|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Janssen twee jaar Ajacied (De Telegraaf)
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik weet niet precies wat ik hier nou van moet vinden, ik had het( nog voordat een daadwerkelijke transfer aan de orde was ) met een kameraad toevallig over hem en toen heb ik iets gezegd dat ik het maar moeilijk zou/zal vinden om voor hem te juichen, en dat ik zijn komst toch niet zag gebeuren. Nu de transfer werkelijk rond is moet ik dus toch een beetje terug komen op mijn woorden...
wel moet ik zeggen dat hij het krediet van mijn kant toch echt op moet bouwen want ook het filmpje wat ik heb gezien na het zetten van de handtekening vond ik niet overtuigend. Als Ajax niet kampioen was geworden geloof ik nml niet dat hij was gekomen.. Maar goed we zullen zien, we moeten hem sowieso een kans geven om zich te bewijzen! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 18:43 schreef Heico het volgende:Ik weet niet precies wat ik hier nou van moet vinden, ik had het( nog voordat een daadwerkelijke transfer aan de orde was ) met een kameraad toevallig over hem en toen heb ik iets gezegd dat ik het maar moeilijk zou/zal vinden om voor hem te juichen, en dat ik zijn komst toch niet zag gebeuren. Nu de transfer werkelijk rond is moet ik dus toch een beetje terug komen op mijn woorden... wel moet ik zeggen dat hij het krediet van mijn kant toch echt op moet bouwen want ook het filmpje wat ik heb gezien na het zetten van de handtekening vond ik niet overtuigend. Als Ajax niet kampioen was geworden geloof ik nml niet dat hij was gekomen.. Maar goed we zullen zien, we moeten hem sowieso een kans geven om zich te bewijzen! Als Ajax die 29 keer geen kampioen was geweest, was Eriksen Boilesen Litmanen en 80% van alle andere helden ook niet voor ons komen spelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 18:43 schreef Heico het volgende:Ik weet niet precies wat ik hier nou van moet vinden, ik had het( nog voordat een daadwerkelijke transfer aan de orde was ) met een kameraad toevallig over hem en toen heb ik iets gezegd dat ik het maar moeilijk zou/zal vinden om voor hem te juichen, en dat ik zijn komst toch niet zag gebeuren. Nu de transfer werkelijk rond is moet ik dus toch een beetje terug komen op mijn woorden... wel moet ik zeggen dat hij het krediet van mijn kant toch echt op moet bouwen want ook het filmpje wat ik heb gezien na het zetten van de handtekening vond ik niet overtuigend. Als Ajax niet kampioen was geworden geloof ik nml niet dat hij was gekomen.. Maar goed we zullen zien, we moeten hem sowieso een kans geven om zich te bewijzen! 'Kijk mpuur naar zijn voetballende kwaliteiten. Hij wordt niet voor niet opgeroepen voor ht Nederlands elfstal. Sneijder priujst hem niet vioor niets de hemel in. De boer ken t hem van het Nederlands elftal en hij heeft 4x een doelpunt tegen Ajax gemaakt!! Deze joingen is echt heel goed en kij kan de jonge jongens wat leren. Dit is geweldig en daarbij heeft hij ook laten weten dat hij Ajax zelfs als kleine jongen jong wel imposant vond. Hij heeft ook genoten van de jaren 90 en heeft ook de cl finale gezien en de wereld beker. Hij mag dan een Vitesse hart hebben, maar Ajax is en blijft bijzonder om voor te spelen oom voor hem!! |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
''ArenA wordt uitgebreid.'' er zouden een café, een coffeeshop en een tabakzaak worden toegevoegd aan de faciliteiten. |
|
|
|
|
JoostAFCA
|
|
|
|
|
|
astra
|
|
|
al rookt die als een schoorsteen kan mijn dat verekken... er zijn zat spelers die roken.maar omdat theo rookt word dat extra uit belicht |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha hij heeft de boodschappenstraat al gevonden !!! Dat soort boeven hebben we nodig bij Ajax prima aankoop. |
|
|
|
|
JoostAFCA
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 11:00 schreef astra het volgende:al rookt die als een schoorsteen kan mijn dat verekken... er zijn zat spelers die roken.maar omdat theo rookt word dat extra uit belicht Het zal mij ook echt een worst wezen of hij rookt en hoeveel, het wordt nu ook wel heer erg opgeblazen in de media. Theo heeft wel bewezen dat je topsport kan bedrijven ondanks dat je rookt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door JoostAFCA -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 11:22 schreef nora het volgende:ha ha hij heeft de boodschappenstraat al gevonden !!! Dat soort boeven hebben we nodig bij Ajax prima aankoop. Ja nu durft hij wel, gelijk zijn tekengeld opmaken. Hahahahahahaha.
Wel goed voor de lokale economie. |
|
|
|