BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax praat al ruim 4 weken niet meer met AZ, Siem in de Spits?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Outlawhooligan-AFCA
 Outlawhooligan-AFCA - zondag 22 mei 2011 - 12:28   quote  deeplink  
zou de Boer doorhebben dat De Jong Ajax logish en simpel laat voetballen. dat sigthorsson eigenlijk niet nodig is?
of zou hij achter de schermen bezig zijn met een ander.

Wie staat er volgend jaar in de Spits!?!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 22 mei 2011 - 12:30   quote  deeplink  
Ik denk dat Sigthorsson nog wel met Ajax rond komt. Siem de Jong is anders wel een goed alternatief.
baco74
 baco74 - zondag 22 mei 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Ik denk dat De Boer wacht tot Mounir verkocht is.
En dan voordat Ajax dat naar buiten brengt snel met AZ onderhandelen,
zij zullen nog wel zakken met de prijs,
maar zullen dit niet doen als ze weten dat we geld voou Mounir gebeurd hebben.
Kunnen we niet gewoon ruilen?
roeliskoel
 roeliskoel - zondag 22 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Tactisch spelletje, volgend seizoen speelt Sighthorsson gewoon bij Ajax in de spits. Desnoods via arbritage. AZ is geen partij.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
mocht sigthorsson komen wat wil je dan doen met de jong?
Ik bedoel Janssen moet ook overkomen van twente en dan?
Dan heb je een middenveld met Janssen, Eriksen, de Zeeuw
In de aanval Ebicilio, Sigtorsson, Miralem
Robinho
 Robinho - zondag 22 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
5 miljoen is belachelijk voor een contract van 1 jaar. Ze wachten dus gewoon en intussen wimpelt Sighthorsson alle andere clubs af en daalt de prijs vanzelf.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 22 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
Kappen nou met Siem in de spits! dat is leuk tegen ploegjes in de eredivisie maar Europees heb je niks aan Siem in de spits! Het is een middenvelder mensen!!!!! Ajax heeft een echte spits nodig voorin. Siem was een noodoplossing omdat de rest blijkbaar niet voldeed. Dat ie het tegen Twente leuk doet ok maar verder maakt ie domme beslissingen die een echte spits niet maakt. Leuk meekaatsen is niet genoeg.
Mensen moeten niet vergeten dat we Mounir nog hebben. Die gast moet eerst maar eens weg zijn voordat Ajax pas een andere spits kan halen. Begrijp echt niet waarom mensen een middenvelder in de spits willen zien he. Dat mensen niet doorhebben dat je met Siem in de spits echt niks te zoeken hebt in de Cl. Leuke speler maar geen topper, vooral niet in de spits.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Zou het niet zo kunnen zijn, dat aangezien de Jong op het middenveld kan spelen maar ook in de spits, dat met de komst van Janssen het middenvelde eventueel te druk wordt?? en dat de Boer hierdoor de Jong doorschuift naar de spits, en dat hierdoor Sighorson misschien wel helemaal niet komt??
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:49 schreef Robinho het volgende:
5 miljoen is belachelijk voor een contract van 1 jaar. Ze wachten dus gewoon en intussen wimpelt Sighthorsson alle andere clubs af en daalt de prijs vanzelf.
Bij Feyenoord vroegen ze 2 Miljoen
Zal me niks verbazen al laat AZ m snel voor een 3 miljoen naar het buitenland gaan
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:56 schreef Ajax_fan het volgende:
Kappen nou met Siem in de spits! dat is leuk tegen ploegjes in de eredivisie maar Europees heb je niks aan Siem in de spits! Het is een middenvelder mensen!!!!! Ajax heeft een echte spits nodig voorin. Siem was een noodoplossing omdat de rest blijkbaar niet voldeed. Dat ie het tegen Twente leuk doet ok maar verder maakt ie domme beslissingen die een echte spits niet maakt. Leuk meekaatsen is niet genoeg.
Mensen moeten niet vergeten dat we Mounir nog hebben. Die gast moet eerst maar eens weg zijn voordat Ajax pas een andere spits kan halen. Begrijp echt niet waarom mensen een middenvelder in de spits willen zien he. Dat mensen niet doorhebben dat je met Siem in de spits echt niks te zoeken hebt in de Cl. Leuke speler maar geen topper, vooral niet in de spits.
Het is een spits mensen. Ik weet niet of je de wedstrijd tegen Twente gezien hebt?? maar als spits speelde hij het hele centrum van de nummer 2 van Nederland zoek.. scoort 2 keer en laat het elftal beter spelen.. Siempje kan prima in de spits, maar zal nog wel flinkbij moeten leren, omdat hij nog veel beter zou kunnen..
Robinho
 Robinho - zondag 22 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Hij was inderdaad goed, raak ook steeds meer overtuigd van zijn spitskwaliteiten. Zeker in het systeem waarin we nu spelen. Europees, tegen sterke tegenstanders denk ik alleen dat je beter iemand kunt hebben met wat meet snelheid en diepgang.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Volgens mij speelde Siem tegen AC Milaan in de spits een hele puike wedstrijd
Johnny3
 Johnny3 - zondag 22 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Voor mij hoeft die sigthorson helemaal niet te komen! Ik vind het een zwaar overhypete speler.. Laat siem nou maar lekker in spits staan. Nu heeft hij de hele zomer om zich voor te bereiden in plaats van ineens van ene op de andere dag van positie gewisseld te worden. heb het al eerder gezegd en zal het nog eens zeggen, siem kan er in een volledig seizoen in de spits zo 20-25 in knallen!
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:15 schreef Johnny3 het volgende:
Voor mij hoeft die sigthorson helemaal niet te komen! Ik vind het een zwaar overhypete speler.. Laat siem nou maar lekker in spits staan. Nu heeft hij de hele zomer om zich voor te bereiden in plaats van ineens van ene op de andere dag van positie gewisseld te worden. heb het al eerder gezegd en zal het nog eens zeggen, siem kan er in een volledig seizoen in de spits zo 20-25 in knallen!
Helemaal mee eens...en nie te vergeten dat dat ok andere mensen goed laat voetballen en duidelijk schept in het elftal
nummer10
 nummer10 - zondag 22 mei 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:58 schreef remco k het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn, dat aangezien de Jong op het middenveld kan spelen maar ook in de spits, dat met de komst van Janssen het middenvelde eventueel te druk wordt?? en dat de Boer hierdoor de Jong doorschuift naar de spits, en dat hierdoor Sighorson misschien wel helemaal niet komt??
Denk dat dejong moet concureren met een aankoop in de spits
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat zou eeuwig zonde zijn.
Sigthorsson kopen voor circa 5 miljoen en dan late concureren met iemand die het al goed doet.
Dat betekent dat of de transferwaarde van de jong gaat dalen omdat die nauwelijks speelt
Of je koop sigthorsson voor 5 miljoen en die speelt niet zodat hij nog maar 1 miljoen waard word
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Serrero komt ook over toch?? Tenminste de Boer zei dat er enkel wat dingetjes moesten worden rondgemaakt, de competitie voor Ajax capetown is nu ook afgelopen, en het zal dus van de week wel worden rondgemaakt.. Misschien dat die twee inderdaad om de spitspositie moeten gaan concurreren en dat Castilijon het talent achter die twee kan worden...

