BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom haalt Ajax Tadic niet??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Er zijn hier meerdere mensen die al hebben aangegeven dat Tadic een hele goede speler is.. Als indirecte opvolger van Suarez bij Groningen heeft hij Suarez daar doen vergeten.

Een speler met een actie, een speler met een voorzet en 1 die heel snel is, een speler met heel veel overzicht en ook nog zelf kan scoren.

Tadic speelt al het hele seizoen goed, en doet dat ook in de grotere wedstrijden..

Is hij haalbaar?? En is het een versterking??

Ik denk van wel, en dat men Boerigter moet laten waar hij zit, en haar pijlen moet richten op Tadic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door remco k --
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 19:13   quote  deeplink  
haal maar matavz we hebben een spits nodig sigthorsson ken ik niet zo goed maar ik denk dat matavz beter past.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Matavz is onhaalbaar vrees ik zelfde als tadic..
joey
 joey - zondag 22 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
tadic is nog wel haalbaar.. matavz niet meer. Tijd voor ajax om zulke spelers zelf te zoeken hier en daar..

Ik vind tadic een geweldig talent.. Zal zich wel even moeten aanpassen in de voorbereiding.. wat zou grongen ervoor vragen denken jullie?
AFCA Montana
 AFCA Montana - zondag 22 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
Boerigter is al Ajacied dat zou je moeten weten Remco
Tadic goede speler maar groningen zal wederom de hoofdprijs aan Ajax vragen net als met Suarez en Silva
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 22 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 19:08 schreef remco k het volgende:
Er zijn hier meerdere mensen die al hebben aangegeven dat Tadic een hele goede speler is.. Als indirecte opvolger van Suarez bij Groningen heeft hij Suarez daar doen vergeten.

Een speler met een actie, een speler met een voorzet en 1 die heel snel is, een speler met heel veel overzicht en ook nog zelf kan scoren.

Tadic speelt al het hele seizoen goed, en doet dat ook in de grotere wedstrijden..

Is hij haalbaar?? En is het een versterking??

Ik denk van wel, en dat men Boerigter moet laten waar hij zit, en haar pijlen moet richten op Tadic.
Weet je dat ik die gozer helemaal niet ken? Pas na vandaag heb ik hem een keertje zien spelen, tja weet niet, misschien ies het wel een leuke speler, is hij links of rechts?
joey
 joey - zondag 22 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 19:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Weet je dat ik die gozer helemaal niet ken? Pas na vandaag heb ik hem een keertje zien spelen, tja weet niet, misschien ies het wel een leuke speler, is hij links of rechts?
dat heb ik dus bij boerigter.. XD hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 22 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 19:49 schreef joey het volgende:

[..]

dat heb ik dus bij boerigter.. XD hahahaha
Hahahahha
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 22 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ik hou Tadic al een tijdje in de gaten dit seizoen. Uitzonderlijk getalenteerde voetballer. Toch knap hoe Groningen telkens zulke jongens weet te strikken. Ik denk dat hij nog wel te halen is, maar Ajax heeft duidelijk andere plannen voor komend seizoen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij niet op het lijstje staat met interessante spelers bij Ajax.

Ik denk wel dat Boerigter een slimmere aankoop is. Ik verwacht dat Tadic flink wat kost en alhoewel hij waarschijnlijk een completere voetballer is dan Boerigter op dit moment, verwacht ik van de laatste dat hij onder de De Boer nog beter zal worden.
joey
 joey - zondag 22 mei 2011 - 20:12   quote  deeplink  
van jupiler naar ajax is een grote stap. ben benieuwd naar boerrigter,..
Als ze tadic willen hebben kunnen ze het beter nu doen en anders is het te laat ..

