BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom haalt Ajax Tadic niet??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:44 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

remko, ik ben het met je eens dat tadic een topspeler is, maar de garantie van slagen heb je nooit!
maar die jongen gaat ajax denk ik niet kopen omdat meneertje nijland voor ajax het uiterste zal vragen!
met boerrigter koop je ook veel assists binnen en als we een sightorsson kunnen binnehalen is hij wel een speler die hem kan bedienden (tadic uiteraard ook)
je gooit in elk geval niet veel geld weg
Ik zeg ook niet dat je een garantie hebt.. En ik zeg nu ook niet dat Boerrigter niet welkom is..
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Ik denk alleen dat Tadic iets verder en dus ook iets beter is op dit moment, Boerriger kan ook goed worden, maar heeft in de ED nog niks laten zien..
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
remko ik weet wat je bedoeld!
tuurlijk is tadic verder, heeft ook bij een betere club gespeeld, maar ik denk dat ajax dat geld niet gaat betalen!
remco k
 remco k - zondag 22 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:57 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
remko ik weet wat je bedoeld!
tuurlijk is tadic verder, heeft ook bij een betere club gespeeld, maar ik denk dat ajax dat geld niet gaat betalen!
Misschien is dat ook wel goed...
Loetje
 Loetje - zondag 22 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel goed...
of het goed is weten we nooit, maar verstandig denk ik wel, zolang ajax elke keer zich bereid stelt om alle grote bedragen te betalen, blijven clubs het uiterste vragen, zodra ajax dat niet meer doet, krijgen ze vanzelf door dat het maximale bedrag niet gehaald kan worden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 mei 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Riep al eerder dat ze Tadic samen met Matavs moesten halen, Tadic heeft een hoog rendement tav voorzetten welke doelpunten opleveren.
waarom scoort Matavs makkelijk omdat hij perfecte ballen voorgeschoteld krijgt van Tadic.
daarnaast vind ik Matavs verder als Sigthorsson.
Maar goed Matavs en Tadic kosten ong. 17 miljoen samen. ( Matavs 10 miljoen vlgs Nijland)
Sigthorsson + Boerrigter= 5,6 miljoen.
Dus ergens te begrijpen dat ze voor Sigthorsson + Boerrigter kiezen.
AFCA***
 AFCA*** - maandag 23 mei 2011 - 00:55   quote  deeplink  
helaas maar als iets te duur, anders gaan we weer dezelfde fouten maken als voorheen :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 mei 2011 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 mei 2011 - 21:32 schreef remco k het volgende:
[ filmpje ]
Leuk, maar het is wel Jupiler league... IK hoop dat het een aanwinst is, maar heb mijn twijfels
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 mei 2011 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 01:49 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Leuk, maar het is wel Jupiler league... IK hoop dat het een aanwinst is, maar heb mijn twijfels
chadli mertens en ruud van nistelrooij begonnen ook in jupiler league
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 02:27 schreef Afcarius het volgende:

[..]

Maar die kwamen bij een club, waar er veel minder druk is..
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 02:27 schreef Afcarius het volgende:

[..]

