|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tuurlijk man. maarre alles in de boei?
behalve hier dan he...
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahahahahahahahaa ja goeie |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee joh, hoe ouder hoe leuker! Maar je krijgt mooi niks in je schoen dit jaar... potver |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Het is me met de paplepel ingegoten. Mijn vader nam mij als kleine jongen vaak mee naar Deventer als Feyenoord, 020, of PiSVee daar op bezoek kwamen. Genieten natuurlijk als Feyenoord won en helemaal smullen als GA Eagles punten afsnoepte van die andere clubs! Ik herinner me een keer na afloop: wij zaten in de auto terug, kwamen er ineens enkele honderden Feyenoord-supporters door de straten heendenderen, achternagezeten door politie/ME. Heeft toen veel indruk op me gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik woonde tot mijn 6e in amstelveen. me moeder was geboren op de leidschestraat in a,dam. me vader in aalsmeer. iedereen was voor Feyenoord. kan me eigelijk helemaal niet herinneren dat er ook andere clubs bestonden. toen ik 10 was en om het weekend naar de achterhoek ging waar mijn internaat was, zat ik altijd zondag avond in de trein tussen de Feyenoorders die van de wedstrijd terug gingen naar huis. met pils in de hand en Feyenoord petjes en sjaals versiert vond ik die mannen zo stoer. zo moest ik ook worden besloot ik. kan me nog herrineren dat die gasten in het laatste stukje naar ruurlo altijd tijdens het rijden de deuren openden, en op de treden van de instap gingen staan. (het was een oude diesel boemeltrein) 1986/87 hebben we het dan over. uiteraart hing ik ook al snel tijdens het rijden aan de buitenkant op de treden. respect was er al gauw van die gasten. wat een lefgozert vonden ze me. toen Feyenoord eenmaal afzakten in de hcs periode lachte iedereen me uit op het internaat. we stonden 14e geloof ik. maar mijn hart was al rood wit. wetende dat dat nooit meer zou veranderen! Feyenoord ik houd van jou!! diep in mijn hart en voor altijd in mijn bloed!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:04 schreef obiku010 het volgende:! Feyenoord ik houd van jou!! diep in mijn hart en voor altijd in mijn bloed!! Nu die andere troep er nog uit. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nog 3 weken en dan zouden alle sporen weg moeen zijn. 5 weken voor cannabis uit je bloed is. echt extreem. drank is 5 dagen, coke 12 dagen, en dan weed 5 weken ofzo. toch wel bizar vind ik. maar komt goed! :-) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heb in mijn leven al zoveel rotzooi op dat je me de komende 80 jaar op rolschaatsen kan zetten en dan ben ik nog een chemokar!! Zet me nu weleens aan het denken nu ik zelf twee kleine koters heb! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 19:54 schreef Feyenoord till i die het volgende:Heb in mijn leven al zoveel rotzooi op dat je me de komende 80 jaar op rolschaatsen kan zetten en dan ben ik nog een chemokar!! Zet me nu weleens aan het denken nu ik zelf twee kleine koters heb! Zou er nog 1 minuut nadenken aan besteden en dan besluiten om te stoppen. Geloof me, kinderen vinden het doorgaans leuk als Pappa ouder dan 80 wordt. |
|
|
|