Ben trouwens benieuwd of Cvitanich nog mag blijven??
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:52 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dat zou eeuwig zonde zijn.
Sigthorsson kopen voor circa 5 miljoen en dan late concureren met iemand die het al goed doet.
Dat betekent dat of de transferwaarde van de jong gaat dalen omdat die nauwelijks speelt
Of je koop sigthorsson voor 5 miljoen en die speelt niet zodat hij nog maar 1 miljoen waard word
Ajax koopt Sigthorson voor geen cent meer dan 3,5 miljoen. en hij is pas 21 en de Jong zal na komend seizoen of het seizoen daarop wel vertrekken MOcht beide spelers komend seizoen voor ons spelen, dan zullen ze beiden genoeg minuten gaan maken..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax koopt Sigthorson voor geen cent meer dan 3,5 miljoen. en hij is pas 21 en de Jong zal na komend seizoen of het seizoen daarop wel vertrekken MOcht beide spelers komend seizoen voor ons spelen, dan zullen ze beiden genoeg minuten gaan maken..
Hoop het voor ze.
Zal echt zonde zijn als er 1 iemand onder zal lijden.
En ik denk ook echt dat de jong binnekort verkocht word als sigthorsson tekent
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Serrero komt ook over toch?? Tenminste de Boer zei dat er enkel wat dingetjes moesten worden rondgemaakt, de competitie voor Ajax capetown is nu ook afgelopen, en het zal dus van de week wel worden rondgemaakt.. Misschien dat die twee inderdaad om de spitspositie moeten gaan concurreren en dat Castilijon het talent achter die twee kan worden...

