BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 10:11   quote  deeplink  
Hij lag ook niet meer lekker bij het publiek!

jij ook niet loser!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Teveel Milo!
Eerst kans geven tot de winterstop!! Anders rot hij maart op!
Niet bij eerste 5 in winterstop betekent dag Mario!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Feyenoord till i die --
gladdeharry
 gladdeharry - zondag 22 mei 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Bruins is de beste middenvelder die we hebben.Zonde dat hij weg moet.Gaan we nog spijt van krijgen.Let maar op.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Komt straks ergens anders wel supergoed uit de verf!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Snap van veel supporters de gevoelens richting Been, maar toen er met 3-1 van PSV gewonnen werd, zaten er ook weer duizenden zijn naam te schreeuwen.

Zeg niet dat het hypocriet is, maar ik dacht persoonlijk ook dat 'ie het een beetje op de rit had gekregen, tot VVV uit. Desondanks pro-Mario.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 mei 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Teveel Milo!
Eerst kans geven tot de winterstop!! Anders rot hij maart op!
Niet bij eerste 5 in winterstop betekent dag Mario!!
Eerste 5?! Beetje optimistisch? ;-)
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:16 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Eerste 5?! Beetje optimistisch? ;-)
eerste 8, minimaal.
Gyan010
 Gyan010 - zondag 22 mei 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:14 schreef gladdeharry het volgende:
Bruins is de beste middenvelder die we hebben.Zonde dat hij weg moet.Gaan we nog spijt van krijgen.Let maar op.
Ben jij familie van verbrande harry?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Hij heeft qua voetballend vermogen wel gelijk maar zijn instelling is gewoon kut!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hij heeft qua voetballend vermogen wel gelijk maar zijn instelling is gewoon kut!
Toch vind ook Bart van Merwijk dat het zonde is en dat Bruins veel meer arbeidsethos heeft dan iedereen denkt.
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:14 schreef gladdeharry het volgende:
Bruins is de beste middenvelder die we hebben.Zonde dat hij weg moet.Gaan we nog spijt van krijgen.Let maar op.
Het enige waar IK spijt van heb, is dat ik me heb laten "besmetten" met het Feyenoord-virus........mja, is ongeneeslijk he, dat dan weer wel natuurlijk!
Heb ook m'n trots!
En Bruins..........? Ach.........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Eerst zien en dan geloven!
sebbe1
 sebbe1 - zondag 22 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Ik blijf erbij dat hij voetbaltechnisch de beste is de ze hebben, jammer dat hij de schijn tegen heeft. In mijn werk ken ik genoeg die niet geinteresseerd overkomen maar in bepaalde vlakken erboven uitspringen.
Milo
 Milo - zondag 22 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
ik geef been geen credits meer!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 22 mei 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eerste 8, minimaal.
Realistischer. Daar moeten we dan ook echt staan, anders heb ik het ook wel een beetje gehad.

Komende maanden ook afwachten hoe de volledige selectie er uit gaat zien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Luigi Bruins!!,Is gewoon te goed voor Feyenoord,zo simpel is het..
Bruins het ga je goed!
Gyan010
 Gyan010 - zondag 22 mei 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Lang genoeg de kans gehad... net als elahmadi. 10 wedstrijden kut 1 goed 7 kut 1 goed ga zo maar door. Next
MMM
 MMM - zondag 22 mei 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Waardeloze speler, dankzij Martin zijn we er van af! Met die slappe coach hadden we hem nog steeds gehad, wat een loser die Been..

Martin bedankt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 22 mei 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:11 schreef Milo het volgende:
Hij lag ook niet meer lekker bij het publiek!

jij ook niet loser!
+70
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 10:56   quote  deeplink  
hahahahahaha
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 10:52 schreef MMM het volgende:
Waardeloze speler, dankzij Martin zijn we er van af! Met die slappe coach hadden we hem nog steeds gehad, wat een loser die Been..

Martin bedankt!!
Je doet wel heel erg je best om van Geel op te hemelen. Je bent van Bruins af doordat z'n contract afloopt. Niet meer, niet minder.
MMM
 MMM - zondag 22 mei 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:02 schreef Els het volgende:

[..]

