BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De huidige stand van zaken.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 18:34   quote  deeplink  
De Vrienden van Feyenoord (VvF) hebben ruim 20 miljoen euro ingezameld voor de gezondmaking van de club. Dat heeft Pim Blokland aan RTV Rijnmond laten weten. Blokland deed geen mededelingen over de exacte hoogte van het bedrag, maar sprak van een dikke 20 miljoen euro. Zoals eerder gezegd treden de VvF pas naar buiten als de 30 miljoen daadwerkelijk is ontvangen.

Het streefbedrag van de VvF is 30 miljoen euro. In ruil daarvoor krijgt de groep rond Blokland 49 procent van de aandelen van Feyenoord in handen. 'Die dertig miljoen gaan we halen voor de termijn van 1 september 2012. Ik hoop dat we zelfs naar de 40 miljoen kunnen. En daarvoor hoeven we niet méér aandelen te hebben, we gaan voor die aandelen dan feitelijk meer betalen.' In het najaar van 2010 maakte Blokland bekend dat de eerste 17 miljoen euro binnen was. Dat bedrag is voor 2/3 deel opgebouwd doordat leningen aan Feyenoord van investeerders zijn omgezet in aandelen; ruim vijf miljoen euro is cash.

Bas Dost
De acties van de VvF maken deel uit van een totale operatie om Feyenoord gezond te maken. Zo is het salarisbudget voor de selectie in twee jaar van 20 tot 12 miljoen euro teruggebracht. Bovendien mogen de Roterdammers, die onder toezicht van de KNVB staan, geen extra investeringen doen. Feyenoord kan voorlopig dan ook geen spelers aantrekken, waarvoor een transfersom moet worden betaald. Jacobs: 'Als we een speler als Dost willen halen, nemen we zijn salaris wel op in onze exploitatie, maar zal hij volledig extern gefinancierd moeten worden.' Volgens Blokland zal hijzelf met de overige investeerders overleggen als gevraagd wordt om te investeren in een speler. 'Wij zullen de betreffende speler dan moeten kopen en ook het volledige risico nemen dat die speler minder waard wordt.' Op de vraag wie profiteert van de eventuele meeropbrengst van een aankoop zei Blokland dat die winst dan voor 99,9 procent naar de club gaat. Een compleet andere constructie dus dan in het verleden bij bijvoorbeeld het Feyenoord Investerings Fonds, waarbij het volledige risico bij de club lag.

Geen salarisplafond
De Feyenoord-delegatie benadrukte dat er geen salarisplafond voor de spelers in de selectie is. Iets wat trainer Mario Been eerder wel beweerde. Wel is er sprake van een salarisbudget. 'We gaan uit van een gemiddeld salaris van ongeveer 450.000 euro', zegt Jacobs. 'In dat kader is het logisch dat we een voor ons belangrijke speler als Ron Vlaar een betere aanbieding doen dan spelers als Auassar, Schaken of een jeugdspeler.'

Lopende boekjaar
Als gevolg van de nieuwe salarisstructuur en het terugbrengen van het aantal formatieplaatsen binnen de club (van 210 in 2009 naar 140 nu) houdt Feyenoord zich aan het met de KNVB afgesproken herstelplan. Dat plan moet leiden tot de financiële gezondmaking van de club. Zo zal het lopende boekjaar waarschijnlijk met een exploitatietekort voor rentelasten en transfers van minder dan een miljoen euro worden afgesloten en zal volgend seizoen een kleine operationele winst worden gemaakt. Het lopende boekjaar kan ook nog positief worden afgesloten als Feyenoord een of meerdere spelers verkoopt.