Ben trouwens benieuwd of Cvitanich nog mag blijven??
Soreno heet die toch? die spits van ajax cape town
JOOD
 JOOD - zondag 22 mei 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Iedereen is altijd van de talentjes toch?

Geef castillon dan de kans!

Siem is een geweldige middenvelder, maar in mijn ogen geen spits..

Castillon alleen is te weinig. Dus ik zou graag een van de volgende spelers zien:
Huntelaar (salaris zou veel zijn, maar lijkt me geen probleem.)
Lukaku (jongens we gaan cl spelen dus moet er gewoon een spits met potentie staan, ook al kost deze miljoenen.)

Mocht dalijk stighorsson of dost aangekocht worden dan heb ik vertrouwen in de staf.
Het belangrijkste is dat hij de filosofie snapt en goals maakt, maar geen ego-voetballer is.

Toch?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:11 schreef JOOD het volgende:
Iedereen is altijd van de talentjes toch?

Geef castillon dan de kans!

Siem is een geweldige middenvelder, maar in mijn ogen geen spits..

Castillon alleen is te weinig. Dus ik zou graag een van de volgende spelers zien:
Huntelaar (salaris zou veel zijn, maar lijkt me geen probleem.)
Lukaku (jongens we gaan cl spelen dus moet er gewoon een spits met potentie staan, ook al kost deze miljoenen.)

Mocht dalijk stighorsson of dost aangekocht worden dan heb ik vertrouwen in de staf.
Het belangrijkste is dat hij de filosofie snapt en goals maakt, maar geen ego-voetballer is.

Toch?
Huntelaar verdient volgens mij een 6 of 7 miljoen per jaar.
Dat kan en gaat ajax niet betalen plus ik denk niet dat Huntelaar wil verlagen naar 1.5 miljoen
freakie
 freakie - zondag 22 mei 2011 - 14:24   quote  deeplink  
6 A 7 MIL PER JAAR? DOE NORMAAL HOOR XD
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:49 schreef RedDevil1990 het volgende:
mocht sigthorsson komen wat wil je dan doen met de jong?
Ik bedoel Janssen moet ook overkomen van twente en dan?
Dan heb je een middenveld met Janssen, Eriksen, de Zeeuw
In de aanval Ebicilio, Sigtorsson, Miralem
je gaat cl draaien dus het word een zwaar seizoen mischien wil hij de selectie breeder maken?
freakie
 freakie - zondag 22 mei 2011 - 14:24   quote  deeplink  
sorry capslock:P
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:13 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Huntelaar verdient volgens mij een 6 of 7 miljoen per jaar.
Dat kan en gaat ajax niet betalen plus ik denk niet dat Huntelaar wil verlagen naar 1.5 miljoen
nee is te veel ik heb gelezen 4 miljoen maar goed...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Nou van 4 miljoen naar nederlands voetbal salaris is ook een hele hoop inleveren
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:33 schreef RedDevil1990 het volgende:
Nou van 4 miljoen naar nederlands voetbal salaris is ook een hele hoop inleveren
ja daarom zie ik het zeker niet gebeuren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door verbrande harry --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 mei 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:33 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

vriend pfffff ja daarom zie ik het zeker niet gebeuren...
Dan denken wij in ieder geval hetzelfde
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:35 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dan denken wij in ieder geval hetzelfde
als je dat maar weet.
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:02 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Soreno heet die toch? die spits van ajax cape town
Serero