( Maar nu ze boerigter al hebben en genoeg buitenspelers in jeugd lijkt me tadic erbij niet verstandig!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door joey --
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 19:45 schreef AFCA Montana het volgende:
Boerigter is al Ajacied dat zou je moeten weten Remco
Tadic goede speler maar groningen zal wederom de hoofdprijs aan Ajax vragen net als met Suarez en Silva
Nog niks officieel van Ajax, tot dan dus geen Ajacied
FCGR
 FCGR - zondag 22 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Dusan Tadic is links.=)
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 22 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Boerighter zal morgen wel officieel ajacied zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door dutchajaxmen --
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 20:34   quote  deeplink  
Ik vind Tadic een heel erg goede en getalenteerde speler. Ook ben ik ervan overtuigd dat hij het niveau van ajax aan kan. Maar het probleem is nu dat ajax, geen linksbuiten meer nodig heeft, nu ze Boerrigter al hebben gehaald. En qua speler kan je ze wel wat vergelijken denk ik.
baco74
 baco74 - zondag 22 mei 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog niks officieel van Ajax, tot dan dus geen Ajacied
Je kan gelijk hebben maar ik dacht dat het al rond was.
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 20:39   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/archief/opluchting-bij-derk-boerrigter/

Het lijkt er op dat het al wel rond is, en ook wel officieel.
Maar we wachten wel af tot het op ajax.nl staat
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 19:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij is links met een goed rechterbeen... Speelt dacht ik sinds dit seizoen bij Groningen, en speelde tijdens de eerste competitie wedstrijd onze Greg echt helemaal weg, dat is het eerste wat ik van hem heb gezien, toen zei ik direct dat het een type speler was voor Ajax, en hij is ook het hele seizoen goed gebleven.. En heeft echt belachelijk veel assists op zijn naam staan dit seizoen..
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:39 schreef C. Eriksen het volgende:
http://ajax1.nl/archief/opluchting-bij-derk-boerrigter/

Het lijkt er op dat het al wel rond is, en ook wel officieel.
Maar we wachten wel af tot het op ajax.nl staat
Op diezelde site stond afgelopen zomer een bericht dat Ajax Seedorf binnen zou halen, en dat Suarez rond was met ik dacht Atletico Madrid..
joey
 joey - zondag 22 mei 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Het is al rond. Word morgen gepresenteerd. Ajax presenteert het altijd op maandag. beeursding geloof ik..
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:02   quote  deeplink  
dusan tadic is een geweldige voetballer, maar die gaat flink geld kosten!
maar zij jeroen grueter vanavond in de samenvattig van groningen tegen heracles niet dat hij naar club brugge ging??

maargoed boerrigter en janssen zijn eigenlijk rond, maar voor een contract moeten 3 handtekeningen gezet worden door bepaalde bestuursleden en ajax verblijft momenteel in amerika en daardoor kunnen de contracten nog niet officieel afgerond worden!
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Op diezelde site stond afgelopen zomer een bericht dat Ajax Seedorf binnen zou halen, en dat Suarez rond was met ik dacht Atletico Madrid..
Ach bijna geen enkele voetbalsite kan je voor 100 % vertrouwen
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
dusan tadic is een geweldige voetballer, maar die gaat flink geld kosten!
maar zij jeroen grueter vanavond in de samenvattig van groningen tegen heracles niet dat hij naar club brugge ging??

maargoed boerrigter en janssen zijn eigenlijk rond, maar voor een contract moeten 3 handtekeningen gezet worden door bepaalde bestuursleden en ajax verblijft momenteel in amerika en daardoor kunnen de contracten nog niet officieel afgerond worden!
Stenman gaat naar Club Brugge
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:03 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ach bijna geen enkele voetbalsite kan je voor 100 % vertrouwen
En daarom geloof ik niks totdat het op Ajax.nl staat..
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom geloof ik niks totdat het op Ajax.nl staat..
Ik kan me er wel wat bij voorstellen!
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
ow remko, je hebt helemaal gelijk, daar had ik iets van gehoord! sorry en bedankt voor dat je het even corrigeerde!

alleen die verslaggever zei dat terwijl tadic aan de bal was, bij die 2-1, had je dat gehoord?
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:07   quote  deeplink  
maar wat moet die gast kosten, iedereen vraagt extra aan ajax, hoelang loopt zn contract nog?
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:07 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
maar wat moet die gast kosten, iedereen vraagt extra aan ajax, hoelang loopt zn contract nog?
Ik denk dat Fc Groningen de hoofdprijs gaat vragen......Die zal liggen rond de 5 miljoen!
jodocus
 jodocus - zondag 22 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
komt te kort voor afca
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:09 schreef jodocus het volgende:
komt te kort voor afca
Neej, ik weet zeker dat hij beter is dan Ebecilio en dan Boerrigter!
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:11   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=jRntZTGonso

