BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferoverleg: Strootman of Roorda?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Jongens,

Ik wil graag jullie mening horen over Kevin Strootman en/of Geert Arend Roorda. Vind ik 2 uitstekende voetballers. We hebben natuurlijk al genoeg getalenteerde middenvelders, maar ik had toch geprobeerd om Roorda binnen te halen, want hij is een van de grootste talenten van Nederland en bij zijn club Heerenveen loopt ook niet alles van een leien dakje (relatie met Ron Jans). Vindt ook dat hij bij Excelsior uitstekend presteert! Ook heeft hij de nodige lengte die wij juist op het middenveld missen. Doen of niet doen? Goede aankoop of komt hij te kort voor Ajax? Zelfde geldt voor Strootman. Of hebben jullie nog een pareltje ontdekt? Barst maar los!

Dutchajaxmen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door dutchajaxmen --
Twan
 Twan - maandag 23 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
1 van de grootste talenten van Nederland? Nou nee niet echt. Als je bij Heerenveen al geen basisplek kan krijgen dan hoef je al helemaal niet naar een topclub in Nederland te gaan. Lekker bij Heerenveen laten blijven die Roorda. Over Strootman gesproken : Dat zou wél een aanwinst zijn voor Ajax maar als Janssen komt dan is het middenveld compleet
thomASS
 thomASS - maandag 23 mei 2011 - 16:36   quote  deeplink  
whaaha strootman, rot toch op. Ajax heeft nu genoeg spelers.
Rogier
 Rogier - maandag 23 mei 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Laat Strootman zich eerst maar eens langere tijd bewijzen op het hoogste niveau. Roorda ? Nou....bij Excelsior viel hij op, maar het is net of dit ineens de nieuwe Iniesta ofzo is als van der Gijp hoor. Nou dus echt niet.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 23 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Strootman hebben wij niet nodig, we hebben al een luxeprobleem volgend jaar op het middenveld. Daarbij komt dat Utrecht 4 a 5 miljoen wil hebben voor hem. Roorda idem dito, ook al zal hij niet super veel kosten, wij hebben geen plek voor hem. Ons middenveld staat wel na de aankopen Serero en Janssen. Daarbij vind ik ook nog eens dat Roorda tekort komt voor Ajax. Bij H'veen amper gespeeld, en een half jaartje leuk gespeeld bij Excelsior wil nog niet zeggen dat je mee kan bij Ajax.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:35 schreef Twan het volgende:
1 van de grootste talenten van Nederland? Nou nee niet echt. Als je bij Heerenveen al geen basisplek kan krijgen dan hoef je al helemaal niet naar een topclub in Nederland te gaan. Lekker bij Heerenveen laten blijven die Roorda. Over Strootman gesproken : Dat zou wél een aanwinst zijn voor Ajax maar als Janssen komt dan is het middenveld compleet
Dost had ook geen basisplaats bij Heerenveen, terwijl ik hem toch stukken beter vindt dat Elm. Dat Roorda geen basisplaats had was ook onbegrijpelijk. Ron Jans nam ik altijd serieus, maar na het gerommel bij Heerenveen heb ik toch mijn twijfels.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Overigens zal Strootman toch nog een moeilijk verhaal worden, want FC Twente heeft ook interesse.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 23 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Gijp vindt iedere speler met een lengte > 1.85m top. Hij begint steeds maar weer te zeiken dat het middenveld van Ajax te klein is, maar volgens mij verschilt de gemiddelde lengte van de Ajax middenvelders niet zoveel van de gemiddelde lengte van de middenvelders van de beste club ter wereld. Als je de fysieke kracht niet hebt, dan moet je zorgen dat je de duels niet aan hoeft te gaan. Het is gewoon een ander type voetbal, maar het hoeft niet per definitie nadelig te zijn. Een 'klein middenveld' dwingt je namelijk ook wel om voetballende oplossingen te zoeken i.p.v. fysieke oplossingen.
corvermeer
 corvermeer - maandag 23 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
nou ja rene van de gijp zou ik maar niet te serieus nemen want dat is niet voor niks de clown van het tv programma waar meer van die idioten rond lopen dus laat maar
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 23 mei 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:44 schreef dutchajaxmen het volgende:
Overigens zal Strootman toch nog een moeilijk verhaal worden, want FC Twente heeft ook interesse.
Het imago van Twente heeft met het mislopen van de titel wel een deukje opgelopen hoor. Ik denk dat spelers graag onder De Boer spelen en eerder zullen kiezen voor gegarandeerd CL voetbal. Bij Twente is de kans groot dat ze niet door zullen dringen tot de CL groepsfase.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Even een heel ander persoon: Nicklas Bendtner wil vertrekken? Misschien een goed idee om zich bij Eriksen, Boilesen en Fischer te voegen? Zal overigens wel niet willen en ik ben bang dat hij ook boven het salarisplafond van Ajax zit.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 23 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:44 schreef corvermeer het volgende:
nou ja rene van de gijp zou ik maar niet te serieus nemen want dat is niet voor niks de clown van het tv programma waar meer van die idioten rond lopen dus laat maar
Hier ben ik het dus niet mee eens. Meestal vind ik dat hij zeer zinnige dingen zegt. Hij brengt het alleen op een komische manier en dat vind ik eigenlijk alleen maar prettig. Derksen neem ik daarentegen een stuk minder serieus, die praat voornamelijk Vd Gijp naar zijn mond.
Sander111
 Sander111 - maandag 23 mei 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:32 schreef dutchajaxmen het volgende:
Jongens,

