BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins moet blijven!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 16:48   quote  deeplink  
ik vind,dat die maar moet vertrekken en misschien dat die bij een andere club de juiste voetbal mentaliteit krijgt.
Op dit moment is die het niet waardig om in onze voetbaltempel te mogen ballen
Aan zn kwaliteiten ligt het niet ben ik van overtuigd,alleen zn uitstraling en mentaliteit past niet bij feijenoord
ZO IK HEB GESPROKEN ZULLEN ER WEL WEER BIJ ZIJN DIE ER NIET MEE EENS ZIJN
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
je caps-lock blijft hangen mijn jongen....en Bruins moet maar lekker gaan.
als ie echt zo goed was, hadden ze wel voor hem in de rij gestaan.
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 mei 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 17:02 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
je caps-lock blijft hangen mijn jongen....en Bruins moet maar lekker gaan.
als ie echt zo goed was, hadden ze wel voor hem in de rij gestaan.
Als de spelers om hem heen zo goed waren als sommigen hier (of de spelers zelf) denken dan hadden de clubs voor hem in de rij gestaan.
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 18:24 schreef Maximus het volgende:

[..]

Als de spelers om hem heen zo goed waren als sommigen hier (of de spelers zelf) denken dan hadden de clubs voor hem in de rij gestaan.
te simpel
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Zeggen dat ie er géén donder van kan.. dat is simpel...
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 18:41 schreef Maximus het volgende:
Zeggen dat ie er géén donder van kan.. dat is simpel...
Dat hoor je me ook niet zeggen....
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Hij kan er vrij weinig van dan..
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 18:47 schreef craven het volgende:

[..]

Dat hoor je me ook niet zeggen....
Zeg ik toch ook niet... Sommigen branden m werkelijk tot de grond toe af! Waarom? Ok hij oogt een beetje lui maar heb m toch ook echt zien werken hoor! Slidings zien maken en mee zien verdedigen. Kijk maar s goed hoeveel Wijnaldum meeverdedigt... die laat vaak zn man lopen terwijl die er 2 meter vanaf staat. Dan krijgt de tegenstander overtal op middenveld en komt onze verdediging onder druk te staan. Als je imo anders gaat spelen en iedereen zn taken goed uitvoert kan Bruins een meerwaarde zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 18:52 schreef Maximus het volgende:

[..]

Zeg ik toch ook niet... Sommigen branden m werkelijk tot de grond toe af! Waarom? Ok hij oogt een beetje lui maar heb m toch ook echt zien werken hoor! Slidings zien maken en mee zien verdedigen. Kijk maar s goed hoeveel Wijnaldum meeverdedigt... die laat vaak zn man lopen terwijl die er 2 meter vanaf staat. Dan krijgt de tegenstander overtal op middenveld en komt onze verdediging onder druk te staan. Als je imo anders gaat spelen en iedereen zn taken goed uitvoert kan Bruins een meerwaarde zijn.
Het verschil is dat Wijnaldum wel laat zien dat hij kan voetballen. Hij heeft ook heel veel kritiek gehad de eerste seizoenshelft, in de tweede seizoenshelft ging hij steeds beter draaien.

Als Bruins aanvallend (doelpunten/assists) meer had gebracht was er ook veel minder kritiek geweest over de manier waarop hij verdedigd.
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 18:52 schreef Maximus het volgende:

[..]

Zeg ik toch ook niet... Sommigen branden m werkelijk tot de grond toe af! Waarom? Ok hij oogt een beetje lui maar heb m toch ook echt zien werken hoor! Slidings zien maken en mee zien verdedigen. Kijk maar s goed hoeveel Wijnaldum meeverdedigt... die laat vaak zn man lopen terwijl die er 2 meter vanaf staat. Dan krijgt de tegenstander overtal op middenveld en komt onze verdediging onder druk te staan. Als je imo anders gaat spelen en iedereen zn taken goed uitvoert kan Bruins een meerwaarde zijn.
Bruins heeft 3 seizoenen hier gespeeld, in verschillende opstellingen met verschillende spelers. Als je objectief ben kan je wel stellen dat hij niet heeft gebracht wat je kon verwachten. Dat het aan alle andere ligt dat hij niet uit de verf komt: nee, sorry. Als je zo goed ben dan komen je kwaliteiten altijd bovendrijven...
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 mei 2011 - 19:14   quote  deeplink  
vind ik te makkelijk
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 19:14 schreef Maximus het volgende:
vind ik te makkelijk
want?
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 19:08 schreef craven het volgende:

[..]

Bruins heeft 3 seizoenen hier gespeeld, in verschillende opstellingen met verschillende spelers. Als je objectief ben kan je wel stellen dat hij niet heeft gebracht wat je kon verwachten. Dat het aan alle andere ligt dat hij niet uit de verf komt: nee, sorry. Als je zo goed ben dan komen je kwaliteiten altijd bovendrijven...
Eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 19:14 schreef Maximus het volgende:
vind ik te makkelijk
vind ik niet. Onder even lastige omstandigheden hebben andere spelers het ook moeilijk gehad, maar zich toch kunnen verbeteren laten zien van waarde voor Feyenoord kunnen zijn. Bijv De Vrij, Fer, Wijnaldum, Biseswar en Castaignos.
JanM
 JanM - dinsdag 31 mei 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 18:52 schreef Maximus het volgende:

[..]