Je doet wel heel erg je best om van Geel op te hemelen. Je bent van Bruins af doordat z'n contract afloopt. Niet meer, niet minder.
Als Beenhakker er nog had gezeten was het contract verlengd, puur omdat Mario hem er bij wil houden. Martin steekt hier een stokje voor, hier ben ik hem erg dankbaar voor!
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Beenhakker er nog had gezeten was het contract verlengd, puur omdat Mario hem er bij wil houden. Martin steekt hier een stokje voor, hier ben ik hem erg dankbaar voor!
Zit je in het bestuur ofzo, dat je alle beweegredenen, standpunten en acties van iedereen kent?
MMM
 MMM - zondag 22 mei 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:05 schreef Els het volgende:

[..]

Zit je in het bestuur ofzo, dat je alle beweegredenen, standpunten en acties van iedereen kent?
'Ik heb er grote moeite mee, omdat ik weet hoe goed Luigi kan voetballen'
'Aan de andere kant begrijp ik de keuze van de club om niet met Luigi verder te gaan.'

Mario had hem graag gehouden, dat kan je overal uit opmaken.
Mario wilde Fernandez niet en wie speelt er volgend jaar bij ons? Precies, Fernandez!

Mario heeft niets meer te vertellen, Martin is de baas en dat pakt tot nu toe goed uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door MMM --
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:08 schreef MMM het volgende:

[..]

..............................

Mario heeft niets meer te vertellen, Martin is de baas en dat pakt tot nu toe goed uit.
Wat hebben we dan tot nu toe onder 'Martin' allemaal gewonnen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:10 schreef Els het volgende:

[..]

Wat hebben we dan tot nu toe onder 'Martin' allemaal gewonnen?
oei dit is geen goeie els..
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oei dit is geen goeie els..
Want?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:12 schreef Els het volgende:

[..]

Want?
Het is een inkoppertje,en dat zijn we niet gewent van je schat hahaha ;)
MMM
 MMM - zondag 22 mei 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:10 schreef Els het volgende:

[..]

Wat hebben we dan tot nu toe onder 'Martin' allemaal gewonnen?
Wat hebben we onder leiding van Mario allemaal gewonnen?
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Als Beenhakker er nog had gezeten was het contract verlengd, puur omdat Mario hem er bij wil houden. Martin steekt hier een stokje voor, hier ben ik hem erg dankbaar voor!
zit kern van waarheid in maar mario kon niet blijven steunen
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het is een inkoppertje,en dat zijn we niet gewent van je schat hahaha ;)
Ben ik met je eens, maar het is wel de vinger op de zere plek. Dit jaar was klote, dus iedereen die bij afgelopen jaar betrokken was, is klote. Van Geel is nieuw, neemt de normale beslissingen gezien de portemonnee van Feyenoord en heeft nu alweer een heldenstatus. Hoezo? Hij heeft alleen maar voor de hand liggende beslissingen kunnen nemen, moet bij Feyenoord roeien met de riemen die hij heeft, en kan de nu opgedrongen heldenstatus nooit waarmaken. Net als Been dat ook over de afgelopen jaren niet kon. Het heeft weinig met prestaties te maken en alles met verwachtingen. Been gaat sneuvelen aan het verwachtingspatroon van de Feyenoordsupporter, net zoals er inmiddels zoveel zijn gesneuveld, en niet aan het feit of hij wel of niet een goede trainer is. Ik zie het nu met van Geel weer gebeuren. MMM is een beetje Jantje lacht en Jantje huilt, zoals wel meer Feyenoordsupporters trouwens.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat hebben we onder leiding van Mario allemaal gewonnen?
Kwalificatie voor Europees voetbal, wedstrijd tegen PSV, Excelsior, Zilveren Bal......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:19 schreef Els het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar het is wel de vinger op de zere plek. Dit jaar was klote, dus iedereen die bij afgelopen jaar betrokken was, is klote. Van Geel is nieuw, neemt de normale beslissingen gezien de portemonnee van Feyenoord en heeft nu alweer een heldenstatus. Hoezo? Hij heeft alleen maar voor de hand liggende beslissingen kunnen nemen, moet bij Feyenoord roeien met de riemen die hij heeft, en kan de nu opgedrongen heldenstatus nooit waarmaken. Net als Been dat ook over de afgelopen jaren niet kon. Het heeft weinig met prestaties te maken en alles met verwachtingen. Been gaat sneuvelen aan het verwachtingspatroon van de Feyenoordsupporter, net zoals er inmiddels zoveel zijn gesneuveld, en niet aan het feit of hij wel of niet een goede trainer is. Ik zie het nu met van Geel weer gebeuren. MMM is een beetje Jantje lacht en Jantje huilt, zoals wel meer Feyenoordsupporters trouwens.
Het klopt allemaal wat je heb geschreven maar kijk nou bijvoorbeeld naar mij..
Ik steun Mario nog steeds maar mijn gevoel zegt dat Mario niet de juiste man is
voor het trainerschap bij Feyenoord.En toch blijf ik hem steunen omdat een groot deel
van ons legioen dat doet in voorspoed en tegenspoed...Dus ik steun Mario alleen nog maar omdat mensen zoals jij hotjumper en bijvoorbeeld Sevi dat continu doen..Ik vind dat mooi
en daar heeft Mario in mijn geval geluk bij...Maar in mijn hart?
MMM
 MMM - zondag 22 mei 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:21 schreef Els het volgende:

