BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc bedankt!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Quiroz
 Quiroz - zondag 22 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Kut dat je weggaat maar als je denkt zo het makkelijkste uit je carriƫre te halen, dan moet je dat doen! Kut voor ons, dat wel, maar toch bedankt dat je het seizoen nog een beetje kleur gaf, 15 goals in een slecht draaiend Feyenoord op zeventienjarige leeftijd: klasse! Gaf in elke wedstrijd in ieder geval 100% !!

LUC BEDANKT
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:24 schreef Quiroz het volgende:
Kut dat je weggaat maar als je denkt zo het makkelijkste uit je carriƫre te halen, dan moet je dat doen! Kut voor ons, dat wel, maar toch bedankt dat je het seizoen nog een beetje kleur gaf, 15 goals in een slecht draaiend Feyenoord op zeventienjarige leeftijd: klasse! Gaf in elke wedstrijd in ieder geval 100% !!

LUC BEDANKT
[ filmpje ]
Quiroz//kleine//HELD!
Quiroz
 Quiroz - zondag 22 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Quiroz//kleine//HELD!
100% mee eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 12:34   quote  deeplink  
hahahahaha en kleine LUC///OOK
Gyan010
 Gyan010 - zondag 22 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Luc/Held. Bedankt! Het ga je goed. Hoop dat je ooit terug keert!(gratis uiteraard)
kale co
 kale co - zondag 22 mei 2011 - 12:41   quote  deeplink  
ga je goed luc!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
inderdaad. Luc bedankt. Ook al speelde je soms waardeloos, altijd de kloten uit je lijf lopen.

15 goals is echt een geweldig aantal in zo'n slecht draaiend elftal en dat terwijl hij pas 18 is.

Het ga je goed Luc, jammer dat je niet langer bent gebleven.

mooi filmpje trouwens.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 mei 2011 - 14:46   quote  deeplink  
waarom luc held? Luc was held geweest als ie gewoon had bijgetekend
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 mei 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of hij gaat slagen in Italie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
waarom luc held? Luc was held geweest als ie gewoon had bijgetekend
Daar zit wat in ware het niet dat er voor hem echt 2x een europese topclub zich voor hem had gemeld.Dat leverde Feyenoord tenminste nog 4 miljoen op.Oke het is waarschijnlijk een schijntje voor wat hij straks waard is maar een Fer Wijnaldum en Vlaar staan niet in de intresse van welke club dan ook en willen niet eens bijtekenen.Luc wou dat inprince wel alleen kwam Inter op een klote moment voor ons!
En vaak gelezen en gehoord dat Luc te licht werd bevonden maar hij had er toch mooi 15 in leggen in dit seizoen.Dat betekent dat hij in zijn eerste seizoen meer rendement had dan sommige in 4 jaar bij Feyenoord..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 mei 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
waarom luc held? Luc was held geweest als ie gewoon had bijgetekend
+1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Daar zit wat in ware het niet dat er voor hem echt 2x een europese topclub zich voor hem had gemeld.Dat leverde Feyenoord tenminste nog 4 miljoen op.Oke het is waarschijnlijk een schijntje voor wat hij straks waard is maar een Fer Wijnaldum en Vlaar staan niet in de intresse van welke club dan ook en willen niet eens bijtekenen.Luc wou dat inprince wel alleen kwam Inter op een klote moment voor ons!
En vaak gelezen en gehoord dat Luc te licht werd bevonden maar hij had er toch mooi 15 in leggen in dit seizoen.Dat betekent dat hij in zijn eerste seizoen meer rendement had dan sommige in 4 jaar bij Feyenoord..
verschil met die andere is dat luc nog niet eens een vol seizoen bij het eerste zit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:37 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

verschil met die andere is dat luc nog niet eens een vol seizoen bij het eerste zit.
Idd maar in tegenstelling tot die andere wel gepresteerd,wie zijn die andere dan Jappie?
PieterBos
 PieterBos - zondag 22 mei 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:37 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

verschil met die andere is dat luc nog niet eens een vol seizoen bij het eerste zit.
2010/11 Feyenoord 34 15 Eredivisie

Hoe zo geen vol seizoen.
Heeft bijna als enige alle 34duels gespeeld.

