BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Theo Janssen voor twee jaar naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 23 mei 2011 - 05:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Janssen twee jaar Ajacied (De Telegraaf)

thomASS
 thomASS - maandag 23 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
;p doedelzak. Lekker overrated.
Ajx
 Ajx - maandag 23 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
ik vind hem niet nodig want kijk naar wie we al hebben!! v/d heijden komt terug en vind ik minstens zo goed, het kwam er alleen niet altijd uit in tilburg.. en soetsak hoeven we helemaal niet te hebben!! al vind ik het niet erg hoor, dat hij komt, is altijd mooi meegenomen
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 23 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Je denkt toch niet serieus dat op dit moment Van der Heijden alle kwaliteiten van Theo Janssen heeft?
baco74
 baco74 - maandag 23 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:20 schreef ThreeStars het volgende:
THEO WIL KNALLEN! ZO IS DAT KEREL!

Theo Theo Rustig Pak een Peukje
Nee maar geweldig dit Concurent wordt zwaker Wijzelf Sterker hoe mooi is dat
Hoop dat we Dszudszak voor 5 miljoen van PSV kunnen overkopen + hun Mounir El Moccro
Sorry,ik heb een bloedhekel aan Zitzak,die kop al...grrr.
Maar ok wel een goede voetballer,toch denk ik dat we de vleugels al redelijk bezet hebben
en zullen we naar een extra centrumspits moeten gaan kijken.
Als je Mouinir voor Zitzak wilt ruilen maak je dit 'probleem' alleen maar groter,
en dat 'moet' ons volgens jou ook nog 5 miljoen gaan kosten.

BTW: Ik heb het helemaal gehad met die schwalbes en het aannaaien van kaarten door hem.

Zitzak voor mij hoeft het niet,
maar misschien zijn er meerdere die het met jou eens zijn en zie ik het verkeerd.
baco74
 baco74 - maandag 23 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Theo, welkom bij de kampioen,
ik hoop dat je dat beetje twijfel dat ik nog hebt bij me weg kan nemen,
mits je net zo goed speelt als afgelopen 2 seizoenen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
THEOOOOOOOOOOOW WELKOM!
Doe maar lekker een paffie op zijn tijd!
Alle goede voetballers rookten, zoals oudvoetballers:
Johan Cruijff rookte al vanaf zijn 13e, later 20 sigaretten/dag.
Na een bypass operatie veruilde hij de sigaretten voor lollies.
Ivar Nielssen eind jaren 80 bij PSV, smeerde hem altijd in de rust om even een sjekkie te draaien. Hiddink stond het oogluikend toe.
Folkert Velten rookt als een ketter, nog steeeds dus. Iedereen moet zelf weten of roken of niet. Dat het het niet bevordelijk is voor sportcarriere, mag duidelijk zijn.
Rivelino , 3pakkies per dag.
van Basten en Rijkaard rookten ook altijd, misschien doen ze dat nog wel steeds dat weet ik niet, maar toen ze voetballer waren wel.
Henk ten Cate,Willem van Hanegem
Maradona, Pothuizen,Lokhoff,Lex Schoenmaker, Martin Jol
Milko Djurovski, de kettingroker uit Macedonië

Rook maar lekker Theo!
Pietje
 Pietje - maandag 23 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Je moest eens weten hoe blij ik ben met het aantrekken van Theo Janssen! Eindelijk hebben we een "killer" in huis. Een echte leider! Goed werk Ajax.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 20:20 schreef ThreeStars het volgende:
THEO WIL KNALLEN! ZO IS DAT KEREL!

Theo Theo Rustig Pak een Peukje
Nee maar geweldig dit Concurent wordt zwaker Wijzelf Sterker hoe mooi is dat
Hoop dat we Dszudszak voor 5 miljoen van PSV kunnen overkopen + hun Mounir El Moccro
Hahaha en jij denkt dat PSV hun beste speler verkoopt voor 5 miljoen aan de concurrent, + el hamlap? hahahaha, ze lachen je 6 hoekig uit man!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 23 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:43 schreef ThreeStars het volgende:
Hij drinkt bier, hij rookt wiet! Het is Theo Janssen; de Ajacied!
heerlijk dit haha...
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:43 schreef ThreeStars het volgende:
Hij drinkt bier, hij rookt wiet! Het is Theo Janssen; de Ajacied!
Hahaha mooie spreuk! Maar kende ik al ;-)
AFCA***
 AFCA*** - maandag 23 mei 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Zie theo al op het volgende kampioenschap staan bij de huldiging:

