BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zondag 22 mei 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

zolang je maar harder blijft rennen hè
dat zeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:25 schreef Quiroz het volgende:

[..]

dat zeker
als het maar niet wegrennen is?
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 mei 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Ook die Moulijn imitator was altijd grappig gestoord.Of het optreden van Willy batenburg.
Ook de kussentje die verkocht werden herinner ik me.
En al die mensen wandelend van de langegeer naar het stadion vanuit lijn 3 dacht ik.
Tja je kon na de wedstrijd zien of ze gewonnen hadden of verloren.Een jeugdtrauma van mij was dat mijn moeder een Feyenoord trui ging breien van kietel wol,waar boevendien de kelueren niet helemaal niet klopte (ook de pasvorm) dan maar een shawl van een meter ervan gemaakt.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 mei 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:00 schreef piet de paler het volgende:
Ook die Moulijn imitator was altijd grappig gestoord.Of het optreden van Willy batenburg.
Ook de kussentje die verkocht werden herinner ik me.
En al die mensen wandelend van de langegeer naar het stadion vanuit lijn 3 dacht ik.
Tja je kon na de wedstrijd zien of ze gewonnen hadden of verloren.Een jeugdtrauma van mij was dat mijn moeder een Feyenoord trui ging breien van kietel wol,waar boevendien de kelueren niet helemaal niet klopte (ook de pasvorm) dan maar een shawl van een meter ervan gemaakt.
Dat is een machtig gevoel, ik parkeer m'n auto altijd op de Dreef en loop dan over de Langegeer naar de Kuip. Naarmate je dichterbij komt en er meerdere mensen zich in de groep mengen, echt geweldig en onbeschrijflijk.

Ondanks dat ik het zojuist beschrijf.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 mei 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Deze wijk hoort bij feyenoord,alleen de nieuwe inwoners schelden vaak dat zij hun auto niet kunnen parkeren.Ook mis ik alle feyenoord vlaggen die werden uitgestoken als feyenoord speelde
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 mei 2011 - 15:29   quote  deeplink  
Mijn oma woonde op de Boogjes, dus wanneer Feyenoord speelde en ik daar als klein kind was kon je gewoon horen wanneer er gescoord werd.

Wat je zegt over die vlaggen is waar, mooi was dat. Maar ergens geloof ik ook heel goed dat de mensen daar in de wijk klagen over parkeergelegenheid, is wel heel slecht voor de bewoners tijdens een wedstrijd van Feyenoord. Als je nou net een verjaardag hebt, kan je visite of heel vroeg komen, of op een half uur lopen parkeren.

Maar aan de andere kant, een keer in de twee weken heb je een wedstrijd. Niet zo dat je elke dag problemen hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Bosifyable --
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:29 schreef Bosifyable het volgende:
Mijn oma woonde op de Boogjes, dus wanneer Feyenoord speelde en ik daar als klein kind was kon je gewoon horen wanneer er gescoord werd.

Wat je zegt over die vlaggen is waar, mooi was dat. Maar ergens geloof ik ook heel goed dat de mensen daar in de wijk klagen over parkeergelegenheid, is wel heel slecht voor de bewoners tijdens een wedstrijd van Feyenoord. Als je nou net een verjaardag hebt, kan je visite of heel vroeg komen, of op een half uur lopen parkeren.

Maar aan de andere kant, een keer in de twee weken heb je een wedstrijd. Niet zo dat je elke dag problemen hebt.
ja maar als feyenoord speelt krijg je toch geen visite!

mijn moeder zegt altijd als ik op sterven lig kijkt ie eerst of feyenoord niet speelt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:06 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat is een machtig gevoel, ik parkeer m'n auto altijd op de Dreef en loop dan over de Langegeer naar de Kuip. Naarmate je dichterbij komt en er meerdere mensen zich in de groep mengen, echt geweldig en onbeschrijflijk.

Ondanks dat ik het zojuist beschrijf.
ja mooi is dat. Ik geniet er ook altijd van. Vooral als dan over het stadionviaduct loopt, De Kuip ziet liggen, overal Feyenoorders om je heen. Heerlijk gevoel.

Parkeer meestal in een van de zijstraten van de strevelsweg. maar het is altijd wel effe zoeken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 16:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ja mooi is dat. Ik geniet er ook altijd van. Vooral als dan over het stadionviaduct loopt, De Kuip ziet liggen, overal Feyenoorders om je heen. Heerlijk gevoel.

