BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog zorgt voor tumult in Kaapstad

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 23 mei 2011 - 08:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van den Boog zorgt voor tumult in Kaapstad (Algemeen Dagblad)

Dit topic is een vervolg op het topic:  V/d Boog zorgt voor een laatste stunt..
Thomas
 Thomas - maandag 23 mei 2011 - 08:55   quote  deeplink  
De scheidende Ajax-directeur Rik van den Boog heeft in Kaapstad voor tumult gezorgd. Tot volslagen verrassing van Ajax Cape Town benoemde hij John Comits tot erevoorzitter van de Zuid-Afrikaanse club, terwijl Van den Boog volgens de statuten van de club niet bevoegd zou zijn dit te doen. Dat meldt De Telegraaf.

In een perbericht laat Ari Efstathiou weten: 'We zijn totaal verrast. Ook afgelopen vrijdag is dit tijdens onze laatste directievergadering niet besproken. Volgens de reglementen van onze club is Van den Boog niet bevoegd om dit te doen. Hoe pijnlijk het ook is, maar dit besluit zal heel snel gecorrigeerd worden.'

De kwestie ligt uiterst gevoelig bij de zusterclub van het Amsterdamse Ajax, dat 51% van de aandelen van Ajax Cape Town bezit. Directielid Comitis van Cape Town Stars - 49% van de aandelen - kwam onlangs in aanvaring met de directie, die wordt aangestuurd door Efstathiou. Als gevolg daarvan mag Comitis zich niet meer bemoeien met de voetbalclub Ajax Cape Town.
E-J
 E-J - maandag 23 mei 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Wat een sukkel is die v/d Boog toch!

Is volgens mij niet het eerste wat hij 'een beetje onhandig' aanpakt, wat een schik heb ik toch iedere keer om die man ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 23 mei 2011 - 14:30   quote  deeplink  
no shit.. wat ben ik blij dat Johan en Co hebben gezorgt dat deze mafkees optieft.. en dan ook nog doen of hij zijn werk goed heeft gedaan dat ze kampioen zijn geworden.. mafkees nummer 1 !
AFCA***
 AFCA*** - maandag 23 mei 2011 - 14:31   quote  deeplink  
1 juni geen last meer van :D
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 15:40   quote  deeplink  
Ik vind het echt een aparte Gozer hoor? Spoort in ieder geval voor geen meter!
baco74
 baco74 - maandag 23 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Whaha. Boog in de bocht...
Rick wilt zelf gewoon directeur bij Ajax Cape Town worden,
hij is zijn bestuur vast aan het samenstellen.
AFCA!
 AFCA! - maandag 23 mei 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Las het vanmiddag al.. hij maakt zichzelf belachelijk hiermee!
AFCA Montana
 AFCA Montana - maandag 23 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
Dit is echt te gek voor woorden .
Zou Rick dit alleen doen om Ajax nog even dwars te zitten ?
Kan er geen reden voor bedenken , erg jammer dat dit 1 van zijn laatste daden is
Laat hem dan nog snel een klappen van een transfer binnenhalen om goed afscheid te nemen
AFCA!
 AFCA! - maandag 23 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 21:13 schreef AFCA Montana het volgende:
Dit is echt te gek voor woorden .
Zou Rick dit alleen doen om Ajax nog even dwars te zitten ?
Kan er geen reden voor bedenken , erg jammer dat dit 1 van zijn laatste daden is
Laat hem dan nog snel een klappen van een transfer binnenhalen om goed afscheid te nemen
Kan hij niet een beetje frauderen om een grote speler binnen te halen zoals hij bij bijna elk bedrijf waar hij gewerkt heeft heeft gefraudeerd? =)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van den Boog zorgt voor tumult in Kaapstad

0.0042240