Waarde Feyenoord
'Ook de verhalen dat wij voor te weinig geld de helft van de aandelen in handen krijgen zijn onzin', zegt Blokland. 'Ten eerste is het heel moeilijk om de exacte waarde van een voetbalclub te bepalen. En ten tweede betalen we 30 of mogelijk 40 miljoen euro voor 49% van een club met een schuld van zeker 40 miljoen euro. En we hebben met Feyenoord heldere afspraken over de periode erna. Als de club een positief eigen vermogen vanaf 3 miljoen euro heeft, kunnen ze de aandelen terugkopen voor nagenoeg hetzelfde bedrag als wij ervoor betaald hebben. Dit geldt ook als Feyenoord in de toekomst veel meer waard is geworden.'

http://dlvr.it/SjYrs
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Zo dat ziet er opzich nog wel hoopgevend uit. Verrassend dat de risico's voor een eventuele aankoop volledig bij de VvF liggen.

VvF leveren erg goed werk af. VvF///Helden.
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
ZEGT BLOKLAND; ik geloof alleen nog maar in jezus die heeft ook nog nooit iets getoond dat ie bestaat!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Tsja Co, dan kan je beter niets meer lezen en met niemand meer praten.
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:45   quote  deeplink  
iedere maand open kaart spelen cijfers op tafel moet tegenover een hondstrouw legioen als het zo is ben ik positief maar............. lunatic news bevestigd allerlei verhalen dat het enorm rommelt dus ...........
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:42 schreef kale co het volgende:
ZEGT BLOKLAND; ik geloof alleen nog maar in jezus die heeft ook nog nooit iets getoond dat ie bestaat!
huh?!? wat heeft Blokland nou weer misdaan?
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:44 schreef Stylzz het volgende:
Tsja Co, dan kan je beter niets meer lezen en met niemand meer praten.
Begrijp je maar er zijn zoveel tegen gestelde berichten ik weet niet wie en wat ik moet geloven!
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

huh?!? wat heeft Blokland nou weer misdaan?
niets goede vent maar ik ben sceptisch voorlopig zit ie er nog ONNO JACOBS!
de.fan
 de.fan - maandag 23 mei 2011 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

huh?!? wat heeft Blokland nou weer misdaan?
Ach het is nooit goed!! Ik denk dat ze niet blij zijn met de bevestiging dat Blokland en een paar vrienden achter Onno Jacobs en Mario Been blijven staan, alhoewel ik ook vind dat deze 2 personen eruit moeten. Dat is een discussie binnen de VVF..........
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - maandag 23 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
a

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Bram Goudkamp --
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:45 schreef kale co het volgende:
iedere maand open kaart spelen cijfers op tafel moet tegenover een hondstrouw legioen als het zo is ben ik positief maar............. lunatic news bevestigd allerlei verhalen dat het enorm rommelt dus ...........
en waarom zou dat WEL de waarheid zijn?
Omdat je je daar meer verbonden mee voelt?
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach het is nooit goed!! Ik denk dat ze niet blij zijn met de bevestiging dat Blokland en een paar vrienden achter Onno Jacobs en Mario Been blijven staan, alhoewel ik ook vind dat deze 2 personen eruit moeten. Dat is een discussie binnen de VVF..........
nee niet goed onder zijn beleid van -3milj naar -30 milj niet echt goed in jouw bedrijf zou ie mogen blijven he?
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en waarom zou dat WEL de waarheid zijn?
Omdat je je daar meer verbonden mee voelt?
ja net als ons gewoon fans!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:51 schreef kale co het volgende:

[..]

ja net als ons gewoon fans!
Zij hebben zelf ook belangen Co.
is helaas waar.
De waarheid zit ergens in t midden, ondanks dat ik ook meer naar LN neig dan naar de club op dit moment.
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zij hebben zelf ook belangen Co.
is helaas waar.
De waarheid zit ergens in t midden, ondanks dat ik ook meer naar LN neig dan naar de club op dit moment.
daarom ja nieuw stadion etc etc macht ja hele wereld, Macht Geld Sex
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach het is nooit goed!! Ik denk dat ze niet blij zijn met de bevestiging dat Blokland en een paar vrienden achter Onno Jacobs en Mario Been blijven staan, alhoewel ik ook vind dat deze 2 personen eruit moeten. Dat is een discussie binnen de VVF..........
daar lijkt het wel op ja, dat er wat dat betreft een soort tweestrijd is binnen de VVF.

