BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax praat al ruim 4 weken niet meer met AZ, Siem in de Spits?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sebas79
 sebas79 - zondag 22 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Matavz is inderdaad heel goed, Napoli heeft afgelopen winter te horen gekregen dat hij dacht ik 8 miljoen moet kosten... Ik denk dat hij dus haalbaar zou moeten zijn, echter wil Ajax dit soort bedragen niet meer uitgeven..
Idd, ben ik ook wel mee eens dat Ajax dat soort bedragen niet meer gaat betalen .
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
az wil 5 miljoen en ajax heeft 3.5 miljoen geboden voor een speler met een contract van nog slechts 1 jaar!

sightorsson heeft al aangegeven dat hij het buitenland nog niet in wil en ook twente en psv wil hij niet heen!
hij heeft gezegt dat hij naar ajax wil en earnest stewart gevraagt of hij wil gaan meewerken, dus dat gaat wel rondkomen!
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
az wil 5 miljoen en ajax heeft 3.5 miljoen geboden voor een speler met een contract van nog slechts 1 jaar!

sightorsson heeft al aangegeven dat hij het buitenland nog niet in wil en ook twente en psv wil hij niet heen!
hij heeft gezegt dat hij naar ajax wil en earnest stewart gevraagt of hij wil gaan meewerken, dus dat gaat wel rondkomen!
Dat is inmiddels al weer een week of 3 geleden..
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is inmiddels al weer een week of 3 geleden..
dit heb ik afgelopen maandag op voetbalprimeur gelezen
Eide
 Eide - maandag 23 mei 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Of misschien Bendtner die graag weg wil bij Arsenal. Is nog heel jong, nog altijd een talent maar komt in London niet aan spelen toe. Sterke vent, kopsterk ook, past wel in het profiel dat Ajax zoekt.

http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-League/article/detail/2436275/2011/05/23/Bendtner-wil-weg-bij-Arsenal.dhtml
Outlawhooligan-AFCA
 Outlawhooligan-AFCA - maandag 23 mei 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:28 schreef Eide het volgende:
Of misschien Bendtner die graag weg wil bij Arsenal. Is nog heel jong, nog altijd een talent maar komt in London niet aan spelen toe. Sterke vent, kopsterk ook, past wel in het profiel dat Ajax zoekt.

http://www.ad.nl/ad/nl/1052/Premier-League/article/detail/2436275/2011/05/23/Bendtner-wil-weg-bij-Arsenal.dhtml
opzoek naar nederlands sprekende spits vriend
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 23 mei 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:31 schreef Outlawhooligan-AFCA het volgende:

[..]

opzoek naar nederlands sprekende spits vriend
Wat maakt dat nou uit als die zich tog goed verstaanbaar kan maken, en gaat oefen voor de de nederlandse taal en er 25 inschiet niks mis mee al praat die afrikaans

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax praat al ruim 4 weken niet meer met AZ, Siem in de Spits?

0.0044450