Ik wil graag jullie mening horen over Kevin Strootman en/of Geert Arend Roorda. Vind ik 2 uitstekende voetballers. We hebben natuurlijk al genoeg getalenteerde middenvelders, maar ik had toch geprobeerd om Roorda binnen te halen, want hij is een van de grootste talenten van Nederland en bij zijn club Heerenveen loopt ook niet alles van een leien dakje (relatie met Ron Jans). Vindt ook dat hij bij Excelsior uitstekend presteert! Ook heeft hij de nodige lengte die wij juist op het middenveld missen. Doen of niet doen? Goede aankoop of komt hij te kort voor Ajax? Zelfde geldt voor Strootman. Of hebben jullie nog een pareltje ontdekt? Barst maar los!

Dutchajaxmen
Ik gok zomaar dat jij een liefhebber bent van René van der Gijp en Johan Derksen bij Voetbal Insite, maar niet echt de spelers die Ajax nodig heeft.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:45 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Het imago van Twente heeft met het mislopen van de titel wel een deukje opgelopen hoor. Ik denk dat spelers graag onder De Boer spelen en eerder zullen kiezen voor gegarandeerd CL voetbal. Bij Twente is de kans groot dat ze niet door zullen dringen tot de CL groepsfase.
Ben ik met je eens, ik doel alleen op de transfersom.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:47 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat jij een liefhebber bent van René van der Gijp en Johan Derksen bij Voetbal Insite, maar niet echt de spelers die Ajax nodig heeft.
Klopt:P. Ik kijk elke uitzending, maar ben het ook geregeld oneens met de heren.
BJK
 BJK - maandag 23 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Dit is een lastige.... Strootman erg goede voetballer voor de sub-top in Nederland (op dit moment). Echter bij hem zit er vast nog wel rek in.

Roorda? Die speelt de laatste weken de sterren van de hemel. Deze jongen zit zo vol vertrouwen dat alles kan lukt en ook automatisch gaat. Ik heb het idee dat dit meer een periode is waarbij alles lukt.

Wanneer hij een heel seizoen constant kan presteren in de Eredivisie, maakt hij misschien ooit kans om naar Ajax te gaan imo.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 23 mei 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 16:46 schreef dutchajaxmen het volgende:
Even een heel ander persoon: Nicklas Bendtner wil vertrekken? Misschien een goed idee om zich bij Eriksen, Boilesen en Fischer te voegen? Zal overigens wel niet willen en ik ben bang dat hij ook boven het salarisplafond van Ajax zit.
Bendtner is een goed voorbeeld van een over het paard getild mannetje. Die komt echt kwaliteiten te kort, zelfs voor een club als Ajax.
Boilesen
 Boilesen - maandag 23 mei 2011 - 16:59   quote  deeplink  
allebei goede voetballers. Strootman zou het niveau wel aankunnen denk ik, maar na Janssen is er op het middenveld niemand meer nodig.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Strootman, is een goede voetballer, met een perfect tactisch inzicht. En een verfijnde traptechniek. Toch moet ik zeggen, dat strootman niet een aanwinst zou zijn voor ajax.
Want wij hebben, bijvoorbeeld eriksen, lodeiro. Dat zijn spelers die niet onder doen voor strootman. Misschien op een bepaald gebied wel, maar dan hebben hun bijvoorbeeld de techniek, die strootman minder beheerst...dan heb ik het over skills enzo he?