Parkeer meestal in een van de zijstraten van de strevelsweg. maar het is altijd wel effe zoeken.
idd een mooie beschrijving van die manier hoe je naar de kuip loopt..
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 17:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd een mooie beschrijving van die manier hoe je naar de kuip loopt..
ja idd lekkere wandelingen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
ijsselmonde in de Van Hoochstratenweg probeer ik mn auto altijd te parkeren
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Willy Batenburg... HELD!

Oene maine matsj tirollllll
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:54 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien henk. Blijkt maar weer van welk niveau de meeste hier zijn. Zijn gewoon jaloers of kunnen niks hebben. Blijkbaar heb ik toch niks te veel gezegd over Bruins en Bahia. Ze moeten en/of mogen weg dus............. Ach met die jaloerse mede forum leden zal je toch te maken blijven houden en ook die het allemaal zo goed weten over de geld stromen binnen Feyenoord. Ik weet wat we hebben over gemaakt en wat een ander daar over zal denken en beweren moeten ze allemaal maar zelf weten. Ik hoop dat de betere tijden vanaf komend seizoen mogen aanbreken en dat ik daar mijn steentje aan mag bijdragen. BASTA......
jaloers waar op dan?
De echte vrienden van Feyenoord wilden juist anoniem blijven.
Die gaan ook niet dapper op een forumpie onder een valse naam een stijve plasser halen en dik doen wat ze allemaal voor de club doen.
Bij mij win je daar namelijk totaal geen respect mee. Jan met de pet die zn zuurverdiende centjes op zij moet zetten voor een seizoenskaart en 10 euro naar de SSF zijn voor mij veel waardevoller.
Zij zorgen er namelijk voor dat de Kuip altijd weer vol zit.

Sommige mensen noemen je een jood. Dat gaat me wat ver, maar van zelfbevlekking ben je in ieder geval niet vies.

Ieder heeft zn eigen mening over deze club, spelers en directie. Maar er is meer dan 1 gelijk. Een mens zijn mening is namelijk , gevormd door je eigen denkbeelden en ervaringen.

Er is geen gelijk wanneer je het over Feyenoord hebt. Feyenoord=emotie, emotie is gevoel en je gevoel is persoonlijk.
sevillana
 sevillana - zondag 22 mei 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:36 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik had het over 'spelers'. En volgens mij is Mario Been een trainer!!
Wel goed lezen als je dat kan..........
heb je post wel degelijk goed gelezen, . . maar ik meen me te herinneren dat jij toch ook een beetje bij de "anti-Mario beweging" behoorde? zo niet, . . dan hierbij mijn oprechte excuses.

de.fan - dinsdag 22 maart 2011 - 05:38 quote deeplink

quote:
Op maandag 21 maart 2011 - 23:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

je hebt het sowieso al mis met je stelling dat iedereen te halen is, Feyenoord moet namelijk roeien met de riemen/middelen (financieen) die er voorhanden zijn en kan zich dus geen absurde salarissen veroorloven.
verder noem jij 4 namen van trainers maar er zijn nog wel wat meer namen te noemen van voetbaltrainers die beschikbaar zijn of komen, dit echter nog los van de vraag of bijv. bepaalde salariseisen in te willigen zijn en de vraag of bepaalde trainers bij Feyenoord willen werken, of ze bij Feyenoord passen en, ook niet onbelangrijk, of Feyenoord met bepaalde namen wil samenwerken.

Over begrijpen gesproken . . . . . . . .

Over begrijpen gesproken: Ik heb in ieder geval geen bekrompen geest die alles in een hokje plaats wat 'toevallig' niet bij Feyenoord zou passen! En jij zegt bij voorhand al dat die niet kan komen vanwege financiën en/of absurte salariseisen en of de betreffende trainer wel zou willen. Waar een wil is is een weg........ en dan de opmerking of Feyenoord met bepaalde namen wil samen werken bedoel jij toch: of het legioen dat wil?
En dat is juist het stomste wat Feyenoord kan doen. Men moet een beleid voeren dat goed is voor Feyenoord en NIET voor het legioen.
Blijf jij nou maar lekker tevreden met het harken waar Mario nu mee bezig is en dan maar BIDDEN EN HOPEN dat het OOIT goed kom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door sevillana --
sevillana
 sevillana - zondag 22 mei 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:00 schreef piet de paler het volgende:
Ook die Moulijn imitator was altijd grappig gestoord.
John Corsten, . . was idd altijd weer opnieuw een belevenis als ie ging lopen rennen langs het veld met de nodige schijnbewegingen. heeft overigens (uiteraard) ook een boeketje rozen geplaatst na het overlijden van Coen bij diens standbeeld . . . . . respect!
EdwinP1968
 EdwinP1968 - zondag 22 mei 2011 - 23:16   quote  deeplink  
1974, ik was 6 jaar en ging in de jeugd voetballen bij Feyenoord. Meteen een seizoenskaart vak P en ook koorts erbij gekregen . De Feyenoord koorts... Op mn 17e gestopt en later een seizoenskaart gekocht. Het is een virus dat noooooit meer verdwijnt !
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 mei 2011 - 01:34   quote  deeplink  
Kunnen we ook ontopic blijven?

