|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Neuh, dat is bovendien ook een lopende speler, net als Wijnaldum. Die moet de bal ontvangen ipv passen.
Gijp zei nog bij Vi dat een middenveld met Brama-Wijnaldum en Janssen niet gaat werken, omdat je dan creativeit, passing etc mist. Wijnaldum ipv Janssen en niet tegelijkertijd.
Precies dat probleem (o.a.) hadden we dit jaar ook bij Feyenoord. We hebben een middenveldert nodig die een beslissend pass kan geven. bijv Hadouir en Schöne. Mokotjo heeft ook het talent, maar is nog niet klaar voor een vaste basisplaats. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:16 schreef sevillana het volgende:[..] had toen wel wat te maken met een zekere kraay dacht ik . . . . . . . . . Ja die ouwe,maar toch wel fijn dat hij altijd volgehouden heeft dat hij altijd Feyenoorder bleef!!Was iets wat verzachtend.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja die ouwe,maar toch wel fijn dat hij altijd volgehouden heeft dat hij altijd Feyenoorder bleef!!Was iets wat verzachtend.. dat wel natuurlijk :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik vind mokotjo meer type vormer. Als controleur die het raar maar waar als 1 van de weinige een pass op maat kan geven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was Vormer niet bij vi vanavond? Heeft ie nog iets spannends naar Feyenoord gemeld? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Oh god al gaan we vanaf nu over vi praten dan ga ik afhaken hor. Ik heb het opgenomen en ga morgen kijken. (Mn meissie had vanavond tv rechten) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:19 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik vind mokotjo meer type vormer. Als controleur die het raar maar waar als 1 van de weinige een pass op maat kan geven Jammer dat hij nog niet kan rennen,ik kreeg pas een schitterend PBtje van een zeer gewaardeerd forumlid.Die vertelde mij dat Feyenoord het voor elkaar hed gekregen de enige Afrikaan op de wereld vast te leggen die niet kan rennen hahahahahahaha En toen ging mijn gedachte ook nog eens uit naar Cissè..hahahahaha de enige 2 afrikanen van de wereld die niet kunnen rennen hahahahaha
wat een LoL |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:21 schreef FR-Henk het volgende:Was Vormer niet bij vi vanavond? Heeft ie nog iets spannends naar Feyenoord gemeld? Nope. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal niet veel bijzonders gemeld zijn anders had je dat allang al teruggelezen hier. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jammer dat hij nog niet kan rennen,ik kreeg pas een schitterend PBtje van een zeer gewaardeerd forumlid.Die vertelde mij dat Feyenoord het voor elkaar hed gekregen de enige Afrikaan op de wereld vast te leggen die niet kan rennen hahahahahahaha En toen ging mijn gedachte ook nog eens uit naar Cissè..hahahahaha de enige 2 afrikanen van de wereld die niet kunnen rennen hahahahaha wat een LoL Willem de kromme was ook niet echt een loper, maar had wel z'n waarde |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Who the fuck is Bram?? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Maar wel mooie luchtkastelen met geld hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook zo`n weldoener zonder echte stortingen!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Zie ik ook elke dag weer als ik jullie allemaal zie passeren! Zoveel jaloezie en nijd en arrogantie en beschamende uitspraken ( FTID ) En ik zal zeker niet ontkennen dat ik ook enige vorm van arrogantie vertoont. Maar stront moet je met stront bestrijden toch........ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik vraag me af hoeveel directeuren van florerende bedrijven zich daadwerkelijk met dit forum bezig houden |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Oke bedankt voor je info |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:38 schreef sevillana het volgende:ik vraag me af hoeveel directeuren van florerende bedrijven zich daadwerkelijk met dit forum bezig houden inderdaad weinig! Maar ik weet er wel een paar ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een directeur zonder goed personeel is ook maar een zaadje. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:38 schreef sevillana het volgende:ik vraag me af hoeveel directeuren van florerende bedrijven zich daadwerkelijk met dit forum bezig houden oh jij heb het over florerende bedrijven...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
oke zeg op. wie heeft er een eenmanszaak hier? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Henkie1969 en Milo maar meer kan ik er niet.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: heeft milo een uitzendbureau voor sv-supporters opgericht? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man midgetgolfbaan... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: het spijt me directeur craven |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha..............vet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hehhe nee man ben arme sloebert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dus meer arme zelfstandige. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:38 schreef sevillana het volgende:ik vraag me af hoeveel directeuren van florerende bedrijven zich daadwerkelijk met dit forum bezig houden Ik hoef niet meer te werken.....
Maar succesvol zakendoen gewenst Mr de.fan tot in het nieuwe seizoen.
Misschien wip ik deze zomer nog even naar australie om bij mijn maat antoniorijen z'n jeugopleiding te bekijken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat zijn de meeste directeuren van een eenmanszaak, dus dat snap ik;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:47 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik hoef niet meer te werken..... Maar succesvol zakendoen gewenst Mr de.fan tot in het nieuwe seizoen. Misschien wip ik deze zomer nog even naar australie om bij mijn maat antoniorijen z'n jeugopleiding te bekijken. antoniorijen, die goeie ouwe tijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb maand geleden nog ruim miljoen de deur uit gedaan. |
|
|
|