Wat betreft Roorda, die komt helemaal te kort voor ajax, sorry Dutchajaxmen maar die zie ik niet de sterren van de hemel spelen in de arena.
Voor een club als Excelsior is hij goed, als hij zelfs bij Sc Heerenveen niet mee kan draaien.....dan is dat Sowiezo geen aanwinst voor ajax.
Hij kan een balletje trappen, maar speelt net 1 seizoen goed...dan moet je hem geen aanwinst voor ajax gaan noemen.
Laat hem aankomend seizoen maar weer een goed seizoen draaien bij heerenveen ofzo.
Qua voetbal, vind ik het geen leuke speler om naar te kijken. Hij mist gewoon net wat bijvoorbeeld; Eriksen of Lodiero hebben. De techniek, het inzicht. Wat hij wel heeft is een lopersvermogen, hij kan enorm draven. Maar daar heb je niet veel aan als, je in een team als ajax voetbal. Met het tik-tak voetbal. Dan zijn het de korte sprints. Net geschikt dus voor een Subtopper........

Conclusie: Strootman is gechikt voor een club als Az, Feyenoord, Fc Utrecht. Maar daar blijft het ook wel bij, absoluut niet bij het niveau van een topclub als Ajax.

Roorda is Net geschikt voor een subtopper, dus zal zich aankomend seizoen moeten bewijzen bij zijn club. Om in de toekomst misschien wel bij een club als Fc Twente te kunnen voetballen (om maar een club te noemen)
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Toornstra van Ado lijkt me van meerwaarde dan de 2 hierboven.
Alhoewel het Ajax nivo voor de meeste van NL toch al te hoog is qua druk en spanning.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:03 schreef Ride het volgende:
Toornstra van Ado lijkt me van meerwaarde dan de 2 hierboven.
Alhoewel het Ajax nivo voor de meeste van NL toch al te hoog is qua druk en spanning.
Sorry Ride, maar ook Toornstra is geen meerwaarde voor ajax.
Hij speelt net 1 seizoen goed, een subtopper zou net haalbaar zijn. Een club als Az misschien.
Maar daar blijft het ook wel bij. Eriksen is veel beter dan hem.
Ik vind het wel een leuke voetballer om naar te kijken....en hij speelde een goed seizoen.
Maar ik vind, dat zulke jongens eerst maar eens meerdere seizoenen zo moeten spelen, voor ze toe zijn aan een topclub!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Als we toch bezig zijn.. Stijn Schaars?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:10   quote  deeplink  
Ik zou iedereen van de Eredivisie kopen, zodat de andere teams geen spelers meer hebben..
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:08 schreef dutchajaxmen het volgende:
Als we toch bezig zijn.. Stijn Schaars?
Die zou ook op het ajax niveau niet mee kunnen. Hahaha, ik lindgren eerlijk gezegd niet veel onder doen.
En zo erg goed speelde schaars niet dit seizoen...
Toen der tijd met de zeeuw, en schaars op het middenveld bij Az.
Toen was hij beter, dan dat hij nu is.
Kijk, als hij egt een meerwaarde voor ajax zou zijn. Dan zou hij wel bij het Nederlands elftal zitten.
AFCA***
 AFCA*** - maandag 23 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:10 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik zou iedereen van de Eredivisie kopen, zodat de andere teams geen spelers meer hebben..
ja en dan stallen bij almere city
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:10 schreef Hasjkoph het volgende:
Hahaha Inderdaad.
Stelt trouwens niet veel voor hoor? de eredivisie......Qua waarde dan he?
Ik denk dat Manchester City, heel de eredivisie wel kan kopen! :D
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:12 schreef AFCA*** het volgende:

[..]

Of Ajax Cape Town ;)
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:12 schreef AFCA*** het volgende:

[..]

