|
|
thomASS
|
|
|
Ziet er echt lijp uit! Hopelijk iig snel de grachten dicht. |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
quote: De grachten dicht. dat lijkt me heerlijk. lekker engels dichtbij |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
dubbelpost
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door AFCA*** -- |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
maar dit is toch niet realiseerbaar of wel? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote: Er kan altijd een ring op, gewoon het dak liften |
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
quote: met een beetje fantasie;0 |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: dit zou echt geweldig zijn, mocht dit haalbaar zijn! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahaha!! Cruijff is de baas! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha,waar rook is is Cruijff..........en Theo. Laatstgenoemde is overgens te gast bij Sudio-Voetbal vanavond. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 16:39 schreef baco74 het volgende:[..] Haha,waar rook is is Cruijff..........en Theo. Laatstgenoemde is overgens te gast bij Sudio-Voetbal vanavond. Ik ga denk ik wel kijken.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Jammer dat ie Waterkneus er niet bij is vanavond. Hij zei verleden week dat je het niet kon maken om van Twente naar rivaal Ajax te verkassen. Zoiets doe je niet zei die. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Gelukkig hebben ze dat al beiden lange zijden al gedaan en opgevuld met stoeltjes, alleen achter het doel is er zoveel ruimte :( Als het WK naar nl zou zijn gegaand, dan was de derde ring er zeker gekomen, want het is mogelijk volgens de architect |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
echt zulke grappige hoofden!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
volle bak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIII!!!!!!!!!!!!
hahahahahaha die bank van twente!!!! lol!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Is er ergens een foto waar Vertonghen in het publiek springt na de 3-1 van Siem in de wedstrijd om het landskampioenschap!! Heb het nu meerdere malen op film gezien en voor mij kan Vertonghen echt niet meer stuk!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Weliswaar geen foto, maar een filmpje van het legendarische doelpunt van Johan Cruijff tegen ADO. SCHITTEREND! Het blijft op mijn netvliezen gebrand.
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Mooie goal is dat zeg, nog nooit eerder gezien.... Zit ook een enorm effect aan de bal, die je nu eigenlijk niet meer ziet! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2011 - 09:46 schreef Ajx het volgende:Mooie goal is dat zeg, nog nooit eerder gezien.... Zit ook een enorm effect aan de bal, die je nu eigenlijk niet meer ziet! nooit gezien? ;O |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K