|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
hij moet idd weg, maar dat wil niet zeggen dat Ajax elk bod maar moet accepteren |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 13:58 schreef Boilesen het volgende:hij moet idd weg, maar dat wil niet zeggen dat Ajax elk bod maar moet accepteren Ja, klopt. Ze moeten sowiezo 4 miljoen krijgen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Je gaat toch niet meteen een eerste bod accepteren. Dat gebeurd nergens. Ajax wil meewerken aan een vertrek van hem dus dat komt echt wel goed. |
|
|
|
|
ajaxzutphen
|
|
|
Weet iemand hoeveel er geboden is? |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Plus, hamlap hoeft zelf ook niet in te gaan met elke willekeurige club die zich aanbied. Hoe graag wij hem ook weg willen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 14:02 schreef AFCA*** het volgende:Plus, hamlap hoeft zelf ook niet in te gaan met elke willekeurige club die zich aanbied. Hoe graag wij hem ook weg willen. Ja, das waar.....maar hoe moet je hem nou wegkrijgen bij ajax dan!!!!!!!!! Hij moet gewoon weg, kijk toen hij kwam, hadk er wel goed gevoel over. Nu ben ik hem egt spuugzat..... |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Komt wel goed ouwe ;) ik ben ook geen fan van hem, maar hij heeft wel belangrijke doelpunten gemaakt. En er zijn vast clubs waar hij zometeen goed kan spelen, alleen Ajax is voor hem geen optie meer.
5 miljoen is hij zeker nog waard, en desnoods maak je er 4 miljoen van + wat bonussen bij behalen kampioenschap / plaatsing CL / EL |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 14:10 schreef AFCA*** het volgende:Komt wel goed ouwe ;) ik ben ook geen fan van hem, maar hij heeft wel belangrijke doelpunten gemaakt. En er zijn vast clubs waar hij zometeen goed kan spelen, alleen Ajax is voor hem geen optie meer. 5 miljoen is hij zeker nog waard, en desnoods maak je er 4 miljoen van + wat bonussen bij behalen kampioenschap / plaatsing CL / EL Hoeveel heeft ajax er voor betaalt? Volgens mij 4 miljoen he? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 14:03 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ja, das waar.....maar hoe moet je hem nou wegkrijgen bij ajax dan!!!!!!!!! Hij moet gewoon weg, kijk toen hij kwam, hadk er wel goed gevoel over. Nu ben ik hem egt spuugzat..... Die gast is er ook verantwoordelijk voor dat we kampioen zijn geworden. Laten we nu eens kappen met dat gedoe naar Mounir toe! Ja ok hij moet weg ja maar kom op zeg! Laat je niet zo opfokken door de media die een hele hoop onzin hebben verkondigd wat Mounir betreft!En iedereen loopt er maar achteraan en loopt alles te geloven wat de media roept! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 14:18 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Die gast is er ook verantwoordelijk voor dat we kampioen zijn geworden. Laten we nu eens kappen met dat gedoe naar Mounir toe! Ja ok hij moet weg ja maar kom op zeg! Laat je niet zo opfokken door de media die een hele hoop onzin hebben verkondigd wat Mounir betreft!En iedereen loopt er maar achteraan en loopt alles te geloven wat de media roept! Heey kom op, sinds hij uit de basis is gezet en gebleseerd was. Is ajax uit die put gekomen! Maar het uitfluiten was ook wel onterecht |
|
|
|