Heb nu elke nacht al pagina's aan berichten moeten verwijderen! Maakt me niet uit wie, hoe, waar en waarom... gewoon ontopic blijven want het is een erg goed topic!
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 05:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 01:34 schreef Boudewijn het volgende:
Kunnen we ook ontopic blijven?

Heb nu elke nacht al pagina's aan berichten moeten verwijderen! Maakt me niet uit wie, hoe, waar en waarom... gewoon ontopic blijven want het is een erg goed topic!
Hahaha, je hebt het er maar druk mee. Maar je praat ws tegen dovemansoren. Heb trouwens meer ergernis vanwege het doelbewust verstieren van een topic dan van 'onschuldig' off topic gaan.
Suijltje
 Suijltje - maandag 23 mei 2011 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 05:31 schreef Els het volgende:

[..]

Hahaha, je hebt het er maar druk mee. Maar je praat ws tegen dovemansoren. Heb trouwens meer ergernis vanwege het doelbewust verstieren van een topic dan van 'onschuldig' off topic gaan.
Helemaal mee eens Elsjuh!
Milo
 Milo - maandag 23 mei 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

jaloers waar op dan?
De echte vrienden van Feyenoord wilden juist anoniem blijven.
Die gaan ook niet dapper op een forumpie onder een valse naam een stijve plasser halen en dik doen wat ze allemaal voor de club doen.
Bij mij win je daar namelijk totaal geen respect mee. Jan met de pet die zn zuurverdiende centjes op zij moet zetten voor een seizoenskaart en 10 euro naar de SSF zijn voor mij veel waardevoller.
Zij zorgen er namelijk voor dat de Kuip altijd weer vol zit.

Sommige mensen noemen je een jood. Dat gaat me wat ver, maar van zelfbevlekking ben je in ieder geval niet vies.

Ieder heeft zn eigen mening over deze club, spelers en directie. Maar er is meer dan 1 gelijk. Een mens zijn mening is namelijk , gevormd door je eigen denkbeelden en ervaringen.

Er is geen gelijk wanneer je het over Feyenoord hebt. Feyenoord=emotie, emotie is gevoel en je gevoel is persoonlijk.
goed verwoordt ik kon het niet beter zeggen!
MrChriz
 MrChriz - maandag 23 mei 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Mn opa en vader waren altijd al voor Feyenoord, niet dermate fanatiek dat ze naar het stadion gingen maar wel gewoon de club een beetje volgen. Kom uit Culemborg, vlak bij Utrecht dus geografisch gezien was Feyenoord geen standaard keuze.

Zat in de jaren 90 op de basisschool dus omstreeks 95 werden veel van die teletekst nerds uitgesproken neuzen. Desondanks met 1 maatje altijd voor Feyenoord gebleven. Hij had toen al met zijn pa en seizoenskaart maar omdat ik altijd op hoog niveau aan wedstrijdzwemmen heb gedaan had ik daar helaas geen tijd voor. Wel elk seizoen geprobeerd iig een wedstrijd te bezoeken omdat het gevoel in de Kuip elke keer weer onbeschrijflijk was. Zo ook de europacupwedstrijd tegen PSV meegepikt, toen we na penals verder gingen. Hoe heerlijk was dat? De Kuip stond toen echt te schudden op zijn grondvesten :D

