|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
DC United - Ajax vanavond live bij Eredivisie live (AjaxF-side.nl)
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Nee dat loopt nog een paar weken door. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ben blij om Lodeiro en Cvitanich in de basis te zien. Spuug ze in de bek jongens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax heeft nog en optie om te verlengen, als ik het goed heb begrepen, zou de Boer best willen verlengen omdat hij het een goede prof vind, en naast Ooijer een oudere standinn wil houden, maar de mensen boven de Boer zijn niet zo blij met zijn salaris. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
leuke fanatieke 1e minuut |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Die cameraman heeft nog nooit een voetbalwedstrijd lopen filmen geloof ik. Niet te geloven wat slecht zeg. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax begint echt aardig goed zeg.. Lekker tikken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:07 schreef Ajax_fan het volgende:Die cameraman heeft nog nooit een voetbalwedstrijd lopen filmen geloof ik. Niet te geloven wat slecht zeg. ik wou net hetzelfde posten.. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Thanks johnnyafca
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door AFCA*** -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De keeper van DCU kon weleens het tweelingbroertje van Vermeer zijn.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: En nou wilde ik net hetzelfde zeggen. Hoe typisch. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-0Ajax.. Hele knappe actie van Lodeiro.. Doelpunt van Sulejmani... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
En dat is nr 1 Sulejmani. Lekker goed gefilmd cameraman....Not! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Ik ben echt een fan van lodeiro, maar ik ben bang dat hij geen echte kans gaat krijgen volgend seizoen.. Theo komt er bij en zo neemt het aantal middenvelders alleen maar toe. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
hahahaha, die Enoh . Hij kan er gewoon ook niks aan doen he !! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik kijk niet, maar is het een leuke wedstrijd tot nu toe? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:18 schreef Johnnyafca het volgende:[..] Ik ben echt een fan van lodeiro, maar ik ben bang dat hij geen echte kans gaat krijgen volgend seizoen.. Theo komt er bij en zo neemt het aantal middenvelders alleen maar toe. En daar ben ik ook bang voor. Zo zonde want Lodeiro is echt een goede voetballer. Hoe goed Eriksen ook is, ook hij speelt zn mindere wedstrijden en mag ook wel eens gewisseld worden of op de bank zitten. En zo kan Lodeiro ook zn wedstrijdjes spelen. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Sulejmani heeft er zin in , hij is weer op de brommer |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Tis alleen maar Ajax wat loopt te voetballen. Maar ze spelen slordig. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Of je speelt met Lodeiro en Eriksen als aanvallende middenvelders en Janssen/De Zeeuw/Anita als verdedigende middenvelder.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:20 schreef Ajax_fan het volgende:[..] En daar ben ik ook bang voor. Zo zonde want Lodeiro is echt een goede voetballer. Hoe goed Eriksen ook is, ook hij speelt zn mindere wedstrijden en mag ook wel eens gewisseld worden of op de bank zitten. En zo kan Lodeiro ook zn wedstrijdjes spelen. Idd , denk ook dat de boer dat ook gaat doen .Maar hij was natuurlijk ook veel/lang geblesseerd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:21 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Tis alleen maar Ajax wat loopt te voetballen. Maar ze spelen slordig. Ah ok en de opstelling? Ik heb al een paar namen gehoord.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:22 schreef sebas79 het volgende:[..] Idd , denk ook dat de boer dat ook gaat doen .Maar hij was natuurlijk ook veel/lang geblesseerd Hij is er alweer een tijdje bij maar de Boer blijft maar vasthouden aan die domme Blind, Enoh , Ozbiliz wissels. Zelfs als Eriksen slecht speelt laat hij hem gewoon staan en Lodeiro krijgt geen kans. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Vermeer, Anita, Oleguer, Ooijer, Blind, de Zeeuw, Enoh, Lodeiro, Ozbiliz, Cvitanich, Sulejmani.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En toen werd het echt slecht.. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:24 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Stekelenburg, Anita, Oleguer, Ooijer, Blind, de Zeeuw, Enoh, Lodeiro, Ozbiliz, Cvitanich, Sulejmani. Vermeer bedoel je denk ik |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: haha ja die had ik inmiddels ook gevonden! scheelt ruim 6 minuten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik vond het ook al vreemd :P |
|
|
|
|
jeppie13
|
|
|
is ajax nog steeds de enige ploeg die voetbald? of is DC ook aan de bal. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ja haha ik zie het nu pas. Idd Vermeer. Ach ja gewoonte he ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:24 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Stekelenburg, Anita, Oleguer, Ooijer, Blind, de Zeeuw, Enoh, Lodeiro, Ozbiliz, Cvitanich, Sulejmani. Ty.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wie zijn de beteren? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Ajax. DC kwam er een paar keer uit maar verder is het Ajax dat continu balbezit heeft. Dc zit er wel bovenop en daarom is het spel van Ajax wat slordig want daar kunnen ze niet tegen he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
jeppie13
|
|
|
dat is inderdaad nog wel een verbeterpuntje van Frank de Boer in de voorbereiding. tegen ploegen die vroeg druk zetten, leiden we veel balverlies! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:30 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ajax. DC kwam er een paar keer uit maar verder is het Ajax dat continu balbezit heeft. Dc zit er wel bovenop en daarom is het spel van Ajax wat slordig want daar kunnen ze niet tegen he. Ja ok, maar ik had het eigenlijk over de spelers :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Loderio Sulejmani Anita. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:31 schreef jeppie13 het volgende:dat is inderdaad nog wel een verbeterpuntje van Frank de Boer in de voorbereiding. tegen ploegen die vroeg druk zetten, leiden we veel balverlies! Wordt extreem veel op getraind, balverlies komt omdat ze van Fank gewoon de lange bal niet mogen gebruiken.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Oh ja zeg dat dan ;-) Is moeilijk te zeggen. Er gaat veel mis namelijk. Sulejmani laat zich dan nog het meest positief zien. Lodeiro mooie assist en wat mooie acties. Steekt verder niet echt iemand bovenuit. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ok nice.. En Cvitanich zou ik graag willen weten.. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
wel lekkere chickies op de tribune af en toe in beeld :D |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
GEEN EREDIVISIE LIVE DAN KIJKEN OP PODCAST via M&M |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
Trouwens ga naar me bed vind het een slappe pot. Een echte oefenpot. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je Caps Lock staat aan.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Wat speelt cvitanitch belabberd zeg... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote: Niet echt geweldig nee maar krijgt verder ook niet veel fatsoenlijke ballen. Vaak veel te hard. Ozbiliz ook slecht.
Begin de wedstrijd nu wel erg saai te vinden. Eerste 10 minuten waren leuk maar na het doelpunt kakte het in.
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
100% mee eens eigenlijk.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Trouwens wel grappig om te zien dat die keeper van Dc united ook echt alles op zn dooie gemakje doet.. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
en dat publiek daar heeft ook veel variatie in hun liederen...
DC UNITED, DC UNITED, DC UNITED |
|
|
|