[..]

Kwalificatie voor Europees voetbal, wedstrijd tegen PSV, Excelsior, Zilveren Bal......
Poeh poeh, wat een prestaties van topcoach Mario! En er uitgegooid worden door AA GENT, wat een prestatie.. Had clown Bassie tegen PSV voor de groep gezet en we hadden nog gewonnen, iedere speler wilde revanche voor die zwarte middag in oktober. Zilveren Bal, als je dat een prijs wilt noemen..

Met Martin als td die voor wat leuke spelers zorgt en een andere coach zou het er een stuk beter uitzien.
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
kom op jongens het wordt weer beter !(hoop ik ) jezus wat ben ik positief vandaag!
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het klopt allemaal wat je heb geschreven maar kijk nou bijvoorbeeld naar mij..
Ik steun Mario nog steeds maar mijn gevoel zegt dat Mario niet de juiste man is
voor het trainerschap bij Feyenoord.En toch blijf ik hem steunen omdat een groot deel
van ons legioen dat doet in voorspoed en tegenspoed...Dus ik steun Mario alleen nog maar omdat mensen zoals jij hotjumper en bijvoorbeeld Sevi dat continu doen..Ik vind dat mooi
en daar heeft Mario in mijn geval geluk bij...Maar in mijn hart?
Als je alle emotie eruit haalt, en dan gaat bepalen of bv Erwin Koeman en Mario Been goede coaches zijn, kan je wel eens tot verrassende conclusies komen. Misschien hebben zij echt eruit gehaald wat erin zit, en misschien ook niet. Misschien geef ik Been teveel krediet, omdat ik het zo mooi zou vinden als een kind van de Kuip eindelijk weer eens heel erg succesvol zou zijn. Zoals er zoveel voorbeelden zijn bij onze amsterdamse vrienden.
Ik geloof oprecht, dat een prestatie 10% inspiratie en 90% transpiratie is. Dat mis ik in de Kuip, zoals ik ook leiderschap mis in de Kuip. We hebben allemaal de spelers en de trainers uitglijers en ongelukkige keuzes zien maken, maar de coaching lijkt vanuit het bestuur uit te blijven. Het lijkt alsof iedereen bij Feyenoord op z'n tenen loopt, op een functie zit die hij eigenlijk (nog) niet aankan. Als er dan niemand is met maturiteit en helikopterview, dan krijg je seizoenen zoals deze.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Poeh poeh, wat een prestaties van topcoach Mario! En er uitgegooid worden door AA GENT, wat een prestatie.. Had clown Bassie tegen PSV voor de groep gezet en we hadden nog gewonnen, iedere speler wilde revanche voor die zwarte middag in oktober. Zilveren Bal, als je dat een prijs wilt noemen..

Met Martin als td die voor wat leuke spelers zorgt en een andere coach zou het er een stuk beter uitzien.
Het glas is halfvol of halfleeg. Jouw insteek is duidelijk.
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
helikopterview nee wegbezuinigd els!
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:42 schreef kale co het volgende:
helikopterview nee wegbezuinigd els!
Ja, en daar maak ik me zorgen om.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Als er iets is wat de leiding van Feyenoord kan leren is zichtbaar te maken hoeveel en wat ze allemaal voor de club doen. Laat zien dat je werkt voor je geld.

Ik geloof niet dat men de kantjes er af loopt, maar ik zie t niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:40 schreef Els het volgende:

[..]