Been mag van mij zeker blijven (al heb ik daar natuurlijk geen reet over te zeggen), maar Jacobs heeft inmiddels zo'n negatief imago en heeft in het verleden aantoonbaar geblunderd en een van de hoofdverantwoordelijken voor de financiele malaise.

Bij een nieuwe start hoort in dit geval ook een nieuwe financieel directeur. Ook spreekt een ander plan mij wel aan, dat er wat meer voetbal knowhow in de RvC komt. 1-2 mensen is toch wel een must. Vreemd dat dat nu niet het geval is.
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

daar lijkt het wel op ja, dat er wat dat betreft een soort tweestrijd is binnen de VVF.

Been mag van mij zeker blijven (al heb ik daar natuurlijk geen reet over te zeggen), maar Jacobs heeft inmiddels zo'n negatief imago en heeft in het verleden aantoonbaar geblunderd en een van de hoofdverantwoordelijken voor de financiele malaise.

Bij een nieuwe start hoort in dit geval ook een nieuwe financieel directeur. Ook spreekt een ander plan mij wel aan, dat er wat meer voetbal knowhow in de RvC komt. 1-2 mensen is toch wel een must. Vreemd dat dat nu niet het geval is.
IDD het laatste zetje van well eruit jacobs eruit thats it en dan rust rond de club
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:47 schreef kale co het volgende:

[..]

niets goede vent maar ik ben sceptisch voorlopig zit ie er nog ONNO JACOBS!
Onno... mag toch wel een wonder genoemd worden dat ie er nog steeds zit. Het zou kunnen dat hij geleerd heeft van zijn fouten, maar hij heeft zo'n negatief imago (wat hoogstwaarschijnlijk een negatieve invloedt heeft op veel mensen die de club willen steunen. Cruciale rol in het kortzichtige korte termijn beleid van een aantal jaar terug. Zijn positie is nauwelijks nog te verdedigen. Al had hij eigenlijk een paar jaar terug al het veld moeten ruimen. Bijvoorbeeld toen oa Verbeek en Bosz de deur uit gingen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 23 mei 2011 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:57 schreef kale co het volgende:

[..]

IDD het laatste zetje van well eruit jacobs eruit thats it en dan rust rond de club
Klopt. Ik denk dat veel mensen hier zich wel in kunnen vinden. Ook niet zo vreemd dus dat dit speelt bij de VvF.
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach het is nooit goed!! Ik denk dat ze niet blij zijn met de bevestiging dat Blokland en een paar vrienden achter Onno Jacobs en Mario Been blijven staan, alhoewel ik ook vind dat deze 2 personen eruit moeten. Dat is een discussie binnen de VVF..........
ik miste je al! was je 2 weken op vakantie? heb geen post van je gelezen!
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Onno... mag toch wel een wonder genoemd worden dat ie er nog steeds zit. Het zou kunnen dat hij geleerd heeft van zijn fouten, maar hij heeft zo'n negatief imago (wat hoogstwaarschijnlijk een negatieve invloedt heeft op veel mensen die de club willen steunen. Cruciale rol in het kortzichtige korte termijn beleid van een aantal jaar terug. Zijn positie is nauwelijks nog te verdedigen. Al had hij eigenlijk een paar jaar terug al het veld moeten ruimen. Bijvoorbeeld toen oa Verbeek en Bosz de deur uit gingen.
idd gelijk met bosz/.... verbeek was nog niet zo rot alleen moest bij feyenoord toen iedereen werken jeugd liep met hem weg ......nog steeds jammer dat ie zo natrapte !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ach het is nooit goed!! Ik denk dat ze niet blij zijn met de bevestiging dat Blokland en een paar vrienden achter Onno Jacobs en Mario Been blijven staan, alhoewel ik ook vind dat deze 2 personen eruit moeten. Dat is een discussie binnen de VVF..........
Misschien wil jij de buidel nog een keer trekken om die 2 uit te kopen...
Geld zat in huize de.fan.....