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door remco k --
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Ik denk gewoon dat F. de Boer, Siem de Jong in de spits laat spelen.
En dan Castillion/Serero concurrend om de tweede spitspositie!
Dus waar ik bang voor ben, is dat ajax helemaal geen werk meer gaat maken van een Spits. Ik vind de Jong eerlijk gezegd wel iets van een spits hebben, als je ziet hoe hij bijvoorbeeld die 2 goals maakt tegen Twente. En hij laat middenvelders ook scoren.
Dat is ook een kwaliteit, en frankie is erg gecharmeerd van de Jong. Dus ik denk dat hij hem ook volgend seizoen gewoon daar laat staan. Siem de Jong, vind zijn huidige positie ook erg fijn. Dus waarom geen siem de jong in de spits, volgend seizoen!
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
En toch ben je bang dat Ajax geen spits gaat halen?
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:55 schreef remco k het volgende:
En toch ben je bang dat Ajax geen spits gaat halen?
Mijn enigste angst is, als ajax in CL gaat spelen. Dat De Jong iets tekort komt, en Castillion al helemaal. Maar voor de rest zie ik het wel goed komen!
Pietje
 Pietje - zondag 22 mei 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:52 schreef C. Eriksen het volgende:
Ik denk gewoon dat F. de Boer, Siem de Jong in de spits laat spelen.
En dan Castillion/Serero concurrend om de tweede spitspositie!
Dus waar ik bang voor ben, is dat ajax helemaal geen werk meer gaat maken van een Spits. Ik vind de Jong eerlijk gezegd wel iets van een spits hebben, als je ziet hoe hij bijvoorbeeld die 2 goals maakt tegen Twente. En hij laat middenvelders ook scoren.
Dat is ook een kwaliteit, en frankie is erg gecharmeerd van de Jong. Dus ik denk dat hij hem ook volgend seizoen gewoon daar laat staan. Siem de Jong, vind zijn huidige positie ook erg fijn. Dus waarom geen siem de jong in de spits, volgend seizoen!
En toch weet ik zeker, dat Ajax een "echte" spits gaat halen. Dat heb ik Frank de Boer zelf diverse keren horen zeggen. Ook Johan Cruijff is die mening toegedaan. Hoe goed Siem de Jong een aantal keren ook op nummer 9 heeft gespeeld, hij is beslist niet een echte spits met een neusje voor de goal en met instict om op het juiste moment op de juiste plek te staan. Ook dat heeft Siem de Jong in diverse wedstrijden helaas aangetoond! Ik ben er heilig van overtuigd, dat Ajax een dezer dagen zal gaan melden, dat Kolbeinn Sighthorsson Ajacied geworden is. En terecht in mijn ogen, want wil Ajax strakjes in de Champions League geen modderfiguur slaan, zoals in de twee wedstrijden tegen Real Madrid, zullen we absoluut (onder andere) een ware spits moeten hebben.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 22 mei 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 14:57 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Mijn enigste angst is, als ajax in CL gaat spelen. Dat De Jong iets tekort komt, en Castillion al helemaal. Maar voor de rest zie ik het wel goed komen!
Iets te kort? Mensen overschatten de Jong. 1 goede wedstrijd en mensen zij weer helemaal lyrisch. Die jongen komt tekort voor het hoogste niveau. En al helemaal als spits waarbij hij vaak beslissingen neemt die een echte spits nooit zou nemen. In de CL heb je niks aan de Jong. Er hoort een echte spits in de spits te staan en de tijd van spelers op verkeerde positie neerpleuren moet eens voorbij zijn!
de Jong is een middenvelder...punt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Ajax_fan --
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 22 mei 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch weet ik zeker, dat Ajax een "echte" spits gaat halen. Dat heb ik Frank de Boer zelf diverse keren horen zeggen. Ook Johan Cruijff is die mening toegedaan. Hoe goed Siem de Jong een aantal keren ook op nummer 9 heeft gespeeld, hij is beslist niet een echte spits met een neusje voor de goal en met instict om op het juiste moment op de juiste plek te staan. Ook dat heeft Siem de Jong in diverse wedstrijden helaas aangetoond! Ik ben er heilig van overtuigd, dat Ajax een dezer dagen zal gaan melden, dat Kolbeinn Sighthorsson Ajacied geworden is. En terecht in mijn ogen, want wil Ajax strakjes in de Champions League geen modderfiguur slaan, zoals in de twee wedstrijden tegen Real Madrid, zullen we absoluut (onder andere) een ware spits moeten hebben.
AMEN!
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar okey wat als er een echte Spits komt.
Wat gaat er met De jong gebeuren dan? Geen plaats op het middenveld meer!
En ik weet niet of Kolbeinn er wat van gaat maken bij ajax. Ik zie liever van Wolfswinkel komen!
Pietje
 Pietje - zondag 22 mei 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:16 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Maar okey wat als er een echte Spits komt.
Wat gaat er met De jong gebeuren dan? Geen plaats op het middenveld meer!
En ik weet niet of Kolbeinn er wat van gaat maken bij ajax. Ik zie liever van Wolfswinkel komen!
Alsjeblieft geen van Wolfswinkel!!! Dat vind ik nou een overschatte speler.
En wat betreft Siem de Jong, dat laat ik graag over aan Frank de Boer. Ik denk dat hij toch perfect op het middenveld uit de voeten komt. Maar nogmaals, dat is aan Frank en de rest van de technische staf.
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Alsjeblieft geen van Wolfswinkel!!! Dat vind ik nou een overschatte speler.
En wat betreft Siem de Jong, dat laat ik graag over aan Frank de Boer. Ik denk dat hij toch perfect op het middenveld uit de voeten komt. Maar nogmaals, dat is aan Frank en de rest van de technische staf.
Ik vind hem beter dan kolbeinn
Pietje
 Pietje - zondag 22 mei 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:59 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik vind hem beter dan kolbeinn
Laten we maar afwachten waarmee Frank de Boer gaat komen ;-)
sebas79
 sebas79 - zondag 22 mei 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Denk nog steeds dat Matavz de ideale spits is voor Ajax, denk alleen dat hij te duur is
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

