|
|
gladdeharry
|
|
|
Ik vind dat van Geel Bruins alsnog een nieuw kontrakt moet aanbieden. Hij is onze beste middenvelder. Het wordt tijd voor een handtekeningaktie! |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
ik ben blij als die weg is! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR Chicharrero
|
|
|
Hij heeft niet veel laten zien in ze jaren bij Feyenoord maar let maar op, straks speelt hij in een goed draaiend team wel de sterren van de hemel en word die voor heel veel geld door verkocht. Hebben we weer wat om op te zeiken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 12:50 schreef FR Chicharrero het volgende:Hij heeft niet veel laten zien in ze jaren bij Feyenoord maar let maar op, straks speelt hij in een goed draaiend team wel de sterren van de hemel en word die voor heel veel geld door verkocht. Hebben we weer wat om op te zeiken. dat dacht ik van landzaat en tiendalli ook hahahahaha |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
ja laten we hem een 3jarig contract aanbieden omdat hij zo vaak op de tribune zit... hij kan het wel maar hij heeft 4 jaar lang de kans gehad en t is m niet gelukt. sorry maar dan komt t na 6 jaar ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
Mee eens dat hij moet blijven. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Loeiegie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben fan van de voetballer Bruins, had 't graag anders gezien maar misschien toch beter voor hem als ie verkast? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 14:11 schreef sevillana het volgende:[..] ben fan van de voetballer Bruins, had 't graag anders gezien maar misschien toch beter voor hem als ie verkast? Eens. Hoewel ik het woord fan een belaste term vind. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
alleen als feyenoord spelers zou kopen of huren met een goed spelinzicht zou hij met zijn soort voetballen slagen.chter in dit team niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben alleen zo bang dat hij dadelijk bij een andere ploeg wel uitgroeit tot een topper |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ppppppppppppfffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hoe vertaal ik dit is dit een pdf file |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zaqt aan wat anders te denken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
power
|
|
|
MO: Nieuw (magerder) contract aanbieden en vervolgens verhuren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja maar ik ben bang dat Luigi niet zo een eergevoel heeft |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Bruins moet blijven!
Nou laten we ff voorop stellen dat die niks moet Als die weg gaat dan accepteren we dat, dan slapen we 1 nachtje slecht En vooral hopen dat die het elders beter doet dan dat die lamstraal hier heeft laten zien |
|
|
|
|
opnaarbeteretijden
|
|
|
het is een goede actie om je middenvelder de laan uit te sturen terwijl je er als het tegen zit 2 kwijt ben, snap het niet. en dan uiteindelijk je halve middenveld weg, en dan een 3e hands gehandicapte transfervrije waterzakdrager. contract geven klaar!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 12:42 schreef gladdeharry het volgende:Ik vind dat van Geel Bruins alsnog een nieuw kontrakt moet aanbieden. Hij is onze beste middenvelder. Het wordt tijd voor een handtekeningaktie! Familie van verbrande harry zekert? |
|
|
|
|
opnaarbeteretijden
|
|
|
als fer en wijaldum pleite zijn mag je blij zijn dat hij verlengt is. kom op hebben geen cent te makken. been pleite, en willem halen die maakt van een steward nog een internationel. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:26 schreef opnaarbeteretijden het volgende:het is een goede actie om je middenvelder de laan uit te sturen terwijl je er als het tegen zit 2 kwijt ben, snap het niet. en dan uiteindelijk je halve middenveld weg, en dan een 3e hands gehandicapte transfervrije waterzakdrager. contract geven klaar!! Bruins voetbalt ook als een 3e hands gehandicapte transfervrije waterzakdrager Alleen een 3e hands gehandicapte transfervrije waterzakdrager is denk ik goedkoper |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
misschien dat van hanegem nog zin heeft om een jaartje te voetballen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja goed idee dan kan Cruijff en coronel ook hun voetbalschoenen weer aantrekken ipv stemming makerij |
|
|
|
|
opnaarbeteretijden
|
|
|
smeken of je aub wil blijven, gaan nog net nie op d knietjes. voetballen met hart voor je club, en al je ziel en zaligheid, wegwezen. ben geeb bruins fan, maar ik weet zeker dat dat hij er alles aan probeert, geef vertrouwen. been maakt een drama seizoen en iedereen blijft steunen. deze man had een hele kuip en vertrouwen motten krijgen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:39 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Bruins voetbalt ook als een 3e hands gehandicapte transfervrije waterzakdrager Alleen een 3e hands gehandicapte transfervrije waterzakdrager is denk ik goedkoper Beetje genante opmerking, vind je niet? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Waarom zou je dat willen? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Als je het een dag later terug lees best wel ja Maar blijf er wel bij dat Bruins als een natte krant speelt |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Best raar dat ie nooit verhuurd is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Misschien toch verlengen en hem een jaar bij Excelsior stallen of in ieder geval een half jaar als hij weer wedstrijdritme heeft!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahaha, je hebt gelijk, verkeerde woordkeuze van me |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik denk dat Van Geel wacht tot Wijnaldum verkocht is! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
MMM zeg is wat, 'moet' Bruins nou echt blijven? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: MMM zal zeggen: "kan er helemaal niets van!" ;-) Daarover zijn wij het al tijden niet eens, net als over de meeste andere dingen trouwens ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 12:42 schreef gladdeharry het volgende:Ik vind dat van Geel Bruins alsnog een nieuw kontrakt moet aanbieden. Hij is onze beste middenvelder. Het wordt tijd voor een handtekeningaktie! Heb de laatste handtekening al voor behoud jongerencentrum alhier gegeven. Jammer...Handtekeningen op! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 16:40 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heb de laatste handtekening al voor behoud jongerencentrum alhier gegeven. Jammer...Handtekeningen op! Probeer een voettekening Henk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kan ik alleen mee schilderen, Suijltje! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Schilder je je handtekening met je voeten, probleem opgelost! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neuh, dát verkoop ik weer liever als kunstwerk.
Bovendien hoeft Bruins niet te blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Verder:
2010/2011 Feyenoord Rotterdam 2 goals 4 assists 2009/2010 Feyenoord Rotterdam 2 goals 3 assists 2008/2009 Feyenoord Rotterdam 1 goal 0 assists 2007/2008 Feyenoord Rotterdam 6 goals 3 assists
Indrukwekkende cijfers ja.. De vlag hangt uit, eindelijk zijn we van hem af
Martin bedankt!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 18:03 schreef MMM het volgende:[..] [..] Verder: 2010/2011 Feyenoord Rotterdam 2 goals 4 assists 2009/2010 Feyenoord Rotterdam 2 goals 3 assists 2008/2009 Feyenoord Rotterdam 1 goal 0 assists 2007/2008 Feyenoord Rotterdam 6 goals 3 assists Indrukwekkende cijfers ja.. De vlag hangt uit, eindelijk zijn we van hem af Martin bedankt!! Duidelijk. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Rara over wie gaat dit
2009/10 ¨ Feyenoord Eredivisie Wedstrijden 11 Goals 2 |
|
|
|
|
willempie
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Heb je een hekel aan excelsior of aan Lammers?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|