Die 7,5 ton van jou he ?Hoe zit die constructie nou eigenlijk in elkaar....
Is dat ook een certificaar of obligatie of zijn het aandelen?
En voor hoeveel krijg je nu zo`n aandeel.of word het een aandelen blok
boven een bepaald bedrag?
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:01 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik miste je al! was je 2 weken op vakantie? heb geen post van je gelezen!
hee obiku gaat ie goed?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:01 schreef kale co het volgende:

[..]

hee obiku gaat ie goed?
idem.
kale co
 kale co - maandag 23 mei 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien wil jij de buidel nog een keer trekken om die 2 uit te kopen...
Geld zat in huize de.fan.....

Die 7,5 ton van jou he ?Hoe zit die constructie nou eigenlijk in elkaar....
Is dat ook een certificaar of obligatie of zijn het aandelen?
En voor hoeveel krijg je nu zo`n aandeel.of word het een aandelen blok
boven een bepaald bedrag?
heb ie niet joh jan de blufferd! (fan)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 23 mei 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Styllz heb je ff maar de.fan gesproken of dat dit wel allemaal klopt?
Het moet natuurlijk wel echt op waarheid berusten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:02 schreef kale co het volgende:

[..]

heb ie niet joh jan de blufferd! (fan)
Nou wat je zegt pik !!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Vandaag staat op de site van RTV Rijnmond onder de kop: Invloedrijke investeerders willen wijzigingen in Feyenoord-organisatie o.a. het volgende te lezen:

Op de vraag of Blokland eerder wel heeft overwogen om bijvoorbeeld de bekritiseerde financieel directeur Onno Jacobs te ontslaan, antwoordde hij eveneens ontkennend. We hebben nooit zon gesprek met hem gevoerd. Wel is het zo dat we na de verloren wedstrijd tegen De Graafschap crisisoverleg hebben gehad. Daarin hebben we Onno wel voorgehouden dat de druk van het publiek groter zou worden en dat hij zelf moest overwegen of hij daarvoor wilde wijken.

In een supportersoverleg op 26 januari, de woensdag na de thuisnederlaag tegen de Graafschap

(0 1) heeft Pim Blokland aan 4 supporters, waaronder de FSV, toegezegd het ontslag van financieel directeur Onno Jacobs op donderdag 27 januari binnen de directie en RvC (nogmaals) bespreekbaar te maken en daarvoor in het overleg zelfs 24 uur uitstel gevraagd en gekregen.

Het is verrassend om dan nu te lezen: We hebben nooit zon gesprek met hem gevoerd

Diezelfde donderdag om 18.00 uur heeft de BVO aan de FSV laten weten dat het ontslag van Onno Jacobs onbespreekbaar was.

http://www.fr-fanatic.com/32213-verrassende-uitspraak-pim-blokland/

mag ik even zuchten?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:
Vandaag staat op de site van RTV Rijnmond onder de kop: Invloedrijke investeerders willen wijzigingen in Feyenoord-organisatie o.a. het volgende te lezen:

Op de vraag of Blokland eerder wel heeft overwogen om bijvoorbeeld de bekritiseerde financieel directeur Onno Jacobs te ontslaan, antwoordde hij eveneens ontkennend. We hebben nooit zon gesprek met hem gevoerd. Wel is het zo dat we na de verloren wedstrijd tegen De Graafschap crisisoverleg hebben gehad. Daarin hebben we Onno wel voorgehouden dat de druk van het publiek groter zou worden en dat hij zelf moest overwegen of hij daarvoor wilde wijken.

In een supportersoverleg op 26 januari, de woensdag na de thuisnederlaag tegen de Graafschap

(0 1) heeft Pim Blokland aan 4 supporters, waaronder de FSV, toegezegd het ontslag van financieel directeur Onno Jacobs op donderdag 27 januari binnen de directie en RvC (nogmaals) bespreekbaar te maken en daarvoor in het overleg zelfs 24 uur uitstel gevraagd en gekregen.

