|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
DC United - Ajax vanavond live bij Eredivisie live (AjaxF-side.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt vanavond om 23:00 een oefenwedstrijd tegen DC United in Amerika..
Voor de liefhebbers |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Goed moment voor de Boer om een aantal jongelingen te testen. Zijn jammer genoeg niet heel veel bij de selectie want ik had bijv. Castillion toch een kans gegeven. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Ik ga wel even kijken vanavond! Ben benieuwd. Overigens zal het niet spannend zijn! Maar ik ben aan het afkicken haha.. Ik wil het graag even zien!
Hieronder de selectie. Het is eigenlijk "normale" selectie zoals we die het afgelopen seizoen gezien hebben.
@ Dutchajaxmen, Castillion is voor zover ik weet nog geblesseerd aan de knie.
Ajax reist donderdag met 18 spelers naar de Verenigde Staten voor een oefentrip. Het team van Frank de Boer neemt het zaterdag in Washington DC op tegen DC United. Drie dagen later speelt Ajax een oefenwedstrijd tegen Portland Timbers. Naast twee wedstrijden staat onder andere ook een bezoek aan adidas en het Witte Huis gepland. Selectie voor oefentrip Amerika
Maarten Stekelenburg Jeroen Verhoeven Kenneth Vermeer Gregory van der Wiel Toby Alderweireld Jan Vertonghen Vurnon Anita Eyong Enoh Miralem Sulejmani Siem de Jong André Ooijer Daley Blind Nicolas Lodeiro Demy de Zeeuw Oleguer Dario Cvitanich Aras Özbiliz Lorenzo Ebecilio
De geblesseerde Rasmus Lindgren (knie) en Mounir El Hamdaoui (hamstring) blijven in Amsterdam achter. Ook Christian Eriksen en Nicolai Boilesen zijn er niet bij. De twee Denen bereiden zich voor op het EK U-21 met Denemarken. Nicolas Lodeiro maakt alleen het eerste deel van de trip mee. Na de oefenwedstrijd tegen DC United vliegt hij terug naar Amsterdam. Enkele dagen later speelt hij met Uruguay een oefeninterland in en tegen Duitsland ter voorbereiding op de Copa America.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door BRW -- |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Ga zeker kijken , hoop dat Lodeiro een helft gaat spelen . |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Zal me niks verbazen als hij weer Cvitanich in de spits zet en de Jong op 10 want oh wee als Lodeiro eens minuten mag maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Jemig das wel erg laat. Dan maar opnemen en morgen kijken :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 13:49 schreef Ajax_fan het volgende:Zal me niks verbazen als hij weer Cvitanich in de spits zet en de Jong op 10 want oh wee als Lodeiro eens minuten mag maken. Tegen Japan liet hij Lodeiro gewoon spelen hoor. En aangezien dit een oefenpot is...Dat lodeiro in de competitie niet heeft gespeeld vind ik ook heel erg jammer, maar wel logisch gezien de prestaties van Eriksen.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 13:52 schreef remco k het volgende:[..] Tegen Japan liet hij Lodeiro gewoon spelen hoor. En aangezien dit een oefenpot is...Dat lodeiro in de competitie niet heeft gespeeld vind ik ook heel erg jammer, maar wel logisch gezien de prestaties van Eriksen.. Eriksen speelt ook niet elke wedstrijd top en ik zou het jammer vinden dat een goede voetballer als Lodeiro straks aan de kant geschoven wordt omdat Eriksen zoveel moet spelen. Die jongen is 19 geloof ik. Die hoeft niet het hele seizoen te spelen. Lodeiro en Cvitanich is een geweldig koppel.En Lodeiro heeft een goede vrije trap in de benen. Ik had graag gezien dat de Boer hem eens liet invallen in plaats van steeds die standaard wissels van Blind, Enoh en Ozbiliz. Hij speelde idd tegen Japan en speeld eook een prima wedstrijd ook. Ik vind Eriksen niet elke wedstrijd goed spelen en hoe goed hij ook is ook Eriksen mag wel eens gewisseld worden. Eriksen is er nu niet bij dus ik hoop echt dat Lodeiro nu eens 90 minuten mee mag doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: hij wel effe opnemen en morgen kijken... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: voetbal is voetbal vriend |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: als jij van voetbal houdt dan kijk je geen 010 ouwe dat is alles behalve voetbal. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 14:33 schreef verbrande harry het volgende:[..] als jij van voetbal houdt dan kijk je geen 010 ouwe dat is alles behalve voetbal. Dat valt ook onder liefde |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: oke in jou beleving,maar die heb ik niet hoog zitten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 14:03 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Eriksen speelt ook niet elke wedstrijd top en ik zou het jammer vinden dat een goede voetballer als Lodeiro straks aan de kant geschoven wordt omdat Eriksen zoveel moet spelen. Die jongen is 19 geloof ik. Die hoeft niet het hele seizoen te spelen. Lodeiro en Cvitanich is een geweldig koppel.En Lodeiro heeft een goede vrije trap in de benen. Ik had graag gezien dat de Boer hem eens liet invallen in plaats van steeds die standaard wissels van Blind, Enoh en Ozbiliz. Hij speelde idd tegen Japan en speeld eook een prima wedstrijd ook. Ik vind Eriksen niet elke wedstrijd goed spelen en hoe goed hij ook is ook Eriksen mag wel eens gewisseld worden. Eriksen is er nu niet bij dus ik hoop echt dat Lodeiro nu eens 90 minuten mee mag doen. Mee eens, ook had de Boer bij een voorsprong best eens kunnen spelen met Eriksen en Lodeiro naast elkaar, dat zou ik ook wel graag eens willen zien..
Hopelijk speelt Lodeiro vanavond, ik ben namelijk erg gecharmeerd van hem.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hahaha wat een reactie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hoeveel wedstrijden speelt ajax daar, en wanneer komen ze terug??
ik wil het eigenlijk wel even zien, maar morgen vroeg moet ik om 04.15 weer aan et werk en dan is het tijdstip van de wedstrijd wel erg laat |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:hoeveel wedstrijden speelt ajax daar, en wanneer komen ze terug?? ik wil het eigenlijk wel even zien, maar morgen vroeg moet ik om 04.15 weer aan et werk en dan is het tijdstip van de wedstrijd wel erg laat Wat doe jij voor werk eigenlijk? Als ik vragen mag? Dat je er zow vroeg uit moet....pfff ik moet een uurtje later, maar ik loop de ochtendkrant. WHAHAHAHA |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hahaha, ik ben meubelmaker, maar wij werken en in de zaak, maar we zetten ook complete slaapkamers etc bij mensen thuis in heel nederland! en als je dan zoals morgen in groningen moet zijn , en je moet daar om 7.15 zijn, dan moet je vroeg weg, snap je! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:hahaha, ik ben meubelmaker, maar wij werken en in de zaak, maar we zetten ook complete slaapkamers etc bij mensen thuis in heel nederland! en als je dan zoals morgen in groningen moet zijn , en je moet daar om 7.15 zijn, dan moet je vroeg weg, snap je! hahaha okey dan! Ja ik snap het! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: eigenlijk wil ik me cluppie altijd zien, maar anders wordt het echt afzien op de vroege maandagmorgen, en het nadeel is, morgen het laatste adres is leeuwarden dus dan ben je nog gruwelijk laat thuis ook |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:25 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] eigenlijk wil ik me cluppie altijd zien, maar anders wordt het echt afzien op de vroege maandagmorgen, en het nadeel is, morgen het laatste adres is leeuwarden dus dan ben je nog gruwelijk laat thuis ook Wojoow, ja dan maak je aardig wat uurtjes zo hier en daar! Ben je ook nog un dag vrij in de week dan? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Met het licht uit zeker. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:22 schreef Luis_suarez_19 het volgende:hahaha, ik ben meubelmaker, maar wij werken en in de zaak, maar we zetten ook complete slaapkamers etc bij mensen thuis in heel nederland! en als je dan zoals morgen in groningen moet zijn , en je moet daar om 7.15 zijn, dan moet je vroeg weg, snap je! Douw je daar de de dvd er toch ff in, kan je gelijk het bedje testen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:27 schreef baco74 het volgende:[..] Douw je daar de de dvd er toch ff in, kan je gelijk het bedje testen. Gehe LOL |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:25 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Wojoow, ja dan maak je aardig wat uurtjes zo hier en daar! Ben je ook nog un dag vrij in de week dan? soms, kijk morgen ben ik