|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 18:48 schreef remco k het volgende:[..] Matavz is inderdaad heel goed, Napoli heeft afgelopen winter te horen gekregen dat hij dacht ik 8 miljoen moet kosten... Ik denk dat hij dus haalbaar zou moeten zijn, echter wil Ajax dit soort bedragen niet meer uitgeven.. Idd, ben ik ook wel mee eens dat Ajax dat soort bedragen niet meer gaat betalen . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
az wil 5 miljoen en ajax heeft 3.5 miljoen geboden voor een speler met een contract van nog slechts 1 jaar!
sightorsson heeft al aangegeven dat hij het buitenland nog niet in wil en ook twente en psv wil hij niet heen! hij heeft gezegt dat hij naar ajax wil en earnest stewart gevraagt of hij wil gaan meewerken, dus dat gaat wel rondkomen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:18 schreef Luis_suarez_19 het volgende:az wil 5 miljoen en ajax heeft 3.5 miljoen geboden voor een speler met een contract van nog slechts 1 jaar! sightorsson heeft al aangegeven dat hij het buitenland nog niet in wil en ook twente en psv wil hij niet heen! hij heeft gezegt dat hij naar ajax wil en earnest stewart gevraagt of hij wil gaan meewerken, dus dat gaat wel rondkomen! Dat is inmiddels al weer een week of 3 geleden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dit heb ik afgelopen maandag op voetbalprimeur gelezen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
quote: opzoek naar nederlands sprekende spits vriend |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
quote: Wat maakt dat nou uit als die zich tog goed verstaanbaar kan maken, en gaat oefen voor de de nederlandse taal en er 25 inschiet niks mis mee al praat die afrikaans |
|
|
|