En wie niet drinkt die is geen joooood!
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 mei 2011 - 22:48   quote  deeplink  
THEO THEO THEO THEO THEO
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 mei 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Voor de fifa spelers onder jullie ; Ik heb hem en Serero eventjes aan de selectie van Ajax toegevoegd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 mei 2011 - 22:50   quote  deeplink  
en..... was het wat?
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:48 schreef Afcarius het volgende:
Voor de fifa spelers onder jullie ; Ik heb hem en Serero eventjes aan de selectie van Ajax toegevoegd.
Okey, is serero beetje goed dan? of heb je hem aangemaakt
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 07:29   quote  deeplink  
Kijk, zo hoort het Theo

quote:
Janssen moet de leider worden
24-05-11

Na één gesprek met Frank de Boer had Theo Janssen zijn keuze voor Ajax bepaald. ,,Hij ziet voor mij een leidersrol weggelegd en had er zoveel voor over om me naar Ajax te halen, dat ik wist dat ik deze kans moest pakken, zegt de trotse Arnhemmer, die de dag na de kampioensfinale tegen FC Twente met De Boer sprak.

,,Dit is de topclub van Nederland. En een bijkomend voordeel is, dat ik voor het EK in 2012 in beeld blijf bij de bondscoach. Dat was in de woestijn of op de reservebank bij een grote Europese club misschien anders geweest.

Janssen: ,,Ik was vroeger geen jochie dat posters van idolen boven zijn bed had hangen of in shirtjes van een bepaalde club liep. Maar op het moment dat ik mijn handtekening zette, flitsten wel het beslissende doelpunt van Patrick Kluivert in de Champions Leaguefinale en de laatste penalty van Danny Blind, die de club in Tokio de wereldbeker bezorgde, door mijn hoofd. Kennelijk had Ajax toch veel indruk gemaakt, lacht Janssen, die afgelopen weekeinde al rond was over het contract tot 2013, met voor Ajax een eenzijdige optie voor nog een seizoen. ,,Nadat ik het bericht kreeg dat de medische keuring in orde was, kon het niet meer mis, beaamt de middenvelder. ,,Gisteren was het alleen nog maar de puntjes op de i zetten en tekenen.

Desondanks trok hij zondag tijdens een gezinsuitje op de Loosdrechtse Plassen nog geen fles champagne open. ,,Eerst moest mijn handtekening onder de contracten staan. Wat dat betreft, ben ik voorzichtig.
kl0523theo_janssen.jpg

Nieuwe avatar iemand?
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 07:29 schreef Ride het volgende:
Kijk, zo hoort het Theo

[..]

[ afbeelding ]

Nieuwe avatar iemand?
Hoe maak je een eigen avatar dan?
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 24 mei 2011 - 08:38   quote  deeplink  
Ik begin nu al met twijfelen.. Waarom? Omdat hij zich moet gaan focussen op de positie als linkermiddenvelder, geen aanvallende positie het afgelopen jaar! Eriksen speelde het meest aanvallend, Theo Janssen vervulde deze rol bij Twente, zodoende ben ik erg benieuwd of hij zijn kwaliteiten ook op deze, meer controlerende positie kan vervullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door Johnnyafca --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:38 schreef Johnnyafca het volgende:
Ik begin nu al met twijfelen.. Waarom? Omdat hij zich moet gaan focussen op de positie als linkermiddenvelder, geen aanvallende positie het afgelopen jaar! Eriksen speelde het meest aanvallend, Theo Janssen vervulde deze rol bij Twente, zodoende ben ik erg benieuwd of hij zijn kwaliteiten ook op deze, meer controlerende positie kan vervullen.
Ik weet voor 100% zeker, dat de boer eriksen niet van zijn huidige positie laat veranderen.
Of ajax moet 4-4-2 gaan spelen met het volgende middenveld:

------------------De zeeuw--------------------
-----De jong----------------------Janssen-----
------------------Eriksen---------------------

Maar dat zie ik eigenlijk niet gebeuren!!!!!!!
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 08:59   quote  deeplink  
IK heb goeie hoop op janssen ik denk dat hij veel kan doen voor ajax
Jacco
 Jacco - dinsdag 24 mei 2011 - 09:00   quote  deeplink  
De boer speelt met 2 aanvallende middenvelders. Dus ik verwacht dat de zeeuw verdedigend gaat spelen en janssen en eriksen aanvallend.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:00 schreef Jacco het volgende:
De boer speelt met 2 aanvallende middenvelders. Dus ik verwacht dat de zeeuw verdedigend gaat spelen en janssen en eriksen aanvallend.
Ja, zo denk ik het ook.
Maar janssen wil zicht richtten op de linker positie, op het middenveld.
En maar eriksen staat daar, die kan je niet op links zetten dus.
Naja laat de boer maar lekker puzzelen, in de zomervakantie!
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:04 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik het ook.
Maar janssen wil zicht richtten op de linker positie, op het middenveld.
En maar eriksen staat daar, die kan je niet op links zetten dus.
Naja laat de boer maar lekker puzzelen, in de zomervakantie!
het gaat er niet om wat spelers willen. het gaat erom hoe frank het wil neem ik aan. en denk dat eriksen en jansen graag speelminuten maken. spelers zullen zich altijd moet aanpassen waar ze worden opgesteld. Ik denk dat eriksen best op rechts kan en dan jansen op links
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:19 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