Het is verrassend om dan nu te lezen: We hebben nooit zon gesprek met hem gevoerd

Diezelfde donderdag om 18.00 uur heeft de BVO aan de FSV laten weten dat het ontslag van Onno Jacobs onbespreekbaar was.

http://www.fr-fanatic.com/32213-verrassende-uitspraak-pim-blokland/

mag ik even zuchten?
Wordt meer en meer woordneuken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Ja, natuurlijk kon Blokland in het gesprek met de supporters niet het achterste van zijn tong laten zien, maar hij moest ze wel tevreden houden.

Dus doe je concessies en geef je aand at je dingen aanhanging gaat maken.
Dat ga je ook wel doen, zodat je niet liegt, maar doet het in een andere vorm, zodat je binnen Feyenoord ook niet meteen vijanden maakt etc etc.

Maar goed... ZUCHT
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Misschien wil jij de buidel nog een keer trekken om die 2 uit te kopen...
Geld zat in huize de.fan.....

Die 7,5 ton van jou he ?Hoe zit die constructie nou eigenlijk in elkaar....
Is dat ook een certificaar of obligatie of zijn het aandelen?
En voor hoeveel krijg je nu zo`n aandeel.of word het een aandelen blok
boven een bepaald bedrag?
en toen bleef het oplichtertje weer akelig stil
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:31 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

en toen bleef het oplichtertje weer akelig stil
hier komt echt wel een goed antwoord op hoor Jappie,hij is de antwoorden al een beetje aan het uitzoeken.En als tie het streaks gaat opschrijven zouden we het bijna geloven?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 mei 2011 - 22:40   quote  deeplink  
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh............................nee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 mei 2011 - 22:44   quote  deeplink  
niet?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
of wel?
Gyan010
 Gyan010 - maandag 23 mei 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Gister in het Woezel en Pip toptopic zijn ze ontmaskert. Jammer dat Boudewijn of wie dan ook diverse reacties heeft verwijderd en vervolgens een slotje op deze topic heeft gezet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 mei 2011 - 20:44   quote  deeplink  
Een ding begrijp ik niet de schuld was toch 35 milj en geen cent meer ,hoe komt Pim dan aan 40 milj zijn we dan toch niet een beetje om de tuin .......ach als we maar gezond worden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 20:44 schreef piet de paler het volgende:
Een ding begrijp ik niet de schuld was toch 35 milj en geen cent meer ,hoe komt Pim dan aan 40 milj zijn we dan toch niet een beetje om de tuin .......ach als we maar gezond worden.
Volgens mij hadden we geen sluitende begroting. Dat betekent dat je schulden toenemen?
de flh
 de flh - woensdag 25 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 18:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

daar lijkt het wel op ja, dat er wat dat betreft een soort tweestrijd is binnen de VVF.

Been mag van mij zeker blijven (al heb ik daar natuurlijk geen reet over te zeggen), maar Jacobs heeft inmiddels zo'n negatief imago en heeft in het verleden aantoonbaar geblunderd en een van de hoofdverantwoordelijken voor de financiele malaise.

Bij een nieuwe start hoort in dit geval ook een nieuwe financieel directeur. Ook spreekt een ander plan mij wel aan, dat er wat meer voetbal knowhow in de RvC komt. 1-2 mensen is toch wel een must. Vreemd dat dat nu niet het geval is.
Ik kan me goed voorstellen dat ze zich willen bemoeien met de organisatie. Maar ze moeten geen eisen gaan lopen stellen mbt het technische beleid, bijv ontslag Mario.
Want het zijn investeerders geen mensen met voetbalknowhow.

Dat moet die groep echt weer gaan beseffen, want nu ztten er schijnbaar toch een paar tussen die zich met alles willen bemoeien.. dat kan niet, zo wordt de club ook niet geholpen..

En dit is al helemaal niet volgens de opzet VVF.. daar moeten ze zich wel aan houden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De huidige stand van zaken.









0.0063169