Kijk maar even!!!!!!!! En geef je mening
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:09 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik denk dat Fc Groningen de hoofdprijs gaat vragen......Die zal liggen rond de 5 miljoen!
hahaha, dan zou ik zeggen kopen, is die zeker waard! 17 assists!
ik denk dat tie voor ajax eerder rond de 8 a 9 miljoen loopt! althans hoelang loopt zijn contract nog, weet iemand dat?
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:09 schreef jodocus het volgende:
komt te kort voor afca
Dat dacht men ook van Suarez.
Afcarius
 Afcarius - zondag 22 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:11 schreef C. Eriksen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jRntZTGonso

Kijk maar even!!!!!!!! En geef je mening
wat mij vooral opvalt is dat de verdedigers erg slecht zijn. wat een slechte mandekking zeg. Verder heeft hij leuke acties (vandaag ook weer te zien tegen heracles) en een goede voorzet. leuke speler , maar is volgens mij nog niet klaar voor het nivo(en de druk) van Ajax.

Kijk dit filmpje maar even van boeriggter

http://www.youtube.com/watch?v=aSFM8MVv_9o
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:23 schreef Afcarius het volgende:

[..]

wat mij vooral opvalt is dat de verdedigers erg slecht zijn. wat een slechte mandekking zeg. Verder heeft hij leuke acties (vandaag ook weer te zien tegen heracles) en een goede voorzet. leuke speler , maar is volgens mij nog niet klaar voor het nivo(en de druk) van Ajax.

Kijk dit filmpje maar even van boeriggter

http://www.youtube.com/watch?v=aSFM8MVv_9o
Ja klopt, maar dan heb je het ook over een laag niveau he? hahaha
Ja die kende ik al, blijft een mooie knal!
Afcarius
 Afcarius - zondag 22 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat dacht men ook van Suarez.
ook van kennedy oleguer dani luque atouba wielaert mido evander sno etc etc etc etc etc etc etc
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:25 schreef Afcarius het volgende:

[..]

ook van kennedy oleguer dani luque atouba wielaert mido evander sno etc etc etc etc etc etc etc
Ja, maar die waren ook echt TE SLECHT voor ajax!
En suarez in tegendeel niet!
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
ik vind boerrigter een prima speler!
en laten we eerlijk zijn, met het geld wat we hier in nederland te besteden hebben , heb je nooit de garantie dat een speler slaagt (in het buitenland ook niet, maar als je daar een messi of 180 miljoen voor rolando wil geven, ja dan haal je wel succes binnen) maar ik vind dat een prima aankoop boerrigter, niet met geld smijten , dus als het mislukt gooit je niet veel geld weg zoals in het verleden
Afcarius
 Afcarius - zondag 22 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Ik vindt tadic een goede speler, maar ik vindt niet dat ajax zijn miljoenen aan groningen moet gaan spenderen. Laat die scouts maar eens naar die oostblok landen gaan om daar zelf spelers op te halen. Rits, Fischer, Serero, boilessen, eriksen. Allemaal goede spelers. Als je ooit flimpjes kijkt van de jeugdelftallen van ajax zie je ook dat er heel veel talent rondloopt. Men moet alleen spelers halen als ze een significante verbetering zijn en ik denk niet dat tadic dat zal zijn.
Afcarius
 Afcarius - zondag 22 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ik vind boerrigter een prima speler!
en laten we eerlijk zijn, met het geld wat we hier in nederland te besteden hebben , heb je nooit de garantie dat een speler slaagt (in het buitenland ook niet, maar als je daar een messi of 180 miljoen voor rolando wil geven, ja dan haal je wel succes binnen) maar ik vind dat een prima aankoop boerrigter, niet met geld smijten , dus als het mislukt gooit je niet veel geld weg zoals in het verleden
eens
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:27 schreef Afcarius het volgende:
Ik vindt tadic een goede speler, maar ik vindt niet dat ajax zijn miljoenen aan groningen moet gaan spenderen. Laat die scouts maar eens naar die oostblok landen gaan om daar zelf spelers op te halen. Rits, Fischer, Serero, boilessen, eriksen. Allemaal goede spelers. Als je ooit flimpjes kijkt van de jeugdelftallen van ajax zie je ook dat er heel veel talent rondloopt. Men moet alleen spelers halen als ze een significante verbetering zijn en ik denk niet dat tadic dat zal zijn.
AMEN!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:12 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hahaha, dan zou ik zeggen kopen, is die zeker waard! 17 assists!
ik denk dat tie voor ajax eerder rond de 8 a 9 miljoen loopt! althans hoelang loopt zijn contract nog, weet iemand dat?
Ik denk dat Ajax beter een speler kan kopen die 10/15 assits op jaarbasis geeft voor 8 miljoen, dan een speler die 5/6 assists geeft voor 2 miljoen..

