BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap of Claire...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 30 januari 2008 - 12:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap of Claire...

In de keuken gaat het gesprek over Jaap nog even door..."Jaap en ik weten precies wat we aan elkaar hebben. Ik bedoel, toen het heel slecht ging tussen mij en Lieke zat hij toch ook meer met Lieke dan met mij? Toen was Claire er toch ook niet?", verdedigd Huub zich."Oh dus je bent hem aan het terugpakken?", daagt Palma hem uit. "Nee, maar jaap en ik hebben niet zo'n überbevestiging nodig.", vertelt Huub. "Het gaat gewoon oké", beaamt Jaap, al schudt hij met z'n hoofd naar de camera nee. "Maar stel je moet kiezen Jaap en Claire, wie gaat er dan weg?", vraagt het hoofd huishouding nog even door. "Claire", zegt Huub resoluut. "Ondanks de goede gesprekken die jullie samen hebben", vraagt Palma. "Ondanks de gesprekken, ondanks de seks. Dat is nu gewoon zo, ik heb op dit moment nog geen idee wat ik aan Claire heb, ik heb nog geen ontslagronde met haar meegemaakt. Relatief gezien weet ik gewoon veel meer wat ik aan Jaap heb dan aan Claire. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Op dit moment gaan ze allebei niet weg, maar als ik nu moet kiezen is dat mijn keuze, dat is toch eerlijk", legt de Oldenzaler uit. "Nou ja, als je er eerlijk over blijft, prima. En Claire, als jij moest kiezen tussen...", Palma lacht. "Of alles, of Huub?", daagt ze de nieuwste Miljonair uit. "Alles!", zegt Claire. "Dan zijn jullie aan elkaar gewaagd! Jullie zijn hetzelfde sterrenbeeld ook toch?", vraagt Palma. "Steenbok", vertelt Claire. "Ja, moeilijke mensen...", zegt Palma. Daar zijn wij het volledig mee eens Palma...

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 30 januari 2008 - 13:45   quote  deeplink  
liefde en sex ??? doe toch maar het geld !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap of Claire...

0.0046179