Zeg ik toch ook niet... Sommigen branden m werkelijk tot de grond toe af! Waarom? Ok hij oogt een beetje lui maar heb m toch ook echt zien werken hoor! Slidings zien maken en mee zien verdedigen. Kijk maar s goed hoeveel Wijnaldum meeverdedigt... die laat vaak zn man lopen terwijl die er 2 meter vanaf staat. Dan krijgt de tegenstander overtal op middenveld en komt onze verdediging onder druk te staan. Als je imo anders gaat spelen en iedereen zn taken goed uitvoert kan Bruins een meerwaarde zijn.
Wat nog veel erger is dat Fer zijn tegenstander regelmatig laat lopen! Een echte #10 staat er vooral in om zijn aanvallende kwaliteiten! Wijnaldum ging pas renderen toen achter hem de boel goed stond met Meeuwis en voor hem Ryo en en een 'ineens' weer goed spelende Biseswar stonden. En dat hij er vervolgens 14 in kan prikken is puur een gevolg daarvan. Als Bruins de tweede helft van het seizoen daar gestaan had, had hij er zeker zoveel ingeprikten/of anderen nog meer laten scoren. Bruins heeft immers WEL oog voor zijn medespelers, Wijnaldum niet of nauwelijks!
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat nog veel erger is dat Fer zijn tegenstander regelmatig laat lopen! Een echte #10 staat er vooral in om zijn aanvallende kwaliteiten! Wijnaldum ging pas renderen toen achter hem de boel goed stond met Meeuwis en voor hem Ryo en en een 'ineens' weer goed spelende Biseswar stonden. En dat hij er vervolgens 14 in kan prikken is puur een gevolg daarvan. Als Bruins de tweede helft van het seizoen daar gestaan had, had hij er zeker zoveel ingeprikten/of anderen nog meer laten scoren. Bruins heeft immers WEL oog voor zijn medespelers, Wijnaldum niet of nauwelijks!
met name de laatste zin
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Bruins heeft het niet waar kunnen maken bij ons, helaas! Ik had er meer van verwacht.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
En dat hebben we geweten :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Als Bruins de tweede helft van het seizoen daar gestaan had, had hij er zeker zoveel ingeprikten/of anderen nog meer laten scoren. Bruins heeft immers WEL oog voor zijn medespelers, Wijnaldum niet of nauwelijks!
mwa, Bruins heeft in de 3 seizoenen hiervoor met nog betere spelers gespeeld en toch nooit in de buurt gekomen van dat aantal.

Luigi is meer dan man van de pass dan van de goals. Gini heeft veel meer scorend vermogen, onder andere omdat hij ook behoorlijk kan koppen.

Maar Bruins is een gesloten boek. Kwaliteit komt altijd bovendrijven, kijk maar naar Gini die zich herpakt heeft en er zijn nog veel meer voorbeelden in de selectie. Bruins heeft het niet laten zien. end of story.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 14:20 schreef JanM het volgende:
Van Geel schijnt een voorkeur te hebben voor Bruins boven Hadouir ...
Volgens mij, en gezien de laatste posts zou dit Luigi zelf wel eens kunnen zijn, kijk maar naar de vraagstelling van Luigi...eh ik bedoel jan M.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 10:41 schreef JanM het volgende:
Ik denk dat Van Geel wacht tot Wijnaldum verkocht is!
das 1
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 14:27 schreef JanM het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/32304-roy-makaay-gelooft-in-een-wederopstanding-van-bruins/

Als mannen als Makaay en Van Marwijk het al voorspellen gaat het ook gebeuren, dus Van Geel: biedt die gozer s.v.p. alsnog een nieuw contract aan!
das 2
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 16:09 schreef JanM het volgende:
Het is nog niet te laat Martin!
das 3
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 14:08 schreef JanM het volgende:
Is Bruins eigenlijk nog ter sprake gekomen gisteren?
das 4
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 14:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Dan ga jij er van uit dat Wijnaldum blijft, want anders hebben we voor #10 alleen JDT (als 'ie kan spelen) en Van Haaren. Lijkt me een beetje weinig ...
das 5
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat nog veel erger is dat Fer zijn tegenstander regelmatig laat lopen! Een echte #10 staat er vooral in om zijn aanvallende kwaliteiten! Wijnaldum ging pas renderen toen achter hem de boel goed stond met Meeuwis en voor hem Ryo en en een 'ineens' weer goed spelende Biseswar stonden. En dat hij er vervolgens 14 in kan prikken is puur een gevolg daarvan. Als Bruins de tweede helft van het seizoen daar gestaan had, had hij er zeker zoveel ingeprikten/of anderen nog meer laten scoren. Bruins heeft immers WEL oog voor zijn medespelers, Wijnaldum niet of nauwelijks!
En de uitsmijter van de avond NUMMER 6
JanM
 JanM - dinsdag 31 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Volgens mij is het enige bewijs dat hiermee geleverd is dat jij tot 6 kunt tellen hahaha. Ik ben Bruins niet, maar geloof nog steeds dat het er bij die gozer uit gaat komen. Maar goed, niet meer bij Feyenoord vrees ik ...

das 7!
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:02 schreef JanM het volgende:
Volgens mij is het enige bewijs dat hiermee geleverd is dat jij tot 6 kunt tellen hahaha. Ik ben Bruins niet, maar geloof nog steeds dat het er bij die gozer uit gaat komen. Maar goed, niet meer bij Feyenoord vrees ik ...

das 7!
Niet?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
weet niet waar het inzit bij Bruins, maar waar het nu zit komt het er nooit uit
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 06:58   quote  deeplink  
De clubs staan in de rij..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins moet blijven!









0.0061910