Jaar of 6 geleden begon het bergafwaards te gaan met zwemmen vanwege vervelende blessures en ziekten en heb nu alweer 5 jaar een seizoenskaart op X2, waar ik sta met mijn oude feyenoord maat vd basisschool :D Hebben ook beide een goldcard dus pakken geregeld een uitwedstrijdje mee, van mijn kant de schade wat inhalen zegmaar ;) Ben nu 24 dus hopelijk nog heel wat jaartjes vd boeg :)
willem pen
 willem pen - maandag 23 mei 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Ik was 13 jaar en had eigenlijk nooit iets met voetbal en wist ook niet welke clubs er waren,totdat wij voor het eerst tv kregen in 1962. Mijn vader had hem aangeschaft om zo naar voetbal te kunnen kijken en de eerste wedstrijd welke ik zag was Feyenoord -Benfica
voor de halve finale van de europacup Het werd 0-0 in de kuip.Het had een enorme indruk op me gemaakt.Vooral het hele gebeuren er rond om heen 14 dagen later toen de supporters
en allerlei bekende nederlanders naar Lissabon gingen per boot. En de wedstrijd daar .
Helaas werd het toen 3-1 voor Benfica,maar sindsdien ben ik altijd supporter van Feyenoord.
Ik heb ook de hoogtij dagen met het winnen van de Europacup meegemaakt en de Wereldbeker,maar helaas ook de neergaande lijn.Toch blijft het in je bloed zitten en ik weet dat we weer terugkomen aan de top.Helaas doordat ik een eigen bedrijf heb enik zondags altijd werk blijf ik ze toch altijd volgen.Het is een deel van je leven.
Ik zeg altijd maar,iets wat in je hart zit nemen ze je nooit meer af
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 12:08   quote  deeplink  
ik denk mijn eerste echte bewuste belevenis die me nu nog bij staat is de bekerwinst tegen FC Den Bosch!! 2-1 als ik het goed heb! Dat was overigens toen ook de ommekeer!
Els
 Els - maandag 23 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Die ommekeer was een wedstrijd eerder, tegen PSV, 0-1 dankzij Henk Fräser. De Wolf na afloop in de hekken, iedereen blij. Naast me in het uitvak zat een jongen die de hele wedstrijd met z'n hoofd tussen z'n knieën zei dat hij niet durfde te kijken.....en dat echt 90 minuten lang.
de flh
 de flh - maandag 23 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Ik weet niet beter. Feyenoord, VARA en de PvdA. Dat is wat ik van huis uit heb meegekregen. M'n eerste wedstrijd moet ergens in '88 zijn geweest. Tegen wie weet ik niet.

Weet wel de demonstratie van de politie nog in november '88 tijdens (blijkbaar) Feyenoord-Ajax.. Dat hele stadion roepen "Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien" hahaha nooit vergeten.

http://www.fortunecity.com/wembley/goodison/185/1988tot1991.htm
1988: 13 november
Feyenoord-Ajax begon met een demonstratie van de politie. Een agente houdt een striptease totdat ze in sexy lingerie met jarretels op het veld staat in een bomvolle Kuip. Daarnaast was dit de honderste Feyenoord-Ajax. Een wedstrijd tussend de eeuwige rivalen welke in seizoen 1969-1970 de meeste toeschouwers trok (65.150) en in de oorlogsjaren van 1941-1942 de minste (11.067). De wedstrijd van deze datum stond tevens in het teken van het officiele afscheid van Bennie Wijnstekers.
plannetje
 plannetje - maandag 23 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
ik bent ermee geboruhhh
sevillana
 sevillana - maandag 23 mei 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 01:34 schreef Boudewijn het volgende:
Kunnen we ook ontopic blijven?

Heb nu elke nacht al pagina's aan berichten moeten verwijderen! Maakt me niet uit wie, hoe, waar en waarom... gewoon ontopic blijven want het is een erg goed topic!
misschien is ff opletten op irritante bezoekers uit 020 een optie?
zou veel werk kunnen besparen . . . . . . . . . . .
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
+1
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Al eens verteld...kleine vent zag die wapperende vlaggen op weg naar Ter Meulen, 1970. Feyenoord stond vlak voor de finale van de Europa Cup. Dat raakte me: die grote F.
Daarna de finale en midden jaren 70 bewust geworden van de oorsprong en impact van de club van het volk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Dat van mij was heel basaal. Wij waren een groepje van 3 vrienden in de leeftijd van ca 8 jaar. 1 was er voor de lampies, 1 voor de snavels en ik was toen voor Feyenoord, want dat kwam goed uit bij t hooghoudertje enzo. Maar het is altijd zo gebleven. En de eerste keer dat ik in de Kuip kwam was ik helemaal verkocht.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:
Al eens verteld...kleine vent zag die wapperende vlaggen op weg naar Ter Meulen, 1970. Feyenoord stond vlak voor de finale van de Europa Cup. Dat raakte me: die grote F.
Daarna de finale en midden jaren 70 bewust geworden van de oorsprong en impact van de club van het volk.
Hoe oud ben je henk?
Ik had eerst altijd het gevoel dat jij de oudste was hier
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:09 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je henk?
Ik had eerst altijd het gevoel dat jij de oudste was hier
Hahahaha, leg die maar eens uit Red Devil! 47 jaar.
Misschien ben ik wel de oudste hier?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahahaha, leg die maar eens uit Red Devil! 47 jaar.
Misschien ben ik wel de oudste hier?
Nouja was gewoon een gevoel.
Voordat ik begon met poste heb ik eerst maanden alleen maar gelezen.
Maar het viel en val mij altijd op dat iedereen hier nogal uit zn slof kan schieten maar ik vind jou altijd rustig, beheerst en vaak ook netjes in taal gebruik dus vandaar dat ik gokte op oude wijsheid ;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:16 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Nouja was gewoon een gevoel.
Voordat ik begon met poste heb ik eerst maanden alleen maar gelezen.
Maar het viel en val mij altijd op dat iedereen hier nogal uit zn slof kan schieten maar ik vind jou altijd rustig, beheerst en vaak ook netjes in taal gebruik dus vandaar dat ik gokte op oude wijsheid ;)
Dank dank, ben ook bijzonder teleurgesteld dat ik niet de nieuwe Sinterklaas ben geworden:)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
Haha ff dick maas bellen jo misschien komt er een 2e film van de sint
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hahahaha, leg die maar eens uit Red Devil! 47 jaar.
Misschien ben ik wel de oudste hier?
denk niet dat je de oudste bent, er zijn er nog meer van jouw leeftijd. Sevi misschien?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Kale co is toch ook al op leeftijd of vergis ik me eigen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:12 schreef RedDevil1990 het volgende:
Kale co is toch ook al op leeftijd of vergis ik me eigen?
volgens mij niet. dacht jaartje of 35-40 eigenlijk. kan me vergissen.

