:

[..]

Nee toch, dan had hij beloofd weg te blijven. Misschien voor de zekerheid vragen of Bahia nog een paar weekjes wil meetrainen, tot alle seizoenkaarten zijn verkocht?
ja ja, . . . 't is wel iemand met principes, die "de.fan"
Quiroz
 Quiroz - zondag 22 mei 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Ik heb de pliesie eigenhandig laten rennen in Maastricht '93 !! Wie kan dat nog meer zeggen behalve AntonioRijens' neefje uit Maastricht?
sevillana
 sevillana - zondag 22 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:06 schreef Quiroz het volgende:
Ik heb de pliesie eigenhandig laten rennen in Maastricht '93 !! Wie kan dat nog meer zeggen behalve AntonioRijens' neefje uit Maastricht?
zolang je maar harder blijft rennen hè
vries60
 vries60 - zondag 22 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Mijn eerste keer in de kuip was de wedstrijd tegen Holland Sport,nadat Feyenoord de europacup had gewonnen.Mijn ooms namen me mee achter op de puch, ik was toen nog net geen 10 jaar oud. Wat een indruk maakte dat op mij!Ik vergeet dat nooit meer.... Hollans Sport speelde toen in de shirts van Celtic.
Feyenoord won met 8-2.De huldiging vooraf was zeer indrukwekkend. Daarna was ik een regelmatige bezoeker en ook regelmatig een seizoenskaart gekocht Veel mooie dingen mee gemaakt waaronder verschillende kampioenswedsrijden..... 1972 tegen Haarlen (2-1) in de kuip waar ik de laatste minuten op het veld stond. De hekken gingen open na een fluitsignaal maar dat was niet het laatste fluitsignaal,er moesten nog een paar minuten gespeeld worden. Iedereen werd achter de lijnen gezet en zo werden de laatste minuten uitgespeeld. Feyenoord -Twente 3-2 (bloedstollend spannend), Groningen-Feyenoord 1-5 ( met z'n vijven in mijn auto naar Gronigen en de terugweg was geweldig, overal mensen op de viaducten met vlaggen en spandoeken)en Feyenoord - Nac 2-2( feest op de Coolsingel liep uit de hand, mijn zoon kwijt en paar klappen met de gummiknuppel gekregen omdcht ik mijn zoon niet mocht zoeken in het ontruimde gebied.Ten einde raad naar de auto gelopen en daar zat hij een krantje te lezen...weinig meegekregen van al het tumult. Dat was tevens het laatste kampioenschap. De volgende moet nu toch echt snel gaan volgen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:10 schreef vries60 het volgende:
Mijn eerste keer in de kuip was de wedstrijd tegen Holland Sport,nadat Feyenoord de europacup had gewonnen.Mijn ooms namen me mee achter op de puch, ik was toen nog net geen 10 jaar oud. Wat een indruk maakte dat op mij!Ik vergeet dat nooit meer.... Hollans Sport speelde toen in de shirts van Celtic.
Feyenoord won met 8-2.De huldiging vooraf was zeer indrukwekkend. Daarna was ik een regelmatige bezoeker en ook regelmatig een seizoenskaart gekocht Veel mooie dingen mee gemaakt waaronder verschillende kampioenswedsrijden..... 1972 tegen Haarlen (2-1) in de kuip waar ik de laatste minuten op het veld stond. De hekken gingen open na een fluitsignaal maar dat was niet het laatste fluitsignaal,er moesten nog een paar minuten gespeeld worden. Iedereen werd achter de lijnen gezet en zo werden de laatste minuten uitgespeeld. Feyenoord -Twente 3-2 (bloedstollend spannend), Groningen-Feyenoord 1-5 ( met z'n vijven in mijn auto naar Gronigen en de terugweg was geweldig, overal mensen op de viaducten met vlaggen en spandoeken)en Feyenoord - Nac 2-2( feest op de Coolsingel liep uit de hand, mijn zoon kwijt en paar klappen met de gummiknuppel gekregen omdcht ik mijn zoon niet mocht zoeken in het ontruimde gebied.Ten einde raad naar de auto gelopen en daar zat hij een krantje te lezen...weinig meegekregen van al het tumult. Dat was tevens het laatste kampioenschap. De volgende moet nu toch echt snel gaan volgen...
Mooi verhaal :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!









0.0081241