Maar goed, dat is mijn mening..

In het systeem dat de Boer speelt is het inspelen van de bal op het juiste been met de juiste snelheid van extreem groot belang, zeker voor een buitenspeler aangzien hij op deze manier ook via een goede combinatie langs de back kan komen..

Tadic weet ik zeker dat hij dit perfect uit kan voeren, van Boerrigter weet ik dat niet zo zeker..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Tadic wies dat dan
joduh
 joduh - zondag 22 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
oppleuren en optiefen met tadic......
Afcarius
 Afcarius - zondag 22 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:26 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ja, maar die waren ook echt TE SLECHT voor ajax!
En suarez in tegendeel niet!
Suarez is de meest ondergewaardeerde speler van de wereld, en dat is onterecht. Hij is een van de beste spelers van de wereld in de 16, als het al niet de beste speler van de wereld in de 16 is. En nee ik overdrijf niet, kijk het wk kijk de cl kijk liverpool.

Als we dan trouwens toch geld uitgaan geven voor een vleugelspeler zie ik liever verhoek, asaiddi of mertens ipv tadic
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax beter een speler kan kopen die 10/15 assits op jaarbasis geeft voor 8 miljoen, dan een speler die 5/6 assists geeft voor 2 miljoen..

In het systeem dat de Boer speelt is het inspelen van de bal op het juiste been met de juiste snelheid van extreem groot belang, zeker voor een buitenspeler aangzien hij op deze manier ook via een goede combinatie langs de back kan komen..

Tadic weet ik zeker dat hij dit perfect uit kan voeren, van Boerrigter weet ik dat niet zo zeker..
Ja, zo dacht ik er ook over!
Maar hij is wel degelijk een stukje duurder!
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:28 schreef Nenam_tiL het volgende:
Tadic wies dat dan
Even serieus, weet jij niet wie dusan tadic is? of maak je grapje
C. Eriksen
 C. Eriksen - zondag 22 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:29 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Suarez is de meest ondergewaardeerde speler van de wereld, en dat is onterecht. Hij is een van de beste spelers van de wereld in de 16, als het al niet de beste speler van de wereld in de 16 is. En nee ik overdrijf niet, kijk het wk kijk de cl kijk liverpool.

Als we dan trouwens toch geld uitgaan geven voor een vleugelspeler zie ik liever verhoek, asaiddi of mertens ipv tadic
Nou? ik vind Tadic een andere soort buiten speler, dan bijvoorbeeld; Verhoek of assaidi
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Ik vind beide spelers goed, ik houd alleen iets meer van de stijl van voetballen van Tadic.. Aan de andere kant is Boerrigter wel een nuchtere jongen, en kan hij dat gebruiken om ook onder de druk die er bij ons is te presteren..
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

remko, ik ben het met je eens dat tadic een topspeler is, maar de garantie van slagen heb je nooit!
maar die jongen gaat ajax denk ik niet kopen omdat meneertje nijland voor ajax het uiterste zal vragen!
met boerrigter koop je ook veel assists binnen en als we een sightorsson kunnen binnehalen is hij wel een speler die hem kan bedienden (tadic uiteraard ook)
je gooit in elk geval niet veel geld weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom haalt Ajax Tadic niet??

0.0072460