maar wil je FR-Henk al op leeftijd noemen? haha, 47, nog een jonge god.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

volgens mij niet. dacht jaartje of 35-40 eigenlijk. kan me vergissen.

maar wil je FR-Henk al op leeftijd noemen? haha, 47, nog een jonge god.
haha ja nou voorals je zelf 22 ben dan is 47 al op leeftijd hor:P
@Henk, Niks persoonlijks he ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 mei 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Ik ben veeeeeeeeeeel jonger.....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Is die blij mee hor

Ikke trouwens ook lekker puh!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door RedDevil1990 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 mei 2011 - 23:32   quote  deeplink  
We hadden toch ooit ook een "opa" hier....
Bernardo
 Bernardo - maandag 23 mei 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Wat ik weet is dat ik als klein kind gek was op voetbal, en mijn opa was een liefhebber en was zelf groot fan van Heerenveen (dat voor een groninger haha).
Maar Feyenoord vond hij ook een geweldige club. Dus het voetbal zat al heel vroeg in mijn kop, en Feyenoord er gelijk bij want dat voelde gewoon goed. Nu mijn kinderen zover krijgen :P mn dochter van 2 heeft mijn shirtjes van Feyenoord al een keer aangehad ze wou ze gelijk niet meer uit
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 mei 2011 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:32 schreef hotjumper het volgende:
We hadden toch ooit ook een "opa" hier....
jaaa klopt. inderdaad. die duikt zo nu en dan op.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 24 mei 2011 - 07:36   quote  deeplink  
Ben 60, en al een paar keer opa, en dat voelt goed hoor!
Ik kan jullie heeeeeel veel vertellen over mijn "ervaringen", maar doe dat lekker niet, haha........
Ben al vanaf toen ik de sluizen van m'n moeder verliet al Feyenoorder, en heb dan ook genoeg (zowel posi- als nega-) meegemaakt met ons cluppie!
Maar zoals ik al eerder had verteld: Feyenoord is een ziekte en daar kom je noooooooooit meer vanaf!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 mei 2011 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:16 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

haha ja nou voorals je zelf 22 ben dan is 47 al op leeftijd hor:P
@Henk, Niks persoonlijks he ;)
Nee joh, hoe ouder hoe leuker!

Maar je krijgt mooi niks in je schoen dit jaar...
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 24 mei 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee joh, hoe ouder hoe leuker!

Maar je krijgt mooi niks in je schoen dit jaar...
Hahaha......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:17 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben veeeeeeeeeeel jonger.....
nu al aan het dementeren?
Milo
 Milo - dinsdag 24 mei 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:33 schreef Els het volgende:
Die ommekeer was een wedstrijd eerder, tegen PSV, 0-1 dankzij Henk Fräser. De Wolf na afloop in de hekken, iedereen blij. Naast me in het uitvak zat een jongen die de hele wedstrijd met z'n hoofd tussen z'n knieën zei dat hij niet durfde te kijken.....en dat echt 90 minuten lang.
idd geweldige po,t dat was de ommekeer!
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

volgens mij niet. dacht jaartje of 35-40 eigenlijk. kan me vergissen.

maar wil je FR-Henk al op leeftijd noemen? haha, 47, nog een jonge god.
ja wat is op leeftijd jongens 38 in de bloei tog

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!









0.0081379