LUC bedankt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
kijk ook ff hoeveel invalbeurten in het begin
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd maar in tegenstelling tot die andere wel gepresteerd,wie zijn die andere dan Jappie?
ja, die namen ben ik ook ff kwijt??!!;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 22 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
maakt allemaal niet uit, sluit dit seizoen voor het eerst aan, is een speler die veel meer geld waard was en die alleen nog maar kan groeien. Baal dat hij weg gaat. Luc bedankt? mwoa...
G-child
 G-child - zondag 22 mei 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Luc succes, bedankt voor de goals... verder heb je, je club wel erg makkelijk verlaten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
waarom luc held? Luc was held geweest als ie gewoon had bijgetekend
mwa, held is wel wat overdreven, maar van hem kan ik het wel verteren. Hij heeft gepresteerd en wanneer hij dat niet deed altijd hard werken. bovendien heeft hij zich altijd respectvol opgesteld richting de supporters en de club. Als hij kwaad had gewild dan had hij waarschijnlijk gratis de deur uit kunnen lopen.

En bovendien, als een club als Internazionale voor je komt, die op dat moment landskampioen, bekerwinnaar en Champions League houder is, die je zo graag wil hebben, dan is het te begrijpen.

Maar je hebt gelijk. Het was een held geweest als hij tot zijn 24ste ofzo was gebleven, elk seizoen 20+ doelpunten had gemaakt en uiteindelijk voor hoofdprijs zou zijn vertrokken. Ongeveer het pad van Kuyt dus.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 mei 2011 - 18:37   quote  deeplink  
Luc heeft het goed gedaan, maar een held is ie niet. Moet je toch meer voor doen en over langere tijd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
+1
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 mei 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Bedankt en tot ziens.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 22 mei 2011 - 19:30   quote  deeplink  
+1
craven
 craven - zondag 22 mei 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 16:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
kijk ook ff hoeveel invalbeurten in het begin
des te knapper heeft hij het gedaan
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 22 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
dat zeker, maar daar heb ik het ook niet over. Heb het er alleen maar over dat luc weer zo'n passant is zonder enige clubliefde
FR-girl
 FR-girl - zondag 22 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Ik heb gemengde gevoelens bij Luc. vind het een spontane jonge die wel weet wat hard werken is! Ik bedoel in je 1e seizoen 15 goals maken doe je niet als je een goede instelling had! Luc was voor mij echt een held geweest als hij nog een aantal jaar was gebleven. want hij was nu gewoon vaste waarde omdat we niets anders hadden.
Els
 Els - zondag 22 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:37 schreef FR-Henk het volgende:
Luc heeft het goed gedaan, maar een held is ie niet. Moet je toch meer voor doen en over langere tijd.
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:13 schreef FR-girl het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens bij Luc. vind het een spontane jonge die wel weet wat hard werken is! Ik bedoel in je 1e seizoen 15 goals maken doe je niet als je een goede instelling had! Luc was voor mij echt een held geweest als hij nog een aantal jaar was gebleven. want hij was nu gewoon vaste waarde omdat we niets anders hadden.
Hij heeft wel bewezen dat als je een talent in de spits een kans geeft op jonge leeftijd
dat hij kan groeien tot vaste waarde.Noodgedwongen of niet.Het zou voor Mario dan ook helder moeten zijn om de volgende spits uit de A1 te gaan halen..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
LUC//BEDANKT

