BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 mei 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:14 schreef kale co het volgende:

[..]

ja wat is op leeftijd jongens 38 in de bloei tog
tuurlijk man. maarre alles in de boei?

behalve hier dan he...

bald_head.jpg
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tuurlijk man. maarre alles in de boei?

behalve hier dan he...

[ afbeelding ]
hahahahahahahahahaa ja goeie
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee joh, hoe ouder hoe leuker!

Maar je krijgt mooi niks in je schoen dit jaar...
potver
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Het is me met de paplepel ingegoten. Mijn vader nam mij als kleine jongen vaak mee naar Deventer als Feyenoord, 020, of PiSVee daar op bezoek kwamen. Genieten natuurlijk als Feyenoord won en helemaal smullen als GA Eagles punten afsnoepte van die andere clubs! Ik herinner me een keer na afloop: wij zaten in de auto terug, kwamen er ineens enkele honderden Feyenoord-supporters door de straten heendenderen, achternagezeten door politie/ME. Heeft toen veel indruk op me gemaakt.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 25 mei 2011 - 11:04   quote  deeplink  
ik woonde tot mijn 6e in amstelveen. me moeder was geboren op de leidschestraat in a,dam. me vader in aalsmeer. iedereen was voor Feyenoord. kan me eigelijk helemaal niet herinneren dat er ook andere clubs bestonden. toen ik 10 was en om het weekend naar de achterhoek ging waar mijn internaat was, zat ik altijd zondag avond in de trein tussen de Feyenoorders die van de wedstrijd terug gingen naar huis. met pils in de hand en Feyenoord petjes en sjaals versiert vond ik die mannen zo stoer. zo moest ik ook worden besloot ik. kan me nog herrineren dat die gasten in het laatste stukje naar ruurlo altijd tijdens het rijden de deuren openden, en op de treden van de instap gingen staan. (het was een oude diesel boemeltrein) 1986/87 hebben we het dan over. uiteraart hing ik ook al snel tijdens het rijden aan de buitenkant op de treden. respect was er al gauw van die gasten. wat een lefgozert vonden ze me. toen Feyenoord eenmaal afzakten in de hcs periode lachte iedereen me uit op het internaat. we stonden 14e geloof ik. maar mijn hart was al rood wit. wetende dat dat nooit meer zou veranderen! Feyenoord ik houd van jou!! diep in mijn hart en voor altijd in mijn bloed!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 25 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 11:04 schreef obiku010 het volgende:
! Feyenoord ik houd van jou!! diep in mijn hart en voor altijd in mijn bloed!!
Nu die andere troep er nog uit.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 25 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 17:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Nu die andere troep er nog uit.
nog 3 weken en dan zouden alle sporen weg moeen zijn. 5 weken voor cannabis uit je bloed is. echt extreem. drank is 5 dagen, coke 12 dagen, en dan weed 5 weken ofzo. toch wel bizar vind ik. maar komt goed! :-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 19:54   quote  deeplink  
Heb in mijn leven al zoveel rotzooi op dat je me de komende 80 jaar op rolschaatsen kan zetten en dan ben ik nog een chemokar!!
Zet me nu weleens aan het denken nu ik zelf twee kleine koters heb!
Els
 Els - woensdag 25 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 19:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Heb in mijn leven al zoveel rotzooi op dat je me de komende 80 jaar op rolschaatsen kan zetten en dan ben ik nog een chemokar!!
Zet me nu weleens aan het denken nu ik zelf twee kleine koters heb!
Zou er nog 1 minuut nadenken aan besteden en dan besluiten om te stoppen. Geloof me, kinderen vinden het doorgaans leuk als Pappa ouder dan 80 wordt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kwam jij in aanraking met feyenoord ? benieuwd naar verhalen!









0.0069348