het gaat er niet om wat spelers willen. het gaat erom hoe frank het wil neem ik aan. en denk dat eriksen en jansen graag speelminuten maken. spelers zullen zich altijd moet aanpassen waar ze worden opgesteld. Ik denk dat eriksen best op rechts kan en dan jansen op links
Natuurlijk willen ze speelminuten maken. welke speler nou niet!!!
Eriksen op rechts, zie je het al voor je? Stijf rechts......Janssen zou eerder op rechts kunnen
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:21 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Natuurlijk willen ze speelminuten maken. welke speler nou niet!!!
Eriksen op rechts, zie je het al voor je? Stijf rechts......Janssen zou eerder op rechts kunnen
maar janssen wil links en eriksen kan makkelijk op rechts als je stijf rechts bent kun je ook wel op rechts hoor. je hoeft niet altijd te crossen hoor.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:28 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

maar janssen wil links en eriksen kan makkelijk op rechts als je stijf rechts bent kun je ook wel op rechts hoor. je hoeft niet altijd te crossen hoor.
Janssen is 2-benig, dus dan is het logisch dat je eriksen op zijn huidige positie laat!
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:30 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Janssen is 2-benig, dus dan is het logisch dat je eriksen op zijn huidige positie laat!
oke dan houd je het toch gewoon zoals het is. je kunt ook zo doen

Eriksen- lodeiro
Janssen
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:31 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

oke dan houd je het toch gewoon zoals het is. je kunt ook zo doen

Eriksen- lodeiro
Janssen
Hahaha, 3 aanvallende ingestelde middenvelders. Doe ff normaal......
hahahaha, de boer heeft aangegeven met 1 verdedigende middenvelder te spelen, en dan moet je daar een anita, of de zeeuw neer zetten. In het aller ergste geval Enoh. :D
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
of je zet janssen op plek lodeiro en dan VM Anita
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:33 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha, 3 aanvallende ingestelde middenvelders. Doe ff normaal......
hahahaha, de boer heeft aangegeven met 1 verdedigende middenvelder te spelen, en dan moet je daar een anita, of de zeeuw neer zetten. In het aller ergste geval Enoh. :D
ik zeg anita. de zeeuw vind ik aanvallend ingesteld heel erg :O
tegen twente ging hij ook alleen maar aanvallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door paulinho8 --
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:35 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

Jij veranderd ook steeds, van opstelling en van mening.
Ik heb al wel 4 verschillende opstellingen gehoord :p
En ik denk dat we de besslissingen voorlopig maar aan de boer over laten! :D
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:36 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Jij veranderd ook steeds, van opstelling en van mening.
Ik heb al wel 4 verschillende opstellingen gehoord :p
En ik denk dat we de besslissingen voorlopig maar aan de boer over laten! :D
ik heb alleen gezegd eriksen,janssen,lodeiro. en eriksen,janssen en anita
voor de rest zei ik alleen naar wat jij zei: dat janssen naar links wil en daar wou ik op zeggen dat je janssen op rechterkant zeg. zoals ik nu ook heb met dat verhaal van net dat eriksen aan rechterkant aanvallend gaat en janssen links en dan achter hun 2 anita

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door paulinho8 --
Jacco
 Jacco - dinsdag 24 mei 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Janssen is links en eriksen is 2 being toch?
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Beter word de opstelling van aankomend seizoen zo.