Je gaat alleen veel te vroeg weg!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Feyenoord till i die --
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 23 mei 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:13 schreef FR-girl het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens bij Luc. vind het een spontane jonge die wel weet wat hard werken is! Ik bedoel in je 1e seizoen 15 goals maken doe je niet als je een goede instelling had! Luc was voor mij echt een held geweest als hij nog een aantal jaar was gebleven. want hij was nu gewoon vaste waarde omdat we niets anders hadden.
Mee eens, heb ook gemengde gevoelens. Ik heb ook zoiets van: laat hem maar mislukken ook, zodat iedereen kan zien dat je niet te vroeg weg moet gaan.
Aan de andere kant weet ik ook dat als hij het maakt, dit nog wat centjes voor Feyenoord kan opleveren.
Hij had echt een cultheld kunnen worden en alsnog de top kunnen halen... En het steekt dat hij veel te weinig geld opbrengt...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
+1
The Q
 The Q - maandag 23 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Gewoon oprotten als je niet voor Feyenoord wil voetballen. Ondankbaar varken vind ik het.Hij kan wel zeggen een droom transfer maar Feyenoord alle moeite gedaan en dan voor een appel en een ei naar Inter gaan.Een echte Feyenoorder had bij getekend en zeker op die leefdtijd nog wat jaren voor Feyenoord gevoetbald en dan voor een mooi bedrag alsnog een transfer maken naar een top club.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 15:32   quote  deeplink  
Dat is de andere kant!
Ronneke
 Ronneke - maandag 23 mei 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Luc is helemaal geen topspits, neemt de bal slecht aan, kan geen man uitspelen, goed voor intikkertjes. Hij heeft misschien potentie een type makaayspits te worden, alleen had hij beter een paar jaar gebleven. Inter speelt volgend jaar niet voor de titel en stallen ze hem bij een 2de divisie clubje om speelminuten te krijgen. Goed bezig...........!!!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 15:22 schreef The Q het volgende:
Gewoon oprotten als je niet voor Feyenoord wil voetballen. Ondankbaar varken vind ik het.Hij kan wel zeggen een droom transfer maar Feyenoord alle moeite gedaan en dan voor een appel en een ei naar Inter gaan.Een echte Feyenoorder had bij getekend en zeker op die leefdtijd nog wat jaren voor Feyenoord gevoetbald en dan voor een mooi bedrag alsnog een transfer maken naar een top club.
3 miljoen in de winterstop, dat is echt geen appel en een ei hoor. Voor de winterstop was het niks, als ie nou was gegaan hadden we wel meer gevangen, maar destijds was ik er wel blij mee, bovendien als Inter op de stoep komt ga jij ook wel!
Milano08
 Milano08 - maandag 23 mei 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Luc bedankt voor de gedachte dat we weer eens een topspits in de dop zouden hebben
Luc bedankt voor ale jaren met mooie doelpunten en acties
Luc bedankt voor de prijzen die we dankzij jouw acties hebben gewonnen
Luc Bedankt voor de trouw aan je cluppie
Luc bedankt voor de mooie tijd en nu het zover is gun ik je al het beste bij die mooie europese topclub
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:55 schreef Milano08 het volgende:
Luc bedankt voor de gedachte dat we weer eens een topspits in de dop zouden hebben
Luc bedankt voor ale jaren met mooie doelpunten en acties
Luc bedankt voor de prijzen die we dankzij jouw acties hebben gewonnen
Luc Bedankt voor de trouw aan je cluppie
Luc bedankt voor de mooie tijd en nu het zover is gun ik je al het beste bij die mooie europese topclub
De helft van jou bericht klopt niet!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Nee dat noemen ze dan sarcastisch of cynisch.
Maar t komt niet echt over.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 23 mei 2011 - 18:09   quote  deeplink  
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:13 schreef Ronneke het volgende:
Luc is helemaal geen topspits, neemt de bal slecht aan, kan geen man uitspelen, goed voor intikkertjes. Hij heeft misschien potentie een type makaayspits te worden, alleen had hij beter een paar jaar gebleven. Inter speelt volgend jaar niet voor de titel en stallen ze hem bij een 2de divisie clubje om speelminuten te krijgen. Goed bezig...........!!!!
Jij gaat volledig aan het feit voorbij dat dit gassie pas 18 jaar is en net zijn eerste seizoen achter de rug heeft. 15 goals voor een 18-jarige spits van de nr 10 van Nederland is een hoop.

En wat respectloos richting Makaay. Roy was een topspits op zijn hoogtepunt. Bij Deportivo en bij Bayern. Hij is Europees topscorer geworden, dat zegt toch wel meer dan voldoende.

Bovendien, hoe kom je erbij dat Inter volgend jaar niet voor de titel gaat spelen. Ze hebben hem vorig jaar alles gewonnen. Dit jaar ging het minder, maar zijn ze alsnog 2de geworden op 6 punten van AC Milaan. Bovendien hebben ze weer de kwartfinales van de Champions League bereikt. De supercup en de wereldbeker gewonnen en staan ze in de finale van de Italiaanse beker.
The Q
 The Q - maandag 23 mei 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:22 schreef Quiroz het volgende:

[..]