Ook dat nog......
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:12 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha Inderdaad.
Stelt trouwens niet veel voor hoor? de eredivisie......Qua waarde dan he?
Ik denk dat Manchester City, heel de eredivisie wel kan kopen! :D
Dat kan ik ook wel, alleen is de vraag of ze het doen ;)
Als ik dan voor elke speler een cent geef en een cent salaris per week..
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat kan ik ook wel, alleen is de vraag of ze het doen ;)
Als ik dan voor elke speler een cent geef en een cent salaris per week..
Hahaha, dat gaat op den duur ook wel aardig wat kosten. Geloof me! hahaha :D
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:17 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha, dat gaat op den duur ook wel aardig wat kosten. Geloof me! hahaha :D
Als je dat een tijdje doet, wel ja.. Maar het zal nooit meer zijn dan dat ik uitgeef bij McDonalds per maand.. :)
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Als je dat een tijdje doet, wel ja.. Maar het zal nooit meer zijn dan dat ik uitgeef bij McDonalds per maand.. :)
Hahaha, ik ben daar een beetje op uitgekeken. Kging elke grote pauze, ff met scooter naar mac donalds noord, in Zwolle! hahaha, kben nu egt zat. Geef mij maar KFC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door C. Eriksen --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:23 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha, ik ben daar een beetje op uitgekeken. Kging elke grote pauze, ff met scooter naar mac donalds noord, in Zwolle! hahaha, kben nu egt zat. Geef mij maar KFC
Helaas hebben we geen KFC in Hilversum.. Echt jammer..
Heb 1x bij de KFC gegeten en dat was vorige week toen ik in Den Haag was.. Dat was echt lekker! Alleen wel duur, maar het was het waard..
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:25 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Helaas hebben we geen KFC in Hilversum.. Echt jammer..
Heb 1x bij de KFC gegeten en dat was vorige week toen ik in Den Haag was.. Dat was echt lekker! Alleen wel duur, maar het was het waard..
Ja, dat is egt goeie shit daar he? hahaha
Ja klopt wel aardig prijzig he? Maar ja, dan heb je wel wat!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 23 mei 2011 - 17:36   quote  deeplink  
geen van beiden...
sebas79
 sebas79 - maandag 23 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:36 schreef verbrande harry het volgende:
geen van beiden...
idd, niks voor ajax
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 mei 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Kijk dat bedoel ik nou. Een speler speelt een aantal goede wedstrijden. Staat even in de picture en meteen moet Ajax die speler halen. Zo ging het met Dost, v Wolfswinkel enz enz.
Kom op man! Roorda bijv. We hebben genoeg middenvelders en omdat hij nu toevallig even in een flow zat en de aandacht kreeg betekent nog niet dat het een supertalent is die goed genoeg is voor Ajax. Ajax hoeft niet elke leuke speler te kopen. Lijkt wel of sommigen alleen maar willen kopen kopen kopen. En dan zeuren dat Jol niet naar de jeugd omkeek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Ajax_fan --
ooi
 ooi - maandag 23 mei 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:11 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Die zou ook op het ajax niveau niet mee kunnen. Hahaha, ik lindgren eerlijk gezegd niet veel onder doen.
En zo erg goed speelde schaars niet dit seizoen...
Toen der tijd met de zeeuw, en schaars op het middenveld bij Az.
Toen was hij beter, dan dat hij nu is.
Kijk, als hij egt een meerwaarde voor ajax zou zijn. Dan zou hij wel bij het Nederlands elftal zitten.
We hebben genoeg middenvelders. Ook Van der Heijden komt terug van Willem-II. Kan als back-up van Theo Janssen functioneren (beide zijn links-poten)
Nu nog een spits, Dost bv en alleen nog kopen als Vertonghen of Van der Wiel vertrekt.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:47 schreef ooi het volgende:

[..]

