|
|
kale co
|
|
|
Zou heel ziek zijn want c.league is daar ook niet zeker hoor als je je zakken vult in buitenland kan ik het me nog voorstellen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Sorry Co maar is een overbodige topic. (half dubbel) Ben een groot fan van je maar hou hier mee op! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 17:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:Sorry Co maar is een overbodige topic. (half dubbel) Ben een groot fan van je maar hou hier mee op! sorry echt niet gezien! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
+1
in de hoek Co!! hehehehehehehehe!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: spanking maar wel lekker wijf dan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!! Heb sowieso nog een dikke negerin voor je!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 18:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!! Heb sowieso nog een dikke negerin voor je!! hahahaha zusje van wijn.... haha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee, zijn oma!!! Sorry FLE!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja man een porsie rottie voor 20 man is voor haar niet vreemd,lekker man,is toch heerlijk :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja mattie ,heerlijk gepeperde kousenband om het af te maken.. En altijd blikken fernandez in huis he!,vooral groen wit en rood |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: anders wel de rode natuurlijk!
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Feyenoord is lekr wil maar 5 miljoen voor hem hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: na de groene erg lekker!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heel dat fernandes is niet te pruimen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en deze kan er ook wel mee door
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: over smaak gaan we niet twisten, . . . dat laten we over aan "de.fan" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan kies ik voor rood geel blauw,de kleuren van Vlaardingen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hahahahahahahaha, . . 't blijft broeien hè. kommie toch gewoon lekker terug joh! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:26 schreef sevillana het volgende:hahahahahahahaha, . . 't blijft broeien hè. kommie toch gewoon lekker terug joh! Ik ben nu 4 weekenden achter elkaar in Vlaardingen geweest ,was perfect.... Ik ga vaker naar me moeder want ik heb lekker voor mezelf een autootje gekocht .. Lekker biertje halen eten en hangen op de terrasjes... Muziek luisteren bij me maatje en ik voel me als herboren..Nog ff en ik mag er blijven van me vrouw Sevi :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben nu 4 weekenden achter elkaar in Vlaardingen geweest ,was perfect.... Ik ga vaker naar me moeder want ik heb lekker voor mezelf een autootje gekocht .. Lekker biertje halen eten en hangen op de terrasjes... Muziek luisteren bij me maatje en ik voel me als herboren..Nog ff en ik mag er blijven van me vrouw Sevi :) Gewoon huilen als je weer vlaardingen uit rijd. Misschien krijg je dan sneller toestemming |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ben nu 4 weekenden achter elkaar in Vlaardingen geweest ,was perfect.... Ik ga vaker naar me moeder want ik heb lekker voor mezelf een autootje gekocht .. Lekker biertje halen eten en hangen op de terrasjes... Muziek luisteren bij me maatje en ik voel me als herboren..Nog ff en ik mag er blijven van me vrouw Sevi :) that will be the day! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja man een porsie rottie voor 20 man is voor haar niet vreemd,lekker man,is toch heerlijk :) gijppie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:31 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Gewoon huilen als je weer vlaardingen uit rijd. Misschien krijg je dan sneller toestemming Mwah het is ook heerlijk om bij me jongens te zijn dus een perfecte combi zo ;) |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: moeten ze een strikje om doen! Hij heeft nog maar een 1 jarig contract...... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 23:00 schreef de.fan het volgende:[..] moeten ze een strikje om doen! Hij heeft nog maar een 1 jarig contract...... Beter een strikje om jou! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mwah het is ook heerlijk om bij me jongens te zijn dus een perfecte combi zo ;) ak joh. kom je toch gezellig in het midden wonen tussen 020 en Vlaardingen.
ook rood en wit.
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Als we toch stadswapens/vlaggen gaan poste
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Grootste pleuris dorp van nederland
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat heeft toch een wapen met drie kruizen.... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
De Fan moet géén strikje omheen maar een stropje... Wat verkoop je zoal met je bedrijf? Bagger?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Maximus -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik zei dorp niet stad :P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dan ook nog maar het wapen van de mooiste stad van NL:
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
allemaal bannen die gaste on topic weg ermee hahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahahahahaha al die gekke logo,s heb ook ieder zijn volkslied hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
schijthekel aan volksliederen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: vindt dat friese wel aardig! haha dat versta ik toch niet gvd nog erger dan het duitse |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:51 schreef kale co het volgende:[..] vindt dat friese wel aardig! haha dat versta ik toch niet gvd nog erger dan het duitse bah ben antifries hehehe, aandachttrekkerij |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja voelen zich achtergesteld he daarom hahaha ik ook haat het |
|
|
|