BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Theo Janssen voor twee jaar naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 23 mei 2011 - 05:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Janssen twee jaar Ajacied (De Telegraaf)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Rugnummer Janssen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 mei 2011 - 05:27   quote  deeplink  
DEFINITIEF: Theo Janssen voor twee jaar naar Ajax

AMSTERDAM - Theo Janssen (29) speelt definitief de komende twee seizoenen voor Ajax. De Amsterdamse club en de middenvelder bereikten een akkoord en moeten vandaag in de ArenA alleen nog de puntjes op de i zetten. Omdat Janssen de medische keuring al met goed gevolg doorstond en Ajax de gelimiteerde transfersom (van ruim drie miljoen euro) aftikte bij FC Twente, kunnen de contracten direct worden getekend.

Wanneer Janssen officieel wordt gepresenteerd, is nog de vraag. Het kan zijn dat daarmee wordt gewacht tot Frank de Boer is teruggekeerd uit Amerika. Op de vraag waarom de middenvelder van FC Twente naar aartsrivaal Ajax wilde, antwoordde hij: Omdat ik weer kampioen wil worden.

Pikant detail is dat Janssens eerste officiële duel in het Ajax-shirt uitgerekend de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente is. Hoewel het een publiek geheim is dat het niet boterde tussen de Telesport Voetballer van het Jaar en voorzitter Joop Munsterman, praat Janssen met respect over de tukkers. FC Twente is een topclub. Ik denk dat ze er volgend jaar in de top weer bij staan.

De kersverse Ajacied zegt de club uit Enschede veel dank verschuldigd te zijn. Toen ik daar binnenkwam, speelde ik controlerend. Onder Michel Preudhomme heb ik meer vrijheid gekregen. Hij zei vanaf de eerste dag: Jij wordt de beste speler van de eredivisie. Mooi toch?

update 17:15
Ajax.nl meldt het nu ook officieel: Ajax contracteert Theo Janssen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Boudewijn --
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 05:27 schreef Boudewijn het volgende:

AMSTERDAM - Theo Janssen (29) speelt definitief de komende twee seizoenen voor Ajax. De Amsterdamse club en de middenvelder bereikten een akkoord en moeten vandaag in de ArenA alleen nog de puntjes op de i zetten. Omdat Janssen de medische keuring al met goed gevolg doorstond en Ajax de gelimiteerde transfersom (van ruim drie miljoen euro) aftikte bij FC Twente, kunnen de contracten direct worden getekend.

Wanneer Janssen officieel wordt gepresenteerd, is nog de vraag. Het kan zijn dat daarmee wordt gewacht tot Frank de Boer is teruggekeerd uit Amerika. Op de vraag waarom de middenvelder van FC Twente naar aartsrivaal Ajax wilde, antwoordde hij: Omdat ik weer kampioen wil worden.

Pikant detail is dat Janssens eerste officiële duel in het Ajax-shirt uitgerekend de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente is. Hoewel het een publiek geheim is dat het niet boterde tussen de Telesport Voetballer van het Jaar en voorzitter Joop Munsterman, praat Janssen met respect over de tukkers. FC Twente is een topclub. Ik denk dat ze er volgend jaar in de top weer bij staan.

De kersverse Ajacied zegt de club uit Enschede veel dank verschuldigd te zijn. Toen ik daar binnenkwam, speelde ik controlerend. Onder Michel Preudhomme heb ik meer vrijheid gekregen. Hij zei vanaf de eerste dag: Jij wordt de beste speler van de eredivisie. Mooi toch?
Nou, dat zegt gelukkig al wel voldoende!
Ik ben er in ieder geval wel blij mee.......
Sylvain
 Sylvain - maandag 23 mei 2011 - 07:22   quote  deeplink  
Ik ben hier ook blij mee !
ajax21
 ajax21 - maandag 23 mei 2011 - 07:31   quote  deeplink  
Kan een goeie aanwinst zijn, over zijn voetballende kwaliteiten kun je haast niet twijfelen..
maar hij zal wel zichzelf nog zeker 2 jaar de volle 100% moeten geven, anders red hij het niet
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 05:27 schreef Boudewijn het volgende:

Staat het al op Ajax.nl?

Kan me nog herinneren ene El Hammie die wel, niet, wel, niet voor ons speelde.

Gezien het feit dat jij Boudewijn hier geruchten niet als feiten neer wilt zeggen zou ik voorstellen.

