|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
DC United - Ajax vanavond live bij Eredivisie live (AjaxF-side.nl)
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:32 schreef remco k het volgende:[..] Wordt extreem veel op getraind, balverlies komt omdat ze van Fank gewoon de lange bal niet mogen gebruiken.. Komt omdat ze verkeerde keuzes maken |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waar staat DC eigenlijk voor? |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
toch wel jammer dat je als kampioen van nederland , je het grote ajax ben , en dan zo speelt.. *zucht diep* |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:57 schreef Pjettr het volgende:toch wel jammer dat je als kampioen van nederland , je het grote ajax ben , en dan zo speelt.. *zucht diep* Alleen is dit een oefenpot en is dit niet onze beste opstelling.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
maakt op zich weinig uit he.. die reserves moeten hetzelfde niveau kunnen aanleggen als de basis spelers anders heb je er weinig te zoeken ook.. en een oefenpot of niet, als prof moet je toch altijd willen winnen? Dat zie ik hier juist niet |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Lodeiro speelt goed, cvitanitsch speelt als een natte krant |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Waarom spelen ze de bal steeds zo hard. Niet te geloven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goh... owhh ja joh? |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Hij is voorzitter van stichting open deur |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 23:57 schreef Pjettr het volgende:toch wel jammer dat je als kampioen van nederland , je het grote ajax ben , en dan zo speelt.. *zucht diep* Doe ff normaal man, dit soort tripjes komen enkel omdat de sponsor dat vraagt, Ajax is net kampioen geworden, en is nog half aan het feestvieren... dan op donderdag hierheen rijzen, met een dikke jetlag trainen en dan een nikszeggend oefenpotje spelen... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
1-1 En terrecht. Slappe hap. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Kan me draai niet vinden in bed dus kijk nu toch maar 1-1 trouwens nu net (ff als bewijs dat ik echt kijk) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zijn er nu echt serieus mensen die denken dat Ajax deze wedstrijden benaderd alsof het de CL finale is??? Natuurlijk niet man, die gasten zijn gezellig met elkaar op vakantie en doen ff een potje spelen voor de sponsor.. Ajax speelt echt maar op 40/50% van hun kracht.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:22 schreef remco k het volgende:Zijn er nu echt serieus mensen die denken dat Ajax deze wedstrijden benaderd alsof het de CL finale is??? Natuurlijk niet man, die gasten zijn gezellig met elkaar op vakantie en doen ff een potje spelen voor de sponsor.. Ajax speelt echt maar op 40/50% van hun kracht.. Natuurlijk weten we dat. Maar dat neemt nog niet weg dat je niet als een stel kleuters in het veld hoeft te staan. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:22 schreef remco k het volgende:Zijn er nu echt serieus mensen die denken dat Ajax deze wedstrijden benaderd alsof het de CL finale is??? Natuurlijk niet man, die gasten zijn gezellig met elkaar op vakantie en doen ff een potje spelen voor de sponsor.. Ajax speelt echt maar op 40/50% van hun kracht.. Dit neem ik aan dat op mijn reacties duid , zo niet dan reageer ik toch ff ;)
Ik vind niet dat ajax deze wedstrijd zo moet benaderen , maar iets serieuzer van hun kant mag ook wel hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:24 schreef Pjettr het volgende:[..] Dit neem ik aan dat op mijn reacties duid , zo niet dan reageer ik toch ff ;) Ik vind niet dat ajax deze wedstrijd zo moet benaderen , maar iets serieuzer van hun kant mag ook wel hoor. Iedere speler is aan vakantie toe, en de andere helft is nog dronken van geluk over het kampioenschap.. Ik snap werkelijk niet dat mensen dit echt analiseren en gaan klagen over het slechte spel.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:27 schreef remco k het volgende:[..] Iedere speler is aan vakantie toe, en de andere helft is nog dronken van geluk over het kampioenschap.. Ik snap werkelijk niet dat mensen dit echt analiseren en gaan klagen over het slechte spel.. Er staan/stonden toch een aantal spelers in het veld die het hele seizoen amper 3 wedstrijden gespeeld hebben. Die zijn echt niet aan vakantie toe. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:27 schreef remco k het volgende:[..] Iedere speler is aan vakantie toe, en de andere helft is nog dronken van geluk over het kampioenschap.. Ik snap werkelijk niet dat mensen dit echt analiseren en gaan klagen over het slechte spel.. Dus als jij een wedstrijd kijk dan hoop je niet op minimaal een redelijk potje voetbal? Voorlopig slaat het kant noch wal. K zeg niet dat dit een super wedstrijd moet worden maar een stapje extra kan geen kwaad toch? |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Dit topic is er toch voor om de wedstrijd te analyseren, en iedereen snapt dat ajax niet vol erop gaat. Maar als je concludeert dat een of twee bepaalde spelers nog slechter spelen dan de rest.. dan kan dat toch wel gezegd worden?
anders kunnen we net zo goed lekker ouwe hoeren in het cafe |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik vind kluivert echt slecht spelen |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Maakt hij wel zijn eigen foutje weer goed ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 00:29 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Er staan/stonden toch een aantal spelers in het veld die het hele seizoen amper 3 wedstrijden gespeeld hebben. Die zijn echt niet aan vakantie toe. Dan snap je er niet veel van.. Mentaal was het voor alle spelers afgelopen week tegen Twente afgelopen, in de voorbereiding op een nieuw seizoen mag je wel het een en ander verwachten, maar dit heeft geen enkel ander doel dan de sponsor tevreden te houden, logisch dus dat die gasten maar 50% geven, ook de gehele week vrijwel niet getraind, dus dat merken ze ook direct, zeker na het feesten dat gebeurt is.
Lodeiro viel me wel positief op trouwens, die had een paar prachtige steekpasses.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Weet iemand of Ajax (3.00 NL-tijd) vannacht wordt uitgezonden op EL? Kan het niet op de site vinden. |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Ik kan het ook nergens vinden, maar ga jij nog kijken om 3:00 uur dan ? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Opnemen en morgenochtend kijken ;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 21:30 schreef Yordee1 het volgende:Weet iemand of Ajax (3.00 NL-tijd) vannacht wordt uitgezonden op EL? Kan het niet op de site vinden. EredivisieLive heeft besloten de wedstrijd ,die om 4:00 uur NL-tijd gespeeld wordt, toch maar niet (?) uit te zenden. Waarom wordt niet medegedeeld. Het team (Portland Timbers) waar Ajax tegen speelt zet wel een livestream op hun site die je kunt volgen. Dat kan alleen met Windows Media Player incl. Silverlight upgrade.
Stream: http://www.portlandtimbers.com/sites/portlandtimbers.com/files/052411.html |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wel lekker 2 mnd reklame maken voor deze wedstrijd, om vervolgens, de avond voor de westrijd te beslissen het niet uit te zenden. Voor deze wedstrijd zullen zich heus geen nieuwe abbo's hebben aangemeld, maar het blijft wel een rare aktie van EredivisieLive. |
|
|
|