We hebben genoeg middenvelders. Ook Van der Heijden komt terug van Willem-II. Kan als back-up van Theo Janssen functioneren (beide zijn links-poten)
Nu nog een spits, Dost bv en alleen nog kopen als Vertonghen of Van der Wiel vertrekt.
Neej, ook geen spits! Geef siem de jong gewoon weer een kans, hij heeft het tog niet slecht gedaan? En van der wiel blijft swsooo, heeft hij zelf ook aangegeven. Btw, vertonghen gaat denk ik ook niet.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:49 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Neej, ook geen spits! Geef siem de jong gewoon weer een kans, hij heeft het tog niet slecht gedaan? En van der wiel blijft swsooo, heeft hij zelf ook aangegeven. Btw, vertonghen gaat denk ik ook niet.
Ach hou toch op man! De Jong is een middenvelder!!!! Dat is geen spits!n Daar ga je echt mee voor schut staan in de Cl.Wat denk je dat die beren van verdedigers bang zijn van een ielige middenvelder die in de spits speelt? Schandalig dat mensen dat willen. Ajax hoort een echte spits in de spits te hebben staan! Geen middenvelders die af en toe eens een uitschietertje hebben!
thomASS
 thomASS - maandag 23 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
:p siem de jong is echt niet ielig. Heeft juist body voor een spits
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:52 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Ach hou toch op man! De Jong is een middenvelder!!!! Dat is geen spits!n Daar ga je echt mee voor schut staan in de Cl.Wat denk je dat die beren van verdedigers bang zijn van een ielige middenvelder die in de spits speelt? Schandalig dat mensen dat willen. Ajax hoort een echte spits in de spits te hebben staan! Geen middenvelders die af en toe eens een uitschietertje hebben!
Chill brother Chill.
Okey, hij is een middenvelder. Maar heeft tog laten zien, als een spits te kunnen functionen.
En in de CL, weet je het maar nooit. En weet je wel, hoe goed hij speelde tegen Ac Milaan?
En over de echte spits. Die komt eraan, maar dan heb je nog even geduld nodig, Castillion!
En trouwens, hoezo een echte ajax spits. Dat was Suarez ook niet, maar heeft anders heel wat keren het net laten bewegen!
Yordee1
 Yordee1 - maandag 23 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Strootman is echt zo lelijk.
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:55 schreef thomASS het volgende:
:p siem de jong is echt niet ielig. Heeft juist body voor een spits
Precies, check die foto nog maar eens als hij met de schaal omhoog staat op het podium.
Best breed geworden.
Toch beslissend geweest de afgelopen 2 jaar.
Lastige keuzes allemaal, ik vertrouw op Frank.
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:00 schreef Yordee1 het volgende:
Strootman is echt zo lelijk.
Ja, maar er zijn ook goede, lelijke voetballers. Kijk Ribery
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
We moeten in ieder geval niet alleen 2 middenvelders in de selectie hebben die ook als spits kunnen fungeren (Serero en de Jong). Mounir gaat 100% weg. Dus sowieso Sightorson halen. Bij vertrek v.d. Wiel of Vertonghen geen aanvaller halen, verdediger(s) en anders eigen jeugd. Zou eigenlijk ook geen goede vervanger(s) kennen voor deze 2. Mathijssen had ik niet gehaald.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 17:56 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Chill brother Chill.
Okey, hij is een middenvelder. Maar heeft tog laten zien, als een spits te kunnen functionen.
En in de CL, weet je het maar nooit. En weet je wel, hoe goed hij speelde tegen Ac Milaan?
En over de echte spits. Die komt eraan, maar dan heb je nog even geduld nodig, Castillion!
En trouwens, hoezo een echte ajax spits. Dat was Suarez ook niet, maar heeft anders heel wat keren het net laten bewegen!
Een echte Ajax spits? Nee dat zei ik niet. Ik zei Ajax hoort een echte spits te hebben in plaats van een middenvelder daar neer te pleuren. Wij zijn verdorie Ajax! Het moet eens afgelopen zijn met spelers op posities te pleuren waar ze eigenlijk niet horen te staan. Dat is armoedig. Ik irriteer me er elke keer weer aan dat we geen echte spits voorin hebben staan. de Jong doet het af en toe leuk in onze competitie maar hij maakt vaak beslissingen die echte spitsen nooit zouden maken. Hij heeft ook veel balverlies. En hij heeft zelf aangegeven waar hij het liefste speelt. En das niet in de spits. Hij hoort op de nr 10 positie. Hij speelde weergaloos met Pantelic voor zich. Dat wil ik zien. Dan scoort ie ook veel meer.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 23 mei 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:30 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Een echte Ajax spits? Nee dat zei ik niet. Ik zei Ajax hoort een echte spits te hebben in plaats van een middenvelder daar neer te pleuren. Wij zijn verdorie Ajax! Het moet eens afgelopen zijn met spelers op posities te pleuren waar ze eigenlijk niet horen te staan. Dat is armoedig. Ik irriteer me er elke keer weer aan dat we geen echte spits voorin hebben staan. de Jong doet het af en toe leuk in onze competitie maar hij maakt vaak beslissingen die echte spitsen nooit zouden maken. Hij heeft ook veel balverlies. En hij heeft zelf aangegeven waar hij het liefste speelt. En das niet in de spits. Hij hoort op de nr 10 positie. Hij speelde weergaloos met Pantelic voor zich. Dat wil ik zien. Dan scoort ie ook veel meer.
Wie moet in jouw ogen de nieuwe Ajax-spits worden zodat Siem weer optimaal presteert?
bird
 bird - maandag 23 mei 2011 - 18:37   quote  deeplink  
geen van beide we hebbe genoeg middenvelders
joduh
 joduh - maandag 23 mei 2011 - 18:44   quote  deeplink  
optiefen met allebei en ook met deze topics........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transferoverleg: Strootman of Roorda?

0.0061459