dan rond 8 uur half 9 thuis! kijk maandag , dinsdag, en vrijdag zit ik op de bus(slaapkamers etc zetten) en dan kan je hele lange dagen maken, op woensdag en donderdag sta ik in de zaak zelf om de meubels te produceren, dus dan ben ik meestal 6 uur thuis en hoe ik pas 8 uur te starten, dan valt het wel mee, alhoewel ik pas 20 ben! maar soms hebben we inderdaad een dag of 2 vrij! ( 1 keer in de 3 weken lang weekend van vrijdag tot maandag |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] soms, kijk morgen ben ik dan rond 8 uur half 9 thuis! kijk maandag , dinsdag, en vrijdag zit ik op de bus(slaapkamers etc zetten) en dan kan je hele lange dagen maken, op woensdag en donderdag sta ik in de zaak zelf om de meubels te produceren, dus dan ben ik meestal 6 uur thuis en hoe ik pas 8 uur te starten, dan valt het wel mee, alhoewel ik pas 20 ben! maar soms hebben we inderdaad een dag of 2 vrij! ( 1 keer in de 3 weken lang weekend van vrijdag tot maandag Heb je een eigen bedrijf? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sons of anarchy....veel vetter man.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee nog niet, is het bedrijf van me oom, het is echter wel de bedoeling dat ik het (ooit) ga overnemen, maar voorlopig wil ik dat nog niet, dan is me vrijheid naar de klote |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Die flippo's?
Die zouden Excalibur niet eens binnenkomen man, hahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nee nog niet, is het bedrijf van me oom, het is echter wel de bedoeling dat ik het (ooit) ga overnemen, maar voorlopig wil ik dat nog niet, dan is me vrijheid naar de klote Praat me er niet van.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah.is dat eetcafe aan de ouwezijds toch?;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat een eigen bedrijf hebben, of in mijn geval aan het opstarten met een baan ernaast je van je vrijheid berooft.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
oohh zo, daar ben ik dus bang voor, nu is het sweekends nog lekker op stap en veel bij vrienden zijn, en uiteraard moet ik ook me meisje een beetje onderhouden! gaat lastig worden dan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 21:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:oohh zo, daar ben ik dus bang voor, nu is het sweekends nog lekker op stap en veel bij vrienden zijn, en uiteraard moet ik ook me meisje een beetje onderhouden! gaat lastig worden dan! Die tijd heb ik wel gehad, maar voor de baas werk ik 60 uur in de week, en dan nog 20 uur minimaal bezig met mijn zaakje.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
remco??wietplantage is geen eigen zaak he?????? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
DC United - Ajax (23:00 uur). Opstelling: Vermeer, Anita, Ooijer, Oleguer, Blind, De Zeeuw, Lodeiro, Enoh, Sulejmani, Cvitanich, Özbiliz. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahaa, voor het eerst op dit forum weet ik niet wat ik terug moet posten... lig helemaal krom hiero....Whahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 22:01 schreef thomASS het volgende:DC United - Ajax (23:00 uur). Opstelling: Vermeer, Anita, Ooijer, Oleguer, Blind, De Zeeuw, Lodeiro, Enoh, Sulejmani, Cvitanich, Özbiliz. Ziet er leuk uit.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wow, nou met oleguer gaan we zeker winnen!!! |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
ben verhuisd, heb geen eredivisie live nu... is er nog een stream? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
mooi he , die 3e ster prachtig man |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik lig helemaal krom hier... Wordt er voorafgaand aan deze wedstrijd gewoon hel Wilhelmus gedraaid, zie je die belgen dom kijken..Whahahahaha..
Staan volgens mij maar 3 nederlanders in de basis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat is er mis met Olequer?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wordt trouwens wel in een fuckig groot en mooi stadion gespeeld.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Is zijn contract niet afgelope ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door sebas79 -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Vraag ik me ook af. Er is helemaal niks mis met Oleguer. |
|
|
|