-----------------Stekelenburg (c)-----------------

van der wiel---toby------jantje------boilesen-----

--------------------De zeeuw----------------------

Sulejmani-----janssen----eriksen------boerrigter--

--------------------de jong(aankoop)--------------
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Ook de Ajax-supporters gingen de discussie aan over Janssen. ,,Theo moet niet komen zeker?, zegt hij lachend. Integendeel, de supporters wíllen hem graag in het Ajax-shirt zien. Enkele weken en een kampioenswedstrijd later is er maar één conclusie te trekken: de strijdlustige Janssen wordt met open armen ontvangen door de Ajacieden. ,,Dat voelt zeker heel goed en ik hoop dat ik kan laten zien wat ik kan.''
Hey Remco en Joduh.. hij heeft jullie topic nog niet gelezen....

hahahahahaha
Jacco
 Jacco - dinsdag 24 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:35 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij toen samen met eriksen als aanvallende middenvelders speelde.
Ik denk dat de zeeuw verdedigend sterk genoeg is om als controleur te spelen.
Anita is ook een geode optie maar de zeeuw zou met zijn ervaring een betere optie zijn
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 12:46 schreef Jacco het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij toen samen met eriksen als aanvallende middenvelders speelde.
Ik denk dat de zeeuw verdedigend sterk genoeg is om als controleur te spelen.
Anita is ook een geode optie maar de zeeuw zou met zijn ervaring een betere optie zijn
De zeeuw, is gewoon een allrounder.
Als hij in vorm is, dan moet je hem gewoon in de basis hebben staan.
Dat kan verdedigend, maar ook aanvallend is hij sterk.
Dat aanvallende heeft hij bij ajax pas geleerd. bij az stond hij verdedigend met schaars ook erg goed.
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Ajax speelt met 2 voorwaarts gerichte middenvelders, 2 buitenspelers en 1 spits (ergens)
Daarachter 2 controlerende maar aanvallend ingerichte verdedigers en 2 opkomende backs.
Oftewel.. alles naar voren en ver van het doel
Zoals je ook goed kon zien in de wedstrijd tegen Twente, ze hadden bijna geen hoekschop en vrijetrap in onze 16 in tegenstelling tot de week ervoor.

Dus Janssen en Eriksen achter de voorhoedespelers als opjagers en aangevers en eventueel als afmakers wat ze beide zeer goed kunenn.
Eigenlijk ga je dan 1-5-5 spelen... of 1-2-5-3

Zover ik begrepen heb heeft Johan dit al een paar jaar terug aan Frank doorgeven om zo te oefenen en dat heeft hij succesvol met Eriksen gedaan in de jeugd.
Dus geen echte nummer 10 meer als Litmanen maar met 2 middenvelders die samen onrust veroorzaken in het verdedigingsterrein van de tegenstander waardoor Ajax vaker de afvallende bal heeft.

Zie ACMILAN uit, Spartak Thuis en Twente Thuis.

Nu is het nog een kwestie van tijd en oefenen om dit optimaler uit te voeren en dan is zelfs succes in de CL niet geheel tegen de verwachting in.
De CL winnen niet misschien maar 2e worden in welke poule ook en overwinteren zeer zeker.
Theo is daarbij een onmisbare schakel om als het ff tegenzit qua weerstand dat te doorbreken. Hij kan een team stuwen op het middenveld.
Jantje Vertonghen als leider van de verdediging en je hebt eigenlijk alleen maar een topspits nodig.
Hadden we Suarez nog maar.. die had goed kunnen renderen in dit systeem
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:03 schreef Ride het volgende:
Ajax speelt met 2 voorwaarts gerichte middenvelders, 2 buitenspelers en 1 spits (ergens)
Daarachter 2 controlerende maar aanvallend ingerichte verdedigers en 2 opkomende backs.
Oftewel.. alles naar voren en ver van het doel
Zoals je ook goed kon zien in de wedstrijd tegen Twente, ze hadden bijna geen hoekschop en vrijetrap in onze 16 in tegenstelling tot de week ervoor.

Dus Janssen en Eriksen achter de voorhoedespelers als opjagers en aangevers en eventueel als afmakers wat ze beide zeer goed kunenn.
Eigenlijk ga je dan 1-5-5 spelen... of 1-2-5-3

Zover ik begrepen heb heeft Johan dit al een paar jaar terug aan Frank doorgeven om zo te oefenen en dat heeft hij succesvol met Eriksen gedaan in de jeugd.
Dus geen echte nummer 10 meer als Litmanen maar met 2 middenvelders die samen onrust veroorzaken in het verdedigingsterrein van de tegenstander waardoor Ajax vaker de afvallende bal heeft.

Zie ACMILAN uit, Spartak Thuis en Twente Thuis.