Serero heeft vandaag getekend..
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 15:15 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Iets te kort? Mensen overschatten de Jong. 1 goede wedstrijd en mensen zij weer helemaal lyrisch. Die jongen komt tekort voor het hoogste niveau. En al helemaal als spits waarbij hij vaak beslissingen neemt die een echte spits nooit zou nemen. In de CL heb je niks aan de Jong. Er hoort een echte spits in de spits te staan en de tijd van spelers op verkeerde positie neerpleuren moet eens voorbij zijn!
de Jong is een middenvelder...punt!
Dat is jou mening, mijn mening is dat mits hij bijleert, hij een hele goed spits voor Ajax zou kunnen zijn, daar heeft hij in mijn ogen genoeg voor laten zien dit seizoen..
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 16:06 schreef sebas79 het volgende:
Denk nog steeds dat Matavz de ideale spits is voor Ajax, denk alleen dat hij te duur is
Matavz is inderdaad heel goed, Napoli heeft afgelopen winter te horen gekregen dat hij dacht ik 8 miljoen moet kosten... Ik denk dat hij dus haalbaar zou moeten zijn, echter wil Ajax dit soort bedragen niet meer uitgeven..
Sylvain
 Sylvain - zondag 22 mei 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Remco: weet jij hoeveel doelpunten Siem De Jong heeft gemaakt in de spits en in hoeveel wedstrijden ? Het laatste dat ik mij herinner is dat je zei: 7 doelpunten in 9 wedstrijden.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 mei 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Siem kan een spits zijn... Alleen moet hij nogveel leren dan..
nora
 nora - zondag 22 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 12:58 schreef remco k het volgende:
Nee Remco geloof het nou de Boer heeft verstand van het spelletje dus de Jong reserve of verkopen !!!!!!!!
nora
 nora - zondag 22 mei 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 13:15 schreef Johnny3 het volgende:
Jammer Johnny gelukkig heeft Frank meer verstand van voetbal als jij ,hij komt te kort !!!
Eide
 Eide - zondag 22 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Sigthorsson is op dit forum behoorlijk bewierookt. Ik vind 15 goals (waarvan 5 in 1 wedstrijd) in 31 wedstrijden niet bijzonder hoewel hij pas sinds de winterstop vaste keus is. Sigthorsson is een prima spits hoor, maar lijkt wel wat op Siem natuurlijk en mag toch echt niet te veel kosten.

Daarnaast heeft Ajax net een spits vastgelgd, Serraro. Die wil ik toch ook graag aan het werk zien voordat er weer extern iemand wordt aangetrokken.Toch moet er nog wel iemand bij komen want ik zie Castillion niet 1-2-3 doorbreken. Dat gezegd hebbende, Siem heeft de spits positie prima ingevuld en blijft een optie daar.

Dost blijft toch wel hoger in mijn aanzien staan dat dat velen hem geven. De voorhoede van was best heel leuk, en Dost liet zien goed uit de voeten te kunnen met vleugelspelers. Ook Dost kan geen zeker geen geweldige cijfers op de mat leggen, maar voor mij is Dost net iets completer dan Sigthorsson, en puur vanuit mijn persoonlijke overtuiging vind ik dan dat je voor Nederlandse spelers moet kiezen waar mogelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax praat al ruim 4 weken niet meer met AZ, Siem in de Spits?

0.0055990