En Huntelaar!
Boilesen
 Boilesen - maandag 23 mei 2011 - 14:12   quote  deeplink  
Aangezien het pas zijn eerste seizoen bij Groningen is denk ik dat ze veel geld voor m vragen. Richting 10 miljoen. Daar hebben ze overigens groot gelijk in, want Tadic is een fantastische voetballer, die het bijna elke week liet zien. Hij was misschien nog wel belangrijker dan Matavs voor Groningen afgelopen jaar! Er zijn wel meer jongens met veel assists, maar bij Tadic zie je gewoon die absolute klasse! Ik zou er erg blij mee zijn als ie komt. Als Boerrigter al officieel is, lijkt het me echter niet verstandig nog een linksbuiten te halen.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:12 schreef Boilesen het volgende:
Aangezien het pas zijn eerste seizoen bij Groningen is denk ik dat ze veel geld voor m vragen. Richting 10 miljoen. Daar hebben ze overigens groot gelijk in, want Tadic is een fantastische voetballer, die het bijna elke week liet zien. Hij was misschien nog wel belangrijker dan Matavs voor Groningen afgelopen jaar! Er zijn wel meer jongens met veel assists, maar bij Tadic zie je gewoon die absolute klasse! Ik zou er erg blij mee zijn als ie komt. Als Boerrigter al officieel is, lijkt het me echter niet verstandig nog een linksbuiten te halen.
Tadic is een fantastische voetballer. Maar ik ben bang dat er een aardig prijskaartje aan hem hangt....dus dat gaat hem niet worden!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 mei 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Waarom moet Ajax nou elke keer een speler halen die 1 seizoen leuk meedoet. Elke keer weer komen er wat namen naar boven in een seizoen en meteen moet Ajax ze allemaal maar halen. Wie zegt dat Tadic het volgend seizoen weer zo goed doet.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:20 schreef Ajax_fan het volgende:
Waarom moet Ajax nou elke keer een speler halen die 1 seizoen leuk meedoet. Elke keer weer komen er wat namen naar boven in een seizoen en meteen moet Ajax ze allemaal maar halen. Wie zegt dat Tadic het volgend seizoen weer zo goed doet.
Ik!!!!
Want, die seizoenen ervoor was hij al geniaal bij andere clubs, kijk maar filmpjes van hem op youtube!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 23 mei 2011 - 14:29   quote  deeplink  
We hebben boerighter en ebecilio al die spelen allebij vanaf links
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Ja daarom geen tadic dit seizoen.
Maar hij zou wel een meerwaarde hebben bij ajax
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 mei 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:29 schreef luis_suarez 16 het volgende:
En bovendien kunnen Ozbiliz en Sulejmani daar ook spelen.
Boilesen
 Boilesen - maandag 23 mei 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:20 schreef Ajax_fan het volgende:
Ze moeten niks en als Boerrigter al binnen is dan lijkt het me idd niet verstandig. Niet iedereen die 1 seizoen goed speelt moet gehaald worden, maar soms zie je jongens met uitzonderlijke kwaliteit. Vergeet niet dat Suarez ook pas één seizoen echt had gepresteerd in de eredivisie. Ik denk dat Tadic beter is dan spelers als Verhoek, Mertens, Assaidi en misschien zelfs sulejmani.
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:29 schreef luis_suarez 16 het volgende:
Ajax heeft Boerigter nog niet, staat echt helemaal niks op de website van Ajax
BJK
 BJK - maandag 23 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Alleen Boerrigter halen. Die samen laten concureren met Ebecillio.
Meer talenten halen zoals Tadic, staat enkel de ontwikkeling van de eigen jeugd in de weg.

Tadic is overigens wel een goede voetballer, valt samen met spelers als Janssen (RODA), Strootman (Utrecht) enz enz die zich in de Eredivisie toch snel en goed weten te ontwikkelen.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 14:55 schreef BJK het volgende:
Alleen Boerrigter halen. Die samen laten concureren met Ebecillio.
Meer talenten halen zoals Tadic, staat enkel de ontwikkeling van de eigen jeugd in de weg.

Tadic is overigens wel een goede voetballer, valt samen met spelers als Janssen (RODA), Strootman (Utrecht) enz enz die zich in de Eredivisie toch snel en goed weten te ontwikkelen.
Janssen is dan al wel wat ouder he? Die heeft qua ontwikkeling lang stil gestaan. Maar dat is overigens ook wel een leuke voetballer, gisteren speelde hij ook uitstekend!
Is hij nu al bij twente? En Twente richt zich na het verlaten van theo janssen, nu op Giorgino Wijnaldum! Echt lelijk, hij past echt niet bij Fc Twente he?
joduh
 joduh - maandag 23 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
oppleuren en tieven tegelijk man.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom haalt Ajax Tadic niet??

0.0062799