3 miljoen in de winterstop, dat is echt geen appel en een ei hoor. Voor de winterstop was het niks, als ie nou was gegaan hadden we wel meer gevangen, maar destijds was ik er wel blij mee, bovendien als Inter op de stoep komt ga jij ook wel!
Je krijgt straks Bassie Dost met zijn pyjama voor 4 a 5 miljoen. Nu hebben we mensen nodig met Feyenoord hart die willen sterven op het veld.Volgens mij gaan er dan mooie dingen gebeuren de komende jaren.Wij hebben daar recht op als hondstrouw publiek zeker de laatste tien jaar.We zijn door diepe dalen gegaan en de spelers lijken er maar weinig mee te hebben tegenwoordig.Wijnaldum Fer en die Kastane.
Daarom zeg ik bijtekenen of oprotten vieze varkens.
Ronneke
 Ronneke - maandag 23 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jij gaat volledig aan het feit voorbij dat dit gassie pas 18 jaar is en net zijn eerste seizoen achter de rug heeft. 15 goals voor een 18-jarige spits van de nr 10 van Nederland is een hoop.

En wat respectloos richting Makaay. Roy was een topspits op zijn hoogtepunt. Bij Deportivo en bij Bayern. Hij is Europees topscorer geworden, dat zegt toch wel meer dan voldoende.

Bovendien, hoe kom je erbij dat Inter volgend jaar niet voor de titel gaat spelen. Ze hebben hem vorig jaar alles gewonnen. Dit jaar ging het minder, maar zijn ze alsnog 2de geworden op 6 punten van AC Milaan. Bovendien hebben ze weer de kwartfinales van de Champions League bereikt. De supercup en de wereldbeker gewonnen en staan ze in de finale van de Italiaanse beker.
Je leest niet goed, wat betreft Makaay, Luc kan zo goed worden als hem maar met de juiste mensen rond hem heen. Luc is te jong om te vertrekken, maar hopen voor hem dat hij vertrouwen krijgt en dat mensen bij een topclub geduld hebben.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Van mij mag ie gewoon slagen... Straalt ook weer af op ons cluppie!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 mei 2011 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:14 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Je leest niet goed, wat betreft Makaay, Luc kan zo goed worden als hem maar met de juiste mensen rond hem heen. Luc is te jong om te vertrekken, maar hopen voor hem dat hij vertrouwen krijgt en dat mensen bij een topclub geduld hebben.
mmmmmm, ik heb jouw eerdere reactie nog es gelezen, maar ik kan er niets anders van maken. of je bedoelt dat Luc op dit moment nog niets voorsteld, maar in potentie een topspits kan zijn (type Makaay). maar dat staat er niet zo.

Als je dat bedoelt, ok. Maar mijn punten blijven ook in dit geval overiend. Luc is nog een jong broekie die voor zijn leeftijd al heel ver is. De Messi's en Cristiano Ronaldo's van deze wereld waren op hun 18de ook nog geen wereldspeler he.
Els
 Els - dinsdag 24 mei 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:13 schreef Ronneke het volgende:
Luc is helemaal geen topspits, neemt de bal slecht aan, kan geen man uitspelen, goed voor intikkertjes. Hij heeft misschien potentie een type makaayspits te worden, alleen had hij beter een paar jaar gebleven. Inter speelt volgend jaar niet voor de titel en stallen ze hem bij een 2de divisie clubje om speelminuten te krijgen. Goed bezig...........!!!!
Jomanda? Jij hier?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 23:23 schreef hotjumper het volgende:
Van mij mag ie gewoon slagen... Straalt ook weer af op ons cluppie!
wat, dat als ze op jongen leeftijd vertrekken ook kunnen slagen? Heb liever voor feyenoord dat de naam luc castaignos nooit meer valt. Weer een bewijs dat vroeg vertrekken niet loont.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:12 schreef Els het volgende:

[..]

Jomanda? Jij hier?
bitchfight?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 mei 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:12 schreef Els het volgende:

[..]

Jomanda? Jij hier?
Ben meteen genezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc bedankt!









0.0065929