Nu is het nog een kwestie van tijd en oefenen om dit optimaler uit te voeren en dan is zelfs succes in de CL niet geheel tegen de verwachting in.
De CL winnen niet misschien maar 2e worden in welke poule ook en overwinteren zeer zeker.
Theo is daarbij een onmisbare schakel om als het ff tegenzit qua weerstand dat te doorbreken. Hij kan een team stuwen op het middenveld.
Jantje Vertonghen als leider van de verdediging en je hebt eigenlijk alleen maar een topspits nodig.
Hadden we Suarez nog maar.. die had goed kunnen renderen in dit systeem
Zo denk ik er ook over.
Maar wie wil je verdedigend op het middenveld laten spelen?
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Anita of de Zeeuw of Enoh als Frank hem beter kan maken.

Maar eerst moet Jantje blijven, die heb je achter Anita nodig.
Aldeweireld wordt gewoon een type Ooijer, dat zie je aan alles. Die gaat het krachthonk in en begint straks nog sterker.
Mooie kop heeft die vent, ben wel fan van Toby.
Als Wiel het nivo haalt van voor het WK ben je rijk hoor want Boilesen is goud waard.
Nee, kan een prachtig seizoen worden zo voor het einde van de wereld in 2012

Hahahahahahaha
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:19 schreef Ride het volgende:
Anita of de Zeeuw of Enoh als Frank hem beter kan maken.

Maar eerst moet Jantje blijven, die heb je achter Anita nodig.
Aldeweireld wordt gewoon een type Ooijer, dat zie je aan alles. Die gaat het krachthonk in en begint straks nog sterker.
Mooie kop heeft die vent, ben wel fan van Toby.
Als Wiel het nivo haalt van voor het WK ben je rijk hoor want Boilesen is goud waard.
Nee, kan een prachtig seizoen worden zo voor het einde van de wereld in 2012

Hahahahahahaha
Hahaha wat een kerel ben je ook he?
Ja, precies. Jantje moet blijven......sowiezo, tog denk ik wel dat hij blijft.
En wat denk je van stekelenburg dan? Al hoewel, vermeer het ook wel kan hoor? :D
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Ik zeg persoonlijk voor ajax belang dat stekelenburg beter weg kan gaan. het is sonde om vermeer te verkopen/verhuren. je moet vermeer laten groeien en stekelenburg voor goed bedrag verkopen.
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:23 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha wat een kerel ben je ook he?
Ja, precies. Jantje moet blijven......sowiezo, tog denk ik wel dat hij blijft.
En wat denk je van stekelenburg dan? Al hoewel, vermeer het ook wel kan hoor? :D
Steek verdient een mooie plek bij ManU ofzo.
Het is tijd voor Vermeer.. je ziet hem groeien. Dat deed hij ook onder v. Basten.
Enorm goede keeper voor Ajax want ook zeer voetballend gericht.

En Steek.. de held.. eindelijk een titel voor hem.
Nee, die zie ik graag gloreren in de UK of Italie of Spanje. Ook beter voor het nivo van NL elftal en voor Vermeer ;)
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:27 schreef paulinho8 het volgende:
Ik zeg persoonlijk voor ajax belang dat stekelenburg beter weg kan gaan. het is sonde om vermeer te verkopen/verhuren. je moet vermeer laten groeien en stekelenburg voor goed bedrag verkopen.
Hahaha

we zeggen bijna hetzelfde in dezelfde minuut ;)
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:28 schreef Ride het volgende:

[..]

Hahaha

we zeggen bijna hetzelfde in dezelfde minuut ;)
ja haha, maar je hebt gelijk. stekelenburg verdiend hoger op en kijk hij is en blijft altijd een ajacied maar ooit moet je nieuwe kansen aan mensen geven en denk dat stekelenburg dat ook wel vind/denkt
Ride
 Ride - dinsdag 24 mei 2011 - 14:00   quote  deeplink  
m1gz5lwaftiu.jpg
m1gz5lxanmiy.jpg
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:00 schreef Ride het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHHAHAHAHA, kga helemaal stuk hierzoot!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 mei 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:38 schreef Johnnyafca het volgende:
Ajax speelde niet met 1 aanvallende middenvelder, maar met een linksmidden en rechtsmidden en een verdedigende middenvelder. De links en rechtsmidden moesten steeds tussen de linies komen als aanvallende middenvelders, dus nu heb je Eriksen op rechts en JAnssen op links en ze kunnen elkaar afwisselen. Lijkt me geweldig juist
flithje
 flithje - dinsdag 24 mei 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:00 schreef Ride het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniaal!
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 24 mei 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:52 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Okey, is serero beetje goed dan? of heb je hem aangemaakt
serero moet uit het niets gemaakt worden want ajaxcapetown zit niet in de database, Gaat dus ff duren om al het beeldmateriaal te bekijken en dan tot een rating te komen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: OFFICIEEL: Theo Janssen voor twee jaar naar Ajax

0.0065300