|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Plaats hier de mooiste Ajax foto`s, actie foto`s of stadion foto`s.
Als het maar om AJAX gaat!
held: |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Hoe Plaats je een foto hier? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
typ dit eerst: [img] dan hiertussen de link [/img] |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Als je op een foto met je rechtermuisknop klikt kan je op eigenschappen klikken, kopieer daar de link en zet die tussen [img] [/img] |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
kan je niet een foto van je telefoon plaatsen? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Moet je hem eerst uploaden ergens online. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Want heb een foto van mn dochter, als trotse hooligan van 3 en een half!;) |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heel mooi!!!!!!
Wat een beest is Heitinga toch!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
OOOOhh johny, zing een liedje voor mij aleen!!!!!!! |
|
|
|
|
JoeOost
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Een aegon shirt zou hem niet misstaan!;) |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
quote: Heitinga is een van de weinige die nog echt clubliefde kent in de voetballerij, oke hij speelt bij Everton maar hij houdt van Ajax! Daar ben ik heilig van overtuigd en daarom is hij in mijn ogen een ras-Ajacied!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Johnny3 -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
dat wil dus neit ! maar dan moet je em maar effe aanklikken haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 12:43 schreef Johnny3 het volgende:[..] Heitinga is een van de weinige die nog echt clubliefde kent in de voetballerij, oke hij speelt bij Everton maar hij houdt van Ajax! Daar ben ik heilig van overtuigd en daarom is hij in mijn ogen een ras-Ajacied! +1 |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 12:54 schreef AFCAMylife het volgende:[img] [url]http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://u.goal.com/129000/129097_news.jpg [/img] misschien als je de [url] eruit haalt? en eventueel de spaties tussen [img] en de link
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door ajax21 -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
ik geef het op haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door ajax21 -- |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: als je die link volgt kom je ook gewoon op google uit ;) dus de link zal niet goed zijn neem ik aan dan |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
AFCAmylife, je moet geen spaties gebruiken tussen [img] en [/img]
dit is de foto die HIJ probeerde te posten:
edit: ik zie nu die foto pas voor het eerst, hij trekt er wel een lekker bekkie bij he :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door AFCA*** -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Deze haal je uit het Mooie Vrouwen topic.. eerste paar pagina's :P |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Zo vet dit.. en pas later als je thuis bent doorhebben waar ik nou mee omhoog stond op vakkie 129...
Zuid moet dit vaker doen.. is gewoon kicken.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
25 mei 1995
ruim 200.000 man
Museumplein, Amsterdam..
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Sowiezo niet, het kan zijn dat die daar ook staat. Maar ik ben gewoon bij google afbeeldingen gaan kijken, bij suarez en vrouw. :p Dus chilll............. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: :) ik wacht alvast op de foto van zaterdag 20 mei 2011. Cl winnaar |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Verwacht dan maar 500.000 man...
hahahahahahaha |
|
|
|
|
BJK
|
|
|
De mooiste en tegelijkertijd slechtste dag van mijn leven. Woonde praktisch aan de overkant van het oh zo mooie stuk asvalt waar alle kraampjes ooit stonden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 15:59 schreef BJK het volgende:[ afbeelding ] De mooiste en tegelijkertijd slechtste dag van mijn leven. Woonde praktisch aan de overkant van het oh zo mooie stuk asvalt waar alle kraampjes ooit stonden. Tsja,
als de Meer hadden behouden maar dan met een dikke upgrade.. |
|
|
|
|
BJK
|
|
|
quote: Zou toch ideaal zijn ??? :) De Arena op de plek waar de Meer ooit stond. Beetje op zijn Engels, een stadion in de binnenstad. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
deze natuurlijk:
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Je ben ook niet vaak positief:P |
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
Van dit seizoen de mooisten! Siem de Jong (heel charmant)
Denny Landzaat (dat smaakt lekker)
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Mooi plaatje. Das volgens mij remco k's avatar. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Letterlijk nog 2 Ajax-(langspeel-)plaatjes.
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 16:21 schreef BJK het volgende:[..] Zou toch ideaal zijn ??? :) De Arena op de plek waar de Meer ooit stond. Beetje op zijn Engels, een stadion in de binnenstad. Watergraafsmeer...binnenstad? Hooguit binnen de ring. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Geupgrade met een ringetje:
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Jezus, als dat gaat gebeuren, dan wil Messi hier ook wel voetballen, dat ziet er mooi uit |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:19 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Jezus, als dat gaat gebeuren, dan wil Messi hier ook wel voetballen, dat ziet er mooi uit Eens, ziet er echt ziek vet uit. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik weet alleen niet wat er met de gracht is gebeurd? IK hoop dat ze die net als op de foto ook even weg kunnen halen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|