SLOTJE totdat het op Ajax.nl staat

slotje.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Ride --
Ztjes
 Ztjes - maandag 23 mei 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Ik ben er ook blij mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2011 - 10:27   quote  deeplink  
Niks is zeker totdat het op Ajax.nl staat, inderdaad beetje voorbarig van Boudewijn om hier nu al definitief voor te zetten..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 23 mei 2011 - 10:30   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door AFCA MARCO --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 mei 2011 - 10:31   quote  deeplink  
opgelost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 23 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Pikkie? Ik ben geen kind meer grapjas.
Excuses voor me taalgebruik dat was niet nodig.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 mei 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 10:32 schreef AFCA MARCO het volgende:
Pikkie? Ik ben geen kind meer grapjas.
Excuses voor me taalgebruik dat was niet nodig.
ok, probeer je dan in te houden. Gozer!

chill out...
remco k
 remco k - maandag 23 mei 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Opgelost

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door remco k --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 mei 2011 - 10:36   quote  deeplink  
oja, doe ik ff... :)
Daanh
 Daanh - maandag 23 mei 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Onzin dat er definitief op staat. Heb jij hem de krabbel al zien zetten?
Naar alle waarschijnlijkheid gebeurd het vandaag, maar ik zou er ook niet gek van staan te kijken als 't pas morgen wordt ipv. de oefenwedstrijd van gisteren in Washington.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Maar tog blijf ik er ook bij, dat ajax Jan-Arie van der Heijden bij de selectie moet halen.
Maar dat is mijn mening, en ik hoop dat dat gerespecteerd word! :D
nora
 nora - maandag 23 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Prima aankoop nu alleen die sightorsson nog en we zijn er klaar voor Jantje graag nog een jaar blijven,en Jan Arie nog een jaartje verhuren kan mij nog niet overtuigen,heeft wel het talent maar komt er nog niet helemaal uit.
JoostAFCA
 JoostAFCA - maandag 23 mei 2011 - 16:57   quote  deeplink  
dit melden meerdere nieuws site's zou het eindelijk rond zijn:

Theo Janssen heeft maandagmiddag definitief overeenstemming bereikt met Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Rob Jansen bevestigd.
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Ajax.nl
Sylvain
 Sylvain - maandag 23 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Goed nieuws !!!
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:00 schreef Ride het volgende:
Ajax.nl
Kzie niks staan Ride
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:14 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Kzie niks staan Ride
Daarom juist..
Brandje
 Brandje - maandag 23 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-Theo-Janssen.htm
thomASS
 thomASS - maandag 23 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Je was me voor ^! Nu hopen dat hij gaat slagen
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Thanxx Brandje.......hahaha :D
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Nice...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
De tekst:

Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Twente en Theo Janssen over zijn overgang naar Amsterdam. De middenvelder tekent in Amsterdam een contract dat in gaat op 1 juli 2011 en loopt tot en met 30 juni 2013. In de overeenkomst is een eenzijdige optie voor Ajax opgenomen voor nog een seizoen.
Janssen werd geboren op 27 juli 1981 in Arnhem. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij drie seizoenen voor FC Twente. Afgelopen seizoen scoorde hij in 30 competitiewedstrijden 13 doelpunten voor de club uit Enschede. Daarvoor kwam hij uit voor Vitesse. Op 16 augustus 2006 maakte de speler zijn debuut in het Nederlands elftal, in de vriendschappelijke wedstrijd Ierland Nederland (0-4), hij speelde tot nu toe vijf interlands. In het seizoen 2010/2011 werd Theo Janssen verkozen tot Voetballer van het Jaar.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:23 schreef Boudewijn het volgende:
De tekst:

Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Twente en Theo Janssen over zijn overgang naar Amsterdam. De middenvelder tekent in Amsterdam een contract dat in gaat op 1 juli 2011 en loopt tot en met 30 juni 2013. In de overeenkomst is een eenzijdige optie voor Ajax opgenomen voor nog een seizoen.
Janssen werd geboren op 27 juli 1981 in Arnhem. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij drie seizoenen voor FC Twente. Afgelopen seizoen scoorde hij in 30 competitiewedstrijden 13 doelpunten voor de club uit Enschede. Daarvoor kwam hij uit voor Vitesse. Op 16 augustus 2006 maakte de speler zijn debuut in het Nederlands elftal, in de vriendschappelijke wedstrijd Ierland Nederland (0-4), hij speelde tot nu toe vijf interlands. In het seizoen 2010/2011 werd Theo Janssen verkozen tot Voetballer van het Jaar.
Zo kan het ook, maar vind het gewoon op de site lezen veel mooier. Heeft wat he? ;-)
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 23 mei 2011 - 17:35   quote  deeplink  
kijk goed nieuws theo is jood...hehe
Benno
 Benno - maandag 23 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Ok hij draagt het heilige shirt dus ik zal ook positief zijn;)
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:46 schreef Benno het volgende:
Ok hij draagt het heilige shirt dus ik zal ook positief zijn;)
Hahaha, zal hij hem al hebben gedragen? ;-)
PETER111
 PETER111 - maandag 23 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Dit haalt de geloofwaardigheid van Barend & Barend wel omhoog. Want niemand had nog van het gerucht gehoord totdat zij het daar meldden. Anders dan de snor, wiens geruchten bijna nooit waarheid blijken te zijn.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:52 schreef PETER111 het volgende:
Dit haalt de geloofwaardigheid van Barend & Barend wel omhoog. Want niemand had nog van het gerucht gehoord totdat zij het daar meldden. Anders dan de snor, wiens geruchten bijna nooit waarheid blijken te zijn.
Nou?? Hij heeft vaak gelijk geloof me.......
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
En al meteen een foto erbij op de site. Dat is normaal nooit zo. Nu wachten totdat het filmpje op de site komt te staan. Valt me niet tegen van Barbara Barend. Ik schoot vorige week echt in de lach toen ze het zei. Ik dacht echt die komt nooit naar Ajax. Zat er dus flink naast. Ik ben er blij mee. Gelukkig ook een optie voor nog een seizoen. Heerlijk nieuws dit.
PETER111
 PETER111 - maandag 23 mei 2011 - 17:56   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bijzondere-week-voor-Theo-Janssen.htm
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:55 schreef Ajax_fan het volgende:
En al meteen een foto erbij op de site. Dat is normaal nooit zo. Nu wachten totdat het filmpje op de site komt te staan. Valt me niet tegen van Barbara Barend. Ik schoot vorige week echt in de lach toen ze het zei. Ik dacht echt die komt nooit naar Ajax. Zat er dus flink naast. Ik ben er blij mee. Gelukkig ook een optie voor nog een seizoen. Heerlijk nieuws dit.
De Krullenbol!
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Top, Theo is meer dan welkom.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 23 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:05 schreef Ride het volgende:
Top, Theo is meer dan welkom.
precies...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 mei 2011 - 18:20   quote  deeplink  
Geweldig nieuws, was ook wel te verwachten, maar nu hebben we wel een heel goed middenveld hoor
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Hopelijk draait hij weer een goed seizoen..
bird
 bird - maandag 23 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
WELKOM THEO ben er blij mee
AFCA***
 AFCA*** - maandag 23 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Ik ben erg tevreden met de komst van theo :)
Boilesen
 Boilesen - maandag 23 mei 2011 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:52 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Nou?? Hij heeft vaak gelijk geloof me.......
als je veel roept heb je vaak gelijk, maar die snorremans zit er vaker naast dan m lief is!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 23 mei 2011 - 19:00   quote  deeplink  
We worden dit jaar nog een x kampioen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 mei 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Theeeoooo Janssen, THEOOOO Janssen, Theo Janssen we wooooorden kampioen!!! jajaja Theo Janssen, Theo Janssen, Theo Janssen we wooorden kampioen!!!
Benno
 Benno - maandag 23 mei 2011 - 19:09   quote  deeplink  
Thejood janssen?! ;-)
joduh
 joduh - maandag 23 mei 2011 - 19:27   quote  deeplink  
jammer....
thomASS
 thomASS - maandag 23 mei 2011 - 19:36   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Janssen-Ik-wil-een-leider-zijn.htm
hahaha @ grap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door thomASS --
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 23 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Hij drinkt bier, hij rookt wiet! Het is Theo Janssen; de Ajacied!
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
THEO///HELD!!!!!
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 23 mei 2011 - 20:20   quote  deeplink  
THEO WIL KNALLEN! ZO IS DAT KEREL!

Theo Theo Rustig Pak een Peukje
Nee maar geweldig dit Concurent wordt zwaker Wijzelf Sterker hoe mooi is dat
Hoop dat we Dszudszak voor 5 miljoen van PSV kunnen overkopen + hun Mounir El Moccro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Theo Janssen voor twee jaar naar Ajax

0.0084800