|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Guzman handhaaft zich met Real Mallorca (Feyenoordleven.nl)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zoooooo, ben jij er sportief op vooruit gegaan Canadees hoerenjong..... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Gefeliciteerd Held! Levende legende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 00:41 schreef hotjumper het volgende:Zoooooo, ben jij er sportief op vooruit gegaan Canadees hoerenjong..... Ja hij raadpleegt ook nog eens onze talenten wat goed voor ze is.. Net niet degraderen in Spanje die judas.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarom wordt dit soort topics nou geopend? |
|
|
|
|
ted
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Waarom ben jij nou geboren? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 00:41 schreef hotjumper het volgende:Zoooooo, ben jij er sportief op vooruit gegaan Canadees hoerenjong..... je vergeet het woord 'lelijk' nog |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Eens, ik geef toch zeker geen klote meer om die gozer. Vooral zijn actie om een stap hogerop te gaan.. Nou, lekker bezig Jonathan, zit je in Spanje om degradatie te vechten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Overloper !! Persona non grata |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lekkere reactie jumpert ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jammer dat ze het gered hebben want ik wens dat canadese hoerenjong alleen het slechtste! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 00:41 schreef hotjumper het volgende:Zoooooo, ben jij er sportief op vooruit gegaan Canadees hoerenjong..... hehehehehehehehe |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Het typische voorbeeld van de moderne voetballer die clubliefde kent totdat er een zak geld zijn kant op komt, iedereen dankbaar is in de toekomst zijn carriere wil afsluiten bij de club waar het voor hem begon en mocht het mogelijk zijn toch maar afsluiten in een of andere grote zandbak voor nog meer centjes. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
25 Wedstrijden en 2 Goals gemaakt daar.
Waarom raakt hij godverdomme daar niet geblesseerd de vuile tyfus miet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 12:16 schreef RedDevil1990 het volgende:[ afbeelding ] 25 Wedstrijden en 2 Goals gemaakt daar. Waarom raakt hij godverdomme daar niet geblesseerd de vuile tyfus miet Siësta |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kunnen we deze naam niet in de ban doen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 12:16 schreef RedDevil1990 het volgende:[ afbeelding ] 25 Wedstrijden en 2 Goals gemaakt daar. Waarom raakt hij godverdomme daar niet geblesseerd de vuile tyfus miet Ik vind het zo net een poppenkast poppetje |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of reclame voor de Nuon |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat heb jij voor nut? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Het nut van sommigen dingen hier op aarde:
Bij-voor honing spin-vliegen vangen mier-tegen klein vuil & tegen bladluis. hond-tegen eenzaamheid Rovert-voor zn kritiek |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De Guzman??????
Heeft nu toch weinig nut???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
de guz....gestopt met lezen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zover nog? was niet voorbij hotj.............gekomen;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik vind Rovert eerlijk gezegd erg nuttig, scherp, helder, grappig en aardig. En een echte Feyenoordsupporter. Of bedoelde je dat niet? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat is andersom in het verleden wel is anders geweest toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat die zinloze lul snel in de vergetelheid moet raken. Dat verdient ie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Omdat die zinloze lul snel in de vergetelheid moet raken. Dat verdient ie. Zolang hij wijnaldum en cs probeert te overtuigen dat ze zijn voorbeeld moeten volgen zal ik er alles aan doen om zijn falen te benadrukken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Zolang hij wijnaldum en cs probeert te overtuigen dat ze zijn voorbeeld moeten volgen zal ik er alles aan doen om zijn falen te benadrukken. Als het echte Feyenoorders zijn hebben Wijnaldum cs. daar geen boodschap aan. Óf geen mening. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Eindelijk zelfreflectie Bram Zwam? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Is een handige jongen om je gal over uit te spreken |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:06 schreef Els het volgende:[..] Ik vind Rovert eerlijk gezegd erg nuttig, scherp, helder, grappig en aardig. En een echte Feyenoordsupporter. Of bedoelde je dat niet? jeetje, dank je wel Els! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:[..] Zolang hij wijnaldum en cs probeert te overtuigen dat ze zijn voorbeeld moeten volgen zal ik er alles aan doen om zijn falen te benadrukken. . |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Is een farizeeer, die de Guzman!! |
|
|
|