Als je alle emotie eruit haalt, en dan gaat bepalen of bv Erwin Koeman en Mario Been goede coaches zijn, kan je wel eens tot verrassende conclusies komen. Misschien hebben zij echt eruit gehaald wat erin zit, en misschien ook niet. Misschien geef ik Been teveel krediet, omdat ik het zo mooi zou vinden als een kind van de Kuip eindelijk weer eens heel erg succesvol zou zijn. Zoals er zoveel voorbeelden zijn bij onze amsterdamse vrienden.
Ik geloof oprecht, dat een prestatie 10% inspiratie en 90% transpiratie is. Dat mis ik in de Kuip, zoals ik ook leiderschap mis in de Kuip. We hebben allemaal de spelers en de trainers uitglijers en ongelukkige keuzes zien maken, maar de coaching lijkt vanuit het bestuur uit te blijven. Het lijkt alsof iedereen bij Feyenoord op z'n tenen loopt, op een functie zit die hij eigenlijk (nog) niet aankan. Als er dan niemand is met maturiteit en helikopterview, dan krijg je seizoenen zoals deze.
ja ik kan mij hier 100% invinden Els,duidelijk!!
sebbe1
 sebbe1 - zondag 22 mei 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Nu het topic niet meer over bruis maar over mario gaat. Mario is een kind van de kuip, wat hem vele male meer krediet geeft dan een andere trainer. Misschien dat hij een goede veld trainer is maar op tactisch niveau heeft hij veel steken laten vallen. Helemaal tot de winterstop. Door een toevalligheid van twee huurspelers wordt het voetbal dragelijk en is er balans in het elftal.

Als trainer wordt je beoordeeld op het beter maken van spelers en een goed draaiend elftal wat, laten we reeel zijn, niet top is geweest. Als uithangbord voor de club is er momenteel geen betere, als hoofd coach blijf ik mijn twijfels houden. Maar uiteindelijk gaat het om Feyenoord en ik ga ervan uit hoe men ook denkt over het bestuur, de dagelijkse leiding enz dat iedereen baat heeft bij een gezond Feyenoord.

Dus men kan wel iedereen blijven afzeiken, wat ik ook wel heb gedaan, maar het seizoen is ten einde, geruchten gaan weer opspelen en sceptisch of niet wacht ik af wat er allemaal gaat komen zodat we sportief gezien een beter seizoen mee gaan maken.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 11:58 schreef sebbe1 het volgende:
Nu het topic niet meer over bruis maar over mario gaat. Mario is een kind van de kuip, wat hem vele male meer krediet geeft dan een andere trainer. Misschien dat hij een goede veld trainer is maar op tactisch niveau heeft hij veel steken laten vallen. Helemaal tot de winterstop. Door een toevalligheid van twee huurspelers wordt het voetbal dragelijk en is er balans in het elftal.

Als trainer wordt je beoordeeld op het beter maken van spelers en een goed draaiend elftal wat, laten we reeel zijn, niet top is geweest. Als uithangbord voor de club is er momenteel geen betere, als hoofd coach blijf ik mijn twijfels houden. Maar uiteindelijk gaat het om Feyenoord en ik ga ervan uit hoe men ook denkt over het bestuur, de dagelijkse leiding enz dat iedereen baat heeft bij een gezond Feyenoord.

Dus men kan wel iedereen blijven afzeiken, wat ik ook wel heb gedaan, maar het seizoen is ten einde, geruchten gaan weer opspelen en sceptisch of niet wacht ik af wat er allemaal gaat komen zodat we sportief gezien een beter seizoen mee gaan maken.
Ik ben het grotendeels met je eens. Deze directie heeft Been willens en wetens aangesteld. Ik neem aan, dat ze dezelfde analyse hebben gemaakt als jij. Kind van de club, dus veel krediet, als trainer (aanstormend) talent, maar (nog) geen zekerheidje. Het verbaast me, dat er volop vertrouwd lijkt te worden op het krediet, maar er weinig aan de ontwikkeling van Been als trainer lijkt te worden gedaan. We hebben legio voorbeelden van trainers die te vroeg naar de Kuip zijn gekomen. Ik had daar inmiddels een plan van aanpak verwacht, zodat het geinvesteerde geld eens een keer ging renderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins









0.0068709